Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Wytrzymałość eq - propozycja dq
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Witam,
jak każdy wie nieraz "endowy" rar z niską wytrzymałością jest "niehandlowy" lub "nie ubieralny" i 3 sekundy eufori z dropa zastępuje dłuuuugie rozczarowanie po sprawdzeniu jego wytrzymałości Propozycja polega na wprowadzeniu DQ pozwalającego na poprawę wytrzymałości eq. DQ to pokonanie modliszki na zlecenie od koldzicy, z takiej zleconej modliszki spada nam larwa ( oszczędzamy czas zanim z jajka larwa się wykluje) lub jajko i tu mamy opcję jak w przypadku eterycznej lampy X% na dobre lub zbite jajko ( lub żywą / martwą larwę) - to pozwoli mid lvl dodatkowo coś zarobić na handlu takimi jajkami/larwami Larwę/jajko wymieniamy u koldzicy na "coś co jest rarytasem dla koldów" i z tym udajemy się do Afliryka który przekuwa nam dany item i podnosi jego wytrzymałość o 1%, wytrzymałość możemy podnosić do obecnego maksymalnego poziomu, koszt takiego przekucia to ranga x (razy) ilość inhibitorów dla niej ( platynowa zachęta na wprowadzenie opcji) + 1 wf danego rodzaju za każdy punkt statystyki itemu dla przykładu Miłość Morany Ranga: XII Moc: +23 Wiedza: +28 PŻ: +310 Mana: +130 koszt podniesienia 1% wytrzymałości 12 inhi XII rangi ( dla itemów XI i niżej mogą być wyższe inhi stosowane) 23 WF mocy 28 WF wiedzy 31 WF hp 13 WF many opcja pozwoli na dodatkowy zarobek dla właścicieli gry w postaci "spalania" platyny, gracze dostaną nowe "coś" do zarobkowania, zwiększymy złudzenie realnej szansy na ulepszenie itemu, itemy z lipną wytrzymałością po pewnym czasie będzie można podnieść do handlowego poziomu, napaleni gracze z itemami po 50% wytrzymałości zaczną próbować podbijać wyżej niż dotychczas co zapewni dodatkowe" spalanie" platyny. Brak realnego wpływu na obecny balans gry. Przeniosłem do działu pomysłów - Szymdaro |
|
25 Cze 2018, o 21:15 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Ne. Nie popieram ani trochę. Rar jest "ubieralny", tylko trudniej go ulepszyć na więcej niż +8. Ale i tak da radę. No i chyba w złym dziale temat założyłeś.
|
|
25 Cze 2018, o 22:45 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Nie sądzę, że przy takim koszcie ktokolwiek by korzystał. Poza tym, jak już wspomniano wyżej, takie itemy da się ubrać, tylko ich ulepszanie jest bardziej ryzykowne, po to zresztą wprowadzono %. Jak dla mnie to nieudolna próba rozwiązania problemu, którego na dobrą sprawę nie ma.
|
|
27 Cze 2018, o 10:19 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 4 Lis 2017, o 22:37 Posty: 3 Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Laman Serwer: Ostlor |
Voodoobosik napisał(a): Nie sądzę, że przy takim koszcie ktokolwiek by korzystał. Jest to niekonieczny duży wydatek dla osób które mają już full eq i 140 lvl, którym zależy na wysokim % sprzętu, a przede wszystkim tym którzy chcą swoje itemy ulepszyć na np. +14 i wyżej a mają niską wytrzymałość na danym sprzęcie. Także jak dla mnie pomysł nie taki zły. |
|
27 Cze 2018, o 15:05 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Po to jest wytrzymałość, żeby była zróżnicowana. Zresztą przedział 30-50% to i tak słabo(nie dotyczy epików). Nie róbcie tego
|
|
27 Cze 2018, o 15:30 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Wiadomo,% w taernie to % i nawet te 35% da się ulepszyć lepiej niż 50%. Kwestia tego, że gracze są już tak zapatrzeni na wytrzymałość,że przedmioty z niskim % nadają się na przetop albo na cud,że jednak ktoś to kupi... Rynek strasznie upadł odkąd gra zaczęła masakrycznie wolno się rozwijać i wszyscy mogą wyczekiwać cudownych 50%,które miałyby zbawić takiemu człowiekowi świat. Chciałby ktoś z Was sytuacje, że dropicie epik a tu nagle 35% i nic z tym nie możecie zrobić (tutaj % przykładowy bo nie wiem ile epik może mieć najmniej % wytrzymałości) i ciężko będzie to sprzedać? Jak dla mnie pomysł na +
|
|
27 Cze 2018, o 15:34 |
|
|
|
Były już tematy o zmienianiu wytrzymałości
Podobnie jak w moich poprzednich wypowiedziach tym razem rownież jestem na nie. Poza faktem ze jestem przeciwko samej zmianie wytrzymałosci to pomysł jest bardzo słaby. Brak skalowania, po drodze opcja do zarobku, za kase do załatwienia od reki. Kolejny raz pisze, takie rzeczy powinny wymagać od nas czasu i zaangażowania, bo w takim wypadku nie pomoże ani sms ani przelew. Ale nawet gdyby pomysł uwgzględniał coś takiego to Uiop dobrze napisał. Po cos jest ta roznorodnosc i nie trzeba jej od razu zmieniac. |
|
27 Cze 2018, o 16:19 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Ależ mnie bawią lolki, które nawet nie osiągneły 110 lvla a się najwięcej wypowiadają :d
Pomysł na + Proszę trzymać się tematu - Szymdaro |
|
27 Cze 2018, o 17:12 |
|
|
|
Ale mnie bawia lolki, ktore nie potrafia napisac nawet jednego poprawnego zdania na dany temat. Zero argumentacji.
Takvsamo lolki, ktore mysla ze kilka cyferek obok nicku robi z nich kogos lepszego. Jesli pomysł jest słaby to warto to napisac, a ten pomysl jest slaby... Niektorzy z nas martwili sie cyferka, a jak widac cyferka nic nie daje. Bo inni widzieli tysiace tematow w tym dziale i wiedza co znaczy slaby pomysl. Proszę trzymać się tematu - Szymdaro |
|
27 Cze 2018, o 18:48 |
|
|
Inżynier
|
Ta różnorodność sprawdza się w przypadku rarków do 110 lvla, czyli tych, które nie są endgameowe. Gdy założy się już całe engameowe eq, to jedyne, co pozostaje, to expienie i ulepszanie go, dlatego też drop takiej pamięci 35% budzi mieszane uczucia - z jednej strony fajnie, bo drop, z drugiej wiadomo, że sprzedać to będzie bardzo ciężko, bo na tym etapie ludzie przywiązują już do wytrzymałości wagę, wiedząc, że kiedyś być może będą mieli chęci i środki na ulepszenia rzędu +10 i więcej.
Idea wytrzymałości jest w porządku, bo dzięki temu można jakoś balansować ceną, ale zupełny brak możliwości polepszenia tej wytrzymałości jest bezsensowny. O ile zwykły rar 35% można bezproblemowo wymienić na taki sam 50%, to sprawa komplikuje się przy psycho - wiadomo, że psychoexp to nie tylko koszta, ale i czas. Ja w możliwości wzmacnienia wytrzymałości widzę same plusy: osoby z full eq chętnie by z tego skorzystały, rarki z niższą wytrzymałością byłoby łatwiej sprzedać, różnorodność w cenach nadal by pozostała, a być może byłaby jeszcze większa, bo zaczęto by przeliczać cenę po kosztach wzmocnienia. No i osoby, które miały to szczęście-nieszczęście dropić jako pierwsze z danego bossa nie musiałyby z mieszanką radości i smutku zakładać nowego kox rarka ze śmieszną wytrzymałością. Nie wiem czy do końca ten pomysł mi się podoba, bo jednak wymaga przede wszystkim kosztów i to dość sporych, gdy pomyślimy o wzmocnieniu takiej miłości z 35% na 50%, a praktycznie nic czasu (wg mnie nakład czasu powinien być większy w stosunku do nakładu pieniędzy, ponieważ samo ulepszanie to nakład przede wszystkim pieniędzy, a więc - czy w ogóle opłaca się podnosić wytrzymałość takim kosztem, czy po prostu liczyć na farta i ulepszać), ale jako cegiełkę do tego, by coś zrobić w tę stronę, masz ode mnie plusika. _________________ Życie jest to opowieść idioty, pełna wrzasku i wściekłości, nic nie znacząca. |
|
27 Cze 2018, o 19:33 | ||
Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |