Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Smoczy Kapłan
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=52963
Strona 1 z 1

Autor:  DresMaster [ 25 Mar 2018, o 15:05 ]
Temat postu:  Smoczy Kapłan

Witam

Na początku proszę o wypełnienie ankiety o smoczym kapłanie.
Przechodzę do rzeczy prawie nikt nie chodzi na smoczego kapłana i według mnie trzeba to zmienić wobec tego mam kilka pomysłów żeby stało się inaczej :) :
1. Możliwość (znikoma) żeby mógł dropnąć set okowy snu.
2. Miałby 50% sznas na drop 1 esencji.
3. Możliwość zdobycia flaszy odporności na ogień +5. Dropiłaby z kapłana albo Kapłan dropiłby "esencja ognia" z której moglibyśmy zrobić flasze. lecz żeby nie było sytuacji że ktoś ma same ulepszenia odporności na ogień na 1 przedmiot możnaby dać maksymalnie jedną flaszę odporności na ogień. Kiedy chcialibyśmy ulepszyć sprzęt ulepszony już jedną flaszą odporności na ogień drugą tą że flaszą to mielibyśmy 100% szans na spalenie. (Chyba nie muszę dodawać że taka flasza występowałaby jako mf sf i wf :P)

Piszcie co wy sądzicie o smoczym kapłanie, propozycjach urozmaicenia i piszcie swoje własne propozycje ;)

Przeniosłem do Pomysłów. ~Giv

Autor:  seba11pl [ 25 Mar 2018, o 15:40 ]
Temat postu:  Re: Smoczy Kapłan

apropo pomysłów

1.mamy już strasznie duzo mobkow z ktorych leci set okowy/reffa (amorfa/czempiony w alairskich jaskiniach/kosior i kruczy)
2.Druga czesc osob ktore na niego pierwszy raz wpadly spytałaby "co to eska" bo póki co nie ma żadnego officjalnego poradnika do gry i ludzie nie wiedza ze moga przetapiac rary i daja sie oszukiwac 100+ ktorzy skupuja ayole,derengile,martumale,valazany itp.
3. zadnych nowych flaszek


Ja bym zwiekszyl ilosc smoczych kaplanow, do np 3 grp, wrzucal ich losowo na bocznych drozkach (czasem mogliby stac tuż obok glównego) i zwiekszyl exp a potem moze dodal drop jakich flaszek z 33% szansa czy cos takiego.

Autor:  Onion [ 25 Mar 2018, o 16:56 ]
Temat postu:  Re: Smoczy Kapłan

A może coś w innym kierunku? Ubicie smoczego kapłana powoduje utrudnienie walki na smoku (np.: 4 smocze szpony w obstawie; więcej hp, zręki, siły smoka i szponów; jakieś inne utrudnienia), ale w nagrodę zwiększa się szansa na drop ze smoka (wartości do ustalenia, np.: 2x). Taki luźny pomysł na szybko, możliwy do zbalansowania w łatwy sposób oraz nie ingerujący w żadnym stopniu poza instancje.

Autor:  NashVille [ 25 Mar 2018, o 23:00 ]
Temat postu:  Smoczy Kapłan

Mnie najbardziej w instancji Ghartmoga boli brak lore'u. Skąd ten smok tam się wzioł? Jakim prawem żyje, przecież jest zbudowany z samych kości? Powinno być zdecydowanie więcej questów typu Krwawe Zaloty, Cienie na Dmorther czy Szczyt Marzeń. Inne instalacje które pilnie potrzebują podłoża fabularnego to na pewno:
- Fyodor i Gmo
- Duch Zamku
- Duchy Żywiołów
- ekipa z wieży
- losowe/nowe/gorzałki
- Valdarog.

Sent using Tapatalk

Autor:  Onion [ 25 Mar 2018, o 23:07 ]
Temat postu:  Re: Smoczy Kapłan

Wieża - bandyci w całej krainie, a także wiele questów w których do tego bandyckiego raju się odnosi.
Ghartmog - cała kraina ze szkieletami, jaszczurami itp, więc ma sporo podłoża jako obszar, brakuje drobnej wzmianki dlaczego żyje.
Gorzałki - po prostu normalne "zwierzęta", takie wynaturzone, ale jednak jest to gra fantasy, inaczej się ma sprawa z wikingami, ale sama instancja dużo mówi o nich samych.
Z resztą się zgodzę.

Autor:  Kelver [ 26 Mar 2018, o 23:39 ]
Temat postu:  Re: Smoczy Kapłan

Trudno się oprzeć wrażeniu, że na tę instę był kiedyś jakiś większy pomysł (albo Zadanie/Zlecenie/DQ), ale już chyba sami twórcy zapomnieli co tam miało się dziać prócz walki ze Smokiem.

Sety - raczej nie, nie ma to chyba sensu.

Esencja? Całkiem przyjemny pomysł.

Flasza odporności na ogień. Hm.. To już trochę ingerencja w mechanikę gry, a takie rzeczy trzeba bardzo poważnie przemyśleć i przeanalizować, bo już pewnie nie raz w w historii gier jedna z pozoru drobna zmiana kończyła się niezłą katastrofą :)

Więcej grupek? Jak będzie sens je bić i nie będą przeszkadzać, to nie widzę przeszkód.

Zwiększenie trudności bossa? Naprawdę ciekawy pomysł! A jest jeszcze druga grupka Szponów, taki samotny szkielecik, który stoi zawsze w tym samym miejscu i znika z instancją, i aż się prosi o jakąś interakcję...

Fabułę dla tej insty myślę że warto wprowadzić, bo w końcu nie wiadomo skąd się wziął ten smok, dlaczego Ghadira wygląda jak ladacznica i wiele innych rzeczy :)

Autor:  freddydurkee [ 28 Mar 2018, o 16:39 ]
Temat postu:  Re: Smoczy Kapłan

Podobno ubicie Kapłana podnosi dropa na smoku, pozdrawiam

Proszę trzymać się tematu - Szymdaro

Autor:  seba11pl [ 28 Mar 2018, o 17:10 ]
Temat postu:  Re: Smoczy Kapłan

@up Podobno Ziemia jest płaska [ wedlug niektorych osob]

Proszę trzymać się tematu, nie spamować - Szymdaro

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/