Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=123&t=32086
Strona 2 z 3

Autor:  Vozus [ 27 Paź 2013, o 00:31 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

A rzuf też dobry pomysł, wytrzymałość byłaby jakimś rozwiązaniem co do generalnej wartości przedmiotu i częstotliwości jego używania.
np. 100 użyć w walkach pvp po, których przedmiot by kasował sie lub ewentualnie znowu był uszkodzony a naprawa kosztowałaby x więcej dałoby możliwość ponownej sprzedaży lub założenia.
A co do dropu to powtórzyłeś moją całkowita wersje, która miałem na mysli :)

Autor:  IceG [ 27 Paź 2013, o 08:20 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

rzuff napisał(a):
z drugiej strony, może po prostu wprowadzić jakąś jego wytrzymałość, tak, że nie byłby na stałe, a na tydzień/miesiąc albo 100 rund/1000 rund?


Rozumiem, że "rundy" w znaczeniu walk?
Ale pomyślmy co się mniej opłaca dla graczy ^^
Wg mnie czasówkakalendarzówki
+200 udźwigu byłoby przerzucane na alty (noob chary) które nie walczą
Buty Hermesa- Osobiście sam bym ich ani razu nie użył w walce ^^

Ewentualnie można podzielić je na kalendarzówki i fighterówki. Przedmioty które są wykorzystywane w walce mają czas w walkach (kajdany) a reszta w tygodniach (w/w).

Nie wiem czy Tobie nie chodziło właśnie o ostatni mój akapit :D

Osobiście jestem ZA wprowadzeniem tego, chyba że ekipa już wpadła na ciekawszy pomysł uzupełnienia luki :)

Autor:  Heavenmaker [ 27 Paź 2013, o 12:12 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

Pomysły ciekawe. Zobaczymy co i jak się z tego da wykorzystać. Generalnie przedmioty offhandowe mamy na uwadze i wspomniany przeze mnie gwizdek (w innym temacie) takim własnie będzie. Część z nich będzie pewnie dropić, cześć będzie z rzadka do kupienia za koszmarne pieniądze a część będzie można craftować. To co je wszystkie będzie łączyć to właśnie wytrzymałość. Najprostsza opcja to powielenie mechaniki z psychorarów i konieczność ładowania/regenerowania magicznych właściwości przedmiotu. Jednak generalnie w każdym z przypadków jestem zwolennikiem tego, aby istniała szansa na to, że po którymś rozładowaniu przedmiot nam się zepsuje/rozpadnie i będzie do wyrzucenia.

ps.
Rzuff wrzuć to proszę na właściwą listę - wiesz którą :P

Autor:  Shorty [ 27 Paź 2013, o 12:34 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

Pomysl ciekawy z tym ze ja widzialbym to z limtem uzyc.

Przykladowo dropimy owe kajdany - ladunek - 5 teraz by z nich skorzystac wrzucamy je w wolny slot w aktywnym eq (tak ten niewykorzystany do tej pory).

W kolejnej walce - szansa na ucieczke jest zblokowana a ladunek spada do 4.
Po walce przedmiot zostaje w owym slocie i to w naszym interesie jest zadbanie by go zdjac / zalozyc w odpowiednim momencie i uwazac bysmy go przypadkowo nie rozladowali.

Ogolnie same itemy widze z raczej mala iloscia ladunkow. (badz krotkim okresem przydatnosci) bez mozliwosci ich naprawy. Itemy bylyby wtedy dosc unikatowe.
Do tego dodalbym raczej mozliwosc ich zcraftowania (przepis dosc trudny i tylko kilka okreslonych itemow jak chociazby sakwa czy ten oskard.

Przedmioty jak kajdany fajnie pasowalyby do dropu Htagi ;) szansa oczywiscie mala.
Takze mozliwosci kombinowania z bonusami sa duze.
A jeszcze lepsze byloby kombinowanie jak wycisnac z przedmiotow max. (kapcie szybkosci + szybkosc zbierania + wiekszy udzwig i heja banana lecimy zbierac materialy na peta / flaszki itp itd)

Autor:  Hard [ 27 Paź 2013, o 14:33 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

Dobra Idea + oraz uzupełnienie Rzuff urozmaiciło by rozgrywkę.
Myślę, że nie musi to dotyczyć tylko i wyłącznie tego pola, takie przedmioty mogły by również być zakładane na inne pola uzbrojenia.

Autor:  rzuff [ 27 Paź 2013, o 15:02 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

Icegirl napisał(a):
Ewentualnie można podzielić je na kalendarzówki i fighterówki. Przedmioty które są wykorzystywane w walce mają czas w walkach (kajdany) a reszta w tygodniach (w/w).
Nie wiem czy Tobie nie chodziło właśnie o ostatni mój akapit :D

Nie pomyślałem o tym, myślałem nad jednym systemem zużywania, ale Twój pomysł idzie o krok dalej i jest lepszy.


Hard napisał(a):
Myślę, że nie musi to dotyczyć tylko i wyłącznie tego pola, takie przedmioty mogły by również być zakładane na inne pola uzbrojenia.

Przedmioty te dodawałyby znacznego boosta, myślę, że przeznaczone powinny być tylko i wyłącznie na to pole - w myśl zasady: co za dużo, to nie zdrowo.


Zastanawiam się jeszcze, czy oprócz nie dodać przedmiotów które zwieszałyby dmg, dmg magiczny, dmg fizyczny, celność, regenerację many w walce, regenerację hp w walce, silniejszy/wytrzymalszy pet, itp, itd.. Czyli dodać właściwości z psycho, a dodatkowo inne, których brakuje.



Heavenmaker napisał(a):
ps.
Rzuff wrzuć to proszę na właściwą listę - wiesz którą :P

Oki :D

Autor:  mikhell [ 28 Paź 2013, o 13:47 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

rzuff napisał(a):
Zastanawiam się jeszcze, czy oprócz nie dodać przedmiotów które zwieszałyby dmg, dmg magiczny, dmg fizyczny, celność, regenerację many w walce, regenerację hp w walce, silniejszy/wytrzymalszy pet, itp, itd.. Czyli dodać właściwości z psycho, a dodatkowo inne, których brakuje.


Jestem przeciwny dodawaniu kolejnych, "bonusowych" itemków typu jak wyżej.
Spowoduje to kolejne ułatwienia w grze PvM, a już dziś postacie o lvlu 100+ nie mają zbyt wielu wyzwań... Choć może z nowym upkiem sytuacja się zmieni.

Autor:  Zuzialol [ 28 Paź 2013, o 13:52 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

Mikhell tu chodzi też o to, żeby wykorzystać jakoś to puste miejsce w EQ. A idea tego pomysłu jest świetna :)

Autor:  mikhell [ 28 Paź 2013, o 13:54 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

Sam pomysł jest dla mnie OK, ale bardziej przemawia do mnie idea dodania itemków typu: dodatkowy udźwig, szybszy odpoczynek czy wolniejsze rozładowywanie się psycho/epików, niż kolejne itemki ułatwiające samą walkę, zwiększające dmg/celność itp.

Autor:  rzuff [ 28 Paź 2013, o 13:58 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Pomysł na nowy typ przedmiotów

mikhell napisał(a):
Sam pomysł jest dla mnie OK, ale bardziej przemawia do mnie idea dodania itemków typu: dodatkowy udźwig, szybszy odpoczynek czy wolniejsze rozładowywanie się psycho/epików, niż kolejne itemki ułatwiające samą walkę, zwiększające dmg/celność itp.


Ale dlaczego nie? Jeśli szansa na taki przedmiot byłaby bardzo mała lub względnie mała, ale jego trwałość bardzo niska, to wątpię, żeby jakoś specjalnie zachwiał równowagą..

Strona 2 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/