Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8 posty(ów) ] 
 PodKlasa Druida - Życiodajnik 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Wrz 2010, o 03:37
Posty: 32
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post PodKlasa Druida - Życiodajnik
Życiodajnik - druid, który poświęcił się przedłużaniu życia.



[1]Nasionko życia (heal)

lvl....mana....heal(rundy I,II,III)(%)....Suma healu(%)

1.......42...........60,36,24..........................120
2.......48...........65,39,26..........................130
3.......55...........70,42,28..........................140
4.......61...........75,45,30..........................150
5.......67...........80,48,32..........................160
6.......73...........85,51,34..........................170
7.......80...........90,54,36..........................180

UWAGI

heal po rundzie, dwóch i trzech. (50%, 30%, 20%), tzn W MOMENCIE RZUCANIA NIE LECZY
zastosowanie - mamy mane i nie mamy co robić ; antykrwawienie
trudność jak leczenie
suma heala o 10% mniejsza od leczenia
mana: +20% z leczenia (zaokrąglone w dół)
"OBR" jak w leczeniu
Idea ściągnięta ze skilla Lifebloom z WoW'a (http://www.wowwiki.com/Lifebloom), acz tylko idea (np. tam ilość dodanego życia idzie w przód, u mnie w tył)



[2]Przedłużenie egzystencji (debuff)

lvl....%na wejście.....mana........il.rund.przedł.
1...........30......................42.................1
2...........33......................48.................1
3...........36......................55.................1
4...........40......................61.................2
5...........44......................67.................2
6...........49......................73.................2
7...........55......................80.................3

UWAGI

Przedłuża działanie debuffów na wrogim celu
zastosowanie - korzonki, pt z vd
"%na wejście" - oprócz zwykłej obrony przed urokami, aby skill wszedł musi się również powieść rzut własny debuffu



[3] Rozrzut nasion (grupowy heal)

lvl.......mana...........heal(I,II,II)(%)........S.heal(%)
1..........72...................35,21,14........................70
2..........82...................40,24,16........................80
3..........93...................45,27,18........................90
4........104...................50,30,20......................100
5........115...................55,33,22......................110
6........126...................60,36,24......................120
7........139...................65,39,26......................130

UWAGI

Stosunek gr.nasionko - gr.leaczenie analogiczny jak nasionko - leczenie
Aby nauczyć się ubiejętności [3] na poziom x trzeba wpierw opanować umiejętniość [1] na poziom x



[4]Odrodzenie (ress etap I)

lvl....mana......% hp.peta po ressie
1........100....................1
2........130....................4
3........160....................7
4........190..................10
5........220..................14
6........250..................18
7........300..................25

UWAGI

Druid koncentruje swoje siły życiowe na danej osobie, jeśli zginie ona w tej rundzie - zostaje natychmiast wskrzeszona jako swój pet
Postać musi mieć przy sobie niewłączonego peta
NIE DZIAŁA NA PETA!
oczywiście jako pet miałoby się skille peta (a więc gryzienie i co tam one mają)




[5]Przebudzenie (ress etap II)

lvl....mana.....przeb.po (il.rund)......-PA
1........300................4...........................4
2........330................3...........................4
3........360................3...........................3
4........390................2...........................3
5........420................2...........................3
6........450................2...........................2
7........500................1...........................2

UWAGI

Druid nawiązuje zmysłowy kontakt ze zwierzęciem i pomaga mu przypomnieć sobie jego poprzednie wcielenie
Nasz lekarz zmuszony jest poświęcić czas członkowi drużyny, stąd "-PA"
generalnie: transformacja zwierzak -> człowiek
"-PA" działa od następnej rundy. Przykładowo jeśli skill jest na 6tym lvlu i rzucamy go w rundzie n, to w rundach n+1 i n+2 będziemy mieć o 2 PA mniej

(edited) Przebudzenia i Odrodzenia nie można by rzucić W TEJ SAMEJ RUNDZIE
(np. odrodzenie daje buff uniemożliwiający wejście przebudzeniu)




UWAGI KOŃCOWE

Miejscami odwoływałem się do aktualnych skilli druida. Znaleźć je można tutaj: http://www.wiki.taern.pl/index.php/Druid

Zapewne wiele osób myślało o wskrzeszaniu. Myślę jednak, że takie po prostu BUM i wskrzeszamy byłoby zbyt łatwe i koxiarskie. Wydaje mi się, że moje rozwiązanie, chodź ressa umożliwa, to wiąże się z dużym ryzykiem i kosztem many. Poza tym jest bardziej zabawne ^^

W razie niejasności - chętnie doprecyzuję


Ostatnio edytowany przez Gruks 25 Lip 2011, o 11:47, edytowano w sumie 14 razy



25 Lip 2011, o 01:45
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PodKlasa Druida - Życiodajnik
Ło matko, to żeś nawymyślał z tymi petami :D To nie do zrobienia w taernie na dzień dzisiejszy. Jakakolwiek reinkarnacja jest w tej chwili niemożliwa. Tym bardziej jako pet ^^


25 Lip 2011, o 01:50
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Wrz 2010, o 03:37
Posty: 32
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PodKlasa Druida - Życiodajnik
kurcze, to ja jeszcze dobrze nie zedytowałem, a tu już komentarz : P



drygu napewno nie do zrobienia? nie dałoby się zrobić czegoś w stylu:
if (hp<=0 && odrodzenie==1) { setHP( getPetHP() / 4 ) ; (...) }
if (hp<=0 && odrodzenie==0) DEAD

a drut przy rzucaniu czaru 'odrodzeniu' ustawiałby zmienną odrodzenie obiektu na 1 (domyślnie byłoby 0, co rundę by na 0 wracało)

i podobną sztuczkę z etapem II zrobić, też sprawdzać i setować na domyślną wartość gracza

(tam gdzie (...) wsio inne też trzeba by przestawić)

(tak po Javowemu napisałem, mam nadzieję, że do zrozumienia : P)


25 Lip 2011, o 01:51
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PodKlasa Druida - Życiodajnik
Cytuj:
if (hp<=0 && odrodzenie==1) { setHP( getPetHP() / 4 ) ; (...) }
if (hp<=0 && odrodzenie==0) DEAD


Sorry, nie doczytałem. Zrozumiałem, że chodzi ci o odrodzenie w kolejnej rundzie. Jako efekt jest to jak najbardziej do zrobienia. Tylko wtedy ma inny problem. Jest za silne :) Ale w sumie droga kombinowania ciekawa.

Natomiast co do odrodzenia jako pet: Tutaj byłoby bardzo bardzo dużo roboty. Cały interfejs oraz logika po stronie serwera nie jest przystosowana do dynamicznej zmiany skilli, które posiada postać. Do tego konieczność posiadania wyłączonego peta też jest trochę dziwna. Co się stanie jak umrzemy jako pet? Pet ginie? Ten skill jak dla mnie jest przekombinowany.


25 Lip 2011, o 02:51
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PodKlasa Druida - Życiodajnik
Ogólnie nasionka są spoko, za to nie podobają mi się pomysły z wskrzeszaniem tym bardziej jako psa i robienie z psa człowieka. Raz że to dziwnie wygląda, daje wielki power to jest trudne do zrealizowania.

[2]Przedłużenie egzystencji (debuff) - też fajna opcja, tylko ta nazwa mi nie pasuje, w żaden sposób debuff ten nie przedłuża egzystencji, wręcz przeciwnie. Proponowałbym coś w stylu: przedłużenie czarów/uroków (choć to zbyt oczywiste)/cierpienia, ewentualnie choroba albo cokolwiek innego.

Czyli ogólnie 3/5 umiejętności, te leczenia przewijały się już wcześniej na forum, ale nie jest źle :)

@down - egzystencja to istnienie, życie - urok nie żyje, żyje gracz, a debuff życie mu skraca - powiedzmy korzenie, rój os, krwawienie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Egzystencja

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro 25 Lip 2011, o 12:16, edytowano w sumie 2 razy



25 Lip 2011, o 10:20
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Wrz 2010, o 03:37
Posty: 32
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PodKlasa Druida - Życiodajnik
Szymdaro - przedłużasz egzystencje uroku na danej osobie : P Ale oczywiście nazwę można poprawić




drygu - czy jeśli zginiemy jako pet - pet ginie? Cóż, do przemyślenia, ja bym wolał, żeby nie, acz skoro mówisz, że skill jest zbyt silny, to można, jako dodatkowe źródło ryzyka, sprawić, że w przypadku śmierci pod postacią zwierzaka pet ginie.

poza tym: na pewno za silne? Osoba potraktowana "odrodzeniem" byłaby super-podatna na ataki. Skill ten zapewne podczas PvP nie miałby zastosowania, bo taki pies byłby automatycznie niszczony przez graczy przeciwnych. Stosować go można by na bossach, ale tutaj podobnie - jeśli boss namierzy owego psa, to pies na, no powiedzmy 90%, ginie. Nawet przy wymaxowanym przebudzeniu pod postacią psa zostawalibyśmy 2-ie rundy (jedna na odrodzenie, druga na czas trwania rzucenia przebudzenia).



Jeśli zmiana skill umiejętności na umiejętności peta jest problemem, to można by to oczywiście rozwiązać inaczej, np. odradzamy się od razu jako człowiek, ale mamy obniżone statystyki (np. na lvlu 1 byłoby 90%/70%/50%/30%/10% w kolejnych rundach + nie można go w tym czasie leczyć).






I jeszcze jedna uwaga - przebudzenia i odrodzenia nie można by rzucić na daną osobę W TEJ SAMEJ RUNDZIE (tzn np. odrodzenie daje buff uniemożliwiający wejście przebudzeniu)


25 Lip 2011, o 11:44
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PodKlasa Druida - Życiodajnik
Zauważ, że to wskrzeszenie czy odrodzenie musi być jakoś zależne od lvl peta/gracza, widziałem nie raz, że pies ma więcej hp od gracza, bo co lvl dostaje po 40, więc nie byłoby tak łatwo go zabić. Poza tym - tym odrodzonym petem sterowałby gracz? Tak to zrozumiałem, więc deff można by ustawić samemu "oczywiście jako pet miałoby się skille peta (a więc gryzienie i co tam one mają)".

Edytowałem też poprzedni post jeśli chodzi o egzystencję. Nadal nie przekonuje mnie opcja biegania psem, to uwłacza ludzkiej godności, tym bardziej u dzielnych i walecznych Taernijczyków.



@down - jakbyś linku nie czytał - "Egzystencja oznacza tu sposób istnienia charakterystyczny wyłącznie dla człowieka (...)"

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 25 Lip 2011, o 12:40, edytowano w sumie 1 raz



25 Lip 2011, o 12:20
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Wrz 2010, o 03:37
Posty: 32
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: PodKlasa Druida - Życiodajnik
hmm fakt, może więc inaczej - niech gracze nie ma kontroli nad psem.

Nie będzie można wtedy ustawić 100% defa, a przy okazji nie było by problemu ze zmianą skilli.



Co do "ezsystencji" - korzeń i osy ŻYJĄ, nieprawdaż? : )


25 Lip 2011, o 12:28
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron