Norja
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 4 Wrz 2012, o 18:17 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz
|
Śmierć
Witam !
Tak jak w temacie, mam małą propozycję w temacie Śmierci... A więc ja(i nie tylko) uważam, że głupie jest to, że Śmierć zabiera nam ZAPRACOWANE doświadczenie i złoto.. Gramy, gramy a potem tracimy, niekiedy ginę/iemy tylko dlatego, że zaczepiły nas potwory silniejsze od nas(itp.) albo się zdziwiliśmy(tak jak ja dzisiaj), że mob, który ma tylko o 1/2 lvle więcej od szkieleta(go składam bez problemu) jest 2/3 razy silniejszy od niego ; p Nie lepiej zamiast tej kradzieży ZAPRACOWANEGO doświadczenia i złota byłoby dać coś ala chorobę na parę minut albo coś bardziej pomysłowego ? Albo poprostu zmniejszyć karę kradzieży. Dziękuję za uwagę !
p.s "IMO"
_________________ "Pewność siebie - mój sposób na porażkę, stary. Najważniejsze nie płakać, śmiać się gdy krwawisz."
|
Pirek
Pogromca Valdaroga
Rejestracja: 12 Paź 2010, o 22:29 Posty: 1435 Podziękowano: 52 razy Otrzymanych podziękowań: 100 razy
|
Re: Śmierć
Śmierć i tak jest łaskawa, zabiera expa którego da się odpracować w godzinę czasem nawet w 5 min. Straty powinny zostać zwiększone a nie zmniejszone. Zabieranie Expa napędza expienie oraz daje smaczek adrenaliny przy klikaniu kart. Dodatkowo śmierć zabiera przedmioty i złoto to bardzo dobre rozwiązanie które nie zostanie zmienione.
|