Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Pomysł na nowa krainę :)
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=8756
Strona 1 z 2

Autor:  Reggae [ 11 Sie 2011, o 15:42 ]
Temat postu:  Pomysł na nowa krainę :)

Kraina Elfów by Reggae ..

Kraina Elfów wygląd mapki.. Dużo zieleni , wielkie drzewa , stare rozwalone domy elfów..
Opis : Kraina Elfów dawno temu kiedy taern był wolny współpracowała z ludźmi handlując towarami , wywarami z ziół leczniczych.. Elfy wspomagały ludzi w ich codziennym życiu do czasu kiedy potężny zły czarnoksiężnik wraz ze swoim Behemotem i Cyklopami wkroczyli na ziemie Elfów zaczarowując wszystkie postacie przebywające poza Gajem Elfów..
Gaj Elfów w nim znajduje się ostatni Czarodziej Elfów który nie został zabrany przez złe moce i udało mu się uwięzić Behemota wraz z Cyklopami w jaskini z której nie mogą się uwolnić..
Ostatni Czarodziej Elfów (opis..)
Behemot i jego obstawa Cyklopi to nowy boss opisany poniżej..
Zły Czarnoksiężnik znajduje się na wzgórzu na którym mamy szczątki ludzi i elfów , palące się i zrujnowane budowle elfów .. cała ścieżka i dojście do czarnoksiężnika jest to „pole czerwone”
Czarnoksiężnik znajduje się na wzniesieniu , stoi obok swojej chałupki (wygląd:.. )
Możemy od niego pobrać zlecenie(opis… ) oraz misje (opis … )
Moby występujące w rejonie czarnoksiężnika :
Przeklęty Elf :
Wygląd postaci : jak elf czarodziej dodajemy czarne i ponure barwy ubioru ..
HP- 8 000
Mana- 3 000
Kondycja – 4 000
Ataki :
*Deszcz zatrutych strzał (atak obszarowy, szansa na zatrucie 30% przez 2 tury , dmg : 150-180);
*Grupowe leczenie ( 80-150hp);
*Uderzenie kija (dmg: 230-280);
*Kula magi (atak wiążący się z magia uroków, dmg: 250-340);

Wiwerny :
Wygląd postaci : latające stwory z włócznią w rece , kolor ciemno brazowy , duże skrzydła i długi ogon,,
HP- 7 000
Mana- 1 500
Kondycja – 3 500
Ataki:
Rzut włócznia ( szansa 23% na krwawienie , dmg : 200-240);
Gryzienie ( dmg: 100-180, krwawienie);
Okrzyk ( debuf zmniejszający szanse powodzenia ataków fizycznych oraz magicznych);

Moby na mapie :
Elf Czarodziej :
Wygląd postaci : postać męska, o krótkiej brodzie i stożkowatej czapce , szerokie spodnie i peleryna zakrywająca ciało od barków po kolana..
HP- 3 000
Mana- 1 500
Kondycja- 400
Ataki :
**Skleroza (debuff zabierający 3pa (1 runda)i obniża zdolność do powodzenia ataków magicznych oraz fizycznych na (3 rundy)) ;
** Magiczne uderzenie ( wielka strzała energii - dmg 150-250 – bez resów);
** Uderzenie kija (coś podobnego do druida – dmg 50-150);
**Magia ciemności ( atak dystansowy z „kuli” (magia uroki) dmg 100-200, zabiera przez 2 tury obrażenia 20-60);


Elf Rycerz :
Wygląd postaci : młody chłopak w reku trzyma miecz i tarcze , krótkie czarne włosy , postać umięśniona dużej postury ..
HP-6 000
Mana- 500
Kondycja – 2 000
Ataki :
*Skośne cięcie ( zabiera 2pa + krwawienie ( 2 rundy) , dmg : 100-150);
*Uderzenie Elfa ( zwykły atak mieczem dmg: 150-250);
*Okrzyk Elfa ( obniża znużycie kondycji oraz podnosi niepowodzenia ataków magicznych oraz fizycznych)
*Rzut Kamieniem ( dmg : 50-100);
Elf Łucznik :
Wygląd postaci : facet z długimi jasnymi włosami , czapka na głowie w ręce duży łuk ..
HP- 4 500
Mana – 800
Kondycja-1 200
Ataki :
*Krzyk Elfów ( debuff grupowy , zabiera co runde 30-60 hp , obniża celność ataków fizycznych : czas trwania 3 rundy)
*Strzała ognia ( dmg: 100-200 , szansa na podpalenie 40% dmg:50-70 (2rundy);
*Strzała lodu (dmg:150-250);







BOSS Krainy Elfów :
Behemot z obstawa 2 cyklopów .. Behemot – podobny do gmo tylko z wielkimi pazurami , duzym garbem i brazowy .. cyklopi jednookie stwory trzymające w łapach potężne kamienie..
Behemot :
Hp- 70 000
Mana – 12 000
Kondycja – 30 000
Ataki:
Żelazna skóra ( czar grupowy , absorbacja wszystkich obrażeń 33%);
Atak normalny z łap (dmg: 300-500);
Rzut piaskiem (atak obszarowy , dmg: 150-250);
Trącenie (odejmuje 5pa (2 rundy) dmg: 180-230);
Cyklop:
Hp – 20 000
Mana – 3 000
Kondycja – 7 000
Ataki :
Przenosi góry (atak odłamkowy (podobny do meteoru) dmg: 100-150 , od odłamków 50-90 );
Rzut Kamieniem ( 15% szansa na roztrzaskanie głowy (krwawienie 3 rundy dmg:50-120, rzut dmg:250-300);
Oślepienie ( debuff na przeciwnika , obniża zdolność obrony do ataków fizycznych );

Rary wypadające z Behemota :
Naszyjnik dla maga :
*
*
*
*
Panderz dla Fizoli :
*
*
*
Buty dla fizoli :
*
*
*
Pierścien uniwersalny :
*
*
*
Instancja to jaskinia , waskie korytarzyki aby pokonać Behemota musimy zabic 10 grupek mobów w instancji ..
Moby w instancji :
Piekelny Ogr :
Wygląd postaci: Zielony stworek mocnej posutry z duża palka 
HP- 10 000
Mana – 600
Kondycja – 3 000
Ataki:
*Okrzyk (zwiększa ilośc zadawanych obrażen o 240%);
*Atak Palka ( dmg: 200-250);
*Rzut zatrutym patykiem (dmg: 100-130, zatrucie (3tury));
Piekelna Wilczyca :
Wygląd postaci: Gość na piesku z tasakiem 
HP – 8 000
Mana – 800
Kondycja – 3 000
Ataki :
*Atak mieczem (dmg: 180-240);
*Okrzyk (obniża zdolność do obrony przed atakami fizycznymi)
*Rzut siekierka (dmg: 150-200);
Piekelny Ogr Czaridziej
Wygląd postaci: zielony mag podobny do orków z laska i fajnym kapeluszem 
HP-6 000
Mana – 4 000
Kondycja – 2 500
Ataki:
*Piekielna skóra ( buff zwiększający siłę zadawanych obrażeń o raz obronę , kosztem utraty hp co turę(3tury) );
*Kula magmy ( dmg: 300-390);
*Atak z laski ( dmg: 100-130);

Mapka domaga wielu dopracowań i mam jeszcze pomysł na jednego bossa wszystko czy będę dalej działać zależy od Was :) Wiem ze praca ta i zrobienie będzie wymagać dużo czasu ale wszystko powoli się da :)

Autor:  3siu [ 11 Sie 2011, o 15:53 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

przejrzałem z grubsza. widzę, że to póki co szkic, więc działaj dalej, idziesz w dobrym kierunku.
jedno ale co do rarów - fizole mają teraz buty z Lodowego Smoka.

@DOWN
ale nie występują jako sojusznicy, tylko pierwotnie byli wrogami. tak to zrozumiałem.

Autor:  Szymdaro [ 11 Sie 2011, o 16:01 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

Pomysł ciekawy, trzeba tylko dopracować. W żaden sposób nie pasują mi elfy do behemota z cyklopami (identycznie jak w H3, nawet wygląd ten sam) i sporo nowych ataków, nie wiem czy będzie to do zrobienia, lepiej dać to co już istnieje.

Autor:  Bruise [ 11 Sie 2011, o 18:45 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

Postacie zagarnięte z tibi :) ,ale napracowałeś się i uważam ,że bardzo dobry pomysł ,lecz do dopracowania. :D

Autor:  Bboy_Sayan [ 11 Sie 2011, o 19:12 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

o ile mi wiadomo zanim w tibi zrobiono potwory typu behemot i cyklopi to było już multum innych gier, gdzie właśnie te potworki się przewijały, więc dlaczego od razu wszyscy sprowadzają te straszne stworki do tibii? :O Pomysł bardzo dobry i oryginalny. Behemot i cycki vs elfy... ładnie:). Widać szkic na razie, jednak dobry szkic i mam nadzieję, że Twój pomysł się jeszcze pięknie rozwinie:) Dawaj dalej! Jak na razie nie będę niczego komentował, bo ciężko jest mi na razie oceniać same potwory i bossa, gdy nie ma wymyślonych rarów - nie mogę tego umieścić w hierarchii bosików.

Ale, co do itemków: naszyjnik- ok, pancerz- jest opoka, buty - lecą z waldka, pierścień-ok!

Autor:  Mroks [ 12 Sie 2011, o 01:00 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

pomysl dobry ale jak ma 70k hp to lepiej bez obstawy bedzie bo tak straca wszyscy mane i konde

Autor:  haash [ 12 Sie 2011, o 12:23 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

dobry pomysl popieram :)

Autor:  Reggae [ 13 Sie 2011, o 12:47 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

Tak kraina i reszta będzie cały czas dopracowywana w każdej wolnej chwili a niezbyt teraz z czasem ale dam rade :)

"" brrr ~! potworki z Tibi ? wtf kolego ja nigdy w tą grę nie grałem i nie zamierzam :) z innej gry wziąłem ten pomysł nie jest to gra online :))

Autor:  kerklis [ 13 Sie 2011, o 14:00 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

podoba mi sie, jeszcze do dopracowanie ,elfy i cyklopy są z rożnych bajek i jakoś mi się w tym samym miejscu gryza, ale w sumie czemu nie

Autor:  Rafisus [ 14 Sie 2011, o 14:55 ]
Temat postu:  Re: Pomysł na nowa krainę :)

Ja bym stworzył nową krainę trolli w niej są trolle jest dużo drzew liściastych , grot kamienistych, jedno jezioro , ta kraina powinna nazywac sie kraina trolli
BOSSY:
Troll:
hp-10 000
mana-3000
kondycja-2000

można od niego zdobyc :
szeroki miecz finezji i lewiatana,płaszcz odrodzenia i czarnoksięstwa

wygłąd trolla:
na grzbiecie wystające kolce,zęby kolczaste jak u wampira.ciało cale w łuskach brązowych,ogon długi jak u szczura

Postacie ktore dadzą qesty

Troll Ferg

da qesta odnalezc naszyjnik Ferga moze byc u jednego z trolli NAGRODA:20 000 doswiadczenia 12 000 zlota

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/