Strona 1 z 8 |
[ 72 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Przywrócić mokradła...!!!
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Inżynier
|
Mokre... Każdy, kto gra w taern trochę dłużej niż od grudnia 2012 roku (update z nowym Alaril) doskonale zna to miejsce. Dzień wprowadzenia nowych map stał się równocześnie dniem żałoby dla wielu, wielu graczy...
Mokre... kultowe miejsce PvP taernijskiego świata. Miejsce spotkań towarzyskich każdego z każdym: low, mid i hlv, wrogów i przyjaciół. Miejsce polowań PK, miejsce gdzie wrogie gildie toczyły swoje potyczki i równoczesnie miejsce, gdzie możliwe było tworzenie takich składów.: http://scr.hu/14y/vd84p - całkowite pomieszanie obok siebie tych, którzy zazwyczaj stali po przeciwnych stronach... i polowali na siebie nawzajem. Chyba każdy z nas, kto gra dłużej niż od grudnia zeszłego roku, zaliczył tam co najmniej kilka dedów, na każdym levelu, i na każdym serwie. Miejsce, gdzie początkujący uczyli się jak walczyć, testowano nub charki pod turnieje, nowe buildy, resety, trenowano kunszt pvp, wyzywano się w taernijskich konfliktach lub po prostu gadano o wszystkim i niczym... Miejsce, gdzie zawsze kogoś można było spotkać, i kiedy tam się nic nie działo, to oznaczało to że cały serwer już śpi. Myślę, że wielu, wielu z nas łezka w oku sie zakręci za tamtymi czasami... prawda? Drugiego takiego miejsca w całym Taern nie było, i od czasu, kiedy Mokradła zniknęły z mapy - niestety, nie powstało. Ktoś napisze - przecież jest dużo red, macie czarne pola, w czym problem? Jak widać, niestety... problem. Wąwóz? Sztolnia? Plaża? Małże? To tylko marne substytuty, niestety. Co mokre miały w sobie, że sprzyjały stworzeniu takiego klimatu? Długo zastanawialiśmy się wspólnie ze znajomymi, co takiego w nich było, czyli czego trzeba, żeby odtworzyć to swego rodzaju kultowe;) miejsce. Kilka rzeczy razem, których nie ma w tej chwili nigdzie: - lokalizacja w miejscu bardzo uczęszczanego szlaku (ichtion, zrujka, wieża) - bardzo bliskie miejsce respawnu po dedzie - przejście tamtędy po red było zawsze kwestią wyboru, bo można było mało kłopotliwie ominąć dookoła (kosztem nadkładania drogi) - bliskość pola żółtego i zielonego, każdy kto chcial mogł spokojnie stać, równocześnie widząc, co sie dzieje (znów: dołączenie do PvP kwestią dobrowolnego wyboru) - jedno z nielicznych miejsc w grze, gdzie chodziły WSZYSTKIE levele postaci (ichtion, wieża - exp psychorarków i zarobek) Wszystkie zmiany, jakie zostały wprowadzone wpłynęły na to, że nie odtworzyło się w naturalny sposób miejsce mogące zastąpić mokradła. Po prostu NIE MA w tej chwili żadnego pola red, które równoczesnie spełnia ww warunki. Rozmawiałam ze znajomymi, sama zastanawiałam się, czy można stworzyć takie pole, małym kosztem? Czy jest miejsce, które w nowych warunkach spełni wszystkie wymagania, żeby odtworzyć tak ważną część taernijskiego świata? Moim zdaniem, jak najbardziej jest. Przedłużenie wilczego jaru, o, mniej więcej w ten sposób, jak poniżej: Być może można by zostawić wąski pasek żóltego z lewej, a może całkiem dociągnąć do wieży, żeby na wprost można było przejść tylko po red. Fabuła? Wilczy jar, złe miejsce, skąd wilki wspomagane złymi mocami chcą rozprzestrzenić się na Taern? Albo - polana bandytów respiących i tak dookoła, przeplatających się na nowym red polu, może z wilkami? I postawić tam - tak jak na mokrych były agresywne drzewce i komary, to agresywnych bandytów i łotrów. Jeśli ta Polana (czy jak to tam zostanie nazwane) będzie dobrze działać, to przy karczmie - tak jak powinno być przy prawdziwej karczmie - zacznie się ruch i miejsce rozmów i spotkań od low do h-leveli. Nie wymaga zmiany graficznej mapy, poza zmianą rodzaju pól i dodaniu agresywnego respa. Spełnia WSZYSTKIE warunki, jakie spełniały Mokre. Dla tych co nie chcą przechodzić przez ten wąski pasek red, będzie wygodne obejście dookoła, z niewielkim nadłożeniem drogi - tak jak było na Mokrych. Wiem, że pojawią się od razu głosy "nie, nie, przecież to utrudni... jak my mamy przejść... macie dość czerwonego..." - ale naprawdę, czy te kilkanaście sekund jakie niektórzy, nie cierpiący PvP, będą musieli stracić, bojąc się wejść na kawałek czerwonego, to tak wiele, żeby nie móc w Taernie odtworzyć Mokradeł....?? Pomysł przeniosłem do działu Najlepsze, trafiło na deski kreślarskie i praca wre - rzuff _________________ pozdrowienia z s7, eu i s5 Kidda (mała mo), MarysQ vel Kidda (dru 120) Zojah zwana Zośką (ryc z s5) |
|
13 Kwi 2013, o 13:05 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Wzruszylaś mnie!
Jestem za! _________________ To, co mnie nie zabije, to wzmocni... |
|
13 Kwi 2013, o 13:14 |
|
|
Administrator
|
Gdy zacząłem czytać wstęp doszedłem do wniosku, ot, kolejny malkontent. Ale..
Zobaczyłem zaproponowane rozwiązanie i bardzo mi się podoba, jest dobrze opisane, brzmi rozsądnie, więc jestem na tak _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
|
13 Kwi 2013, o 13:17 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Zrozumiale, konkretnie, dobra propozycja zmiany. Jednym slowem bardzo dobry pomysl.
|
|
13 Kwi 2013, o 13:46 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
^^ W końcu ktoś o tym pomyślał . Ja jestem za.
_________________ |
|
13 Kwi 2013, o 13:52 |
|
|
Uczeń Simona
|
Człowieku WIELKIE propsy dla ciebie za ten pomysł! Świetne rozwiązanie, powinno zostać wprowadzone w nastepnym upie. Ale pewnie tak nie bedzie...
_________________ Scarface- 46lvl łucznik S1 [ON] Bo z Taernem jest jak z Media Marketem... Nie dla idiotów... |
|
13 Kwi 2013, o 14:04 |
|
|
Inżynier
|
Za takie właśnie posty wszyscy kochamy Kidde
W 100% podpisuję się obiema rękami, nogami, rogami i ogonkiem Wonsza! _________________ Eder vill jag gifva ett förgyllande svärd Som klingar utaf femton guldringar Och strida huru I strida vill Stridsplatsen skolen i väl vinna |
|
13 Kwi 2013, o 14:33 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
łza w oku mi się zakręciła
jestem ZA inną beczką mokradła są tam jak się idzie na ropuchę. ALE i tak jestem za kuferek leci _________________ s1 Poverxpl 27lv ON (barba) s1 Magowykox 20lvl OFF (wiadomo że mo:P) |
|
13 Kwi 2013, o 14:51 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Jeeezdem za !!!
_________________ Sheed KaishaN Duneb Archer FakeBitti HC 1 Miejsce na turku 3vs3 msl 129 http://scr.hu/0hf8/5ltn5 http://scr.hu/0hf8/cvxok Czerwiec 14 2013r. |
|
13 Kwi 2013, o 15:11 |
|
|
Uczeń Simona
|
Za. Zbójnicy w jarze? Jak najbardziej. Można zrobić nawet mocniejszego poborce i będą "napady na dyliżans":D Albo po prostu przenieść starych 5 bandytów do jaru. Lokalny sprzedawca skór też by się przydał, po Nowym Alairze wilczy znalazł się daleko od karczmy, a queścik od Lesgara zawsze był fajnym uzupełnieniem polowania dla niskolvlowych łuczników, którym ciężko expi się solo na zamku.
_________________ Step 1: Troubleshot. Step 2: Debug. Step 3: look step 2. Step 4: Polish. Step 5: Shine on. |
|
13 Kwi 2013, o 16:21 |
|
|
Strona 1 z 8 |
[ 72 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 8 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |