Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Quest "Dziecko we mglę" https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=55474 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | siemaelo320 [ 8 Maj 2019, o 13:56 ] |
Temat postu: | Quest "Dziecko we mglę" |
Witam, oto moja propozycja Questa u Trehta na 50 lvl. Nazwa: "Dziecko we mglę" Dialogi: G- Masz jakieś zajęcie? T- A no w sumie ... Jestem stary, zdrowie nie dopisuję, to mógłbyś zanieść tą butelkę z koldim piwem, do tej dziewczyny Ca.. Cai... Sai... G- Caia? T- Dokładnie! Beczka stoi, tutaj obok mnie. Wracaj jak najszybciej! I nie plątaj się po kopalniach i innych ciasnych przejściach, dzikie koldy, będą chciały ci zabrać beczkę. G- Się robi. Zanieść, przyjść i odebrać nagrodę. Otrzymujesz: 1x Beczka z koldzim piwem. Etap zadania: Zanieś beczkę do Caii U Caii: G- Mam przesyłkę, od Trehta. C- (Taish) A szukałaś, w szałasie? (Caia) Ile razy mam mówić, że tak! Gdzie się podziała ta gów*iara... G- Yhh przeszkadzam? G- [Wymierzasz Caii w policzek] Halo? Słyszysz mnie? C- Heh, teraz już, nie ... Co cię tutaj sprowadza <nick>? C- Ej, to bolało! [Caia biję cię, aż jesteś pół-przytomny] Czego, damski bokserze! G- Przybywam, od Trehta z piwem, podobno potrzebujesz, a tak przy okazji, o czym mówiłaś z Taishem? C- Dzięki za beczkę. Rozmawiałam, o zielarce, która miała dostarczyć mi zioła, na kaszel Darko, lecz nie ma jej, znów się gdzieś plącze ... G- Sama nie możesz zdobyć tych ziół? G- To miło, ale śpieszy mi się, daj pieniądze i mnie nie ma. (Kończy Quest) G- Hmm, mogę pomóc ci ją odnaleźć. C- Te zioła, są z innej krainy, aby tam dojść musiałoby mnie nie być tutaj przez kilka tygodni, poza tym nie znam się zbytnio na ziołach. Może chcesz pomóc? C- Skoro chcesz ... Aby ją wyśledzić potrzebuje zrobić wywar, który przeniesie mnie do niej. G- Chętnie, ale za zapłatą. (Powtarza się powyższa kwestia) G- Nie chce mi się szukać lekarstwa, to nie zajęcie dla mnie. (Kończy Quest) G- Czego potrzebujesz, do wywaru? C- 10 Kolców orczych szamanów, 5 rogów rogatych, 2 lawy z kem i 5 serc niedźwiedzi. G- Już się robi Tracisz: 1x Beczka z koldzim piwem Jeśli ukończyłeś/aś zadanie za wcześnie to twoją nagrodą jest: 10000 Expa 2500 monet Etap Zadania: Zbierz składniki do wywaru. Kiedy mamy zebrane składniki, musimy udać się do sany: S- Czego synek? Nie dość, że ból głowy, to jeszcze on(a) ... G- Chciałbym, abyś mi zrobiła wywar do odnalezienia zielarki. S- A co to ja jestem? Czarnoksiężnik? Synek głowa mnie tak boli, że najsilniejsze wywary mi nie pomagają, a ty prosisz o pomoc ... Jaka ta dzisiejsza młodzież nie cierpliwa ... G- To dostanę ten wywar? S- A szukaj se innej wiedźmy, podobno też druidy i orki, potrafią go zrobić, a teraz uciekaj ... G- <W myślach> Ja bym jej walnął w tą głowę. Etap Zadania: Znajdź kogoś kto, umie zrobić wywar. Musimy udać się do druidów na konarze: Belenos- Czego twoja wojownicza osoba, szuka w tych spokojnych miejscach? G- Osoby, a właściwie wywaru do znalezienia jej ... B- Hmm, daj składniki i zrobię wywar. G- Proszę, oto składniki do wywaru. B- Poczekaj chwilę, zaraz wrócę z wywarem ... Straciłeś: 10 Kolców orczych szamanów 5 rogów rogatych 2 lawy z kem 5 serc niedźwiedzi Etap Zadania: Poczekaj, aż Belenos zrobi wywar. B- Proszę, oto wywar. G- Dziękuję, a tak jeśli można spytać, jak mam go użyć? B- Jak to jak? Wypić ... Zapytaj znajomą, gdzie ostatnio widziała zaginioną, udaj się tam i wypij tam wywar, on odtworzy, całą sytuację w której zaginęła. G- Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Otrzymałeś: 1x Wywar przyzwania Etap Zadania: Zapytaj się Caii, gdzie ostatnio widziała zielarkę. C- I jak? Masz wywar? G- Mam, ale jest ważniejsze pytanie, gdzie osatnio widziałaś zielarkę? C- Hmm, ostatnio w karczmie w dolnym Kemenak. G- Dziękuję. Etap Zadania: Użyj wywaru w karczmie. Idziemy do karczmy i tak wypijamy wywar, a rzeczywistość się zmienia. G- <Widzisz jak bandyci grożą zielarce> B- Heh he he, no to jak? Oddasz się nam po dobroci czy po złości? Z- Nie idę z wami nigdzie! B- Hmm, lubię gdy kobieta stawia opór... Ale lepiej nam się poddaj ... Z- Już mówiłam, że nie! B- No to trudno ... G- <Widzisz jak bandyci związują zielarkę, a następnie gdzieś ją prowadzą> B- No dobra, to teraz idziemy się zabawić ... Ciekawe ile zapłacą nam za nią na czarnym rynku. G- <Widzisz jak bandyci wychodzą> Tracisz: 1x Wywar przyzwania Etap Zadania: Znajdź osobę, która może wiedzieć, gdzie udali się bandyci. Musimy iść do Gantarna Ga- Czego ludź chce? G- Odpowiedzi szukam... Była jakaś awantura w karczmie, z bandytami i kobietą? Ga- O co ty mnie pytasz? Ostatnio ciągle, chodzą, porywają, gwałcą, a i tak nie udaje się ich złapać... G- A co ile chodzą do karczmy? Ga- Wieczorami, ale co ile dni nie wiem... Podobno Rentor, ma z nimi kontakt. G- Dziękuję za pomoc ... Etap Zadania: Porozmawiaj z Rentorem. R- Czego? Nie widzisz, że pracuje? G- Żeby pracować, to trzeba mieć chociaż honor! G- Ty pi****ony śmieciu! <Wymierzasz mu parę ciosów w brzuch i nos> R- Spi****laj! (W obydwu przypadkach) G- Tfu! Etap Zadania: Poszukaj kogoś kto może widzieć, gdzie udali się bandyci. Musimy iść do Burdelu w Trentis. Burdelmama Bożena- O to ty przystojniaczku. Widziałam, że tyle ubijania potworów w tej ciasnej zbroi cię męczy. Proszę rozgość się i czuj się jak u siebie. G- Może innym razem... Teraz jestem zajęty poszukiwaniami. BB- Kogo szukasz i czemu akurat przyszedłeś do mnie? G- <Opisujesz sytuację w Karczmie> Nie widziałaś tej kobiety? BB- Tak była tutaj taka jedna, bardzo nieśmiała. G- Jest tu jeszcze? BB- Tak w pierwszym pokoju po lewej. G- Dzięki i bywaj. Idź do pokoju w Burdelu Znajdujesz tam dziewczynę i zagadujesz do niej: Z- No nie kolejny zboczeniec! G- Nie! Stój ja chce tylko pogadać! G- Uspokój się! Nie przyszedłem na numerek! Z- Wszyscy tak mówią! Wszyscy! G- <Zielarka zniknęła na twoich oczach, a do pokoju wchodzą bandyci> B- Czemuś żeś porwał naszą Druidkę! G- Zapłacicie za to! <Walka> (walczymy z 3 bandytami po 1000 hp i 2 łotrami) G- Nie porwałem jej! B- <Walka> B- Heh, no cóż chociaż zlecenie zrobione... G- Jakie zlecenie? B- Kazała nam, abyśmy ją porwali... G- Kłamiesz! B- Nie kłamie... Ta Druidka chce po prostu schronienia przed Aegustahephium i jego bandą... G- C... Co?! To jest druidka Viridium?! B- Chyba tak... Już 14 moich chłopców zginęło przez tego Aegustahephium... G- Heh dzięki za pomoc... Możecie odejść... Dialog po pokonaniu bandytów: B- Głupi jesteś posłanniku Aegustahephiuma... G- O czym ty mówisz? B- <Bandyta zdechł> G- Cholera... Etap zadania: Zdecyduj... Wygląda na to, że zielarka ma powiązania z druidami Viridium, musisz zdecydować czy powiesz o tym Aegustahephiumowi czy komuś innemu... Jeśli pójdziemy do Aegustahephiuma: A- Czego mi zakłucasz spokój! G- Nie zaginęła wam jedna druidka? A- Tak zaginęła, ale porwali ją bandyci więc to nie mój interes czy żyje czy nie... G- Jak możesz porzucać swoich druidów! G- O czym ty mówisz? A- Ona nigdy nie była i nigdy nie będzie do nas należeć! A- Nie twoja sprawa śmiertelniku! G- Jak to? To po co ją goniliście? G- Heh widzę, że z tobą się nie porozumiem... (Koniec dialogu) A- Ona nas okradała cały czas, myślisz, że te zioła to skąd brała? G- Caia mówiła, że z innej krainy... A- Gó*wno prawda! Zwykła, kłamliwa sierota i w dodatku porzucona przez Landau... G- Jak to?! Ona jest córką Landau?! A- Tak, kiedy Ludanu ją wyrzucił, chcieliśmy jej użyć jako zemsty na Landau za niszczenie moich korzeni, lecz sprawy się źle potoczyły i teraz ta gó**iara będzie chciała się zemścić... G- A więc nie jesteście święci... Ale pomogę wam odzyskać to co wam ukradła... G- Nie będę pomagać wam w zemście na Landau! Wypchajcie się ze swoją ofertą! (Kończy dialog) A- Świetnie... I chyba wiem gdzie się podziała... G- Gdzie? A- Użyła naszego telepoltera i jest w jakieś wąskiej przestrzeni, najprawdopodobniej w jakiejś Jaskini... G- Heh to pora szukać... A przy okazji za robotę dałbyś mi trochę ziół na kaszel? A- Jasne, ale po robocie. G- Nie ma sprawy. Jeśli pójdziemy do Landau: L- Witaj w czym mogę służyć? G- Witaj, szukam kobiety, średni wiek, wysoka długo ciemno-brązowe włosy, druidka... Nie znasz kogoś takiego? L- W co ona się znów wpakowała... G- Ona? O kogo ci chodzi? L- O moją niedoszłą córkę która zaprzyjaźniła się z tym cholernym drzewem. G- Że co?! Ona jest twoją córką?! Naprawdę nie masz serca... Myślałem, że jesteś inny... (kończy dialog i anuluję opcję Landau) G- Heh, a znasz jakieś drudzkie zioła na leczenie kaszelu? L- Czy znam? Ja je mam! Jak pomożesz uspokoić tego potwora to ci dam skrzynkę tego leku. G- Heh tylko gdzie się może podziewać... L- Skoro planuję zemstę to musi być to miejsce dosyć bliskie i najlepiej, aby było mało uczęszczane... G- Hmm... Przeszukam jaskinię może w jakieś z nich się skryła... L- Dobrze, wyślę też moich żołnierzy na patrol. G- Dobra, czas zacząć poszukiwania! Jeśli pójdziemy do Landau po złej rozmowie z drzewem: L- Witaj w czym mogę służyć? G- Witaj, szukam twojej córki, mów gdzie jest! L- Córki? Jakiej córki... G- Nie kryj się, Aegustahephium mi wszystko powiedział... L- Heh te piep**one druidy... Nie wiem gdzie jest... Wiem jedynie, że planuję na mnie zemstę... G- A mógłbyś mnie wspomóc? L- Hmm, a czego byś potrzebował? G- Twoich żołnierzy oraz najbardziej leku na kaszel jakbyś miał... L- Dam ci, ale powiedz mi, czemu przyszedłeś do mnie skoro byłeś u Aegusta? G- Po prostu mnie zdenerwował... Daj mi żołnierzy. Po lekarstwo pójdę później. L- Dobrze, powodzenia w poszukiwaniach. G- Dziękuję. Jeśli pójdziemy do Aegusta po złej rozmowie z Landau: A- Czego mi zakłucasz spokój! G- Chyba chcesz zemsty na Landau tak? A- Mów dalej... G- <Opisujesz zaistniałą sytuację> Co o tym sądzisz? A- Hm... Dam ci te zioła po zakończonej misji... Moje korzenie czują, że jest w którejś z jaskiń, chyba warto, abyś się pośpieszył... G- Tak zrobię, dziękuję za pomoc. Etap zadania: Znajdź i przyprowadź zielarkę. Podjąłeś decyzję i wychodzi na to, że zielarka wszystko kłamała. Możesz jeszcze opowiedzieć wszystko Caii. U Caii: C- I jak poszukiwania? G- Jestem blisko, ale muszę ją niestety aresztować, albo zabić w ostateczności... C- Co czemu?! G- <Opowiadasz historię> C- heh faktycznie nie masz wyboru... Smutne... G- No niestety, ale nic na to nie poradzę... C- Zaraz... Sana miała jakiś wywar na usunięcie pamięci! G- Sugerujesz, aby jej to podać i wyjechać z nią gdzieś? G- Ej! Ja robię swoją robotę i nie zamierzam się już bawić wywarami! (Koniec Dialogu, etap zadania się nie zmienił) C- Dokładnie! Może do garnizonu? Tam nikt jej nie zna, a tam będzie bezpieczna! G- Heh niech ci będzie uratuję dziewczynę... Etap zadania: Idź do sany po wywar. U Sany: S- Czego chcesz! Głowa mnie jeszcze boli... G- Wywaru na utratę pamięci... S- A to będzie 10 000 złota. G- Co?! Czemu tyle za taki wywar?! S- Synek mam ból głowy więc cenę mogę podnieść! Kupujesz czy nie? G- Kupuje... <Tracisz 10 000 złota> G- Heh muszę uzbierać... <Musisz iść po pieniądze.> Otrzymałeś: 1x Wywar zapomnienia Etap zadania: Znajdź i przyprowadź zielarkę. Podjąłeś decyzję i wychodzi na to, że zielarka wszystko kłamała, ale masz wywar który może usunąć pamięć zielarce. Musimy iść do groty modliszki, tam znajdziemy, albo konających ochroniarzy Landau, lub konających druidów. Dialog z ochroniarzami: G- Co się tutaj stało?! O- Ta... Ta wiedźma się zmieniła... G- W co?! O- Nie waż... <Kaszle krwią> Zbierz lepiej kogoś do pomocy i pokonaj ją... G- Spoczywaj w pokoju... Dialog z Druidami: G- Co się tutaj stało?! D- Ta... Ta wiedźma się zmieniła... G- W co?! D- Nie waż... <Kaszle krwią> Zbierz lepiej kogoś do pomocy i pokonaj ją... G- Spoczywaj w pokoju... Etap zadania: Zgromadź drużynę i pokonaj bestie! Widocznie plan zemsty zielarki dochodzi do końca... Lepiej pośpiesz się, zbierz drużynę i ją zabij! Teraz czeka nas zwykła insta modliszki, lecz na legowisku jest dialog z zielarką przemienioną w modliszkę. Z- Czego tu szukasz! G- Ciebie... Posłuchaj nie jest za późno by zakończyć to szaleństwo... Z- Zaraz... To przez ciebie! To przez ciebie te kukiełki których wy nazywacie "Żołnierzami" pociachali mi skrzydła! G- Oj chyba nie odlecisz zbyt szybko... No cóż za to szybko odlecisz na tamten świat! <Walka> Teraz po prostu walczymy z modliszką tylko ma ona o 50% mniej hp. Po pokonaniu modliszki na jej miejscu pojawia się zraniona zielarka: Z- To nie tak... To nie tak miało być... G- Niestety, ale igrałaś z ogniem... To musiało się tak skończyć... Z- No dobra dobij mnie i zanieś moją głowę jako trofeum... Wiem, że tego chcesz... G- Nie muszę tego robić... <Podajesz jej wywar, a ona zasypia, przy okazji odcinasz jej pukiel włosów jako dowód> (Możliwe kiedy pogadaliśmy z Caią oraz Saną) G- Sama tego chciałaś! <Odcinasz jej głowę. Tracisz: 1x Wywar zapomnienia Etap zadania: Zamelduj szefowi o zrobieniu zadania. (W sensie musisz iść, albo do drzewa, albo do Lukasa.) U Aegustahephiuma jeśli zabiłeś zielarkę: A- I jak zrobione? G- Zrobione <pokazujesz głowę> A- Fenomenalnie, oddaj mi głowę, a trzymaj te zioła. G- Dzięki za współpracę. Otrzymujesz: 1x Zioła na kaszel U Aegustahephiuma jeśli oszczędziłeś zielarkę: A- I jak poszło? G- Dobrze, na dowód mam pukiel jej włosów, bo samo ciało było bardzo zdeformowane... <Kłamiesz> A- Heh wiem, że kłamiesz... Cały czas cię widziałem, ale i tak dobry pomysł z wywarem. G- Dobra, to dawaj te zioła i mnie nie ma. Otrzymujesz: 1x Zioła na kaszel U Lukasa jeśli zabiłeś zielarkę: L- Uff dobrze, że żyjesz bo z tej wyprawy wróciło tylko 2 moich żołnierzy... G- Czasem trzeba coś poświęcić, aby dopiąć swego <Pokazujesz głowę zielarki> L- No i to się nazywa dobra robota! Trzymaj te zioła. G- Dzięki, oby to się nie zdarzyło ponownie... Otrzymujesz: 1x Zioła na kaszel U Lukasa jeśli oszczędziłeś zielarkę: L- Uff dobrze, że żyjesz bo z tej wyprawy wróciło tylko 2 moich żołnierzy... G- Czasem trzeba coś poświęcić, aby dopiąć swego, a na dowód mam pukiel jej włosów, bo samo ciało było bardzo zdeformowane... <Kłamiesz> L- Heh te zaklęcia nigdy się dobrze nie skończyły... Dziękuję za utrzymanie porządku... Masz za to te zioła... G- Dziękuję mam nadzieje, że to się więcej nie powtórzy... Otrzymujesz: 1x Zioła na kaszel Etap zadania: Dostarczy Caii zioła na kaszel. Dialog przy zabiciu zielarki: C- Jesteś, masz zioła? G- Tak. <oddajesz Caii zioła> C- Wspaniale! Tyle starczy na długo! A jak z zielarką? G- Musiałem ją zabić przemieniła się w jakąś wielką bestię... C- Rozumiem... No cóż dzięki za pomoc. Bywaj G- Bywaj. Dialog przy oszczędzeniu zielarki: C- Jesteś, masz zioła? G- Tak. <oddajesz Caii zioła> C- Wspaniale! Tyle starczy na długo! A co z zielarką? G- Udało się ją oszczędzić mimo, że przemieniła się w jakąś wielką bestię... C- Świetnie! Niedługo zaprowadzę ją do garnizonu z kilkoma innymi druidami! Tymczasem bywaj G- Bywaj. Koniec Questa Otrzymujesz: 102 000 doświadczenia 42 000 monety Oczywiście sam Quest na pewno wymagałby poprawek, oraz zmian EDIT: Wszystkie przedmioty które otrzymaliśmy w Queście są zabronione w handlu oprócz "wywaru zapomnienia", bo użycie go nie jest konieczne EDIT v2: Dochodzę do wniosku, żeby wybór między drzewem, a Lukasem miał sens to co myślicie o tym, że od Lukasa dostaniemy broń pod profesję, a u drzewka np. jakieś potki? |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |