Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=54688
Strona 1 z 2

Autor:  Szymdaro [ 16 Gru 2018, o 19:32 ]
Temat postu:  Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Cześć,
chciałbym przedstawić prosty pomysł jako ewentualna nowość, opcja do wyboru, prawdopodobnie jeśli w ogóle do rozważania to po wprowadzeniu TBR.

Recz polega na dodaniu do okna ulepszania dodatkowego "zegara", który uruchamiałby się w przypadku, gdy ulepszenie nie jest udane. Drugie losowanie, które i tak następuje, byłoby obrazowane na identycznej animacji jak obecnie, z tym, że dotyczyłoby szansy na to, że przedmiot wytrzyma proces, czyli ulepszenia nie zostaną wyzerowane.

Chciałbym, aby uruchomienie tego drugiego zegara było opcjonalne, to znaczy można byłoby go aktywować lub pozostać przy obecnym systemie.
a) Dla osób, które ekscytują się procesem ulepszania będzie dwa razy więcej zabawy.
b) Dla pozostałych, którzy chcą od razu widzieć efekt jako informację można pozostać przy aktualnym wyświetlaniu.

Rozważam też dwie opcje jak miałoby to wyglądać:
1. Dodatkowy zegar, który jest widoczny cały czas obok tego istniejącego, uruchamiany po nieudanym ulepszeniu.
2. Dodatkowe losowanie na istniejącym zegarze po nieudanym ulepszeniu z informacją jakie losowanie się odbywa (wytrzymałości).

Zarzucam ankietą - głosujcie i piszcie co o tym sądzicie.

Pozdrawiam

Autor:  Devaste [ 16 Gru 2018, o 19:54 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Taa.. i losowanie byłoby takie samo jak normalnie, czyli na +1 wskazówka nawet nie drgnie :?

Autor:  Nuvi [ 16 Gru 2018, o 21:06 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Już wyobrażam sobie jak ludzie będą się wściekać bo wskazówka akurat zatrzymała się tuż po części zegara na której jest wytrzymałość przedmiotu :) Jak dla mnie zbędne.

Autor:  Uiop [ 16 Gru 2018, o 21:15 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Niezbyt potrzebne, ale jest wiele fajnych niepotrzebnych rzeczy. Nie wszystko musi być potrzebne. Fajny pomysł. Korzystałbym.

Autor:  seba11pl [ 17 Gru 2018, o 00:45 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Nie wpływa na rozgrywke ale milej dla oka.

Ja bym może widział to inaczej (jako druga wskazówka w obecnym zegarze) ale to moje osobiste zdanie na ten temat :D

Autor:  MatasQ [ 18 Gru 2018, o 11:16 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Można to zrobić jeszcze chyba prościej wizualnie, czyli jak mamy nasz zegar i od pewnego momentu mamy np. szansa na ulepszenie 50% i nam zaznacza od którego miejsca nam ulepszy(czyli pół koła), w tym pozostałym polu(przy np. przedmiocie o wytrzymałości 50%) dodać dwa pola jedno z wyzerowaniem, drugie z wytrzymaniem ulepszenia(każde zajmowało by po ćwiartce koła).

EDIT
coś jak na tym ss: https://scr.hu/WzzBeg0

Autor:  Voodoobosik [ 18 Gru 2018, o 13:14 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Dopóki tylko opcjonalny to spoko pomysł, ja bym korzystał, ale moim zdaniem najlepsza opcja to ta z komentarza wyżej, proponowałbym rozważyć

Autor:  seba11pl [ 18 Gru 2018, o 13:59 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Jedyny minus takich kół jest taki że sprawia złudne wrażenie że byłeś blisko powodzenia jeśli widzisz że wskazówka zatrzymała się trochę przed granicą ulepszenia/nieulepszenia/itp

Ale wiadomo że to nie ma przestawiać rzeczywistego przebiegu losowania tylko jakoś reprezentować to losowanie

Autor:  MatasQ [ 18 Gru 2018, o 16:02 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

Nikt nie borni dokonać zmiany żeby wskazówka zatrzymywała się w środku pola oznaczającego ulepszenie, mega ulepszenie, wytrzymanie, spalenie. Wtedy nie będzie "nosz k... tak mało brakowało". :P

EDIT
W środku pola jako wewnątrz a nie jako w połowie pola, no i też omijając ten skraje bu zaoszczędziło graczom nerwów. :D

Autor:  Voodoobosik [ 18 Gru 2018, o 16:20 ]
Temat postu:  Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania

MatasQ niektórzy traktują to jako emocje, a nie nerwy

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/