Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=123&t=4900
Strona 1 z 3

Autor:  EsAmo [ 21 Kwi 2011, o 21:57 ]
Temat postu:  Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

[Edit - ciach]

-> viewtopic.php?p=43029#p43029

Co to daje? Wiemy, w co chcemy inwestować, nie idziemy w ciemno. Wiemy też, czy gra nas przypadkiem nie oszukuje. :D

Autor:  levelup [ 21 Kwi 2011, o 22:03 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

jak najbardziej za :) człowiek by wiedział w co ma sie ubrać :D

Autor:  Lechus [ 21 Kwi 2011, o 22:14 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

No nareszcie jakieś realne liczby, dodatkowo łatwo będzie kontrolować jaki mob ma jaką obronę :)

Autor:  folky [ 21 Kwi 2011, o 22:17 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

Mam mieszane uczucia z jednej strony ok, ale z drugiej strony nie sadzicie ze to zabija klimat jesli wszystko zamieniamy w matematyke ? wyliczenia i inne takie, fajniej chyba jest jak czlowiek niezna tych wszystkich szczegołów, ja to bym wolal nawet zeby te procenciki usunac ktore leca po (nie) trafieniu

Autor:  Szymdaro [ 21 Kwi 2011, o 22:18 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

Jak dla mnie może być, chociaż to żaden problem policzyć sobie w excelu czy na kalkulatorze :)

Dodatkowo jeśli już to można by policzyć tak jak sugerujesz 100% atak, a w każdej umiejętności właściwą jej wartość na danym poziomie, np: potężne uderzenie na 4 poziomie, czyli 205% tej wartości i analogicznie dla każdej umiejętności - wtedy od razu byłoby wiadomo jak kształtują się realne obrażenia na podstawie samego wzoru.

Autor:  EsAmo [ 21 Kwi 2011, o 23:37 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

@folky
Z procentami się zgodzę. Zrobiłem do tego oddzielny temat, zapraszam do głosowania również tam.
-> viewtopic.php?f=14&t=4904

@Szymdaro
> Jak dla mnie może być, chociaż to żaden problem policzyć sobie w excelu czy na kalkulatorze
Tak, możesz też sobie malować orków i je siekać nożyczkami. (:
> Dodatkowo jeśli już to można by policzyć tak jak sugerujesz 100% atak, a w każdej umiejętności właściwą jej wartość na danym poziomie
Jest to bardziej problematyczne, na pewno nie dałoby się tego wyświetlić w danych, w formie "Obrażenia: 150%, czyli ".
Trzeba by zająć znowu jakieś miejsce. No i dodatkowo strata klimatu. Domyślne 100% wydaje mi się optymalnym rozwiązaniem.
Nie tracimy za dużo klimatu a jednak mamy jakiś obraz wybierając Umiejętność.

Autor:  Drabina [ 22 Kwi 2011, o 00:18 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

ekstra pomysl. Kto chce niech odpala excela. Ja jestem leniwy i nigdy sie o to nie pokusilem. W koncu gra ma byc przyjemnoscia. przepisyawnie 2 min do excela to 2 min ktorych juz nigdy sie nie odzyska ; )

Autor:  EsAmo [ 22 Kwi 2011, o 00:24 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

Czyli wygrywa Bomba.
Bomba 14 : 0 W ciemno
:D

Autor:  Mystheria [ 22 Kwi 2011, o 01:07 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

Niestety Es ja Cie zasmuce. Jestem na nie, poniewaz choc prawidlowo oblicza to zadawany dmg, to malo kto wezmie pod uwage, ze zostanie on zmniejszony poprzez odpornosci/pancerze i juz widze ten spam na forum/PW od nowych graczy.

Autor:  Lorgan [ 22 Kwi 2011, o 02:12 ]
Temat postu:  Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach

Pomimo tego co mówi Myst (słusznie zresztą) jestem na tak. Graczom można wytłumaczyć dlaczego tak jest, mądremu powiesz raz i będzie wiedział. Drugi się będzie wkurzał i irytował - ale tacy szybo kończą z grą, gdyż raczej długo w taernie nie wytrzyma i wróci do Tibi :P

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/