Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=123&t=4900 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | EsAmo [ 21 Kwi 2011, o 21:57 ] |
Temat postu: | Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
[Edit - ciach] -> viewtopic.php?p=43029#p43029 Co to daje? Wiemy, w co chcemy inwestować, nie idziemy w ciemno. Wiemy też, czy gra nas przypadkiem nie oszukuje. |
Autor: | levelup [ 21 Kwi 2011, o 22:03 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
jak najbardziej za człowiek by wiedział w co ma sie ubrać |
Autor: | Lechus [ 21 Kwi 2011, o 22:14 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
No nareszcie jakieś realne liczby, dodatkowo łatwo będzie kontrolować jaki mob ma jaką obronę |
Autor: | folky [ 21 Kwi 2011, o 22:17 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
Mam mieszane uczucia z jednej strony ok, ale z drugiej strony nie sadzicie ze to zabija klimat jesli wszystko zamieniamy w matematyke ? wyliczenia i inne takie, fajniej chyba jest jak czlowiek niezna tych wszystkich szczegołów, ja to bym wolal nawet zeby te procenciki usunac ktore leca po (nie) trafieniu |
Autor: | Szymdaro [ 21 Kwi 2011, o 22:18 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
Jak dla mnie może być, chociaż to żaden problem policzyć sobie w excelu czy na kalkulatorze Dodatkowo jeśli już to można by policzyć tak jak sugerujesz 100% atak, a w każdej umiejętności właściwą jej wartość na danym poziomie, np: potężne uderzenie na 4 poziomie, czyli 205% tej wartości i analogicznie dla każdej umiejętności - wtedy od razu byłoby wiadomo jak kształtują się realne obrażenia na podstawie samego wzoru. |
Autor: | EsAmo [ 21 Kwi 2011, o 23:37 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
@folky Z procentami się zgodzę. Zrobiłem do tego oddzielny temat, zapraszam do głosowania również tam. -> viewtopic.php?f=14&t=4904 @Szymdaro > Jak dla mnie może być, chociaż to żaden problem policzyć sobie w excelu czy na kalkulatorze Tak, możesz też sobie malować orków i je siekać nożyczkami. (: > Dodatkowo jeśli już to można by policzyć tak jak sugerujesz 100% atak, a w każdej umiejętności właściwą jej wartość na danym poziomie Jest to bardziej problematyczne, na pewno nie dałoby się tego wyświetlić w danych, w formie "Obrażenia: 150%, czyli ". Trzeba by zająć znowu jakieś miejsce. No i dodatkowo strata klimatu. Domyślne 100% wydaje mi się optymalnym rozwiązaniem. Nie tracimy za dużo klimatu a jednak mamy jakiś obraz wybierając Umiejętność. |
Autor: | Drabina [ 22 Kwi 2011, o 00:18 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
ekstra pomysl. Kto chce niech odpala excela. Ja jestem leniwy i nigdy sie o to nie pokusilem. W koncu gra ma byc przyjemnoscia. przepisyawnie 2 min do excela to 2 min ktorych juz nigdy sie nie odzyska ; ) |
Autor: | EsAmo [ 22 Kwi 2011, o 00:24 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
Czyli wygrywa Bomba. Bomba 14 : 0 W ciemno |
Autor: | Mystheria [ 22 Kwi 2011, o 01:07 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
Niestety Es ja Cie zasmuce. Jestem na nie, poniewaz choc prawidlowo oblicza to zadawany dmg, to malo kto wezmie pod uwage, ze zostanie on zmniejszony poprzez odpornosci/pancerze i juz widze ten spam na forum/PW od nowych graczy. |
Autor: | Lorgan [ 22 Kwi 2011, o 02:12 ] |
Temat postu: | Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach |
Pomimo tego co mówi Myst (słusznie zresztą) jestem na tak. Graczom można wytłumaczyć dlaczego tak jest, mądremu powiesz raz i będzie wiedział. Drugi się będzie wkurzał i irytował - ale tacy szybo kończą z grą, gdyż raczej długo w taernie nie wytrzyma i wróci do Tibi |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |