Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
PodKlasa Druida - Życiodajnik
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Życiodajnik - druid, który poświęcił się przedłużaniu życia.
[1]Nasionko życia (heal) lvl....mana....heal(rundy I,II,III)(%)....Suma healu(%) 1.......42...........60,36,24..........................120 2.......48...........65,39,26..........................130 3.......55...........70,42,28..........................140 4.......61...........75,45,30..........................150 5.......67...........80,48,32..........................160 6.......73...........85,51,34..........................170 7.......80...........90,54,36..........................180 UWAGI heal po rundzie, dwóch i trzech. (50%, 30%, 20%), tzn W MOMENCIE RZUCANIA NIE LECZY zastosowanie - mamy mane i nie mamy co robić ; antykrwawienie trudność jak leczenie suma heala o 10% mniejsza od leczenia mana: +20% z leczenia (zaokrąglone w dół) "OBR" jak w leczeniu Idea ściągnięta ze skilla Lifebloom z WoW'a (http://www.wowwiki.com/Lifebloom), acz tylko idea (np. tam ilość dodanego życia idzie w przód, u mnie w tył) [2]Przedłużenie egzystencji (debuff) lvl....%na wejście.....mana........il.rund.przedł. 1...........30......................42.................1 2...........33......................48.................1 3...........36......................55.................1 4...........40......................61.................2 5...........44......................67.................2 6...........49......................73.................2 7...........55......................80.................3 UWAGI Przedłuża działanie debuffów na wrogim celu zastosowanie - korzonki, pt z vd "%na wejście" - oprócz zwykłej obrony przed urokami, aby skill wszedł musi się również powieść rzut własny debuffu [3] Rozrzut nasion (grupowy heal) lvl.......mana...........heal(I,II,II)(%)........S.heal(%) 1..........72...................35,21,14........................70 2..........82...................40,24,16........................80 3..........93...................45,27,18........................90 4........104...................50,30,20......................100 5........115...................55,33,22......................110 6........126...................60,36,24......................120 7........139...................65,39,26......................130 UWAGI Stosunek gr.nasionko - gr.leaczenie analogiczny jak nasionko - leczenie Aby nauczyć się ubiejętności [3] na poziom x trzeba wpierw opanować umiejętniość [1] na poziom x [4]Odrodzenie (ress etap I) lvl....mana......% hp.peta po ressie 1........100....................1 2........130....................4 3........160....................7 4........190..................10 5........220..................14 6........250..................18 7........300..................25 UWAGI Druid koncentruje swoje siły życiowe na danej osobie, jeśli zginie ona w tej rundzie - zostaje natychmiast wskrzeszona jako swój pet Postać musi mieć przy sobie niewłączonego peta NIE DZIAŁA NA PETA! oczywiście jako pet miałoby się skille peta (a więc gryzienie i co tam one mają) [5]Przebudzenie (ress etap II) lvl....mana.....przeb.po (il.rund)......-PA 1........300................4...........................4 2........330................3...........................4 3........360................3...........................3 4........390................2...........................3 5........420................2...........................3 6........450................2...........................2 7........500................1...........................2 UWAGI Druid nawiązuje zmysłowy kontakt ze zwierzęciem i pomaga mu przypomnieć sobie jego poprzednie wcielenie Nasz lekarz zmuszony jest poświęcić czas członkowi drużyny, stąd "-PA" generalnie: transformacja zwierzak -> człowiek "-PA" działa od następnej rundy. Przykładowo jeśli skill jest na 6tym lvlu i rzucamy go w rundzie n, to w rundach n+1 i n+2 będziemy mieć o 2 PA mniej (edited) Przebudzenia i Odrodzenia nie można by rzucić W TEJ SAMEJ RUNDZIE (np. odrodzenie daje buff uniemożliwiający wejście przebudzeniu) UWAGI KOŃCOWE Miejscami odwoływałem się do aktualnych skilli druida. Znaleźć je można tutaj: http://www.wiki.taern.pl/index.php/Druid Zapewne wiele osób myślało o wskrzeszaniu. Myślę jednak, że takie po prostu BUM i wskrzeszamy byłoby zbyt łatwe i koxiarskie. Wydaje mi się, że moje rozwiązanie, chodź ressa umożliwa, to wiąże się z dużym ryzykiem i kosztem many. Poza tym jest bardziej zabawne ^^ W razie niejasności - chętnie doprecyzuję Ostatnio edytowany przez Gruks 25 Lip 2011, o 11:47, edytowano w sumie 14 razy |
25 Lip 2011, o 01:45 |
|
Administrator
|
Ło matko, to żeś nawymyślał z tymi petami To nie do zrobienia w taernie na dzień dzisiejszy. Jakakolwiek reinkarnacja jest w tej chwili niemożliwa. Tym bardziej jako pet ^^
|
25 Lip 2011, o 01:50 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
kurcze, to ja jeszcze dobrze nie zedytowałem, a tu już komentarz : P
drygu napewno nie do zrobienia? nie dałoby się zrobić czegoś w stylu: if (hp<=0 && odrodzenie==1) { setHP( getPetHP() / 4 ) ; (...) } if (hp<=0 && odrodzenie==0) DEAD a drut przy rzucaniu czaru 'odrodzeniu' ustawiałby zmienną odrodzenie obiektu na 1 (domyślnie byłoby 0, co rundę by na 0 wracało) i podobną sztuczkę z etapem II zrobić, też sprawdzać i setować na domyślną wartość gracza (tam gdzie (...) wsio inne też trzeba by przestawić) (tak po Javowemu napisałem, mam nadzieję, że do zrozumienia : P) |
25 Lip 2011, o 01:51 |
|
Administrator
|
Cytuj: if (hp<=0 && odrodzenie==1) { setHP( getPetHP() / 4 ) ; (...) } if (hp<=0 && odrodzenie==0) DEAD Sorry, nie doczytałem. Zrozumiałem, że chodzi ci o odrodzenie w kolejnej rundzie. Jako efekt jest to jak najbardziej do zrobienia. Tylko wtedy ma inny problem. Jest za silne Ale w sumie droga kombinowania ciekawa. Natomiast co do odrodzenia jako pet: Tutaj byłoby bardzo bardzo dużo roboty. Cały interfejs oraz logika po stronie serwera nie jest przystosowana do dynamicznej zmiany skilli, które posiada postać. Do tego konieczność posiadania wyłączonego peta też jest trochę dziwna. Co się stanie jak umrzemy jako pet? Pet ginie? Ten skill jak dla mnie jest przekombinowany. |
25 Lip 2011, o 02:51 |
|
Chodząca legenda
|
Ogólnie nasionka są spoko, za to nie podobają mi się pomysły z wskrzeszaniem tym bardziej jako psa i robienie z psa człowieka. Raz że to dziwnie wygląda, daje wielki power to jest trudne do zrealizowania.
[2]Przedłużenie egzystencji (debuff) - też fajna opcja, tylko ta nazwa mi nie pasuje, w żaden sposób debuff ten nie przedłuża egzystencji, wręcz przeciwnie. Proponowałbym coś w stylu: przedłużenie czarów/uroków (choć to zbyt oczywiste)/cierpienia, ewentualnie choroba albo cokolwiek innego. Czyli ogólnie 3/5 umiejętności, te leczenia przewijały się już wcześniej na forum, ale nie jest źle @down - egzystencja to istnienie, życie - urok nie żyje, żyje gracz, a debuff życie mu skraca - powiedzmy korzenie, rój os, krwawienie. http://pl.wikipedia.org/wiki/Egzystencja _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro 25 Lip 2011, o 12:16, edytowano w sumie 2 razy |
25 Lip 2011, o 10:20 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Szymdaro - przedłużasz egzystencje uroku na danej osobie : P Ale oczywiście nazwę można poprawić
drygu - czy jeśli zginiemy jako pet - pet ginie? Cóż, do przemyślenia, ja bym wolał, żeby nie, acz skoro mówisz, że skill jest zbyt silny, to można, jako dodatkowe źródło ryzyka, sprawić, że w przypadku śmierci pod postacią zwierzaka pet ginie. poza tym: na pewno za silne? Osoba potraktowana "odrodzeniem" byłaby super-podatna na ataki. Skill ten zapewne podczas PvP nie miałby zastosowania, bo taki pies byłby automatycznie niszczony przez graczy przeciwnych. Stosować go można by na bossach, ale tutaj podobnie - jeśli boss namierzy owego psa, to pies na, no powiedzmy 90%, ginie. Nawet przy wymaxowanym przebudzeniu pod postacią psa zostawalibyśmy 2-ie rundy (jedna na odrodzenie, druga na czas trwania rzucenia przebudzenia). Jeśli zmiana skill umiejętności na umiejętności peta jest problemem, to można by to oczywiście rozwiązać inaczej, np. odradzamy się od razu jako człowiek, ale mamy obniżone statystyki (np. na lvlu 1 byłoby 90%/70%/50%/30%/10% w kolejnych rundach + nie można go w tym czasie leczyć). I jeszcze jedna uwaga - przebudzenia i odrodzenia nie można by rzucić na daną osobę W TEJ SAMEJ RUNDZIE (tzn np. odrodzenie daje buff uniemożliwiający wejście przebudzeniu) |
25 Lip 2011, o 11:44 |
|
Chodząca legenda
|
Zauważ, że to wskrzeszenie czy odrodzenie musi być jakoś zależne od lvl peta/gracza, widziałem nie raz, że pies ma więcej hp od gracza, bo co lvl dostaje po 40, więc nie byłoby tak łatwo go zabić. Poza tym - tym odrodzonym petem sterowałby gracz? Tak to zrozumiałem, więc deff można by ustawić samemu "oczywiście jako pet miałoby się skille peta (a więc gryzienie i co tam one mają)".
Edytowałem też poprzedni post jeśli chodzi o egzystencję. Nadal nie przekonuje mnie opcja biegania psem, to uwłacza ludzkiej godności, tym bardziej u dzielnych i walecznych Taernijczyków. @down - jakbyś linku nie czytał - "Egzystencja oznacza tu sposób istnienia charakterystyczny wyłącznie dla człowieka (...)" _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 25 Lip 2011, o 12:40, edytowano w sumie 1 raz |
25 Lip 2011, o 12:20 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
hmm fakt, może więc inaczej - niech gracze nie ma kontroli nad psem.
Nie będzie można wtedy ustawić 100% defa, a przy okazji nie było by problemu ze zmianą skilli. Co do "ezsystencji" - korzeń i osy ŻYJĄ, nieprawdaż? : ) |
25 Lip 2011, o 12:28 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |