Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

HC - znów?
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=55832
Strona 1 z 2

Autor:  Chmiu [ 9 Paź 2019, o 17:03 ]
Temat postu:  HC - znów?

Dawno nie było płaczu ze strony graczy HC , ale wakacje przyniosły ku temu nowe powody.
11.08.2019- Data ostatniego upka w którym zmieniono w końcu coś na HCku.
Ja ,jak i wielu innych walczyło by w końcu weszły na serwer , płakałem chyba jak nikt inny? ;)
Dostaliśmy tylko załamanie, dlaczego? Zacznijmy od zmian Jastrzębiora i Lugusa. ( https://prnt.sc/pgyre5 )
Najpierw lekko opisze ich sens a potem przedstawię przykłady z gry(najpierw Jastrząb potem Lugus).
Wszystko fajnie ale przeanalizujmy je.

Jastrzębior:
-10% mniej PA na oko mówiąc jest to jakieś 3-4pa, uważam to za śmiech na sali.
-Zmniejszona liczba uciszeń , fajna zmiana szkoda że nie ruszono spamienia uciszeń u przyzwanych jastrząbków , są też taktyki w których daje je zawsze poprzedzone np starą, więc zmiana pół na pół.
-Śmiertelne uderzenie zmniejszona skuteczność o 20% , jest to niewystarczający nerf , po daniu 1 czaszki w kogoś w następnej rundzie lecą odrazu 2 w te samą osobę i tak póki owa osoba nie zostanie zmyta/ucieknie , nędzna zmiana.
-Zmniejszenie dmg wszystkich ataków o około 10%, załóżmy że otrzymamy 5ataków po 500 więc po zmianie otrzymamy 5 ataków po około 450 , pomyślmy ile w obliczu tego da nam te około 250hp .
-Osłabienie taktyki 8x gryz o 25% , fajna zmiana jedyna która nie ma w sobie wad.

Teraz przejdziemy do analizy dedów na jastrzębiorze i aspektów w których zmiany te zawodzą:
1. Taktyka 5x obszarówka ,zabiła bodajże 2 osoby mające 3k hp i tarcze , oboje byli fizolami , zastanawiam się czemu nie została zmniejszona ilość tych że obszarówek ,myślę że maksymalnie 3 obszarówki byłyby odpowiednie.
2. Czachy sama jak i połączone z uciszeniem , padło tak też kilka osób , jak już pisałem wyżej po trafieniu jednej czachy lecą następne aż do skutku w ilościach 2 na rundę ,myślę że pasowałoby zmniejszyć ich ilość do jednej jest tutaj konieczne.

Lugus:
-Zmniejszenie częstotliwości odwrócenia , zacznijmy co ile Lugus je wrzuca obliczyłem że w 84-89% rund , po osłabieniu w 52-61% więc i tak poprawi je co 2 rundy.
-Ataki fizyczny mniejsza ilość na więcej PA , zacznijmy od tego że jest to buff ,teraz nawet na debuffie trafia bez problemu a podwójne robią z niego maszynę do zabijania.
-Szybki ukazy pomijam dlatego że ta mechanika powinna zniknąć z serwera HC ponieważ sama w sobie zaprzecza jego założeniom.
-Osłabienie na niskim hp , cóż tutaj już pewnie marusze ale Lugusa z zasady się ukazuje zanim do takich hp dojdzie.
-Odporność na korzenie -15% , jedyna fajna zmiana o której chyba nie trzeba się rozpisywać.

Teraz analiza, po zmianach tych Lugus wywala nadal odwrócenie co chwile , wywala z ataków fizycznych postaci takie jak Sh140 , Łuk 131 bez żadnego problemu i jeszcze po ich zgonie ma ich kilka. Jest to kompletny dramat , nie wyobrażam sobie jak takie coś mają ustać postaci magiczne , skoro fizole składają się jak transformersy.

Zmiany w PvP
Zacznijmy od tego że są to zmiany PvP tylko na papierze , plecak losowany jest także w przypadku śmierci PvE (http://prntscr.com/pgzjf3)
-Po śmierci w PvP zamiast 1-2 przedmiotów (tak jak powinno być) losuje teraz 3-4 przedmioty (2 dedy w cenie jednego ;) ) , plecak traktuje jako oddzielną pulę stąd ten problem .W PvE mamy analogiczną sytuację , po śmierci losuje dodatkowe 1-2 a były przypadki że aż 3 przedmioty .
Wiem że serwer jest czysto pod zarabianie kasy , sprytny ruch żeby rozebrać graczy by ładowali więcej platy na eq :lol: :lol: :lol:

Błąd zgłoszony 2 miesiące , nadal nie naprawiony :|

-Zmiana MSL , dobra zmiana , chciałem jej tak jak kilka innych osób , lekkie ułatwienie dla nowych graczy , fajnie wyglądało ale i tak mało kto nowy gra.

Z tych dobrych zmian to zmniejszenie kosztu ulepszeń oraz progów psychoexpa.
Jak na moje powinny być one od samego początku , ponieważ po pierwsze: gospodarka HC wygląda tak że zebranie kwot typu 10kk jest już wyczynem , ceny są niskie a naprawa i ulepki takie same(już ulepki inne) , kupców na nawet te tanie rary nie ma , więc ulepszenie 1 przedmiotu jakoś sensownie to miesiące przygotowań.
Psychoexp jak psychoexp chodzi o tracenie takich rarów i ponowne ich expienie.



Podsumowanie zmian
Dostaliśmy nic ,gracze przestali grać po "wzmocnionych" śmierciach za które nie otrzyma nikt zwrotów , nawet jeśli to wina samej gry a nie graczy. Ci którzy zostali logają tylko wymienić kasę na inny serwer.
Zmiany które miały pomóc zniszczyły ten serwer, gra mniej osób niż grało ,nie ma co robić , farmie fyo od miesiąca i nie mg nawet pt na losy sklecić .
Doprowadziliście do końca tego serwera próbując go nieudolnie ożywić.

Jedyne propozycje jakie mam to:
1.Połączenie z innym serwerem
2.Zmiana HC na normalny serwer
3.Wzięcie się w końcu za niego?!

HC miał być tylko pod zarabianie kasy ale nie skończył się tak szybko , są tu nadal ludzie wiecie? Ludzie którzy cierpią z powodu twórców . Czy przez tyle lat tego serwera zarobił on tak mało że jedna kompetentna osoba nie może poświecić chwili i wymyślić czegoś? Znam osoby które w kilka dni na tym serwie wydają po kilka K złotych , ile trzeba jeszcze? Może się zbierzemy?
4.Zmiana Beirn na ulgowe kosztem szansy na drop.
5.Zmiana Beirn na ulgowe kosztem wzmocnienia bosów.


Wraz z kilkoma graczami stworzyliśmy trochę rozpisek/propozycji co do serwera ale skoro upki nie idą za dobrze wole ich nie podawać.

Lubię ten serwer bardzo , jego mechanika jest wspaniała wg mnie , ale jeśli mam stać w miejscu gdzie reszta gry jest jakieś 6lat? do przodu względem nas to dziękuje bardzo.

Nie pozdrawiam.

@Edit. Kiedyś nam jako społeczności HC zarzucano że nie dajemy nic "od siebie" , teraz chcemy poświecić swój czas (wzmocnione bossy) ,swoje miejsce (cały serwer) , czy też swoją ciężką pracę (depozyty) , a zapewne też nic nie otrzymamy , po co się starać , produkować ? jeśli każdy ma nas daleko ?

Autor:  prlkopl [ 9 Paź 2019, o 17:15 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

niby ma racje co nie, ale serwer juz ded

Autor:  prlkopl [ 9 Paź 2019, o 17:19 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

dobra sory jednak hc jeszcze nie umarlo, 2 miesiace eventow i juz do grobu wskakuje

Autor:  prlkopl [ 9 Paź 2019, o 18:11 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

pomijając to że normalnie zmiany na hc zależą od levela lempo

Autor:  Dolatryn [ 9 Paź 2019, o 19:35 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

musicie się pogodzić z tym, że administracja ma przyszłość serwera całkowicie w dupie.

Autor:  Skioppai [ 9 Paź 2019, o 19:49 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

a wiec czas zebym i ja dorzucil swoje 3 grosze jako doswiadczony gracz hcka mysle ze moge sie wypowiedziec co nieco jak wiadomo hc mial byc serverem 4fun? jednak przy tworzeniu go nikt o tym nie wspomnial :) bossy do htagi i na tym koniec? co z graczami ktorzy powbijali 120 i dalej nic nie moga osiagnac? bo jedyny sposob ubrania sie z beirn to byly eventy dropowe jednak teraz nawet i eventow dropowych nie ma:) no ale dobra w koncu weszly zmiany ktore mialy nam dac mozliwosc ubijania takiego bossa jak jastrzebior oraz lugus jednak oslabianie te okazalo sie porazka.. nasz 1 kanar? barbarzynca z 130 poziomu zabity z grupowek w 2 rundzie co prawda to prawda ubijalismy tego bossa kilka razy ale co z tego jak 1 na 3 kanary konczylo sie tak ze ktos padl oczywiscie liczylismy sie z tym ze latwo tez nie bedzie no ale nie oklamujmy sie kanar jest losowym bossem raz jest papierem raz maszynka do zabijania :) pamietam to jak dzis bilismy kanara mial na sobie caly debuf jaki byl mozliwy dotka szpila latajace truta okrzyk a mial przy sobie tylko 2 male i jak to sie skonczylo? lucznik ktory dostal sama stara i przy 5 pa w fizyczne obrywal na 52% z czego jeszcze to smieszne losowanie ktore mialy dotyczyc tylko pvp ale widocznie komus sie nie chce tym zajac i nie maja zamiaru tego naprawiac powiedzmy ze masz item na 8 lvl +9 miejac go w plecaku przy zgonie jezeli wylosuje go z plecaka masz 100% na urate danego itema wiec XD a teraz przejdzmy moze do lugusa? jednego dnia zebralismy caly server w jedna kupe z samych najlepszych postaci oraz ludzi na 120lvl w pomaganiu robienie wejscia na lugusa oraz blokaniu grupek jak sie skonczylo? skonczylo sie tak ze byly 2 pt na serverze w moim pt wygladalo to tak ze sh ktory ma 140lv cale eq+9 padl w runde a w drugim pt lucznik na 131 razem z vd 137 popadali w runde i to jest to oslabienie? mamy chodzic tracic wiecej niz zyskamy? zalosne ciekawi mnie jak wynagordzicie to graczom ktorzy powbijali te 120lvle bo u nas wyglada to tak ze gracz z 110lvl robi to samo co kazdy 140 niczym gra sie nie rozni topka juz odeszla ludzie jedynie loguja po to aby sie nawzajem wybijac i nie to nie wina servera ze jest jak jest i ludzie nie graja poprostu brak jakiegokolwiek zainteresowania do tego servera i stawianie grupek eventowych aby nie zajmowac sie jakimikolwiek zmianami na tym serverze nie oszukujmy sie ale nowe zmiany ktore zostaly wprowadzone to jeden wielki zart a wiec moze rzuce i swoja propozycje 1.Polaczenie go z normalnym serverem oraz kasacja depo oczywiscie z mozliwoscia przeniesienia 1 postaci. 2.zrobienie glosowanie na zrobienie z hcka normalny server
odemnie to by bylo raczej na tyle mam nadzieje ze ekipa sie zajmie tym serverem zanim bedzie za pozno..

Autor:  AbrtHC [ 9 Paź 2019, o 21:22 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

Zmiana na serwie Hardcore dotkliwie zraniła większość graczy,nawet tych którzy od nie dawna zaczeli zabawę na tym serwerze.
1. Zabranie eventu z dropem który dawał nam możliwość ubioru lepszych itemów, wiązało się to z mozliwoscią dalszej gry oraz biciem mocniejszych bossów- w tym momencie musze latac słabe boski aby zarobić na itemy które są aktualnie cięzko dostepne na serwerze
2.Sama nazwa oraz dynamika serwera od początku byla niewypałem- Jak mówi nazwa Serwer miał byc trudniejszy a nie głupszy od innych. Możliwosć latania czegoś lepszego niż dz/fyo z drużyna z czatu jest śmiesznie niska, jedynie gildie w których jest większa ilośc graczy ma powodzenie na jakiekolwiek wyprawy na bossy od dz w góre, strata itemów jest równiez kolejnym niewypałem bo gdy padne, najlepiej ładować plate i odkupic ten item po wygórowanych cenach oferowanym nam przez graczy z Topki. Serwer miał być Hard, może taki był na początku ale większość ludzi którzy tam grają kilka lat, loguje tylko po to by wymienic kase z HC na inny s.

Zaraz się zacznie że macie lepszą możliwość łapania czempów, bicia wena, więcej skrzynek platynowcyh na osobe, tylko co mi z tego że ja wydropie sety na 50 skoro nie ma na to popytu gdyż serwer jest wyludniony..
Nie pozdrawiam

Autor:  Rockyy [ 10 Paź 2019, o 12:37 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

Jako,że również "grałem" na HC to patrząc na tempo prac i chęci ekipy mogę rzec jedno :) ZAPRASZAM NA TOLNOR!!!! rarków 110+ kto kupować nie ma,w tym temarów za 120kk sprzedać już nie mogę :D

Autor:  Figod [ 10 Paź 2019, o 14:48 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

Rockyy napisał(a):
Jako,że również "grałem" na HC to patrząc na tempo prac i chęci ekipy mogę rzec jedno :) ZAPRASZAM NA TOLNOR!!!! rarków 110+ kto kupować nie ma,w tym temarów za 120kk sprzedać już nie mogę :D


To sprzedawaj je za 50kk. Patrząc na tempo prac i chęci ekipy, jeszcze będziecie palić te rary na eski :|

Autor:  Boocik [ 10 Paź 2019, o 19:42 ]
Temat postu:  Re: HC - znów?

grace na HC mialbyc trudny wiec co wy chcecie cieszcie sie ze jakolwiek wam ulatwiaja..

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/