Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Wyspa
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=52709
Strona 1 z 2

Autor:  DresMaster [ 19 Lut 2018, o 18:11 ]
Temat postu:  Wyspa

Przechodze do pomysłu.
Wyspa na którą przewozi nas murrag za 100 złota ma tak naprawdę tylko potworów i dorsze, ale i tak samo podejście do dorsza jest trudne jest to według mnie za mało a oto moje propozycję urozmaicenia wyspy:
1) Ułatwienie dostępu do dorszy bo teraz tam się dostać to cud na niskich lvl, a później są inne opłacalniejsze sposobu zarobku.

2) Respienie się na wyspie czempów m.in Harlair, Outhal, Treven.

3) Dodanie nowego NPC 'mag rozbitek' (znajdowałby się na zielonym obszarze na wyspie tam gdzie m.in psioki, małe komary) z którym możemy rozmawiać (G-gracz M-mag):
M: Czego tu szukasz wędrowcze?
1 Opcja G: Odpowiedzi co tu robisz?
2 Opcja G: Zarobku dasz mi coś do roboty?
Jeśli wybierzemy opcje 1
M: Szukam, błądzę widzisz trafiłem tu z plaży Alaril szukałem legendarnego stwora, lecz niestety rozbiłem się tutaj mogę się teleportować na ląd, ale tu mi dobrze, tak samotnie.
3 Opcja G: Jakiego stwora szukałeś?
4 Opcja G: Chciałbym porozmawiać o czymś innym.
Jeśli wybierzmy opcje 3:
M: Nie pamiętam to było dawno, lecz w tamtych czasach budził on strach mórz i oceanów za jego czasów wygineła spora część fauny i flory.
G: Chciałbym porozmawiać o czymś innym.
M: Pytaj nieznajomy?
1 Opcja G: Odpowiedzi co tu robisz?
2 Opcja G: Zarobku dasz mi coś do roboty?
Jeśli wybierzmy opcje 2:
M: Widzisz dawno nie miałem rozrywki zróbmy tak ja wypuszczę swoje zwierzaki z wyspy jeśli wszystkie zwierzaki pokonasz dam ci odpowiednią nagrodę, ale jeśli zginiesz ty dasz coś mi.
Pamiętaj im trudniejsze wyzwanie sobie wybierzesz tym lepszej nagrody możesz się spodziewać, lecz jeśli zginiesz kara będzie sroga.
Podejmujesz się wyzwania?
5 Opcja G: Nie. Czuje że jestem za słaby (kończy rozmowe)
6 Opcja G: Tak.
Jeśli wybierzemy Opcję 6:
M: Dobrze jaki poziom chcesz?
7 Opcja G: Na rozgrzewkę daj coś łatwego. (Poziom I) (kara -1000 złota)
8 Opcja G: Coś na czymś wyładuje złość. (Poziom II) (kara -1250 złota - 2 limetyt)
9 Opcja G: Trudne jak drzewiec. (Poziom III) (kara -2500 złota -losowa broń/zbroja)
10 Opcja G: Niemożliwe do wybicia. (Poziom IV) (kara -5000 -2x płonący bimber)
Jeśli wybierzemy opcję 7 na wyspie pojawią się 3 grupy (2x Brytan 3x psiok) kiedy zabijemy wszystkie grupy bez zgonu idziemy do maga i oddajemy DQ
Otrzymujesz :
Naszyjnik z kości (Sprzedajemy u leili za 1500 złota)
Jeśli wybierzemy opcję 8 na wyspie pojawią się 5 grup (1x Skażony komar 2x mały komar) kiedy zabijemy wszystkie grupy bez zgonu idziemy do maga i oddajemy DQ
Otrzymujesz :
Mikstura zdrowia x10
Mikstura many x10
Mikstura kondycji x10
Jeśli wybierzemy opcję 9 na wyspie pojawią się 4 grupy (2x mały krabostwór 2x Ogr wojownik) kiedy zabijemy wszystkie grupy bez zgonu idziemy do maga i oddajemy DQ
Otrzymujesz :
1x Magiczne spoiwo ( sprzedajemy u kowala za 2 platyny)
Jeśli wybierzemy opcję 10 na wyspie pojawi się 10 grup (Zgniły drzewiec 2x mały pająk) kiedy zabijemy wszystkie grupy bez zgonu idziemy do maga i oddajemy DQ
Otrzymujesz :
2x Zwój tp do trentis i 1x imperiały

Kiedy zginiemy podczas robienia DQ otrzymujemy karę, lecz możnaby przechodzić je razem z drużyną.

Komentujcie, ankiety wypełniajcie i piszcie swoje propozycje urozmaicenia wyspy :P

Autor:  Szymdaro [ 19 Lut 2018, o 18:58 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

Zgodzę się, że wyspa odgrywa obecnie marginalną rolę, nie jest źródłem zarobkowym (są lepsze), robi się tam etapy zadań (chociaż są nieobowiązkowe), lecz poza fragmentami zadań w zasadzie wyspa jest nieodwiedzana.

Odnośnie jej uatrakcyjnienia nie wiem czy jest to obecnie potrzebne, zapewne ma super niski priorytet jeśli w ogóle jest na liście do zrobienia, są ważniejsze rzeczy, ale w wolnej chwili ekipy można byłoby ją reaktywować.

Odnośnie 1. może warto pomyśleć nad zmianą agresywności zwykłych przeciwników? Przeciskanie się przez psy i komary to dramat.

Odnośnie 2. mogą pojawiać się tam czempioni, zgadzam się, ale czy na pewno akurat ci? W okolicach wioski rybackiej respi Euceria, ale z atrakcyjnością bicia tego czempiona też dość słabo, więc tylko taki mógłby nie rozwiązać kłopotu.

Nie zagłębiałem się w szczegóły propozycji 3, lecz nie sądzę, że dodawanie na wyspie NPC, zleceń czy DQ to dobra droga.

Pozdrawiam

Autor:  DresMaster [ 19 Lut 2018, o 19:06 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

Zobaczymy czekam na propozycje innych aczkolwiek w q "ucieczka poza horyzont" murrag chciał osiedlić się na wyspie więc może my moglibyśmy zbudować dom np. dla siebie lub nowych NPC ;)

Autor:  Vanessa [ 19 Lut 2018, o 19:43 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

Większość map, która będzie w wersji 3D - zostanie odmalowana, więc o ile wyspa nie zostanie usunięta (a mam nadzieję, że nie) to i ona zostanie stworzona i zaprojektowana być może na nowo, bo jest to bardzo stara mapa.

Faktem jest jednak, że samo odmalowanie jej niewiele da, gdyż nie ma tam nic pociągającego. Ciężko jednak jest fabularnie znaleźć zastosowanie do tej wyspy... gdyż sam Murrag mówi, że nie ma na niej nic poza spaloną ziemią. Pomysł z czempami jest oki, tak samo mógłby tam znajdować się jakiś DQ, a jakie są moje propozycje?

1. Losowo pojawiający się pojedynczy Garthmog z szansą na rara.
W lochach Beirn niekiedy pojawia się Lugus, z którego również może coś spaść. Na wyspie więc mógłby na spalonej ziemi pojawiać się Garthmog, jednak bez jaszczurów w pt. Na pewno przyciągnęłoby to znudzonych poszukiwaczy przygód, by od tak na szybko zabić Garthmoga, a i dla nupków, którzy jeszcze nie widzieli go w Alarilu - byłoby to ciekawe doświadczenie.
Dlaczego akurat ten boss? Wydaje mi się, że pasuje w klimat tej spalonej ziemi na wyspie. Kto wie, być może miejsce to wyglądało kiedyś inaczej, a obecny stan to jego sprawka? Szkielety na terenie wyspy również świadczą o tym, że była kiedyś zamieszkała, no bo skąd by się tam wzięły.

2. Klasyczne questy i boss
Dla zostania na wyspie na dłużej można by dodać jakieś fajne queściory, które ostatecznie prowadziłyby do jakiegoś bossa. Jaką ja mam koncepcje? W Alarilu pojawił się archeolog zainteresowany dawną kulturą, która zamieszkiwała niegdyś tą wyspę. Razem z nim prowadzilibyśmy wykopki, rozstawili namiot, odkrywali ruiny, aż w końcu dostali się do podziemi wyspy. Oczywiście pełno tutaj można wymyślać rzeczy...

3. Wyspa jako miejsce do zbierania różnych ziół i składników do użytku w przyszłości
Wiadomo, że taern w końcu się rozwinie, jak i zapewne poszerzy się crafting, wytwarzanie miksturek itp. Na wyspie więc mogłoby się znajdować wiele miejsc do wydobywania różnych nowych rodzajów ziół czy innych rzeczy.

4. Easter Egg!
Wyspa mogłaby też skrywać inny sekret... taka niepozorna i mało odwiedzana mogłaby być siedzibą ekipy, z bazą w podziemiach i teleskopem wysuwającym się z góry, by obserwować świat jaki stworzyli oraz niewinnych graczy. Każdy z graczy mógłby oczywiście tam zajrzeć jednak... byłoby to dość trudne, by odkryć tajemne włazy do wnętrza.
Na pierwszy ogień mogłaby iść sekwencja mechanizmu - podobna do wejścia do podziemi laboratorium od strony plaży. Odpowiednie ustawienie pewnych rzeczy otworzyłoby przejście, jednak te rzeczy nie byłyby tak oczywiste i nie byłyby nawet widoczne! Na wyspie znajdowałyby się na przykład 4 roślinki w różnych jej zakamarkach, a klikanie na nie powodowałoby lekką zmianę w wyglądzie łodygi. Odpowiednie odnalezienie tych roślin i ustawienie łodyg otworzyłoby właz. Tam po drodze do bazy mogłyby być kolejne dziwne wyzwania logiczne, mechaniczne czy nawet labirynty... Po rozpracowaniu wszystkich chorych mechanik i zabezpieczeń gracz docierałby do bazy i dostawał troche expa, kaski oraz jakiś unikalny skin - by siedział cicho i nikomu o tym nie rozpowiadał.

Autor:  Black [ 19 Lut 2018, o 19:52 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

No ludzie, ile można was prosić? Tam jest spalona ziemia! Dajcież Gustavusowi ognistego smoka :D

Autor:  DresMaster [ 19 Lut 2018, o 21:10 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

Fajne pomysły ^_^
Teraz wpadłem na pomysł, że na wyspie mogłyby pojawiać się takie "kopce kreta" które skrywałyby się skarby coś takiego jak platynowe skrzynie tylko podczas ich wykopywania pojawiłyby się różne grupy mobów.
Niemam pomysłu co można tam znaleść więc jak ktoś chce niech pokombinuje nad tą koncepcją ;)

Autor:  Wyciszony [ 20 Mar 2018, o 10:25 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

Siema

Rozwinę pomysł DresMastera odnośnie skarbów te "kopce kreta" dałoby się wykopać łopatą którą kupowalibyśmy u kowala za 2 sztuki złota następnie podchodząc do takiego kopca pojawiała by się nad nami ikonka łopaty i tak kopalibyśmy minutę i w miejsce kopca pojawiałaby by się skrzynia którą żeby można było otworzyć trzeba zabić rozbitka który mógłby się respić i miałby 33% (1/3%) szans na dropnięcie klucza czego mamy 75% na zardzewiały klucz które 4 sztuki możemy u kowala przetopić na 3 żelaza i 25% szans na błyszczący klucz którym moglibyśmy otworzyć skrzynię w której moglibyśmy wylosować:
50% szans na 5000 złota
25% szans na losowy uszkodzony przedmiot.
12,5% szans na losowy przedmiot.
6,25% szans na 5 platyny.
3,125% szans na losową mniejszą flasze ulepszeń.
1,5625% szans na losową średnią flasze ulepszeń.
1,5625% szans na czarną perłę.

Komentujcie co myślicie o pomyśle ;)

Autor:  ApogeumQ [ 20 Mar 2018, o 19:41 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

A co jak kupie koparkę? Dodatkowy bost do dropu? xd

Proszę nie trollować - Szymdaro

Autor:  Wyciszony [ 21 Mar 2018, o 07:29 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

Pożyczysz od dielega koparkę xD Masz dobre znajomości :D

Proszę nie trollować, spamować, tylko trzymać się tematu - Szymdaro

Autor:  siemaelo320 [ 8 Maj 2019, o 16:30 ]
Temat postu:  Re: Wyspa

@odświeżam

Ogółem moim pomysłem byłoby dodanie tam ołtarza do którego moglibyśmy dać określone surowce i wywołać czempiona (z szansą na drop), ale tylko 1 raz na dzień.
Oto moje kilka "przepisów" na takowe czempiony:

-=+=- BIBLIOTEKARZ-=+=-
3 Resztek magii
5 Złomu z Nieumarłych
4 Szpiku Kostnego
Księga Wiedzy


-=+=-KRWIOPIJCA-=+=-
8 kłów bluttera
10 mózgów Nietoperza
5 Krwi Komara


A sam proces robienia tych czempionów wyglądałby tak, że są dwa "okna" jedno od EQ, a drugie od Ołtarza. Przedmioty z EQ przeciągalibyśmy do okna ołtarza i potem wystarczyłoby "porozmawiać" z ołtarzem i system analizowałby przedmioty które są w ołtarzu z "przepisami", te "przepisy" które możemy zrobić z tych przedmiotów, wyświetlają się w rozmowie i jeżeli któryś klikniemy to wyskakuje nam dany czempion. Sam ołtarz i jego "okno" są prywatne, ale czempiony pojawiają się ogólnie.
Mam nadzieje, że pomysł się spodobał ;)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/