Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=7158 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Conrad [ 29 Cze 2011, o 23:44 ] |
Temat postu: | Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
Dwie proste propozycje: 1. Każdy mocniejszy boss od porządnej ekipy dostaje mnóstwo debuffów. U mnie debuffy wychodzą za ekran więc często nie widzę czy jeszcze trwają czy nie. Możnaby było utworzyć drugi ich słupek? Tzn. liczba debuffów dochodzi do np. 10 i pojawiają się one w drugim słupku na lewo od poprzedniego. 2. Często, gęsto zdarza się, że podczas bitwy ludzie dużo piszą i nie wszystko jesteśmy w stanie przeczytać, problem może i rzadki ale występuje. Może tak z trzech, ilość linijek zwiększyć do np. pięciu? |
Autor: | Szymdaro [ 30 Cze 2011, o 00:44 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
1. A tak nie jest obecnie? Z 15 debuffów to spokojnie się mieści, nie wiem dokładnie jak to działa, ale popieram drugą kolumnę. 2. Też jestem za, często napisze na raz kilka osób i znika linijka |
Autor: | Hwedor [ 3 Lip 2011, o 12:54 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
Super pomysł zgadzam się z 1 i 2. Nieraz mi się zdarzyło nie widzieć jakie są buffy oraz irytowałem się gdy uciekały mi linijki podczas walki. |
Autor: | Niobe [ 5 Lip 2011, o 11:14 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
Ad.1 W 100% się zgadzam z tym pomysłem. Jest na prawdę świetny Grając druidem, też nierzadko mam poważny problem, by wśród całej masy debuffów na danym bossie, ujrzeć swe własne (korzenie i osy) Choć ten II jest raczej opcjonalny, to jednak korzenie często decydują o być lub nie być danego członka grp. W walce mamy zaledwie 10 sek w każdej turze na ustawienie taktyki, a jak wiadomo druid to najpracowitsza profa w tej grze Oczywiście, można liczyć na piechotkę tury, ale po co robić wszystko manualnie, skoro gra już teraz wyręcza nas w tym (no, częściowo ^^ )? Proponuję jednak pewne modyfikacje do tego pomysłu:
Ad.2 Jestem na nie. Wytłumaczę punktach, by się nie pogubić
Mam nadzieję, że w miarę jasny i czytelny sposób przedstawiłam swoją opinię |
Autor: | Szymdaro [ 5 Lip 2011, o 13:17 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
Uporządkowanie według klas jak najbardziej, ale co w przypadku zatrucia/szpili u łuka i vd? byłby obok siebie czy obok pozostałych debuffów zależnie od profesji? Kolejna sprawa, że jak już porządkować to tak samo buffy/debuffy na graczach od graczy i mobków |
Autor: | kuki [ 5 Lip 2011, o 13:58 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
O jedynce juz bylo, nawet nie raz z tego co pamietam EsAmo napisał(a): Kiedy wejdzie druga kolumna, będzie zasłaniać niektóre moby (w większych drużynach). Dlatego wprowadzając kolumnowanie zmniejszyłbym ikonki o 30%. No i krótsze buffy przydałoby się kolejkować w dół, co też było proponowane. a co dopiero przy kolumnie dla kazdej profesji |
Autor: | Niobe [ 5 Lip 2011, o 14:34 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
Kuki, czytanie ze zrozumieniem nie boli - tu nie ma propozycji osobnej kolumny buffów dla każdej profesji. Chodzi o uszeregowanie bufów wg kryterium profy. Czyli np: Najpierw buffy druida: Korzenie Osy potem buffy vd: Otępienie Zatrucie Oślepienie Ukazanie Potem buffy łuka: Lodowa ... itd. itd. itd. Jak widać, jest to jedna (1) kolumna, a miejsca jest za mobkiem na tyle, że starczy i na II. |
Autor: | kuki [ 5 Lip 2011, o 14:51 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
fakt, ale grupowanie względem klas to będzie krzywdzenie jakiejś klasy, ta druga opcja jest o wiele lepsza Co do 2 kolumn, to nie mój cytat, sam założyłem temat o kolejnej kolumnie wiesz gdzie więc nie skacz tak do mnie |
Autor: | Niobe [ 5 Lip 2011, o 15:10 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
Jakie krzywdzenie klas? Pod jakim względem? Że np. buffy druta będą wyświetlane przed buffami vd? Przecież to śmieszne.... Tu chodzi o ułatwienie rozgrywki w tym sensie, że bufy są przejrzyście i czytelnie uporządkowane, co poprawia jakość walki. A to ma znaczenie ogromne przy najtrudniejszych bossach. Jako high lvl sam powinieneś wiedzieć to najlepiej |
Autor: | kuki [ 5 Lip 2011, o 15:19 ] |
Temat postu: | Re: Zawijanie debuffów, oraz większa ilość tekstu w walce. |
taka, ze druidowi wystarczy spokojnie spojrzeć na ekran a np jak debuffy rycka będą ostatnie to przy znikających będzie musiał co turę liczyć ile jeszcze mu mierzonego zostało |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |