Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Mocniejsze formy Bossa
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=53123
Strona 1 z 2

Autor:  Bartixamix [ 20 Kwi 2018, o 23:30 ]
Temat postu:  Mocniejsze formy Bossa

Od pewnego czasu zastanawiam się, czy możliwe byłoby dodanie mocniejszych form bossa(Oczywiście takie formy dawały by większą szanse na dropa i większy exp). Przykłady? Nie ide daleko: grupki na herszcie miałyby powiedzmy 20-30lvl a za to herszt by miał 50-60. Taki Herszt mógłby dawać powiedzmy 2x więcej expa, golda i 50% danej szansy na dropa: Czyli jak szansa na derengila jest równa 1% to na takim Herszcie sznasa byłaby równa 1.5%. Myślę że byłoby to ciekawe Gdyby taki Niedźwiedź byłby w mocniejszej formie to by pochłaniał 2 mięska zamiast jednego.
Pozdrawiam :)

Autor:  DresMaster [ 21 Kwi 2018, o 09:04 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

Temat był już poruszany lecz mam pytanie jakby się to miało odbywać?

Osobiście widziałbym to w formię zlecenia/DQ (na specjalny kamień który wykorzystując możnaby odblokować trudniejsze insty) u Alwana (tak żeby na masywie coś się działo i oczywiście byłoby dopiero po wykonaniu Q czarodzieje lodu):

G: Potrzebuje runy dmorther słyszałem że posiadacie?
A: Nie mamy run ostatnią ukradła nam gorgona i poleciała w kierunku jaskini możesz albo spróbować odbić jej runę lub zebrać dla nas składniki a ja ją stworzę.
1) G: Odbije runę gorgonie.
2) G: Wytworzę runę.

W przypadku 1 opcji idziemy do jaskini na masywie dmorther i musimy pokonać drużynę: Gorgona, 2x zero, harpia

W przypadku 2 opcji musimy dostarczyć alwanowi: 5x lodowy rdzeń mocy, specjalny kamień, 2x resztki magii i 2k złota
Lodowe rdzenie mocy zdobywany przez ubicie zer, chłodów, sopli
Specjalny kamień przez handel z dillegiem (1 kamień- 25000 złota) lub przez walkę z skalnymi golemami (10% szans na drop).
Resztki magii no tego chyba nie muszę mówić jak pozyskać :).

Czas na wykonanie: 60 minut
Colddown: 15 minut

Według mnie teraz dopiero powinniśmy mieć możliwość dostania się na trudniejsze instancję żeby był tego balans pozatym kamieniem będzie możnaby handlować :)

Podsumowując pomysł fajny ja dodałbym zlecenie/DQ i wtedy pomysł miałby duże szanse na wprowadzenie :)

Spoiler:

Autor:  seba11pl [ 21 Kwi 2018, o 15:36 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

Nie widzę sensownego uzasadnienia takie pomysłu, czyżby to bylo: dodajmy takie coś bo widziałem to w innych słabych grach?

Autor:  Grzesioen [ 21 Kwi 2018, o 16:00 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

Pomysl mi sie podoba, uwielbiam robic geo, nie wiem dlaczego, ale na 85 lvl nie jest już wyzwaniem, wprowadzenie tego o czym mówi autor napewno dodaloby świeżości do starych inst. Pozatym, mamy juz 2 takie bossy konstrukt i komandor. W przypadku v1placimy za oslabienie bossa, w przypadku admirala placimy za przewóz w trudniej dostepne miejsce.

Autor:  DresMaster [ 21 Kwi 2018, o 16:21 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

@up I nie można jeszcze zapomnieć o Ivravulu i Draugulu :)
@seba11pl byłoby to wyzwanie dla 140 lvl które narzekają że nie ma żadnego wyzwania :P

Autor:  MaxMar [ 21 Kwi 2018, o 16:27 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

Jestem na nie. Najbardziej irytująca i wnerwiająca rzecz w każdej grze MMORPG. Nie widzę nic ciekawego w robieniu tej samej instancji w trudniejszej wersji. Najgorszy sposób w jaki twórcy gier chcą "przedłużyć grywalność" i zwiększyć liczbę bossów/możliwości dostępnych dla gracza na danym lvl'u.

Autor:  seba11pl [ 21 Kwi 2018, o 17:14 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

DresMaster napisał(a):
@up I nie można jeszcze zapomnieć o Ivravulu i Draugulu :)
@seba11pl byłoby to wyzwanie dla 140 lvl które narzekają że nie ma żadnego wyzwania :P


obecnie nieaktualne. Póki Mahet sobie hasa i ten drugi :)

Autor:  DresMaster [ 21 Kwi 2018, o 17:36 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

seba11pl napisał(a):
DresMaster napisał(a):
@up I nie można jeszcze zapomnieć o Ivravulu i Draugulu :)
@seba11pl byłoby to wyzwanie dla 140 lvl które narzekają że nie ma żadnego wyzwania :P


obecnie nieaktualne. Póki Mahet sobie hasa i ten drugi :)

To racja :)

@maxmar to może wprowadzić zmiany w trudniejszych instancjach? np. Lotne grupki na herszcie, zmiana kolorów pól, odnawianie się grupek, wymóg ubicia bossa w odpowiedniej ilości rund itp.

Autor:  Kaldar [ 23 Kwi 2018, o 19:00 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

Admirał?
V2?
Draugul?
A co to jest, jeśli nie silniejsze formy bossów?

Zwiększony drop przy większej trudności bossa to poroniony pomysł, bo i tak skorzystałyby na tym większe poziomy postaci, w szczególności tych , które będą w stanie te bossy wysolować.
Czujesz się zbyt mocny przykładowo na herszta. To po kij go wzmacniać? Masz potem inne wyzwanie w postaci kolejnych bossów.

Jakąś alternatywą tego co zaproponowałeś może być automatyczny wzrost trudności bossów, proporcjonalnie względem poziomu postaci, na podstawie jakiegoś wzoru aby utrudnić życie troszkę większym postaciom ale nie wiem czy to jest w ogóle potrzebne.

Autor:  Xio [ 24 Kwi 2018, o 20:08 ]
Temat postu:  Re: Mocniejsze formy Bossa

To byłby bardzo fajny pomysł, ale na jednego bossa.
Wchodzimy na instancję, bijemy jakieś grupki, uruchamiamy jakiś mechanizm i pojawia się boss, którego statystyki byłyby na podstawie naszych. W pewnym sensie rósłby razem z nami.
Pytanie co z rarami?
Rozbudować system gwiazdek i rar byłby dostosowany do naszej postaci, czy może system craftingu i rar można by stworzyć?

Takie luźne myśli :)

Ogólnie pomysł ok, ale nie wszędzie. Jeden boss tego typy byłby wystarczający.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/