Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Pdklasy - zbiór
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Temat i dyskusja oryginału: viewtopic.php?f=187&t=17665
Życiodajnik - druid, który poświęcił się przedłużaniu życia. [1]Nasionko życia (heal) lvl....mana....heal(rundy I,II,III)(%)....Suma healu(%) 1.......42...........60,36,24..........................120 2.......48...........65,39,26..........................130 3.......55...........70,42,28..........................140 4.......61...........75,45,30..........................150 5.......67...........80,48,32..........................160 6.......73...........85,51,34..........................170 7.......80...........90,54,36..........................180 UWAGI heal po rundzie, dwóch i trzech. (50%, 30%, 20%), tzn W MOMENCIE RZUCANIA NIE LECZY zastosowanie - mamy mane i nie mamy co robić ; antykrwawienie trudność jak leczenie suma heala o 10% mniejsza od leczenia mana: +20% z leczenia (zaokrąglone w dół) "OBR" jak w leczeniu Idea ściągnięta ze skilla Lifebloom z WoW'a (http://www.wowwiki.com/Lifebloom), acz tylko idea (np. tam ilość dodanego życia idzie w przód, u mnie w tył) [2]Przedłużenie egzystencji (debuff) lvl....%na wejście.....mana........il.rund.przedł. 1...........30......................42.................1 2...........33......................48.................1 3...........36......................55.................1 4...........40......................61.................2 5...........44......................67.................2 6...........49......................73.................2 7...........55......................80.................3 UWAGI Przedłuża działanie debuffów na wrogim celu zastosowanie - korzonki, pt z vd "%na wejście" - oprócz zwykłej obrony przed urokami, aby skill wszedł musi się również powieść rzut własny debuffu [3] Rozrzut nasion (grupowy heal) lvl.......mana...........heal(I,II,II)(%)........S.heal(%) 1..........72...................35,21,14........................70 2..........82...................40,24,16........................80 3..........93...................45,27,18........................90 4........104...................50,30,20......................100 5........115...................55,33,22......................110 6........126...................60,36,24......................120 7........139...................65,39,26......................130 UWAGI Stosunek gr.nasionko - gr.leaczenie analogiczny jak nasionko - leczenie Aby nauczyć się ubiejętności [3] na poziom x trzeba wpierw opanować umiejętniość [1] na poziom x [4]Odrodzenie (ress etap I) lvl....mana......% hp.peta po ressie 1........100....................1 2........130....................4 3........160....................7 4........190..................10 5........220..................14 6........250..................18 7........300..................25 UWAGI Druid koncentruje swoje siły życiowe na danej osobie, jeśli zginie ona w tej rundzie - zostaje natychmiast wskrzeszona jako swój pet Postać musi mieć przy sobie niewłączonego peta NIE DZIAŁA NA PETA! oczywiście jako pet miałoby się skille peta (a więc gryzienie i co tam one mają) [5]Przebudzenie (ress etap II) lvl....mana.....przeb.po (il.rund)......-PA 1........300................4...........................4 2........330................3...........................4 3........360................3...........................3 4........390................2...........................3 5........420................2...........................3 6........450................2...........................2 7........500................1...........................2 UWAGI Druid nawiązuje zmysłowy kontakt ze zwierzęciem i pomaga mu przypomnieć sobie jego poprzednie wcielenie Nasz lekarz zmuszony jest poświęcić czas członkowi drużyny, stąd "-PA" generalnie: transformacja zwierzak -> człowiek "-PA" działa od następnej rundy. Przykładowo jeśli skill jest na 6tym lvlu i rzucamy go w rundzie n, to w rundach n+1 i n+2 będziemy mieć o 2 PA mniej (edited) Przebudzenia i Odrodzenia nie można by rzucić W TEJ SAMEJ RUNDZIE (np. odrodzenie daje buff uniemożliwiający wejście przebudzeniu) UWAGI KOŃCOWE Miejscami odwoływałem się do aktualnych skilli druida. Znaleźć je można tutaj: http://www.wiki.taern.pl/index.php/Druid Zapewne wiele osób myślało o wskrzeszaniu. Myślę jednak, że takie po prostu BUM i wskrzeszamy byłoby zbyt łatwe i koxiarskie. Wydaje mi się, że moje rozwiązanie, chodź ressa umożliwa, to wiąże się z dużym ryzykiem i kosztem many. Poza tym jest bardziej zabawne ^^ W razie niejasności - chętnie doprecyzuję Ostatnio edytowany przez Gruks 25 Lip 2011, o 11:47, edytowano w sumie 14 razy |
25 Lip 2011, o 01:45 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
temat i dyskusja oryginalna : viewtopic.php?f=121&t=8155
Czytałem posta o nowej postaci, uważam że to dobry pomysł, ale nie powinien to być fizol. Gdyby była nowa postać byłoby tyle samo magów co fizoli. Także proponuję postać Mnich . Byłoby to coś pomiędzy mo, a druidem. Umiejętności Magia wiatru - poziom 2 powodujący słabe obrażenia umiejętność, jednak duża szansa trafienia . Obrażenia: 70%, zwiększają się o 6 co lvl. Mana: 15, zwiększa sie o 2 co lvl. Regeneracja - poziom 5 Ulecza życie, mane oraz kondycje, jednak dużo mniej niż druid życia. na pierwszy poziom +35 hp/kond/mana, 5 więcej co lvl. Zużycie many : 30, o 4 więcej co lvl Elektryczność - poziom 12 Silna umiejętność mnicha, jednak wymaga dużo many Obrażenia 135%, 10 więcej co lvl Mana 20, 5 więcej co lvl Zmęczenie - 15 poziom przydatny debuff, powiela zużywaną mane/kondycje przeciwnika (narazie nie wiem jak to może wyglądać) Mana : 30, 3 więcej co lvl Nawrócenie - 18 poziom bardzo przydatna umiejętnośc, ale wymaga dużej ilości many Zatrzymuje przeciwnika na jedną kolejke Mana: 130, o 6 mniej co lvl Łamanie kości przydatna umiejętność gdy skończy się mana, lub do dobicia przeciwnika Obrażenia: 85, 3 więcej co lvl Zużycie kondycji: 80, 4 więcej co lvl Hartowanie - 22 poziom Buff. Odporność zimno/lód/energia/uroki +15, o 2 więcej co lvl Mana: 30. o 3 więcej co lvl Regeneracja grupowa - 26 poziom to samo co regeneracja, tylko że działa na całą grupe (zwierzaki także) Mana : 40, 4 więcej co lvl Kula Energii - 30 poziom Najsilniejsza umiejętność mnicha obrażenia 150%, o 15 więcej co lvl Mana: 60, o 3 więcej co lvl Trochę się napracowałem więc mam nadzieję , że się spodobai proszę o pozytywne rozpatrzenie Jeśli będzie potrzeba moge napisać opis postaci. pozdrawiam _________________ Karta Sueneri Ostatnio edytowany przez Kohx, 28 Lip 2011, o 23:07, edytowano w sumie 1 raz |
28 Lip 2011, o 22:57 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 62 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |