Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
 Podklasa druida - mag ziemi. 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2011, o 02:38
Posty: 1597
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 109 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Post Podklasa druida - mag ziemi.
Część druidów zapatrzona w ofensywną moc magów ognia postanowiła upodobnić swoją ścieżkę do ich. Nie zapominając jednocześnie o swojej jedności ze światem przyrody. Jednak pogoń za mocą całkowicie uzależniła ich od źródła mocy - bez niej próby ataków kończą się fiaskiem.

Pocisk ziemny - fizyczny dystansowy (coś jak uderzenie?)

Druid udoskonalił prowizoryczny atak używany przez wielu w obliczu zagrożenia - rzut kamieniem. Dzięki swemu pojednaniu z naturą nadaje pociskowi moc porównywalną do ognistej iskry i równie jak ona celny.

Warunek: Źródło natury.
Obr: 0.7*moc + 0.4*wiedza * ilość tur źródła/2

Obrażenia: 90% + 10% za poziom umiejętności
Szansa na trafienie: 100% + 5% za poziom umiejętności
Mana: 25 + 2 za każdy poziom umiejętności

Ziemna skóra - urok pozytywny

Chcący pozostać niezauważony druid potrafi przybrać kolor otoczenia, zmniejszając jednocześnie otrzymywane obrażenia poprzez utwardzenie skóry.

Warunek: Źródło natury, wtapianie.
Podwaja wartości rzuconego wtapiania.
Obniża obrażenia o 10% + 2% za każdy poziom umiejętności.
Mana: 22 + 2 za każdy poziom umiejętności

Przygnębienie - urok negatywny

Któż czuje się bezpiecznie sam wśród przytłaczającego ciemnego lasu? Druid potrafi wzbudzić w przeciwniku to uczucie obniżając jego chęć do walki. Dodatkowo wywołana tym uczuciem panika zajmuje przeciwnika zabierając mu PA.

Warunek: Źródło natury
Obniżone wszystkie sfery ataku/obrony 20% + 2% za każdy poziom.
Utrata PA 1PA od 5poziomu umiejętności 2PA
Mana: 30 + 3 za każdy poziom umiejętności

Kula błota - atak magiczny dystansowy

Druid potrafi dzięki swojej wiedzy potrafi przywołać ogromną kulę błota, żwiru i kamieni, która z ogromnym impetem uderza w ofiarę. Dodatkowo rozrzuca naokoło kawałki kamieni i żwiru, które mogą trafić stojących obok.

Warunek: Źródło natury
Obr: 1.4*moc+0.7*wiedza

Obrażenia: 130% + 12% za każdy poziom umiejętności
Szansa na trafienie: 65% + 4% za każdy poziom umiejętności
Szansa na trafienie odłamkiem: 40% + 2% za każdy poziom
Mana: 52 + 7 za każdy poziom umiejętności

Eksplozja ziemi - atak magiczny obszarowy

Druid w ostatecznym akcie pokazu mocy potrafi zmusić ziemię do eksplozji pod stopami przeciwnika. Atak o tyle straszny o ile niebezpieczny. Istnieje szansa, na trafienie jego i sojuszników.

Warunek: Źródło natury
Obr: 1.5*moc + 2*wiedza

Obrażenia: 150% + 15% na każdy poziom umiejętności
Obrażenia w sojuszników: 60% + 8% za każdy poziom umiejętności
Szansa na trafienie: 42% + 3% za każdy poziom umiejętności
Szansa na trafienie sojuszników: 25% + 2% za każdy poziom umiejętności
Mana: 60 + 7 za każdy poziom umiejętności.


Oczywiście czekam na sugestie :)


Ostatnio edytowany przez 3siu 24 Cze 2011, o 13:05, edytowano w sumie 2 razy



23 Cze 2011, o 22:21
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Podklasa druida - mag ziemi.
3siu napisał(a):
Pocisk ziemny
Druid udoskonalił prowizoryczny atak używany przez wielu w obliczu zagrożenia - rzut kamieniem. Dzięki swemu pojednaniu z naturą nadaje pociskowi moc porównywalną do ognistej iskry i równie jak ona celny.

Warunek: Źródło natury.
Obr: 1.3*moc + 0.7*wiedza * ilość tur źródła/2


Ciekawe... Chcesz druidowi dołożyć potężny atak, mimo że nadal ma leczenie? Niezbyt mi się podoba, by druid bił ponad 700 pociskiem ziemnym, a jakby tego mało miał korzonki, oraz dwa skille zabierające łącznie 6 PA. Obrażenia zbyt potężne, bo żaden problem odnawiać sobie źródło.



Ziemna skóra
3siu napisał(a):
Chcący pozostać niezauważony druid potrafi przybrać kolor otoczenia, zwiększając jednocześnie otrzymywane obrażenia poprzez utwardzenie skóry.


Pomyłka?


24 Cze 2011, o 00:38
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Podklasa druida - mag ziemi.
Pocisk ziemny - to ma być magiczny atak dystansowy? Czy mega kamień? Nie napisałeś co to za umiejętność.

Ziemna skóra

Chcący pozostać niezauważony druid potrafi przybrać kolor otoczenia, zwiększając jednocześnie otrzymywane obrażenia poprzez utwardzenie skóry. - chyba przyjmując kolor ziemi, albo nazwać to kameleon. Poza tym zmniejszając obrażenia :)

Przygnębienie - jak napisałeś panika i -PA, ciekawy mix.

Kula błota - to też magiczny atak dystansowy? Odpowiednik meteorytu u MO, szansa też mała, obrażenia duże i odłamki :P

Eksplozja ziemi - to chyba magiczny atak grupowy? Ciekawa opcja dla druida, najpierw ładować w swoich i ich leczyć, oczywiście szansa i obrażenia w przeciwnika sporo większe, fajnie, że w końcu jakiś nowy pomysł ;)


Ogólnie spoko, ładnie napisane, tylko brakuje mi tych opisów :)

@down - dokładnie o takie :)

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 24 Cze 2011, o 13:29, edytowano w sumie 1 raz



24 Cze 2011, o 00:42
Profil WWW
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2011, o 02:38
Posty: 1597
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 109 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Post Re: Podklasa druida - mag ziemi.
Poprawiony błąd w ziemnej skórze.
Jak liczyłem wczoraj to pocisk ziemny jakoś mniejsze obrażenia zadawał :P poprawka w nim ale pewnie nie pierwsza.
Opisy dodane (o takie chodziło?).
Moja pierwsza tego typu zabawa więc poprawiajcie mnie :)


24 Cze 2011, o 13:07
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 7 Lip 2011, o 01:10
Posty: 11
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Podklasa druida - mag ziemi.
Pomysł naprawdę ciekawy :)

Mam tylko taką(/ie) uwagę(/pytanie) odnośnie eksplozji ziemi i kuli błota. Jak napisałeś są to ataki magiczne, jakiego więc typu są obrażenia tych ataku (tj. ogień, lód, energia, uroki itp.)? Pod względem technicznym najbardziej odpowiadały obr. obuchowe (moim zdaniem ofc.), ale wtedy byłyby to ataki fizyczne.

Zastanowiłbym się jeszcze nad zmianą nazw umiejętności eksplozja ziemi i przygnębienie. Pierwszą z nich można by zastąpić trzęsieniem ziemi (moim zdaniem bardziej "realistyczna" umiejętność), drugą z kolei na coś bardziej związanego z żywiołem ziemi (np. ruchome piaski, jakieś rozmycie gruntu, niestabilny grunt, może coś związanego z błotem itp.).

Nie mniej jednak pomysł bardzo fajny, w końcu jakieś urozmaicenie w atakach druida :)


10 Lip 2011, o 17:24
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 22 Cze 2011, o 17:29
Posty: 15
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Podklasa druida - mag ziemi.
naoglądałeś się Avatar: legenda Aanga??? w sumie fajny pomysł

_________________
nick: Jenna
lvl: 32
klasa: VD
Cel postaci: wszystko po trochu
rar EQ: Czengi i Martumal...


wkrótce będzie barba


10 Lip 2011, o 18:10
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron