Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Znaki zodiaku/Patron astralny https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=7999 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | PejaSLU [ 24 Lip 2011, o 12:56 ] |
Temat postu: | Znaki zodiaku/Patron astralny |
Witam, wpadłem na pomysł żeby w czasie zakładania nowej postaci oprócz wyboru klasy, ustalenia wyglądu oraz rozdania pkt. statystyk wybierało się również jej znak zodiaku. Znaki zodiaku nie koniecznie musiały by być takie jakie mamy w naszym świecie, mogły by być wymyślone jakieś nowe konstelacje (w sumie to Taern na jakiej jest planecie ?). Co taki znak zodiaku by dawał ? W zależności od zdecydowania się na dany znak, postać miała by jakieś bazowe bonusy np. wrodzoną odporność 30 % na elektryczność lub ogień itp., większą o 3 ilość bazowych punktów do rozdania (znak wybierało by się przed rozdawaniem pkt.), dodatkową umiejętność z pierwszego panelu, szybszą regenerację życia, many lub kondycji, dzikie zwierzaki nie atakowały by jej, itp. Naprawdę jest masa opcji. W przypadku istniejących postaci znak zodiaku wybierało by się po zalogowaniu do gry w momencie wprowadzenia takiego czegoś. Jakie jest wasze zdanie o tym pomyśle ? Czekam na konstruktywne opinie Saintx:zmiana nazwy |
Autor: | Szymdaro [ 24 Lip 2011, o 14:42 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
Myślę, że do kolejne niepotrzebne ułatwienie rozgrywki. Poza tym większość graczy po jakimś czasie wybierała by ten sam znak, który jest "najlepszy" według ogółu. I zdecydowanie powodowałoby to przekokszenie graczy - wyobraź sobie hlvl ubranego w best set, który ma 100+% odporności na jakiś żywioł, powiedzmy ogień w walce z każdym MO byłby mocno uprzywilejowany. |
Autor: | SARNASESo [ 24 Lip 2011, o 15:43 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
Jest to też zaciąnięte z wielu gier. I co by to dawało?? Np. raki będą ze sobą razem expić , dzień raka? |
Autor: | Heavenmaker [ 24 Lip 2011, o 15:46 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
mnie się pomysł Peji podoba, niekoniecznie nazwałbym go znakami zodiaku, bardziej klimatycznie brzmi np. Patron Astralny albo Gwiezdny Opiekun lub coś w ten deseń... i warianty mogłyby mieć charakter bardzo zróżnicowany w taki sposób, żeby to o czym pisze Szymdaro nie mogło mieć miejsca... myślę, że tu nie koniecznie może chodzić o jakiś generalny bonus, ale może jakiś bonus do wybranej umiejętności - np. większe prawdopodobieństwo trafienia lub mniejsze trafienia ale za to większą mocą... alternatyw tak jak napisał Peja jest wiele - a im więcej by ich było tym bardziej urozmaiciłoby to gre... ... jako inspirację pomysłem Peji chciałbym podrzucić coś podobnego - w Taernie nie ma póki co możliwości odwoływania się do żadnych bóstw - czas żeby je wprowadzić, i takie odwołanie mogłoby mieć charakter czasowy i dzięki błogosławieństwu dengo bóstwa nasze ciosy moglyby być celniejsze albo mocniejsze, uroki silniejsze lub dłużej trzymające lub łatwiej wchodzące - tu też może być dużo wariantów... i rozwlają mnie komenty że ktoś gdzieś już coś takiego wymyślił a więc jest to ściągane - co do zasady świat gier fabularnych dawno został wymyślony i generalnie wszystko w nim już było wiec nie ma co oczekiwać, że nagle coś super nowego się pojawi - chodzi o to, jak to co gdzieś ktoś już kiedyś wymyślił złożyć do kupy z innymi rzeczami wymyślonymi przez innych w taki sposób, żeby dzięki temu powstała nowa jakość, a z drugiej strony, to że ktos cos już wymyslił wcale nie znaczy, że wprowadzenie podobnego rozwiązania do Taernu nie uatrakcyjni rozrywki |
Autor: | Szymdaro [ 24 Lip 2011, o 15:52 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
Coś podobnego jest w l2 - takie czasowe buffy zwiększające różne statystyki, całkiem dobry pomysł. Można by też wprowadzić możliwość czasowego zwiększenia obrony przeciw wybranym atakom, urokom czy żwyiołom, jakieś bonusy do stat, ale wszystko o znikomym znaczeniu i koniecznie zbalansowane te bonusy |
Autor: | DariusVortex [ 24 Lip 2011, o 22:39 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
Jestem na tak, w stylu morrowinda Tylko w przyszłości widze to sobie tak że np mamy 6 umiejetnosci podstawowych do tego 9 klasowych, dojdzie 6 albo 5 umiejetnosci z podklasy, i do tego skile z innych zrodel, np za zrobienie ogromnego questa w pewien okreslony sposob albo właśnie znak zodiaku, czy skill ktory został dodany dzieki przedmiotowi. Fajnie by było jakby wybranie znaku było bardzo kłopotliwe ze względu na to że trudno ocenić który lepszy |
Autor: | Fate's Whisper [ 25 Lip 2011, o 12:09 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
Pomysł ciekawy. Bardziej podoba mi się wersja z patronami astralnymi (lub bóstwami) zamiast znaków zodiaku. Jednak aby nie ułatwiać rozgrywki wybór patrona byłyby opcjonalny i wiązałby się zarówno z bonusem jak i malusem. Czyli np.: +30% odporności na ogień, ale jednocześnie -30% odporności na elektryczność. Sądzę, że taki system pozwoliłby na ciekawe zróżnicowanie naszych postaci. |
Autor: | DariusVortex [ 25 Lip 2011, o 13:40 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
Fate's Whisper napisał(a): Jednak aby nie ułatwiać rozgrywki wybór patrona byłyby opcjonalny i wiązałby się zarówno z bonusem jak i malusem. Czyli np.: +30% odporności na ogień, ale jednocześnie -30% odporności na elektryczność. Tylko narazie nie ma umiejetnosci pasywnych |
Autor: | Verti [ 25 Lip 2011, o 14:08 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
Najlepiej by było, żeby takie "znaki" zwiększały umiejętności pasywne. |
Autor: | Lester [ 25 Lip 2011, o 16:55 ] |
Temat postu: | Re: Znaki zodiaku |
Jak będziemy się brali za skille pasywne, to może i tak. Ale do dopiero po Podklasach |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |