Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=6745
Strona 1 z 1

Autor:  Buszcik [ 17 Cze 2011, o 18:58 ]
Temat postu:  Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Podwodna Kraina ODŚWIEŻONE!
Moim pomysłem jest wprowadzenie do gry nowej krainy o tajemniczej nazwie.


1.Informacje ogólne
Wejściem do Podwodnej krainy znajdowałoby się w Alrail, na zachód od statku Ichitona,
Teleportem jest wir molo na nim "NPC:Strażnik Głębin Morskich" Możnaby z nim porozmawiać o tym co się znajduję pod wodą,dawał by Quest na wejście,robisz quest rozmawiasz,przepuszcza,idziesz na sam koniec molo i skaczesz w wir,ładuje się grafika, jesteś w Podwodnej Krainie
Image

a)Główne Miasto
W centrum mapy znajdowałoby się zatopione niegdyś miasto:
Takie nawiązanie do mitycznej Atlantydy utrzymanej w stylu antycznym zachowanej pod wodą taką jaka była przed wiekami.Miasto byłoby conajmniej duże.Czekałoby tam na nas wiele questów dla +70 poziomy których narazie nie ma wcale.
W mieście toczyłoby się normalne życie ponieważ dla gatunków żyjącym w zatopionym mieście woda to środowisko życia.
Miasto umożliwiłoby korzystanie z depozytu,usług handlarzy i innych NPCów
Nowe Bossy i miejsca do zdobywania poziomów lepsze niż gdziekolwiek- to zagwarantuję zainteresowanie ludzi tym miejscem.

2.Potwory
Potworami znajdującymi się w tej krainie byłyby wszelkiego rodzaju podwodne monstra np.
Nimfy morskie,Lewiatan,rybostwory,syreny,smoki morskie,ośmiornice…itd.
Zawsze można coś jeszcze wymyśłeć..
Nowe Potwory to też nowe zlecenia-bardziej opłacalne,nowe expowiska dla najbardziej doświadczonych.

Mapy czerwone tam gdzie najlepsze miejsce do zdobywania expa,żółte z terenach mniej opłacalnych do expienia,Zatopione Miasto jest żółte z zielonymi plamami pod Bramą miasta,Depozytem,Domem Przywódcy Zatopionego Miasta,Sklepem.

Image
Miasto:
1.Tawerna
2. Kowal
3.Depo
4.Arena
5.Sklep
6.Dom Przywódcy Podziemnego Miasta
Okolica Miasta:
7.Chatka NPC od dostępu do Insty Sando
8. Wejście do Instancji Sando
9.Wejście do Instancji Hydry
10.Domek NPC od zleceń
11. Domek NPC od zleceń
Expowiska:
12. Teren Zatopionego Statku
13.Teren Nimf
14.Miejsce Pobytu Smoków Morskich
15.Teren Paskud
16.Posiadłość Meduz i Ośmiornic
17.Twierdza rybostworów.
18.Posesja Lewiatanów
19.Teren Płetwonogich
20.Przeklęte Syreny



3.Dostęp do miasta
Quest udzielający dostępu przyznawałby "NPC:Strażnik Głębin Morskich" chroniący dostępu do wiru.
Quest od 70 poziomu-trzeba będzie się wykazać aby nie utonąć w podwodnym świecie.

a)Przebieg Questu
1.Idziemy do "NPCa:Strażnika Głębin Morskich" zaczynamy rozmowę, potwierdzamy chęć zmierzenia się z zadaniem.Każe nam przynieść Butlę Wody Morskiej,Prastarą energia i Resztki magii.
2.Kiedy mamy te trzy składniki oddajemy je Strażnikowi.On do tych trzech składników coś dosypuję,miesza i daję nam do wypicia.Okazuję się że właśnie wytworzył misturę zapewniająca rodzaju ludzkiemu żywotność pod wodą.
3.Po wypiciu możemy spokojnie wskoczyć do wiru. Okazuję się że pod wodą nie jesteśmy wcale przypadkowo.Mamy tam misje do spełnienia.
4.Kiedy już odnajdziemy miejsce pobytu przywódcy podwodnej rasy ludzi,którzy stworzyli Eliksir Podwodnego Życia, dowiadujemy się że musimy ochronić ich miejsce zamieszkania przed atakiem Grymnuridów,z którymi mieliśmy już styczność w innym zadaniu.Wódz plemienia podwodnych pionierów pokazuję nam z daleka gdzie będziemy walczyć.
5.Nastał czas walki.Udajemy się na wskazane miejsce.Czeka tam na nas kilkanaście pelnych grup silnych rybostworów,wygląda to jakbyśmy stawiali czoła całej armii Grymnuridów.Kiedy zabijemy wszystkie rybostwory zjawia niemogący pododzić się z porażką Wódz Grymnuridów.Przyzywa on do siebie najwaleczniejszych towarzyszy i decyduję się stoczyć z nami pojedynek na śmierć i życie.Kiedy walka potoczy się po naszej myśli pozostanie nam tylko podnieść Topór Wódz Grymnuridów,za którego Przywódca Zatopionego Miasta w wdzięczności obleje nas Eliksirem Podwodnego Życia,a kiedy już wsiąknie nam to wnętrza ciała uczyni nas niezatapialnymi.




4.Instancje
a)Uwagi
Instancje mogłyby się znajdować z dala od siebie po przeciwnych stronach Zatopionego Miasta.Rary z potworów byłyby zróżnicowane jeśli chodzi o przydatność profesji (nie będzie podziału na boss z rarami dla fizoli lub boss z rarami dla magów).
Koszt wejscia na jedną z instancji stanowiłby kwotę 500 tysięcy złota od jednej drużyny.
Po drodzę do bossa byłby bardzo dobry exp (taki lepszy Duch Zamku).

*1.Hydra-kilkugłowy potwór niezwykle silny.
„Hydra podobna była do psa, lecz miała 8 lub 9 wężowych łbów. Jeden ze łbów hydry był nieśmiertelny. Według innych wersji, hydra miała nawet 50 lub 100 głów. Na miejscu odciętej odrastały dwie lub trzy nowe głowy. Hydra była bardzo jadowita, a nawet zapach jej śladów miał powodować śmierć.”
a)Dane dot bossa:
HP:70.000
Mana:x
Kondycja:x

Ataki:
Wręcz: Zwykły(bardzo silny),Rozbicie gardy,Zachwianie(-3PA),Gryzienie(krwawienie)
Na dystans trujące pociski(efekt zatrucia)
Obszarowy atak Tąpnięcie
Uroki Strach Panika Furia

b)Rary wypadające:
a)Tarcza dla Rycerza
Siła:+16
Zręczność :+18
HP:+160
Kondycja:+80
Mana:+40

b)Łuk
Obr:+190
Zręczność:20
Siła:18
Hp:+90
Kondycja:+60
Mana:+60

c)Pierścien dla Fizycznych
Zręczność:+18
Siła:+16
Hp:+130
Kondycja:+70

*2.Sando-olbrzymi ssak wodny żyjący w wodach fantastycznego oceanu
Podłoże mityczne:
„Sando posiadają długie, elastyczne i silnie umięśnione ciało. Opływowy kształt sprawia, że są wprost stworzone do szybkiego pływania. Kończyny Sando są upłetwione, ale posiadają też pazury, co sugeruje, że jest to gatunek naziemny, który dostosował się do życia w wodzie.”
a)Dane dot bossa:
HP:70.000
Mana:x
Kondycja:x

Ataki:
Wręcz:Zwykły,Rozbicie gardy,
Na dystans(silny)Wodny pocisk
Obszarowy atak Morska fala
Uroki Zakażenie Panika Trans

b)Rary wypadające:
a)Topór dla Barbarzyńcy
Obr:+190
Hp:+70
Zręczność:+15
Siła:+10
Kondycja:+100

b)Pierśćień dla Magicznych
Wiedza:+16
Moc:+18
Hp:+130
Mana:+70

c)Wisior dla obu Profesji
HP:+200
Kondycja:+100
Mana:+100

_____________________________
Nowa Ankieta-w starej było coś....58 do 9.
Ps:Troszki pisania było....
Sorki za literówki
Proszę o wyrozumiałość...bajkopisarzem póki co nie jestem
Mile widziane sugestie dot.tematu
Pozdrawiam
Buszcik

Autor:  AdiQ [ 4 Sie 2011, o 18:44 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Ze względu na PW autora, wykasowałem wszystkie posty, ponieważ pomysł został poprawiony sugestiami.

Autor:  Buszcik [ 4 Sie 2011, o 18:47 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Tak właśnie jest to Odświeżenie tematu.
Został on rozwinięty na bazie waszych sugestii.

Daję go wam do oceny po raz drugi

Autor:  Szymdaro [ 4 Sie 2011, o 19:00 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Zakażenie nie może działać, jeśli nie ma krwawienia. Przydałyby się też opisy mobków oraz szczegółowe opisy ataków.

Autor:  Kyth Moire [ 4 Sie 2011, o 19:01 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Przebieg questu trochę zbyt prostoliniowy, ale to do poprawienia. Torgred z pewnością przekształci pomysł na swoją modłę :)

Co, poza instancją oraz wszelką miastową gospodarką przyciągałoby tam graczy? Aktualnie sępi się pod Kelmerak, a Południowe Alair nieco nie po drodze...
Planujesz jakieś opłacalne zlecenie, ciekawe moby? Może jakieś interesujące czempiony z zapomnianymi skarbami?
Jak duże byłoby miasto? Jeśli coś na podobieństwo Atlantydy, to powinno być przynajmniej takiej samej wielkości, co Trentis. Jak planujesz rozmieszczenie terenów?
Kolory map. Skoro to mapa dla koksów, to czy to będzie głównie czerwony kolor, czy zwykły żółty bez zielonych plamek?
Balans. Czy pomysł ma być przede wszystkim dla koksów, którzy będą mieli możliwość ręcznego wyrzucenia wszystkich poprzez zabijanie, a potem zawłaszczeniu wszystkich korzyści?

Cóż, na razie tyle :)

Autor:  Buszcik [ 5 Sie 2011, o 08:31 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Dodałem taką schematyczną mapkę Miasta i okolic.

Autor:  DariusVortex [ 5 Sie 2011, o 08:52 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

W tym mieście żyją ludzie? No troche to dziwne, może jeśli już to coś w stylu syren, nimf wodnych itp

Hydrze dałbym masowe zatrucie :)

c)Pierścień dla obu Profesji
Hp:+90
Duże resy

Nie zgadzam się, nie róbmy uniwersalnych przedmiotów z resami, to całkowicie zabija sens setów i nadmiernie ułatwia.

b)Hełm dla Magicznych
Wiedza:+22
Moc:+18
Hp:+130
Mana:+60

Lepiej pierścień dla magicznych a nie hełm bo hełmy już są 3

Autor:  Buszcik [ 5 Sie 2011, o 11:35 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Podmieniłem Ten pierścień i hełm na dwa pierścienie.

Autor:  WachuDruid [ 8 Sie 2011, o 14:41 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Bardzo ciekawy i dopracowany pomysł.

Przyda się coś dla h lvli

Autor:  Tenzin [ 28 Lut 2013, o 22:32 ]
Temat postu:  Re: Podwodna Kraina- EDIT (ODŚWIEŻONE)

Tak ale po zrobieniu Q dostalo by sie helm ktory trzeba zalozyc by wejsc. (taki jak by u pletwonurka) i mozna byc w podwodym swiecie przez 6 godzin po czym cie wyniesie na lad i na 2 godziny nie mozesz wchodzic bo butla z tlenem mus sie naladowac. Takze mozna bylo by na 70lvl zrobić Q - Koleżanka Mirandy (tej syreny) ktora byla by w tym miescie. Lecz tematu do Q nie wymyslilem. Helm by przybieral staty na ktore chcesz (oczywiscie staty helmu w plecaku i help musi sie znajdowac w plecaku). sam helm Questowy mial by 0 wage i 0wartosc i sprzedac by sie nie dalo (tylko u kowala z zyskiem 0 zlota).

Przeterminowane, zamykam.
Buszcik

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/