Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Przywrócić mokradła...!!!
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=123&t=27637
Strona 1 z 8

Autor:  Kidda [ 13 Kwi 2013, o 13:05 ]
Temat postu:  Przywrócić mokradła...!!!

Mokre... Każdy, kto gra w taern trochę dłużej niż od grudnia 2012 roku (update z nowym Alaril) doskonale zna to miejsce. Dzień wprowadzenia nowych map stał się równocześnie dniem żałoby dla wielu, wielu graczy...
Mokre... kultowe miejsce PvP taernijskiego świata. Miejsce spotkań towarzyskich każdego z każdym: low, mid i hlv, wrogów i przyjaciół. Miejsce polowań PK, miejsce gdzie wrogie gildie toczyły swoje potyczki i równoczesnie miejsce, gdzie możliwe było tworzenie takich składów.: http://scr.hu/14y/vd84p - całkowite pomieszanie obok siebie tych, którzy zazwyczaj stali po przeciwnych stronach... i polowali na siebie nawzajem.
Chyba każdy z nas, kto gra dłużej niż od grudnia zeszłego roku, zaliczył tam co najmniej kilka dedów, na każdym levelu, i na każdym serwie.
Miejsce, gdzie początkujący uczyli się jak walczyć, testowano nub charki pod turnieje, nowe buildy, resety, trenowano kunszt pvp, wyzywano się w taernijskich konfliktach lub po prostu gadano o wszystkim i niczym... Miejsce, gdzie zawsze kogoś można było spotkać, i kiedy tam się nic nie działo, to oznaczało to że cały serwer już śpi.

Myślę, że wielu, wielu z nas łezka w oku sie zakręci za tamtymi czasami... prawda?

Drugiego takiego miejsca w całym Taern nie było, i od czasu, kiedy Mokradła zniknęły z mapy - niestety, nie powstało. Ktoś napisze - przecież jest dużo red, macie czarne pola, w czym problem? Jak widać, niestety... problem. Wąwóz? Sztolnia? Plaża? Małże? To tylko marne substytuty, niestety.

Co mokre miały w sobie, że sprzyjały stworzeniu takiego klimatu? Długo zastanawialiśmy się wspólnie ze znajomymi, co takiego w nich było, czyli czego trzeba, żeby odtworzyć to swego rodzaju kultowe;) miejsce.

Kilka rzeczy razem, których nie ma w tej chwili nigdzie:
- lokalizacja w miejscu bardzo uczęszczanego szlaku (ichtion, zrujka, wieża)
- bardzo bliskie miejsce respawnu po dedzie
- przejście tamtędy po red było zawsze kwestią wyboru, bo można było mało kłopotliwie ominąć dookoła (kosztem nadkładania drogi)
- bliskość pola żółtego i zielonego, każdy kto chcial mogł spokojnie stać, równocześnie widząc, co sie dzieje (znów: dołączenie do PvP kwestią dobrowolnego wyboru)
- jedno z nielicznych miejsc w grze, gdzie chodziły WSZYSTKIE levele postaci (ichtion, wieża - exp psychorarków i zarobek)

Wszystkie zmiany, jakie zostały wprowadzone wpłynęły na to, że nie odtworzyło się w naturalny sposób miejsce mogące zastąpić mokradła. Po prostu NIE MA w tej chwili żadnego pola red, które równoczesnie spełnia ww warunki.

Rozmawiałam ze znajomymi, sama zastanawiałam się, czy można stworzyć takie pole, małym kosztem? Czy jest miejsce, które w nowych warunkach spełni wszystkie wymagania, żeby odtworzyć tak ważną część taernijskiego świata?
Moim zdaniem, jak najbardziej jest.
Przedłużenie wilczego jaru, o, mniej więcej w ten sposób, jak poniżej:
Image

Być może można by zostawić wąski pasek żóltego z lewej, a może całkiem dociągnąć do wieży, żeby na wprost można było przejść tylko po red. Fabuła? Wilczy jar, złe miejsce, skąd wilki wspomagane złymi mocami chcą rozprzestrzenić się na Taern? Albo - polana bandytów respiących i tak dookoła, przeplatających się na nowym red polu, może z wilkami? I postawić tam - tak jak na mokrych były agresywne drzewce i komary, to agresywnych bandytów i łotrów.
Jeśli ta Polana (czy jak to tam zostanie nazwane) będzie dobrze działać, to przy karczmie - tak jak powinno być przy prawdziwej karczmie - zacznie się ruch i miejsce rozmów i spotkań od low do h-leveli.

Nie wymaga zmiany graficznej mapy, poza zmianą rodzaju pól i dodaniu agresywnego respa. Spełnia WSZYSTKIE warunki, jakie spełniały Mokre. Dla tych co nie chcą przechodzić przez ten wąski pasek red, będzie wygodne obejście dookoła, z niewielkim nadłożeniem drogi - tak jak było na Mokrych.

Wiem, że pojawią się od razu głosy "nie, nie, przecież to utrudni... jak my mamy przejść... macie dość czerwonego..." - ale naprawdę, czy te kilkanaście sekund jakie niektórzy, nie cierpiący PvP, będą musieli stracić, bojąc się wejść na kawałek czerwonego, to tak wiele, żeby nie móc w Taernie odtworzyć Mokradeł....??



Pomysł przeniosłem do działu Najlepsze, trafiło na deski kreślarskie i praca wre - rzuff

Autor:  Urinis [ 13 Kwi 2013, o 13:14 ]
Temat postu:  Re: Przywrócić mokradła...!!!

Wzruszylaś mnie! :lol:
Jestem za!

Autor:  rzuff [ 13 Kwi 2013, o 13:17 ]
Temat postu:  Re: Przywrócić mokradła...!!!

Gdy zacząłem czytać wstęp doszedłem do wniosku, ot, kolejny malkontent. Ale..

Zobaczyłem zaproponowane rozwiązanie i bardzo mi się podoba, jest dobrze opisane, brzmi rozsądnie, więc jestem na tak :)

Autor:  Dircu [ 13 Kwi 2013, o 13:46 ]
Temat postu:  Re: Przywrócić mokradła...!!!

Zrozumiale, konkretnie, dobra propozycja zmiany. Jednym slowem bardzo dobry pomysl.

Autor:  WhiteEagle [ 13 Kwi 2013, o 13:52 ]
Temat postu:  Re: Przywrócić mokradła...!!!

^^ W końcu ktoś o tym pomyślał :). Ja jestem za.

Autor:  Eduardoo [ 13 Kwi 2013, o 14:04 ]
Temat postu:  Odp: Przywrócić mokradła...!!!

Człowieku WIELKIE propsy dla ciebie za ten pomysł! Świetne rozwiązanie, powinno zostać wprowadzone w nastepnym upie. Ale pewnie tak nie bedzie...

Autor:  Hass [ 13 Kwi 2013, o 14:33 ]
Temat postu:  Re: Przywrócić mokradła...!!!

Za takie właśnie posty wszyscy kochamy Kidde ;)

W 100% podpisuję się obiema rękami, nogami, rogami i ogonkiem Wonsza!

Autor:  Poverx [ 13 Kwi 2013, o 14:51 ]
Temat postu:  Re: Przywrócić mokradła...!!!

łza w oku mi się zakręciła
jestem ZA



inną beczką mokradła są tam jak się idzie na ropuchę. ALE i tak jestem za


kuferek leci

Autor:  TheCrasher [ 13 Kwi 2013, o 15:11 ]
Temat postu:  Re: Przywrócić mokradła...!!!

Jeeezdem za !!!

Autor:  Tablon [ 13 Kwi 2013, o 16:21 ]
Temat postu:  Re: Przywrócić mokradła...!!!

Za. Zbójnicy w jarze? Jak najbardziej. Można zrobić nawet mocniejszego poborce i będą "napady na dyliżans":D Albo po prostu przenieść starych 5 bandytów do jaru. Lokalny sprzedawca skór też by się przydał, po Nowym Alairze wilczy znalazł się daleko od karczmy, a queścik od Lesgara zawsze był fajnym uzupełnieniem polowania dla niskolvlowych łuczników, którym ciężko expi się solo na zamku.

Strona 1 z 8 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/