Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów 

Co sądzisz o pomyśle?
Pomysł jest OK 84%  84%  [ 27 ]
Lepiej daj sobie spokój z takimi pomysłami... 13%  13%  [ 4 ]
Nie mam zdania 3%  3%  [ 1 ]
Razem głosów : 32

 [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 7 Gru 2012, o 16:03
Posty: 27
Miejscowość: Katowice/Dąbrowa Górnicza
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: Vozus
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
A rzuf też dobry pomysł, wytrzymałość byłaby jakimś rozwiązaniem co do generalnej wartości przedmiotu i częstotliwości jego używania.
np. 100 użyć w walkach pvp po, których przedmiot by kasował sie lub ewentualnie znowu był uszkodzony a naprawa kosztowałaby x więcej dałoby możliwość ponownej sprzedaży lub założenia.
A co do dropu to powtórzyłeś moją całkowita wersje, która miałem na mysli :)

_________________
Nick: Vozus
Serwer: V
Profesja: Rycerz
Poziom: 60
Gildia: Assassins of Kings

"Na woj­nie ten wyg­ry­wa, kto naj­mniej błędów popełnia."
Rycerz 95 oraz Druid 140 aktualnie : OFF
Image


27 Paź 2013, o 00:31
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 20:33
Posty: 137
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: IceG
Serwer: HardCore
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
rzuff napisał(a):
z drugiej strony, może po prostu wprowadzić jakąś jego wytrzymałość, tak, że nie byłby na stałe, a na tydzień/miesiąc albo 100 rund/1000 rund?


Rozumiem, że "rundy" w znaczeniu walk?
Ale pomyślmy co się mniej opłaca dla graczy ^^
Wg mnie czasówkakalendarzówki
+200 udźwigu byłoby przerzucane na alty (noob chary) które nie walczą
Buty Hermesa- Osobiście sam bym ich ani razu nie użył w walce ^^

Ewentualnie można podzielić je na kalendarzówki i fighterówki. Przedmioty które są wykorzystywane w walce mają czas w walkach (kajdany) a reszta w tygodniach (w/w).

Nie wiem czy Tobie nie chodziło właśnie o ostatni mój akapit :D

Osobiście jestem ZA wprowadzeniem tego, chyba że ekipa już wpadła na ciekawszy pomysł uzupełnienia luki :)

_________________
Icegirl S4 ryc expiący na mokrych 40 OFF Mielony i Schabowy
IceG/Artemidkaa S5 Łuk 114+ Avalon X


27 Paź 2013, o 08:20
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
Pomysły ciekawe. Zobaczymy co i jak się z tego da wykorzystać. Generalnie przedmioty offhandowe mamy na uwadze i wspomniany przeze mnie gwizdek (w innym temacie) takim własnie będzie. Część z nich będzie pewnie dropić, cześć będzie z rzadka do kupienia za koszmarne pieniądze a część będzie można craftować. To co je wszystkie będzie łączyć to właśnie wytrzymałość. Najprostsza opcja to powielenie mechaniki z psychorarów i konieczność ładowania/regenerowania magicznych właściwości przedmiotu. Jednak generalnie w każdym z przypadków jestem zwolennikiem tego, aby istniała szansa na to, że po którymś rozładowaniu przedmiot nam się zepsuje/rozpadnie i będzie do wyrzucenia.

ps.
Rzuff wrzuć to proszę na właściwą listę - wiesz którą :P


27 Paź 2013, o 12:12
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
Pomysl ciekawy z tym ze ja widzialbym to z limtem uzyc.

Przykladowo dropimy owe kajdany - ladunek - 5 teraz by z nich skorzystac wrzucamy je w wolny slot w aktywnym eq (tak ten niewykorzystany do tej pory).

W kolejnej walce - szansa na ucieczke jest zblokowana a ladunek spada do 4.
Po walce przedmiot zostaje w owym slocie i to w naszym interesie jest zadbanie by go zdjac / zalozyc w odpowiednim momencie i uwazac bysmy go przypadkowo nie rozladowali.

Ogolnie same itemy widze z raczej mala iloscia ladunkow. (badz krotkim okresem przydatnosci) bez mozliwosci ich naprawy. Itemy bylyby wtedy dosc unikatowe.
Do tego dodalbym raczej mozliwosc ich zcraftowania (przepis dosc trudny i tylko kilka okreslonych itemow jak chociazby sakwa czy ten oskard.

Przedmioty jak kajdany fajnie pasowalyby do dropu Htagi ;) szansa oczywiscie mala.
Takze mozliwosci kombinowania z bonusami sa duze.
A jeszcze lepsze byloby kombinowanie jak wycisnac z przedmiotow max. (kapcie szybkosci + szybkosc zbierania + wiekszy udzwig i heja banana lecimy zbierac materialy na peta / flaszki itp itd)

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


27 Paź 2013, o 12:34
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 286
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
Dobra Idea + oraz uzupełnienie Rzuff urozmaiciło by rozgrywkę.
Myślę, że nie musi to dotyczyć tylko i wyłącznie tego pola, takie przedmioty mogły by również być zakładane na inne pola uzbrojenia.


27 Paź 2013, o 14:33
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
Icegirl napisał(a):
Ewentualnie można podzielić je na kalendarzówki i fighterówki. Przedmioty które są wykorzystywane w walce mają czas w walkach (kajdany) a reszta w tygodniach (w/w).
Nie wiem czy Tobie nie chodziło właśnie o ostatni mój akapit :D

Nie pomyślałem o tym, myślałem nad jednym systemem zużywania, ale Twój pomysł idzie o krok dalej i jest lepszy.


Hard napisał(a):
Myślę, że nie musi to dotyczyć tylko i wyłącznie tego pola, takie przedmioty mogły by również być zakładane na inne pola uzbrojenia.

Przedmioty te dodawałyby znacznego boosta, myślę, że przeznaczone powinny być tylko i wyłącznie na to pole - w myśl zasady: co za dużo, to nie zdrowo.


Zastanawiam się jeszcze, czy oprócz nie dodać przedmiotów które zwieszałyby dmg, dmg magiczny, dmg fizyczny, celność, regenerację many w walce, regenerację hp w walce, silniejszy/wytrzymalszy pet, itp, itd.. Czyli dodać właściwości z psycho, a dodatkowo inne, których brakuje.



Heavenmaker napisał(a):
ps.
Rzuff wrzuć to proszę na właściwą listę - wiesz którą :P

Oki :D

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


27 Paź 2013, o 15:02
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15
Posty: 475
Miejscowość: Orzesze
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
rzuff napisał(a):
Zastanawiam się jeszcze, czy oprócz nie dodać przedmiotów które zwieszałyby dmg, dmg magiczny, dmg fizyczny, celność, regenerację many w walce, regenerację hp w walce, silniejszy/wytrzymalszy pet, itp, itd.. Czyli dodać właściwości z psycho, a dodatkowo inne, których brakuje.


Jestem przeciwny dodawaniu kolejnych, "bonusowych" itemków typu jak wyżej.
Spowoduje to kolejne ułatwienia w grze PvM, a już dziś postacie o lvlu 100+ nie mają zbyt wielu wyzwań... Choć może z nowym upkiem sytuacja się zmieni.

_________________
Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133
Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember

Image
+Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1


28 Paź 2013, o 13:47
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2013, o 19:38
Posty: 378
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 176 razy
Otrzymanych podziękowań: 105 razy
Nick w grze: Zuzialol
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
Mikhell tu chodzi też o to, żeby wykorzystać jakoś to puste miejsce w EQ. A idea tego pomysłu jest świetna :)

_________________
Zuzialol 84 dr...
70 lvl wbity 27.07.2014 o godzinie 20:46.
80 lvl wbity 10.09.2015 o godzinie 16:50 :) Szybko mi idzie

Na zawsze pozostaje Pijanym Jeżem...

Do tego turkowy łuk 27 Zuziuk, mo 35 Teestpremki i inne

28 Paź 2013, o 13:52
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15
Posty: 475
Miejscowość: Orzesze
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
Sam pomysł jest dla mnie OK, ale bardziej przemawia do mnie idea dodania itemków typu: dodatkowy udźwig, szybszy odpoczynek czy wolniejsze rozładowywanie się psycho/epików, niż kolejne itemki ułatwiające samą walkę, zwiększające dmg/celność itp.

_________________
Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133
Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember

Image
+Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1


28 Paź 2013, o 13:54
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Post Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
mikhell napisał(a):
Sam pomysł jest dla mnie OK, ale bardziej przemawia do mnie idea dodania itemków typu: dodatkowy udźwig, szybszy odpoczynek czy wolniejsze rozładowywanie się psycho/epików, niż kolejne itemki ułatwiające samą walkę, zwiększające dmg/celność itp.


Ale dlaczego nie? Jeśli szansa na taki przedmiot byłaby bardzo mała lub względnie mała, ale jego trwałość bardzo niska, to wątpię, żeby jakoś specjalnie zachwiał równowagą..

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


28 Paź 2013, o 13:58
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron