Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
MO> Mistrz Żywiołu podklasa By ProStyler
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam.Dziś chcę przedstawić pomysł na jedną z podklas dla mo . Miłego czytania .
Mistrz żywiołu- Mag Ognia po latach doskonalenia się w swej sztuce posiada umiejętności o jakich inni mogą tylko pomarzyć.Właśnie dlatego Mistrzowie żywiołu są prawdziwą dumą Taernu. -Popażenie. Ogień wyrządza wiele krzywdy.Tylko nie liczni potrafią go w pełni opanować. Krzywdząca moc ognia bywa przydatna szczególnie w walkach. Buff. Przeciwnik używa więcej many/kondy. Lvl 1/2/3/4/5/6/7 koszt many 20/25/30/35/40/45/50 koszt kondycji 10/14/18/24/28/32/36 zwiększenie użycia many/kondy (%) 10/15/15/20/20/25/30 czas 1/2/3/3/4/4/5 -Moc Ognia. Ogień to trudny do opanowania żywioł.Nic dziwnego.Taka moc nie jest przeznaczona dla każdego. Mistrzowie żywiołu potrafią wywołać potężny ogień wprost z jądra ziemi i użyć jej siły jako potężnego ataku. Atak fizyczny. Mag podlatuje do przeciwnika po czym uwalnia moc ognia pod stopami przeciwnika. lvl 1/2/3/4/5/6/7 koszt kondy 10/13/16/19/21/24/27 koszt many 13/16/19/21/24/27/30 szansa na "Popażenie" (%) 10/14/18/24/28/32/38 obrażenia 170/180/180/195/220/235/250 czas +2 Ognisty Krąg. Mag tworzy dookoła przeciwnika krąg z ognia,który ogranicza jego ruchy. buff na 1 osobe lvl 1/2/3/4/5/6/7 obniżenie obrony(%) 15/20/25/30/35/40/45 na wszystkie strefy Koszt kondy 15/18/21/24/27/30/33 koszt many 10/13/16/19/21/24/27 -PA 1/1/2/2/3/3/4 czas 2/3/3/4/4/5/5 Ognista zmora. Mistrz żywiołu nie jest idealny i nie raz wpada w tarapaty. W takich właśnie sytuacjach mag wzywa ognistą zmorę. lvl 1/2/3/4/5/6/7 życie zmory: połowa naszego hp + 50/80/120/170/210/250 obrażenia od zmory (%) 100/115/125/135/150/160/170 trudność :100/95/90/85/80/75/70 koszt many 20/23/26/29/32/35/40 koszt kondy 20/23/26/29/32/35/40 czas trwania zmory 2/2/3/3/4/4/5 czary zmory :iskra/podpalenie/popażenie/wrażka + podstawowe. Wybuchowa kula. Każdy mistrz musi mieć podstawy.Wielu z nich podstawy doprowadza do jak najlepszej formy.Tak samo jest z mistrzem żywiołu ulepszył podstawową kule ognia na wybuchową kule. lvl 1/2/3/4/5/6/7 szansa na wybuch (%) 20/20/25/30/35/40/45 obrażenia 150/160/170/190/210/230/250 obrażenia od wybuchu 100/110/120/130/140/150/160 koszt many 20/23/26/32/38/44/50 warunek wybuchu: ognisty krąg _________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] |
|
24 Cze 2011, o 12:57 |
|
|
Chodząca legenda
|
Ognisty Krąg.
Mag tworzy dookoła przeciwnika krąg z ognia,który ogranicza jego ruchy. buff na 1 osobe - raczej debuff Ta zmora fajna opcja, ale to ostry koks będzie - pet ma 1k hp, a hajty mogą sobie postawić praktycznie połowę siebie, też peta Zmorę z 1k hp powiedzmy, która jest MO. Poza tym bardzo fajne umki, z warunkami i dodatkami Kilka błędów jest w pisowni, ale ogólnie dobra robota _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
24 Cze 2011, o 13:28 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Osobiście uważam ,że nie jest to dopracowane do końca.
Proszę o wszelkie sugestie. Ponadto podam jeszcze pomysł ,iż od danego lvla można było by zrobić questa na przestawioną wyżej podklasę. Warunki. lvl -40 skończony quest -Dusza Kamienia skończony quest -Próba druidów Na samym początku idziemy do Aegustahephium (krzaczyska u druidów) Witaj Aegustahephium nie znasz może sposobu na stanie się silniejszym? [Wym. poz. 40] -Witaj [nick] owszem znam na to sposób.Jednak jest to wielce niebezpieczne i trudne zadanie. Nie ma problemu.Zrobię wszystko co rozkażesz tylko niech zadziała. -Zadziała na pewno.Jest jeden warunek.Musisz być pod działaniem specjalnego wywaru. Co to za wywar? -Wiem o nim tylko tyle ,że nazywa się Oscilococcinum. XD. Idź dowiedz się czegoś więcej. Wybieramy się do Hoberl Witaj wiedźmo,co u Ciebie? -Witaj [Nick] u mnie w porządku.Co cię sprowadza w te strony? Wiesz może coś o tajemnej miksturze "Oscilococcinum"? -Oscilococcinum to pradawna mikstura używana przez magów ognia do treningów. Brzmi ciekawie. -Uwierz nie jest to nic miłego jednak warte efektu. O czym mówisz? -Mianowicie jest to paskudna mikstura...Powoduje mdłości,osłabienie i większe użycie many oraz kondycji. I niby w czym mi to ma pomóc jeśli tylko ucierpię. -Nie do końca. Trening polega na wejściu do mrocznej jaskini pełnej wilków i umarlaków. -Następnie mag wypija miksturę i albo wyjdzie albo umrze. Umrze?! Przecież to strasznie niebezpieczne. -Widzisz młody magu ... Nie wszystko przychodzi łatwo. Dobrze... W takim razie umiesz ją dla mnie przyrządzić? -Oczywiście. Potrzebuje jednak paru składników. Powiedz co ci jest potrzebne. -5 sztuk "krwi parobka" 5 sztuk "zębów jadowych" oraz 5 "szpików nieumarłego" W porządku. Zbiorę składniki i wrócę do Ciebie. Zbieramy wszystko i wracamy Wiedźmo! Wróciłem ze składnikami mam już wszystko. Dobrze w samą porę.wejdź do chatki i poczekaj tam zaraz do Ciebie dołącze. Wchodzimy do chatki ,która znajduję się za Hoberl. W chatce oczywiście insta. W środku stoi bandyta.Podchodzimy i gadamy. -Kto idzie!? Zależy kto pyta. -Odpowiadaj albo giń! [STWIERDZASZ ŻE TO ZASADZKA NA HOBERL] Do boju za Taern! // [TO NIE DLA CIEBIE] Nie szukam kłopotów, już się wynoszę. jeśli wybierzemy opcję 1 -walczymy z bandytą -1500 hp 1000 many 1000 kondy lvl 40 krótko mówiąc ulepszony bandyta -proponowane imię - Zamachowiec.Po walce idziemy do hoberl. wybieramy część drugą- idziemy do hoberl. 1-W chatce czekała na ciebie pułapka.Myślę że coś z tego będę miał. 2-w chatce jest jakiś zbir. Nie mam zamiaru z nim walczyć -1- Dziękuje ci bardzo.Odnośnie nagrody zrobię dla Ciebie eliksir za darmo. -2- Tak trudno dziś o dobrego wojownika.Za eliksir należy się 5 tysięcy. dostajemy eliksir Wygląd - Wygląda jak Eliksir hp/kondy/many tylko że żółty Idziemy do Aegustahephium Mam już eliksir. -Świetnie.Jesteś gotowy? Na co? -Śmiertelnicy są tacy ograniczeni. Wytłumaczysz czy będziesz się użalał? -Już,Już. Śmiertelnik wypić eliksir a ja przenieś śmiertelnik do jaskinia próby. Nie można powiedzieć normalnie? -Gotów czy nie? Wypijamy eliksir. Gotów. -W takim razie przygotuj się na wyzwanie. Przenosi nas do jaskini herszta. ( nowa insta -Komnata Próby (miejsce gdzie stoi herszt) tunel próby (droga do herszta) Moby w inście: Komar/Krabostwór/Mniejszy Krabostwór/Rybostwór/Wilk/bandyci Bohater po wypiciu eliksiru zostaje osłabiony : Hp -20% Mana -10% Konda -10% Obrażenia -15% Przy wyjściu z Jaskini próby stoi potężny mag -wygląda jak Imperialny Mag. poziom 150 (tak dla picu ) Imię Mistrz Ormus. -Jestem Ormus.Pierwszy mistrz żywiołu który stąpał po ziemi.Gratuluję młody magu ognia zdałeś próbę i udowodniłeś że jesteś godzien ,aby zostać mistrzem żywiołu. To zaszczyt poznać tak wielkiego maga.Wiesz może jak się stąd wydostać? -Oczywiście.Jest jednak jeden warunek. Mianowicie? -Musisz przejść test ostateczny. Nikt mnie o tym nie uprzedził -Jeśli chcesz zostać mistrzem musisz to przejść. No dobra skoro muszę...O co chodzi. -Staniesz do walki ze mną! CO!? [WALKA] kolo ma 1000 hp 500 many 500 kondy. używa : Magiczna Iskra/ Kula Ognia / Wrażliwość na Ogień/ Inkantacja Powinniśmy go zabić bez trudu po czym stajemy przed magiem i kontynuujemy rozmowę. Gratuluję po raz kolejny udowodniłeś mi że jesteś godzien zostać mistrzem. i koniec questa otrzymujemy miano MW -Mistrza Żywiołu. _________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] |
|
30 Cze 2011, o 22:02 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 11 Lut 2011, o 19:48 Posty: 25 Miejscowość: Brodnica Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 5 razy Nick w grze: DexiuQ Serwer: Tolnor |
Ale ta misja była by dla każdego ? Jeśli tak to fajny pomysł
_________________ s2 na zawsze w moim sercu! |
|
6 Lip 2011, o 12:25 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
@up dla każdego maga ognia przecież jest to oczywiste.
Moim pomysłem jest jednak zrobienie jej dla kazdego ale tylko mag ognia otrzyma podklase.Reszta np dostanie exp i kase. Wole jednak zeby zostało jak jest a dla innych klas wymislic nowe. _________________ Błyskawica ~~DruiD~~ 53 LvL [On] Gromek ~~SheeD~~ 22 LvL [ON] |
|
8 Lip 2011, o 00:34 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |