Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Czarne Pole Pod Koldami
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=123&t=27726
Strona 2 z 4

Autor:  Golas [ 18 Kwi 2013, o 08:22 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

O czarnym na wąskim też myslałem ale wtedy pasowało by pomyśleć cos o plamkach czarnego na wąskim i płaskim, wymalowanie całości na czarno było by istną Rzezią dla 70lv. co do miejsc respu Olma i Halma jestem za.

Heavenmaker:
͵͵mam tylko jedną obawę związaną z tego typu lokalizacją - z chwilą gdy to zrobimy boczny czat pod Keme będzie miejscem prowokacji, wyzwisk, obraz itp. w znacznie większym stopniu niż obecnie.´´


Za czasów "Mokrego" nie było z tym problemu, są Gm-i i po cos jest ta opcja knebla.

Goły... edytuj :) Połączyłem posty.
- desacred

Autor:  Heavenmaker [ 18 Kwi 2013, o 08:54 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

Golas napisał(a):
Za czasów "Mokrego" nie było z tym problemu, są Gm-i i po cos jest ta opcja knebla.

oj, był problem i to nie mały :) nie raz, nie dwa na niewidce byliśmy ja, czy Obli czy Nekro w tłumie na s3 :) A przy Koldowie dodatkowo dochodzi postój pod Sulogiem gdzie już obecnie nie raz biedak się musi nasłuchać 'uprzejmości' :)

Tak czy inaczej pomysłem jestem zainteresowany i go rozważymy - tak jak napisałem wcześniej.

Autor:  Golas [ 18 Kwi 2013, o 09:08 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

Wpadłem jeszcze na jeden pomysł ale to jak wrócę z pracy :) bo siedze na komie i nie mam możliwości go opisać .

Autor:  Szymdaro [ 18 Kwi 2013, o 10:34 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

Opcja pod koldami w taki sposób jest fajna, miejsce do mordobitki znacznie bliżej miejsca, gdzie hlvl przebywają. Jednak tam powiedzmy gromadzą się teraz medlvl, koxy przeważnie stoją na drodze.

Może by w okolicy posterunku (blisko respawnu) zrobić trochę czarnego? Pod posterunkiem są 2 drogi do dojścia do pierczarki - jedna z posterunku bezpośrednio w lewo, druga powiedzmy z urwiska w lewo. Jedną z nich można by pomalować na czarno. Obecnie jest to miejsce niewykorzystane, rzadko odwiedzane, nie prowadzące nigdzie (poza lalką i 2 kotami + platynowe skrzynki), nic się tam nie respi, więc chyba nie powinno być problemu. A warunek możliwości dojścia do celu inną trasą zostanie spełniony.

Pozdro

Wizualizacja obu wariantów (do wyboru)
Spoiler:

Autor:  Maerle [ 18 Kwi 2013, o 10:52 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

desacred napisał(a):
Kolejnym krokiem mam nadzieję będzie wprowadzenie czarnych pól w miejscach respu czempów i wenda na zakręcie oraz płaskim i na nowej lodowej (wieża/jaskinia/most).


Tu juz Cię des trochę poniosło :)

Autor:  Shiraz [ 18 Kwi 2013, o 10:52 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

Heavenmaker napisał(a):
o ile w ogóle pojawi się więcej czarnych to będą to lokalizacje albo w konwencji małż albo a la mokradła jednak w taki sposób zrobione, żeby dało się je ominąć - tak jak w pomyśle na górze.

mam tylko jedną obawę związaną z tego typu lokalizacją - z chwilą gdy to zrobimy boczny czat pod Keme będzie miejscem prowokacji, wyzwisk, obraz itp. w znacznie większym stopniu niż obecnie.



Ad.1 chciała bym prosić o przykład czarnego pola w konwencji małż dla lvli 80+ a nawet 90+ bo jak się bije 100+ z 80+ to jest się złym człowiekiem i niegodziwcem ;) i co znaczy "konwencja małż"? - że niby ja mam coś zbierać, a ktoś mi przyjdzie i zabierze? :lol:

Ad.2 Druga część Twojej wypowiedzi HM zabrzmiała tak, jakbyście świadomi tego że po zgonie następują najczęściej ostre wymiany zdań w miejscu respu celowo usunęli mokradła :shock: bo przecież pod karczmą działo się dosłownie to samo co często dzieje sie pod koldowem ;)

Odnosząc się do wątku czarne pole w obecnej sytuacji to decyzja wyłącznie tarcz i Tych którzy powiedzmy nie lubią/nie potrafią się bić w pvp. Bo przecież RSa to można złapać w każdym miejscu natomiast tarczę tylko na czerwonym - wniosek: tylko podczas szukania wenda bo reszta czerwonych pól (które przychodzą mi do głowy w tym momencie) jest w takich miejscach że nikt tam specjalnie się nie zasadza bo szkoda czasu a i tak się ni ma 100% pewności że się tego kogoś złapie :d

Reasumując, jak już kiedyś pisałam uważam, że czarne pole wprowadziło by dla high lvli coś w rodzaju rozrywki czy sparingu bo każdy kto w tej grze osiągnął już wszystko (ful eq + epik) i ma lvl taki, że tabela lvlowa go nie ogarnia więc mu się tego expa cofa :lol: szuka wrażeń gdzie jest to tylko możliwe. Co złego było by w czarnym polu w okolicach czempów "czasowych" teraz jest tak że jak idą RSy to moża ich złapać na wieży czy pod mostem żeby tego czempa nie złapali, natomiast jeśli idą tarcze to hulaj dusza zero stresu zero przejęcia - czy to się nazywa wyrównaną szansą? i niech mi ktoś nie pisze że to kara dla RSa za RSa bo tak samo jak na biciu ludzi bez czach się go nabija tak i bijąc tarcze wskakuje RS i odwrotnie więc obie strony są tak samo złe i niedobre, a status się zmienia często po 1 walce grupowej i zaczynając jako RS/tarcza kończy się walkę z przeciwnym statusem do pierwotnego. Dla mnie to czarne pole to pic na wodę od takie poruszenie ludzi żeby coś się działo...

Wystarczy to że przy ogniwach zrobiono jednak instancję a nie czarne pole tak jak było to planowane tłumacząc że instancję można było wprowadzić bez resetu serwera ;) fajnie jeśli tworzy się grę mając pewną wizję i ideę a kończy się na tym że robi się rzeczy sprzeczne z ideą bo rzekomo "tak było prościej".

i ostatnie pytanie (nawet powiem że retoryczne bo nie oczekuję że ktoś udzieli mi na nie odpowiedzi) dlaczego w takim razie czerwone pole nie jest w takich miejscach żeby można było je ominąć? tak jak na starej mapce gdzie trentis i bagna i osada rybacka były w 1 miejscu a czerwone pole było na terenie orków mocno po lewej stronie przejścia w tamtym czasie na m2? albo to w tym wypalonym lesie po drodze na słynne zgorzelisko...

Gram na tyle długo by stwierdzić jawnie, że tworząc grę nie stawiacie na jakość graczy ani też samej gry, natomiast na ilość graczy (wiadomo czysty zysk góruje nad umiejętnościami high lvli) oraz nowości właśnie takie które przyciągną nowych graczy.

Dzisiaj żegnają się z Taernem 3 osoby a konta zakłada 10...

EDIT: Uważam że czarne pole powinno zmuszać ludzi do walki o zysk w jakiejkolwiek postaci. Bo tak to można sobie rozrzucać czerwone pole po różnych mapkach bo wychodzi na jedno i to samo

Autor:  Butosh [ 18 Kwi 2013, o 10:53 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

Image

Uploaded with ImageShack.us

Pozwoliłem sobie zedytowac obrazek.
Miejsca które zaznaczyłem proponowałbym przemalować na zielono.
Jest to jedyny sposób, aby walki toczyły się na czarnym i tylko tam. Inaczej tarcze będą wykorzystywały swoją opcję i atakowały z żółtego pola, co w praktyce wypacza sens istnienia tam czarnego. Jesli to ma być pvp pole, to niech będzie na uczciwych zasadach, że kazdy kto tam chce się lać, musi tam wejść i jednoczesnie samemu wystawić się na atak.

Autor:  desacred [ 18 Kwi 2013, o 11:14 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

Maerle napisał(a):
desacred napisał(a):
Kolejnym krokiem mam nadzieję będzie wprowadzenie czarnych pól w miejscach respu czempów i wenda na zakręcie oraz płaskim i na nowej lodowej (wieża/jaskinia/most).


Tu juz Cię des trochę poniosło :)


Ja to bym przemalował cały Taern na czarno jeśli nie można doczekać się rewizji systemu czachy/tarcze :mrgreen:
Czarne pola w tych miejscach są koniecznie do wyrównania szans przy polowaniu na czempy między graczami z różnym statusem.

Autor:  Szymdaro [ 18 Kwi 2013, o 11:31 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

Popieram Shiraz i Butosha, dobrze gadacie. Dlatego też proponowałem czarne pole przyległe do zielonego w poście wyżej :)

Autor:  Butosh [ 18 Kwi 2013, o 11:42 ]
Temat postu:  Re: Czarne Pole Pod Koldami

Problem polega na tym, że po tych modyfikacjach pomysłu czarnego koło kem, początkowy hurraoptymizm może mocno opaść:D
Oby nie...

Strona 2 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/