Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
[IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Podczas wbicia Pumpmastera do naszej drużyny ciekawym rozwiązaniem byłoby gdyby wrzucał on całej drużynie tzw. Nietykalność. Byłaby to taka ochronka ale 100%, nikt by nas nie mógł drasnąć , bo i tak przez taką zwykła ochronkę ataki przechodzą a o deszczu/obszarowych atakach nie wspomne .
|
|
27 Lut 2014, o 22:16 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Naprawdę uważasz, że gracze, którzy dostają Pumpa są na tyle pokrzywdzeni, że potrzebują kolejnego udogodnienia? Dasz 5 pa w dystans to te obszarówki co najwyżej lizną pasek hp, absolutnie nie jest to potrzebne.
_________________
Spoiler:
|
|
27 Lut 2014, o 22:20 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Nicolay napisał(a): Naprawdę uważasz, że gracze, którzy dostają Pumpa są na tyle pokrzywdzeni, że potrzebują kolejnego udogodnienia? Dasz 5 pa w dystans to te obszarówki co najwyżej lizną pasek hp, absolutnie nie jest to potrzebne. Bo hlvl pokrzywdzeni nie są (a może i, znając procenty może się stać wszystko ) ale głównie chodzi mi o lowlvl np. taki 25lvl zostanie zaatakowany przez grupkę nobków po 40-50+lvl to te 4-5 pa nie wystarczy za bardzo bo obszarowy atak i tak przejdzie. |
|
27 Lut 2014, o 22:30 |
|
|
Uczeń Heremona
|
No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich?
_________________
Spoiler:
|
|
27 Lut 2014, o 22:53 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Nicolay napisał(a): No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich? Pump zabija wszystkich i ma liczbę ataków nieskończonnych @Topic Nie lepiej dać ,np. wtapianie rozwinięte u pumpmastera na 7? _________________ Zapraszam do mojego pomysłu: viewtopic.php?f=121&t=34535 Zapraszam do śpiewu gracza z S4 Sesiego! viewtopic.php?f=70&t=34530 |
|
28 Lut 2014, o 00:16 |
|
|
|
Mądry gracz nie da ucieczki na nowym pumpie... MO koszą jak chcą... chyba że ma 140 lvl 600+ zręki i tarcze/uniki
|
|
28 Lut 2014, o 00:22 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Nicolay napisał(a): No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich? Nie rozumiesz mnie Pumpowi starczyłoby PA ale mob atakuje po graczach przecież! Część ataków skierowanych we mnie i tak przejdzie. @Kesus Cytuj: Pump zabija wszystkich i ma liczbę ataków nieskończonnych @Topic Nie lepiej dać ,np. wtapianie rozwinięte u pumpmastera na 7? [/quote] Wtapianie też byłoby dobrą rzeczą ale jak jest wyżej gracze mob bije po graczach obszarowe ataki przejdą oraz część zwykłych. |
|
28 Lut 2014, o 09:37 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Równie dobrze Pump mógłby dawać efekt podobny do Władcy Marionetek - podbijać hp graczom tak, by byli nie do ubicia. Paść mając w pt Pumpmastera to naprawdę evenement, trzeba by mieć 0 resów na ogień. W zasadzie ta "nietykalność" by nie zaszkodziła, ale już teraz bardzo dużo osób narzeka, że wsparcie Pumpa jest skrajnie przesadzone - czy jest sens faworyzować go jeszcze bardziej? Jak dla mnie ciekawiej by było, aby był silnym pomocnikiem, który pomoże w walce, a nie zniszczy wroga w jedną kolejkę, bez względu na jego zachowanie. Proponowałbym wręcz coś odwrotnego: zamiast tych wszystkich buffków na drużynę, grupowej ochrony, dać mu grupowe korzenie i znormalizować ataki - niech bije jak wykokszony gracz, ok, ale na chwilę obecną to wygląda tak, że jeśli się Pump nie pojawi, to wygrywa jedna drużyna, a jeśli się pojawi wygrywa druga. Niech ubicie go nie daje żadnego statusu czy doświadczenia, uważam jednak, że powinien być możliwy do pokonania. Teraz drużyna, do której dołączy, staje się z automatu niemal nieśmiertelna. Proponowana zmiana spowoduje, że stanie się niesmiertelna w 100%. Ma to jakiś sens? Równie dobrze Pump mógłby mieć grupowe, bezwarunkowe ukazanie, które z miejsca zabija, zamiast tych wszystkich buffów, ochronek i krytyków - atakowałby po aurze cienia od vd (nie ma innych grupowych uroków ofensywnych). Pt, które wspomaga, przeżyłoby, a napastnicy by poginęli zanim jakikolwiek atak przyszedłby im do glowy. Moim zdaniem coś takiego nie ma sensu - drużyna wspierana przez Pumpa i tak ma zbyt kolorowo.
_________________
Spoiler:
|
|
28 Lut 2014, o 10:11 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Nicolay napisał(a): Równie dobrze Pump mógłby dawać efekt podobny do Władcy Marionetek - podbijać hp graczom tak, by byli nie do ubicia. Paść mając w pt Pumpmastera to naprawdę evenement, trzeba by mieć 0 resów na ogień. W zasadzie ta "nietykalność" by nie zaszkodziła, ale już teraz bardzo dużo osób narzeka, że wsparcie Pumpa jest skrajnie przesadzone - czy jest sens faworyzować go jeszcze bardziej? Jak dla mnie ciekawiej by było, aby był silnym pomocnikiem, który pomoże w walce, a nie zniszczy wroga w jedną kolejkę, bez względu na jego zachowanie. Proponowałbym wręcz coś odwrotnego: zamiast tych wszystkich buffków na drużynę, grupowej ochrony, dać mu grupowe korzenie i znormalizować ataki - niech bije jak wykokszony gracz, ok, ale na chwilę obecną to wygląda tak, że jeśli się Pump nie pojawi, to wygrywa jedna drużyna, a jeśli się pojawi wygrywa druga. Niech ubicie go nie daje żadnego statusu czy doświadczenia, uważam jednak, że powinien być możliwy do pokonania. Teraz drużyna, do której dołączy, staje się z automatu niemal nieśmiertelna. Proponowana zmiana spowoduje, że stanie się niesmiertelna w 100%. Ma to jakiś sens? Równie dobrze Pump mógłby mieć grupowe, bezwarunkowe ukazanie, które z miejsca zabija, zamiast tych wszystkich buffów, ochronek i krytyków - atakowałby po aurze cienia od vd (nie ma innych grupowych uroków ofensywnych). Pt, które wspomaga, przeżyłoby, a napastnicy by poginęli zanim jakikolwiek atak przyszedłby im do glowy. Moim zdaniem coś takiego nie ma sensu - drużyna wspierana przez Pumpa i tak ma zbyt kolorowo. Mniej więcej masz racje, na blogu piszą że zrobią coś z tym wskakującym pumpem^^ ale głównie chodzi mi o lowlvl, nawet jeżeli wbije do takiego 25lvl pump to nie jest on nieśmiertelny pada po paru atakach ze strony przeciwnej. |
|
28 Lut 2014, o 10:38 |
|
|
Uczeń Heremona
|
I co jeszcze do tego? Możliwość dropienia platyny z tych których pump ubił? PvP i pump jest w trakcie modernizacji. Zamykam
_________________ "Zawsze mam rację z prostego powodu-nie chrzanie głupot" - Kalart "Moja refleksja jest taka że kneblować każdy umie, domagać się sprawiedliwości wobec innych " - Mroczna "Wybacz jeżeli uraziłam Twoje myślenie" - Ruuda |
|
28 Lut 2014, o 21:55 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 60 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |