![]() |
Strona 1 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Duma Forum! ![]() ![]() |
[Edit - ciach]
-> viewtopic.php?p=43029#p43029 Co to daje? Wiemy, w co chcemy inwestować, nie idziemy w ciemno. Wiemy też, czy gra nas przypadkiem nie oszukuje. ![]() _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
|
21 Kwi 2011, o 21:57 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 26 Sie 2010, o 21:51 Posty: 274 Miejscowość: Sochaczew Podziękowano: 55 razy Otrzymanych podziękowań: 88 razy Nick w grze: MamBanaNieGram ![]() |
jak najbardziej za
![]() ![]() |
|
21 Kwi 2011, o 22:03 |
![]() |
|
![]() |
||
Jedną nogą w Haligardzie ![]() ![]() |
No nareszcie jakieś realne liczby, dodatkowo łatwo będzie kontrolować jaki mob ma jaką obronę
![]() |
|
21 Kwi 2011, o 22:14 |
![]() |
|
![]() |
||
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14 Posty: 173 Miejscowość: Kabaty Podziękowano: 12 razy Otrzymanych podziękowań: 43 razy ![]() |
Mam mieszane uczucia z jednej strony ok, ale z drugiej strony nie sadzicie ze to zabija klimat jesli wszystko zamieniamy w matematyke ? wyliczenia i inne takie, fajniej chyba jest jak czlowiek niezna tych wszystkich szczegołów, ja to bym wolal nawet zeby te procenciki usunac ktore leca po (nie) trafieniu
_________________ Lex retro non agit, chyba ze w taernie ![]() |
|
21 Kwi 2011, o 22:17 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Chodząca legenda ![]() Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06 Posty: 2255 Miejscowość: Wawa Podziękowano: 216 razy Otrzymanych podziękowań: 865 razy Nick w grze: Szymdaro ![]() |
Jak dla mnie może być, chociaż to żaden problem policzyć sobie w excelu czy na kalkulatorze
![]() Dodatkowo jeśli już to można by policzyć tak jak sugerujesz 100% atak, a w każdej umiejętności właściwą jej wartość na danym poziomie, np: potężne uderzenie na 4 poziomie, czyli 205% tej wartości i analogicznie dla każdej umiejętności - wtedy od razu byłoby wiadomo jak kształtują się realne obrażenia na podstawie samego wzoru. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
21 Kwi 2011, o 22:18 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Duma Forum! ![]() ![]() |
@folky
Z procentami się zgodzę. Zrobiłem do tego oddzielny temat, zapraszam do głosowania również tam. -> viewtopic.php?f=14&t=4904 @Szymdaro > Jak dla mnie może być, chociaż to żaden problem policzyć sobie w excelu czy na kalkulatorze Tak, możesz też sobie malować orków i je siekać nożyczkami. (: > Dodatkowo jeśli już to można by policzyć tak jak sugerujesz 100% atak, a w każdej umiejętności właściwą jej wartość na danym poziomie Jest to bardziej problematyczne, na pewno nie dałoby się tego wyświetlić w danych, w formie "Obrażenia: 150%, czyli ". Trzeba by zająć znowu jakieś miejsce. No i dodatkowo strata klimatu. Domyślne 100% wydaje mi się optymalnym rozwiązaniem. Nie tracimy za dużo klimatu a jednak mamy jakiś obraz wybierając Umiejętność. _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
|
21 Kwi 2011, o 23:37 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona
Rejestracja: 18 Sty 2011, o 16:49 Posty: 50 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
ekstra pomysl. Kto chce niech odpala excela. Ja jestem leniwy i nigdy sie o to nie pokusilem. W koncu gra ma byc przyjemnoscia. przepisyawnie 2 min do excela to 2 min ktorych juz nigdy sie nie odzyska ; )
|
|
22 Kwi 2011, o 00:18 |
![]() |
|
![]() |
||
Duma Forum! ![]() ![]() |
Czyli wygrywa Bomba.
Bomba 14 : 0 W ciemno ![]() _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
|
22 Kwi 2011, o 00:24 |
![]() |
|
![]() |
||
Duma Forum! ![]() Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano: 107 razy Otrzymanych podziękowań: 303 razy ![]() |
Niestety Es ja Cie zasmuce. Jestem na nie, poniewaz choc prawidlowo oblicza to zadawany dmg, to malo kto wezmie pod uwage, ze zostanie on zmniejszony poprzez odpornosci/pancerze i juz widze ten spam na forum/PW od nowych graczy.
|
|
22 Kwi 2011, o 01:07 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Pomimo tego co mówi Myst (słusznie zresztą) jestem na tak. Graczom można wytłumaczyć dlaczego tak jest, mądremu powiesz raz i będzie wiedział. Drugi się będzie wkurzał i irytował - ale tacy szybo kończą z grą, gdyż raczej długo w taernie nie wytrzyma i wróci do Tibi
![]() _________________ Lorgan 100 lvl - Druid s1 |
|
22 Kwi 2011, o 02:12 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |