Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 Moje pomysły odnośnie zlecek zwierząt i flaszek 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 8 Sie 2018, o 19:05
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: GrowCrow
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Moje pomysły odnośnie zlecek zwierząt i flaszek
Witam, moja meteorytyka pozostawia wiele do życzenia ale postaram się :)
zleceń jest trochę za mało albo/ dają za mało expa od 20 /30 lv
proponuje dać możliwość dania czegoś za dużo przez co zwiększymy przychód z danego zlecka za tyle samo czasu czekania za kolejnym .

zwierzęta są prawie co chwila zabijane , nie zawsze ktoś ma kasę je odratowywać platyną
proponuje dodać opcjonalne zlecenie u tego u którego go nabywamy za jego wykonanie dostajemy zniżkę ( bez platyny ) .
proponuje dodanie zito jako peta od 1 lv z możliwością nauki maksymalnie 8 skili dowolnych o ile pozwala mu na to lv wykonujemy zadanie u tresera typu : ,, chce nauczyć mojego psa nowych sztuczek " on odpowiada tak jakbyśmy wykonywali flasze niedostępne będą czarne. Czego dokładnie chcesz go nauczyć ?

co do flaszek ulepszeń dodać możliwość flaszy wzmacniającej która by była trudna do zrobienia tak jak inchi lub trudniejsza daje nam 1 % dodatkowy na czas dopóki tej poty nie wywali % szansa czyli wytrzymałość jej zepsuje maksymalnie działa do 65 %

potem flasza obrony ulepsza nam przedmiot o 1 lv wyżej zwiększając jego statystyki w tym obuchowe sieczne itp .

dziękuje za uwagę do zobaczenia w następnych pomysłach .


8 Sie 2018, o 21:35
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Moje pomysły odnośnie zlecek zwierząt i flaszek
halk6000 napisał(a):
meteorytyka


Meteorytyka – nauka o meteorytach i związanych z nimi zjawiskach.

Dodatkowy exp do zlecen:
Zero konkretow. W skrócie "nk doda wiecej expa bo tak". Teraz expi sie bardzo szybko do 36-40 lvla wiec jestes w bledzie. Potem jest o wiele wiecej grindowania i marnowania godzin na powtarzalnych czynnosciach wiec niech nowi gracze sie troche przyzwyczaja jak to wyglada dalej, bo inaczej bysmy tylko przesuwali taka granice grindowania coraz wyzej.


Ginace pety:
Jesli ktos nie potrafi zadbac o swojego peta to rzeczywiscie pada czesto, dobij 50 lvl, kup peta gildyjnego i nie bedziesz musial go odradzac za plate, otrzymasz opcje czekania 4h na jego wyleczenie. Oczywiscie zeby nie było tak dobrze to w zamian bedziesz musial go karmic "jedzeniem"(paszą?)

Zito:
Mam wrazenie ze juz byly dziesiatki tematow o dodanie Zito tylko 99% autorow nie potrafi odpowiedziec na pytanie, po co? skoro juz mamy bardzo duzo petow tego typu (strach, ryk + gryzienie + dodatki)

Zadanie o tresera:
No dobra, mamy sztuczki i co dalej?

"Flaszki":
halk6000 napisał(a):
inchi

inHibitor
http://www.wiki.taern.pl/index.php?title=Reol brzmi podobnie tylko troche niezrozumiale opisane.

halk6000 napisał(a):
dziękuje za uwagę do zobaczenia w następnych pomysłach .


Obys sie tam bardziej postarał i poćwiczył w międzyczasie....


8 Sie 2018, o 21:59
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 8 Sie 2018, o 19:05
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: GrowCrow
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Moje pomysły odnośnie zlecek zwierząt i flaszek
to już śpieszę z wyjaśnieniami więcej expa ze zleceń jeśli przeciążysz zlecenie dając mu tego więcej nisz w zleceniu, daje przykładowo księga 666 u deona zamiast 1 dajesz mu 5 on mówi widzę że pracowałeś ciężej nisz ci powiedziałem i w nagrodę masz np + 20 % do expa za każdą z ksiąg dodatkowych i 10 % złota więcej .

a co do merytoryki bo o to chodziło ale błąd na forum wyskakuje więc poprawiłem na coś niezwiązanego z tematem ...

co do zwierza zito on by był zwierzakiem w swoim rodzaju ... najsłabszy z gry ale potem najsilniejszy posiada gryzienie, panikę nie miał by ich więcej ponieważ więcej umiejętności dla niego nabędziemy u tresera i tylko on by miał możliwość żeby być tresowanym , by był jak 2 miesięczny szczeniak który jest podatny naukę nowych rzeczy.

flasza ulepszeń która działa tak że wzmacnia ci o 1 % wytrzymałość przedmiotu ale jest ciężka do zrobienia podobnie jak inhibitor , a inhibitor działa po prostu tak że zwiększa szanse powodzenia wbicia bonusu w przedmiot , więc chyba wyjaśniłem o co mi chodzi .
ale jeszcze napisze wytrzymałość przedmiotu odpowiada za to że gdy ulepszenie zawiedzie mamy ochronione bonusy , zamiast je stracić .

tak teoretycznie ty byś się chyba tylko wypowiadał o pomysłach innych graczy i podcinał im skrzydła a sam jakieś pomysły w ogóle miałeś czy też zostałeś zderzony z brutalną rzeczywistością ? i teraz się mścisz ? :)


9 Sie 2018, o 08:03
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Moje pomysły odnośnie zlecek zwierząt i flaszek
Sposób przelewania myśli na tekst pozostawia wiele do życzenia, popracuj nad pisownią, bo ciężko to przeczytać, a co gorsza trudno też zrozumieć co autor miał na myśli.

Chociaż jest tu powiedzmy kilka pomysłów w zalążku, nijak mają się do rzeczywistości gry. Nie tylko ja mam wrażenie, ale seba również, że nie poznałeś gry wystarczająco dobrze, aby pisać sensowne pomysły.

Zleceń na niskie poziomy jest mnóstwo, awansuje się super szybko, do tego mnóstwo zadań. Nie widzę potrzeby dodawania kolejnych ułatwień.

Zniżka na wskrzeszenie peta nie jest potrzebna, ich zakup jest dość tani a jest to również istotny element rynku zbytu platyny i złota z serwerów. Nie podoba mi się zlecenie dające rabat - można w tym samym czasie zrobić jakiekolwiek inne zlecenie i zarobić = efekt ten sam. Tak czy siak masz złoto - albo bezpośrednio w kieszeni, które wydasz, albo tyle samo w postaci rabatu, gdzie mniej zapłacisz.

Zito z umiejętnościami wybieranymi przez graczy - byłby to najmocniejszy pet w grze, pewnie wszyscy by z nimi śmigali, zbyt przesadzony pomysł, 8 dowolnych umiejętności zrobiłoby spersonalizowanego potwora idealnego dla każdego gracza, każdej profesji.

Flaszka zwiększająca wytrzymałość przedmiotu przy ulepszaniu = reol. Już jest, nie ma potrzeby dodawać kolejnego przedmiotu o takich samych właściwościach.

Flaszka do zwiększania odporności fizycznych byłaby przesadzona - każdy bez problemu zrobiłby wtedy 80%. Różnorodność ekwipunku pod kątem tychże odporności straciłaby kompletnie znaczenie, podczas gdy teraz gracze mają wybór i muszą to kalkulować.

Wyjaśnienia lepiej sobie darować, nic nie wnoszą nowego do bardzo marnej jakości luźnych haseł. Jedyne co widać to prowokację, ale brutalne zderzenie z rzeczywistością pewnie jeszcze Cię czeka. Niektórzy są kreatywni i piszą pomysły, inni potrafią je analizować i oceniać, wskazywać błędy czy sugerować poprawki. Żadnym argumentem obrony swojego pomysłu jest atakowanie kogoś w taki sposób jak prezentujesz. Proponuję poznać lepiej grę i dopiero tworzyć nowości oraz spokojnie przyjmować krytykę, tym bardziej gdy tak jak teraz jest uzasadniona i uargumentowana. Nie wiem jaki masz poziom, jak długo gracz, lecz widzę, że na forum jesteś z nami od wczoraj.

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


9 Sie 2018, o 08:29
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron