Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Umiejętności Pasywne
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=53830
Strona 1 z 1

Autor:  Vanessa [ 20 Lip 2018, o 20:48 ]
Temat postu:  Umiejętności Pasywne

Jako, że znów mam wenę twórczą napiszę sobie tutaj kolejną koncepcje na jaką wpadłem w nocy.
Wszyscy czekamy na podklasy, wielu z nas na pewno ma wizje podklas, nowych umiejętności i tak dalej. Tyle ile ludzi tyle pomysłów. Oczywiście wierząc w rozwój gry, kiedyś może podklasy będą tak jak i wiele innych rzeczy.
Wszyscy też wiemy, że w momencie wbicia 30 poziomu tak na prawdę nie dostajemy nic nowego, dlatego chciałbym się skupić na pomyśle na dość proste umiejętności pasywne. Nowa karta umiejętności odblokowywała by się po wbiciu 50 poziomu doświadczenia.
Karta byłaby taka sama dla każdej profesji, a każda umiejętność posiadałaby 4 poziomy.
Jakie by to były umiejętności? Bardzo proste.

Zwiększona witalność
Poziom 1 maksymalna ilość życia +2%
Poziom 2 maksymalna ilość życia +4%
Poziom 3 maksymalna ilość życia +6%
Poziom 4 maksymalna ilość życia +8%

Zwiększona energia magiczna
Poziom 1 maksymalna ilość many +2%
Poziom 2 maksymalna ilość many +3%
Poziom 3 maksymalna ilość many +5%
Poziom 4 maksymalna ilość many +7%

Zwiększona wytrzymałość
Poziom 1 maksymalna kondycja +2%
Poziom 2 maksymalna kondycja +3%
Poziom 3 maksymalna kondycja +5%
Poziom 4 maksymalna kondycja +7%

Brutalna siła
Poziom 1 siła ataku fizycznego +1%
Poziom 2 siła ataku fizycznego +2%
Poziom 3 siła ataku fizycznego +3%
Poziom 4 siła ataku fizycznego +4%

Wszechpotężna moc
Poziom 1 siła ataku magicznego +1%
Poziom 2 siła ataku magicznego +2%
Poziom 3 siła ataku magicznego +3%
Poziom 4 siła ataku magicznego +4%

Szał
Poziom 1 cios krytyczny +0,5%
Poziom 2 cios krytyczny +1%
Poziom 3 cios krytyczny +1,5%
Poziom 4 cios krytyczny +2,5%

Celność wojownika
Poziom 1 celność ataków w zwarciu +2%
Poziom 2 celność ataków w zwarciu +3%
Poziom 3 celność ataków w zwarciu +5%
Poziom 4 celność ataków w zwarciu +7%

Celność łucznika
Poziom 1 celność ataków dystansowych +2%
Poziom 2 celność ataków dystansowych +3%
Poziom 3 celność ataków dystansowych +5%
Poziom 4 celność ataków dystansowych +7%

Celność maga
Poziom 1 celność uroków +2%
Poziom 2 celność uroków +3%
Poziom 3 celność uroków +5%
Poziom 4 celność uroków +7%

Twarde ciało
Poziom 1 odporności na obrażenia obuchowe/sieczne/kłute +1%
Poziom 2 odporności na obrażenia obuchowe/sieczne/kłute +2%
Poziom 3 odporności na obrażenia obuchowe/sieczne/kłute +3%
Poziom 4 odporności na obrażenia obuchowe/sieczne/kłute +4%

Tarcza magii
Poziom 1 odporności na obrażenia magiczne +1%
Poziom 2 odporności na obrażenia magiczne +2%
Poziom 3 odporności na obrażenia magiczne +3%
Poziom 4 odporności na obrażenia magiczne +4%

Silny umysł
Poziom 1 odporności na uroki +1%
Poziom 2 odporności na uroki +2%
Poziom 3 odporności na uroki +3%
Poziom 4 odporności na uroki +4%

To takie najbardziej podstawowe umiejętności pasywne, z których moglibyśmy wybierać i przebierać przez co punkty umiejętności nie byłyby nastawione jedynie na zwiększanie sił umiejętności i maksowanie wszystkiego, a rozmyślenie czy lepiej wzmocnić np zatrucie, czy skoro gram solo dodać sobie % siły ataku magicznego na stałe.
Oczywiście można tworzyć też wiele innych umek tego rodzaju jak np jakieś zdolności uniku itp.

Umiejętności pasywne nie kolidowałyby także z możliwymi podklasami w przyszłości, gdyż byłyby niezależne i dla każdej klasy tabelka byłaby taka sama.

Taka tam wizja na kolejne sposoby wzmacniania naszej postaci.

Autor:  barnostary [ 20 Lip 2018, o 21:03 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Pasywne

Powiem tak- Pomysł w sumie bardzo w porządku, gdyby nie to, że lvle zostały zablokowane na tym 140 poziomie i obstawiam, że mało kto by w to inwestował.

Autor:  GoodTank [ 20 Lip 2018, o 22:02 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Pasywne

Mogłeś jeszcze podać przykłady pod każdą umiejętnością o ile by wzrósł dany parametr.
Sam zobaczyłbyś, że przy tych procentach jakie przedstawiłeś poza "szałem" (szansą na krytyka) nic nie jest warte uwagi.
Chociażby 8%PŻ które dałoby nam z 3k PŻ ledwo 240PŻ więcej. Mana czy kondycja z 1000 many/kondycji mamy 1070, no naprawde opłacalne.
"Siła ataku" - bijemy po 2000dmg to przy 4% mamy bagatela 2080dmg wow :o
Odporności, które przy resach na poziomie 80% też nie dają zauważalnej zmiany.
Jedynie krytyk daje jakiegoś kopa 8-)

Autor:  Vanessa [ 20 Lip 2018, o 22:12 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Pasywne

To tylko propozycje procentowe, które można zwiększyć, ale też taki był mój zamiar, że te zdolności nie dawałyby jakiegoś super kopa. Po prostu by były i coś tam dawały do siły naszej postaci. Oczywiście ilość poziomów zawsze można zwiększyć i tym samym powiększyć %.
Oto też chodzi w tym, by punktów było za mało by ulepszyć wszystko na max, więc trzeba by wybierać. To tylko zamysł i koncepcja.

Autor:  Onion [ 20 Lip 2018, o 22:35 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Pasywne

Bez sensu, że umiejętności pasywne, tak naprawdę nie są pasywne. Wróć, są aż za bardzo pasywne... To działa tak jak bonusy setów, tylko zamiast konkretnej wartości masz wartość %. Większość bonusów umiejętności są tak zaprogramowane jakbyśmy dostali x punktów do rozdania w statystyki. Nie mu to nigdzie mowy o umiejętnościach pasywnych. Ale już nie ważne, że to nie są umiejętności pasywne, pomysł jest po prostu źle zaprojektowany.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/