Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)
Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Pogromca Valdaroga
|
Podwodna Kraina ODŚWIEŻONE!
Moim pomysłem jest wprowadzenie do gry nowej krainy o tajemniczej nazwie. 1.Informacje ogólne Wejściem do Podwodnej krainy znajdowałoby się w Alrail, na zachód od statku Ichitona, Teleportem jest wir molo na nim "NPC:Strażnik Głębin Morskich" Możnaby z nim porozmawiać o tym co się znajduję pod wodą,dawał by Quest na wejście,robisz quest rozmawiasz,przepuszcza,idziesz na sam koniec molo i skaczesz w wir,ładuje się grafika, jesteś w Podwodnej Krainie a)Główne Miasto W centrum mapy znajdowałoby się zatopione niegdyś miasto: Takie nawiązanie do mitycznej Atlantydy utrzymanej w stylu antycznym zachowanej pod wodą taką jaka była przed wiekami.Miasto byłoby conajmniej duże.Czekałoby tam na nas wiele questów dla +70 poziomy których narazie nie ma wcale. W mieście toczyłoby się normalne życie ponieważ dla gatunków żyjącym w zatopionym mieście woda to środowisko życia. Miasto umożliwiłoby korzystanie z depozytu,usług handlarzy i innych NPCów Nowe Bossy i miejsca do zdobywania poziomów lepsze niż gdziekolwiek- to zagwarantuję zainteresowanie ludzi tym miejscem. 2.Potwory Potworami znajdującymi się w tej krainie byłyby wszelkiego rodzaju podwodne monstra np. Nimfy morskie,Lewiatan,rybostwory,syreny,smoki morskie,ośmiornice…itd. Zawsze można coś jeszcze wymyśłeć.. Nowe Potwory to też nowe zlecenia-bardziej opłacalne,nowe expowiska dla najbardziej doświadczonych. Mapy czerwone tam gdzie najlepsze miejsce do zdobywania expa,żółte z terenach mniej opłacalnych do expienia,Zatopione Miasto jest żółte z zielonymi plamami pod Bramą miasta,Depozytem,Domem Przywódcy Zatopionego Miasta,Sklepem. Miasto: 1.Tawerna 2. Kowal 3.Depo 4.Arena 5.Sklep 6.Dom Przywódcy Podziemnego Miasta Okolica Miasta: 7.Chatka NPC od dostępu do Insty Sando 8. Wejście do Instancji Sando 9.Wejście do Instancji Hydry 10.Domek NPC od zleceń 11. Domek NPC od zleceń Expowiska: 12. Teren Zatopionego Statku 13.Teren Nimf 14.Miejsce Pobytu Smoków Morskich 15.Teren Paskud 16.Posiadłość Meduz i Ośmiornic 17.Twierdza rybostworów. 18.Posesja Lewiatanów 19.Teren Płetwonogich 20.Przeklęte Syreny 3.Dostęp do miasta Quest udzielający dostępu przyznawałby "NPC:Strażnik Głębin Morskich" chroniący dostępu do wiru. Quest od 70 poziomu-trzeba będzie się wykazać aby nie utonąć w podwodnym świecie. a)Przebieg Questu 1.Idziemy do "NPCa:Strażnika Głębin Morskich" zaczynamy rozmowę, potwierdzamy chęć zmierzenia się z zadaniem.Każe nam przynieść Butlę Wody Morskiej,Prastarą energia i Resztki magii. 2.Kiedy mamy te trzy składniki oddajemy je Strażnikowi.On do tych trzech składników coś dosypuję,miesza i daję nam do wypicia.Okazuję się że właśnie wytworzył misturę zapewniająca rodzaju ludzkiemu żywotność pod wodą. 3.Po wypiciu możemy spokojnie wskoczyć do wiru. Okazuję się że pod wodą nie jesteśmy wcale przypadkowo.Mamy tam misje do spełnienia. 4.Kiedy już odnajdziemy miejsce pobytu przywódcy podwodnej rasy ludzi,którzy stworzyli Eliksir Podwodnego Życia, dowiadujemy się że musimy ochronić ich miejsce zamieszkania przed atakiem Grymnuridów,z którymi mieliśmy już styczność w innym zadaniu.Wódz plemienia podwodnych pionierów pokazuję nam z daleka gdzie będziemy walczyć. 5.Nastał czas walki.Udajemy się na wskazane miejsce.Czeka tam na nas kilkanaście pelnych grup silnych rybostworów,wygląda to jakbyśmy stawiali czoła całej armii Grymnuridów.Kiedy zabijemy wszystkie rybostwory zjawia niemogący pododzić się z porażką Wódz Grymnuridów.Przyzywa on do siebie najwaleczniejszych towarzyszy i decyduję się stoczyć z nami pojedynek na śmierć i życie.Kiedy walka potoczy się po naszej myśli pozostanie nam tylko podnieść Topór Wódz Grymnuridów,za którego Przywódca Zatopionego Miasta w wdzięczności obleje nas Eliksirem Podwodnego Życia,a kiedy już wsiąknie nam to wnętrza ciała uczyni nas niezatapialnymi. 4.Instancje a)Uwagi Instancje mogłyby się znajdować z dala od siebie po przeciwnych stronach Zatopionego Miasta.Rary z potworów byłyby zróżnicowane jeśli chodzi o przydatność profesji (nie będzie podziału na boss z rarami dla fizoli lub boss z rarami dla magów). Koszt wejscia na jedną z instancji stanowiłby kwotę 500 tysięcy złota od jednej drużyny. Po drodzę do bossa byłby bardzo dobry exp (taki lepszy Duch Zamku). *1.Hydra-kilkugłowy potwór niezwykle silny. „Hydra podobna była do psa, lecz miała 8 lub 9 wężowych łbów. Jeden ze łbów hydry był nieśmiertelny. Według innych wersji, hydra miała nawet 50 lub 100 głów. Na miejscu odciętej odrastały dwie lub trzy nowe głowy. Hydra była bardzo jadowita, a nawet zapach jej śladów miał powodować śmierć.” a)Dane dot bossa: HP:70.000 Mana:x Kondycja:x Ataki: Wręcz: Zwykły(bardzo silny),Rozbicie gardy,Zachwianie(-3PA),Gryzienie(krwawienie) Na dystans trujące pociski(efekt zatrucia) Obszarowy atak Tąpnięcie Uroki Strach Panika Furia b)Rary wypadające: a)Tarcza dla Rycerza Siła:+16 Zręczność :+18 HP:+160 Kondycja:+80 Mana:+40 b)Łuk Obr:+190 Zręczność:20 Siła:18 Hp:+90 Kondycja:+60 Mana:+60 c)Pierścien dla Fizycznych Zręczność:+18 Siła:+16 Hp:+130 Kondycja:+70 *2.Sando-olbrzymi ssak wodny żyjący w wodach fantastycznego oceanu Podłoże mityczne: „Sando posiadają długie, elastyczne i silnie umięśnione ciało. Opływowy kształt sprawia, że są wprost stworzone do szybkiego pływania. Kończyny Sando są upłetwione, ale posiadają też pazury, co sugeruje, że jest to gatunek naziemny, który dostosował się do życia w wodzie.” a)Dane dot bossa: HP:70.000 Mana:x Kondycja:x Ataki: Wręcz:Zwykły,Rozbicie gardy, Na dystans(silny)Wodny pocisk Obszarowy atak Morska fala Uroki Zakażenie Panika Trans b)Rary wypadające: a)Topór dla Barbarzyńcy Obr:+190 Hp:+70 Zręczność:+15 Siła:+10 Kondycja:+100 b)Pierśćień dla Magicznych Wiedza:+16 Moc:+18 Hp:+130 Mana:+70 c)Wisior dla obu Profesji HP:+200 Kondycja:+100 Mana:+100 _____________________________ Nowa Ankieta-w starej było coś....58 do 9. Ps:Troszki pisania było.... Sorki za literówki Proszę o wyrozumiałość...bajkopisarzem póki co nie jestem Mile widziane sugestie dot.tematu Pozdrawiam Buszcik _________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 Ostatnio edytowany przez Buszcik 5 Sie 2011, o 09:12, edytowano w sumie 49 razy |
|
17 Cze 2011, o 18:58 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Ze względu na PW autora, wykasowałem wszystkie posty, ponieważ pomysł został poprawiony sugestiami.
_________________ "I bierz co Ci dane, bądź losu panem!" Pomoglem? Daj kufelek browarka :=) https://www.facebook.com/pages/The-Prid ... 2137125151 Like'nij! 2 admin strony fanowskiej na fejsie! |
|
4 Sie 2011, o 18:44 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Tak właśnie jest to Odświeżenie tematu.
Został on rozwinięty na bazie waszych sugestii. Daję go wam do oceny po raz drugi _________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
|
4 Sie 2011, o 18:47 |
|
|
Chodząca legenda
|
Zakażenie nie może działać, jeśli nie ma krwawienia. Przydałyby się też opisy mobków oraz szczegółowe opisy ataków.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
4 Sie 2011, o 19:00 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Przebieg questu trochę zbyt prostoliniowy, ale to do poprawienia. Torgred z pewnością przekształci pomysł na swoją modłę
Co, poza instancją oraz wszelką miastową gospodarką przyciągałoby tam graczy? Aktualnie sępi się pod Kelmerak, a Południowe Alair nieco nie po drodze... Planujesz jakieś opłacalne zlecenie, ciekawe moby? Może jakieś interesujące czempiony z zapomnianymi skarbami? Jak duże byłoby miasto? Jeśli coś na podobieństwo Atlantydy, to powinno być przynajmniej takiej samej wielkości, co Trentis. Jak planujesz rozmieszczenie terenów? Kolory map. Skoro to mapa dla koksów, to czy to będzie głównie czerwony kolor, czy zwykły żółty bez zielonych plamek? Balans. Czy pomysł ma być przede wszystkim dla koksów, którzy będą mieli możliwość ręcznego wyrzucenia wszystkich poprzez zabijanie, a potem zawłaszczeniu wszystkich korzyści? Cóż, na razie tyle |
|
4 Sie 2011, o 19:01 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Dodałem taką schematyczną mapkę Miasta i okolic.
_________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
|
5 Sie 2011, o 08:31 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
W tym mieście żyją ludzie? No troche to dziwne, może jeśli już to coś w stylu syren, nimf wodnych itp
Hydrze dałbym masowe zatrucie c)Pierścień dla obu Profesji Hp:+90 Duże resy Nie zgadzam się, nie róbmy uniwersalnych przedmiotów z resami, to całkowicie zabija sens setów i nadmiernie ułatwia. b)Hełm dla Magicznych Wiedza:+22 Moc:+18 Hp:+130 Mana:+60 Lepiej pierścień dla magicznych a nie hełm bo hełmy już są 3 |
|
5 Sie 2011, o 08:52 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Podmieniłem Ten pierścień i hełm na dwa pierścienie.
_________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
|
5 Sie 2011, o 11:35 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Bardzo ciekawy i dopracowany pomysł.
Przyda się coś dla h lvli |
|
8 Sie 2011, o 14:41 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Tak ale po zrobieniu Q dostalo by sie helm ktory trzeba zalozyc by wejsc. (taki jak by u pletwonurka) i mozna byc w podwodym swiecie przez 6 godzin po czym cie wyniesie na lad i na 2 godziny nie mozesz wchodzic bo butla z tlenem mus sie naladowac. Takze mozna bylo by na 70lvl zrobić Q - Koleżanka Mirandy (tej syreny) ktora byla by w tym miescie. Lecz tematu do Q nie wymyslilem. Helm by przybieral staty na ktore chcesz (oczywiscie staty helmu w plecaku i help musi sie znajdowac w plecaku). sam helm Questowy mial by 0 wage i 0wartosc i sprzedac by sie nie dalo (tylko u kowala z zyskiem 0 zlota).
Przeterminowane, zamykam. Buszcik |
|
28 Lut 2013, o 22:32 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |