Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Pomysł na nowa krainę :)
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 9 Mar 2011, o 18:45 Posty: 28 Miejscowość: Kościerzyna Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Kraina Elfów by Reggae ..
Kraina Elfów wygląd mapki.. Dużo zieleni , wielkie drzewa , stare rozwalone domy elfów.. Opis : Kraina Elfów dawno temu kiedy taern był wolny współpracowała z ludźmi handlując towarami , wywarami z ziół leczniczych.. Elfy wspomagały ludzi w ich codziennym życiu do czasu kiedy potężny zły czarnoksiężnik wraz ze swoim Behemotem i Cyklopami wkroczyli na ziemie Elfów zaczarowując wszystkie postacie przebywające poza Gajem Elfów.. Gaj Elfów w nim znajduje się ostatni Czarodziej Elfów który nie został zabrany przez złe moce i udało mu się uwięzić Behemota wraz z Cyklopami w jaskini z której nie mogą się uwolnić.. Ostatni Czarodziej Elfów (opis..) Behemot i jego obstawa Cyklopi to nowy boss opisany poniżej.. Zły Czarnoksiężnik znajduje się na wzgórzu na którym mamy szczątki ludzi i elfów , palące się i zrujnowane budowle elfów .. cała ścieżka i dojście do czarnoksiężnika jest to „pole czerwone” Czarnoksiężnik znajduje się na wzniesieniu , stoi obok swojej chałupki (wygląd:.. ) Możemy od niego pobrać zlecenie(opis… ) oraz misje (opis … ) Moby występujące w rejonie czarnoksiężnika : Przeklęty Elf : Wygląd postaci : jak elf czarodziej dodajemy czarne i ponure barwy ubioru .. HP- 8 000 Mana- 3 000 Kondycja – 4 000 Ataki : *Deszcz zatrutych strzał (atak obszarowy, szansa na zatrucie 30% przez 2 tury , dmg : 150-180); *Grupowe leczenie ( 80-150hp); *Uderzenie kija (dmg: 230-280); *Kula magi (atak wiążący się z magia uroków, dmg: 250-340); Wiwerny : Wygląd postaci : latające stwory z włócznią w rece , kolor ciemno brazowy , duże skrzydła i długi ogon,, HP- 7 000 Mana- 1 500 Kondycja – 3 500 Ataki: Rzut włócznia ( szansa 23% na krwawienie , dmg : 200-240); Gryzienie ( dmg: 100-180, krwawienie); Okrzyk ( debuf zmniejszający szanse powodzenia ataków fizycznych oraz magicznych); Moby na mapie : Elf Czarodziej : Wygląd postaci : postać męska, o krótkiej brodzie i stożkowatej czapce , szerokie spodnie i peleryna zakrywająca ciało od barków po kolana.. HP- 3 000 Mana- 1 500 Kondycja- 400 Ataki : **Skleroza (debuff zabierający 3pa (1 runda)i obniża zdolność do powodzenia ataków magicznych oraz fizycznych na (3 rundy)) ; ** Magiczne uderzenie ( wielka strzała energii - dmg 150-250 – bez resów); ** Uderzenie kija (coś podobnego do druida – dmg 50-150); **Magia ciemności ( atak dystansowy z „kuli” (magia uroki) dmg 100-200, zabiera przez 2 tury obrażenia 20-60); Elf Rycerz : Wygląd postaci : młody chłopak w reku trzyma miecz i tarcze , krótkie czarne włosy , postać umięśniona dużej postury .. HP-6 000 Mana- 500 Kondycja – 2 000 Ataki : *Skośne cięcie ( zabiera 2pa + krwawienie ( 2 rundy) , dmg : 100-150); *Uderzenie Elfa ( zwykły atak mieczem dmg: 150-250); *Okrzyk Elfa ( obniża znużycie kondycji oraz podnosi niepowodzenia ataków magicznych oraz fizycznych) *Rzut Kamieniem ( dmg : 50-100); Elf Łucznik : Wygląd postaci : facet z długimi jasnymi włosami , czapka na głowie w ręce duży łuk .. HP- 4 500 Mana – 800 Kondycja-1 200 Ataki : *Krzyk Elfów ( debuff grupowy , zabiera co runde 30-60 hp , obniża celność ataków fizycznych : czas trwania 3 rundy) *Strzała ognia ( dmg: 100-200 , szansa na podpalenie 40% dmg:50-70 (2rundy); *Strzała lodu (dmg:150-250); BOSS Krainy Elfów : Behemot z obstawa 2 cyklopów .. Behemot – podobny do gmo tylko z wielkimi pazurami , duzym garbem i brazowy .. cyklopi jednookie stwory trzymające w łapach potężne kamienie.. Behemot : Hp- 70 000 Mana – 12 000 Kondycja – 30 000 Ataki: Żelazna skóra ( czar grupowy , absorbacja wszystkich obrażeń 33%); Atak normalny z łap (dmg: 300-500); Rzut piaskiem (atak obszarowy , dmg: 150-250); Trącenie (odejmuje 5pa (2 rundy) dmg: 180-230); Cyklop: Hp – 20 000 Mana – 3 000 Kondycja – 7 000 Ataki : Przenosi góry (atak odłamkowy (podobny do meteoru) dmg: 100-150 , od odłamków 50-90 ); Rzut Kamieniem ( 15% szansa na roztrzaskanie głowy (krwawienie 3 rundy dmg:50-120, rzut dmg:250-300); Oślepienie ( debuff na przeciwnika , obniża zdolność obrony do ataków fizycznych ); Rary wypadające z Behemota : Naszyjnik dla maga : * * * * Panderz dla Fizoli : * * * Buty dla fizoli : * * * Pierścien uniwersalny : * * * Instancja to jaskinia , waskie korytarzyki aby pokonać Behemota musimy zabic 10 grupek mobów w instancji .. Moby w instancji : Piekelny Ogr : Wygląd postaci: Zielony stworek mocnej posutry z duża palka HP- 10 000 Mana – 600 Kondycja – 3 000 Ataki: *Okrzyk (zwiększa ilośc zadawanych obrażen o 240%); *Atak Palka ( dmg: 200-250); *Rzut zatrutym patykiem (dmg: 100-130, zatrucie (3tury)); Piekelna Wilczyca : Wygląd postaci: Gość na piesku z tasakiem HP – 8 000 Mana – 800 Kondycja – 3 000 Ataki : *Atak mieczem (dmg: 180-240); *Okrzyk (obniża zdolność do obrony przed atakami fizycznymi) *Rzut siekierka (dmg: 150-200); Piekelny Ogr Czaridziej Wygląd postaci: zielony mag podobny do orków z laska i fajnym kapeluszem HP-6 000 Mana – 4 000 Kondycja – 2 500 Ataki: *Piekielna skóra ( buff zwiększający siłę zadawanych obrażeń o raz obronę , kosztem utraty hp co turę(3tury) ); *Kula magmy ( dmg: 300-390); *Atak z laski ( dmg: 100-130); Mapka domaga wielu dopracowań i mam jeszcze pomysł na jednego bossa wszystko czy będę dalej działać zależy od Was Wiem ze praca ta i zrobienie będzie wymagać dużo czasu ale wszystko powoli się da _________________ ChoiElf s2 off / usunięty MOO - zmiana no ChoiElf s3 |
11 Sie 2011, o 15:42 |
|
Pogromca Valdaroga
|
przejrzałem z grubsza. widzę, że to póki co szkic, więc działaj dalej, idziesz w dobrym kierunku.
jedno ale co do rarów - fizole mają teraz buty z Lodowego Smoka. @DOWN ale nie występują jako sojusznicy, tylko pierwotnie byli wrogami. tak to zrozumiałem. |
11 Sie 2011, o 15:53 |
|
Chodząca legenda
|
Pomysł ciekawy, trzeba tylko dopracować. W żaden sposób nie pasują mi elfy do behemota z cyklopami (identycznie jak w H3, nawet wygląd ten sam) i sporo nowych ataków, nie wiem czy będzie to do zrobienia, lepiej dać to co już istnieje.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
11 Sie 2011, o 16:01 |
|
Uczeń Simona
|
Postacie zagarnięte z tibi ,ale napracowałeś się i uważam ,że bardzo dobry pomysł ,lecz do dopracowania.
_________________ Bruise s3 lvl: 49 - Na razie przerwa BruiseŁuk s3 lvl :47 - ciągle rośnie |
11 Sie 2011, o 18:45 |
|
Błądzący w Tunelach
|
o ile mi wiadomo zanim w tibi zrobiono potwory typu behemot i cyklopi to było już multum innych gier, gdzie właśnie te potworki się przewijały, więc dlaczego od razu wszyscy sprowadzają te straszne stworki do tibii? :O Pomysł bardzo dobry i oryginalny. Behemot i cycki vs elfy... ładnie:). Widać szkic na razie, jednak dobry szkic i mam nadzieję, że Twój pomysł się jeszcze pięknie rozwinie:) Dawaj dalej! Jak na razie nie będę niczego komentował, bo ciężko jest mi na razie oceniać same potwory i bossa, gdy nie ma wymyślonych rarów - nie mogę tego umieścić w hierarchii bosików.
Ale, co do itemków: naszyjnik- ok, pancerz- jest opoka, buty - lecą z waldka, pierścień-ok! _________________ [s3] Łuk: BboySayan Poziom: 48(top8). Początek przerwy: 2011-02-20 4 miechy postać-OFF Poziom: 48(top320) - 2011-06-20 -postać ON Poziom: 65(top93) - 2011-07-20 -postać Znowu OFF (i to na dobre!) S4 - Sayan - Łucznik. |
11 Sie 2011, o 19:12 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
pomysl dobry ale jak ma 70k hp to lepiej bez obstawy bedzie bo tak straca wszyscy mane i konde
|
12 Sie 2011, o 01:00 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 7 Mar 2011, o 17:11 Posty: 42 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
dobry pomysl popieram
|
12 Sie 2011, o 12:23 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 9 Mar 2011, o 18:45 Posty: 28 Miejscowość: Kościerzyna Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Tak kraina i reszta będzie cały czas dopracowywana w każdej wolnej chwili a niezbyt teraz z czasem ale dam rade
"" brrr ~! potworki z Tibi ? wtf kolego ja nigdy w tą grę nie grałem i nie zamierzam z innej gry wziąłem ten pomysł nie jest to gra online ) _________________ ChoiElf s2 off / usunięty MOO - zmiana no ChoiElf s3 |
13 Sie 2011, o 12:47 |
|
Walczący z drzewcami
|
podoba mi sie, jeszcze do dopracowanie ,elfy i cyklopy są z rożnych bajek i jakoś mi się w tym samym miejscu gryza, ale w sumie czemu nie
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy. |
13 Sie 2011, o 14:00 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 14 Sie 2011, o 14:21 Posty: 2 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Ja bym stworzył nową krainę trolli w niej są trolle jest dużo drzew liściastych , grot kamienistych, jedno jezioro , ta kraina powinna nazywac sie kraina trolli
BOSSY: Troll: hp-10 000 mana-3000 kondycja-2000 można od niego zdobyc : szeroki miecz finezji i lewiatana,płaszcz odrodzenia i czarnoksięstwa wygłąd trolla: na grzbiecie wystające kolce,zęby kolczaste jak u wampira.ciało cale w łuskach brązowych,ogon długi jak u szczura Postacie ktore dadzą qesty Troll Ferg da qesta odnalezc naszyjnik Ferga moze byc u jednego z trolli NAGRODA:20 000 doswiadczenia 12 000 zlota |
14 Sie 2011, o 14:55 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 36 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |