Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 2 posty(ów) ] 
 Pdklasy - zbiór 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Wrz 2010, o 03:37
Posty: 32
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Pdklasy - zbiór
Temat i dyskusja oryginału: viewtopic.php?f=187&t=17665


Życiodajnik - druid, który poświęcił się przedłużaniu życia.



[1]Nasionko życia (heal)

lvl....mana....heal(rundy I,II,III)(%)....Suma healu(%)

1.......42...........60,36,24..........................120
2.......48...........65,39,26..........................130
3.......55...........70,42,28..........................140
4.......61...........75,45,30..........................150
5.......67...........80,48,32..........................160
6.......73...........85,51,34..........................170
7.......80...........90,54,36..........................180

UWAGI

heal po rundzie, dwóch i trzech. (50%, 30%, 20%), tzn W MOMENCIE RZUCANIA NIE LECZY
zastosowanie - mamy mane i nie mamy co robić ; antykrwawienie
trudność jak leczenie
suma heala o 10% mniejsza od leczenia
mana: +20% z leczenia (zaokrąglone w dół)
"OBR" jak w leczeniu
Idea ściągnięta ze skilla Lifebloom z WoW'a (http://www.wowwiki.com/Lifebloom), acz tylko idea (np. tam ilość dodanego życia idzie w przód, u mnie w tył)



[2]Przedłużenie egzystencji (debuff)

lvl....%na wejście.....mana........il.rund.przedł.
1...........30......................42.................1
2...........33......................48.................1
3...........36......................55.................1
4...........40......................61.................2
5...........44......................67.................2
6...........49......................73.................2
7...........55......................80.................3

UWAGI

Przedłuża działanie debuffów na wrogim celu
zastosowanie - korzonki, pt z vd
"%na wejście" - oprócz zwykłej obrony przed urokami, aby skill wszedł musi się również powieść rzut własny debuffu



[3] Rozrzut nasion (grupowy heal)

lvl.......mana...........heal(I,II,II)(%)........S.heal(%)
1..........72...................35,21,14........................70
2..........82...................40,24,16........................80
3..........93...................45,27,18........................90
4........104...................50,30,20......................100
5........115...................55,33,22......................110
6........126...................60,36,24......................120
7........139...................65,39,26......................130

UWAGI

Stosunek gr.nasionko - gr.leaczenie analogiczny jak nasionko - leczenie
Aby nauczyć się ubiejętności [3] na poziom x trzeba wpierw opanować umiejętniość [1] na poziom x



[4]Odrodzenie (ress etap I)

lvl....mana......% hp.peta po ressie
1........100....................1
2........130....................4
3........160....................7
4........190..................10
5........220..................14
6........250..................18
7........300..................25

UWAGI

Druid koncentruje swoje siły życiowe na danej osobie, jeśli zginie ona w tej rundzie - zostaje natychmiast wskrzeszona jako swój pet
Postać musi mieć przy sobie niewłączonego peta
NIE DZIAŁA NA PETA!
oczywiście jako pet miałoby się skille peta (a więc gryzienie i co tam one mają)




[5]Przebudzenie (ress etap II)

lvl....mana.....przeb.po (il.rund)......-PA
1........300................4...........................4
2........330................3...........................4
3........360................3...........................3
4........390................2...........................3
5........420................2...........................3
6........450................2...........................2
7........500................1...........................2

UWAGI

Druid nawiązuje zmysłowy kontakt ze zwierzęciem i pomaga mu przypomnieć sobie jego poprzednie wcielenie
Nasz lekarz zmuszony jest poświęcić czas członkowi drużyny, stąd "-PA"
generalnie: transformacja zwierzak -> człowiek
"-PA" działa od następnej rundy. Przykładowo jeśli skill jest na 6tym lvlu i rzucamy go w rundzie n, to w rundach n+1 i n+2 będziemy mieć o 2 PA mniej

(edited) Przebudzenia i Odrodzenia nie można by rzucić W TEJ SAMEJ RUNDZIE
(np. odrodzenie daje buff uniemożliwiający wejście przebudzeniu)




UWAGI KOŃCOWE

Miejscami odwoływałem się do aktualnych skilli druida. Znaleźć je można tutaj: http://www.wiki.taern.pl/index.php/Druid

Zapewne wiele osób myślało o wskrzeszaniu. Myślę jednak, że takie po prostu BUM i wskrzeszamy byłoby zbyt łatwe i koxiarskie. Wydaje mi się, że moje rozwiązanie, chodź ressa umożliwa, to wiąże się z dużym ryzykiem i kosztem many. Poza tym jest bardziej zabawne ^^

W razie niejasności - chętnie doprecyzuję


Ostatnio edytowany przez Gruks 25 Lip 2011, o 11:47, edytowano w sumie 14 razy



25 Lip 2011, o 01:45
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lip 2011, o 22:17
Posty: 17
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Mnich
temat i dyskusja oryginalna : viewtopic.php?f=121&t=8155

Czytałem posta o nowej postaci, uważam że to dobry pomysł, ale nie powinien to być fizol. Gdyby była nowa postać byłoby tyle samo magów co fizoli. Także proponuję postać Mnich . Byłoby to coś pomiędzy mo, a druidem.

Umiejętności

Magia wiatru - poziom 2
powodujący słabe obrażenia umiejętność, jednak duża szansa trafienia .
Obrażenia: 70%, zwiększają się o 6 co lvl.
Mana: 15, zwiększa sie o 2 co lvl.

Regeneracja - poziom 5
Ulecza życie, mane oraz kondycje, jednak dużo mniej niż druid życia.
na pierwszy poziom +35 hp/kond/mana, 5 więcej co lvl.
Zużycie many : 30, o 4 więcej co lvl

Elektryczność - poziom 12
Silna umiejętność mnicha, jednak wymaga dużo many
Obrażenia 135%, 10 więcej co lvl
Mana 20, 5 więcej co lvl

Zmęczenie - 15 poziom
przydatny debuff, powiela zużywaną mane/kondycje przeciwnika
(narazie nie wiem jak to może wyglądać)
Mana : 30, 3 więcej co lvl

Nawrócenie - 18 poziom
bardzo przydatna umiejętnośc, ale wymaga dużej ilości many
Zatrzymuje przeciwnika na jedną kolejke
Mana: 130, o 6 mniej co lvl

Łamanie kości
przydatna umiejętność gdy skończy się mana, lub do dobicia przeciwnika
Obrażenia: 85, 3 więcej co lvl
Zużycie kondycji: 80, 4 więcej co lvl

Hartowanie - 22 poziom
Buff. Odporność zimno/lód/energia/uroki +15, o 2 więcej co lvl
Mana: 30. o 3 więcej co lvl

Regeneracja grupowa - 26 poziom
to samo co regeneracja, tylko że działa na całą grupe (zwierzaki także)
Mana : 40, 4 więcej co lvl

Kula Energii - 30 poziom
Najsilniejsza umiejętność mnicha
obrażenia 150%, o 15 więcej co lvl
Mana: 60, o 3 więcej co lvl

Trochę się napracowałem więc mam nadzieję , że się spodobai proszę o pozytywne rozpatrzenie
Jeśli będzie potrzeba moge napisać opis postaci.
pozdrawiam

_________________
Karta Sueneri


Ostatnio edytowany przez Kohx, 28 Lip 2011, o 23:07, edytowano w sumie 1 raz



28 Lip 2011, o 22:57
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron