Strona 1 z 1 |
[ 6 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Podklasa druida - mag ziemi.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Pogromca Valdaroga
|
Część druidów zapatrzona w ofensywną moc magów ognia postanowiła upodobnić swoją ścieżkę do ich. Nie zapominając jednocześnie o swojej jedności ze światem przyrody. Jednak pogoń za mocą całkowicie uzależniła ich od źródła mocy - bez niej próby ataków kończą się fiaskiem.
Pocisk ziemny - fizyczny dystansowy (coś jak uderzenie?) Druid udoskonalił prowizoryczny atak używany przez wielu w obliczu zagrożenia - rzut kamieniem. Dzięki swemu pojednaniu z naturą nadaje pociskowi moc porównywalną do ognistej iskry i równie jak ona celny. Warunek: Źródło natury. Obr: 0.7*moc + 0.4*wiedza * ilość tur źródła/2 Obrażenia: 90% + 10% za poziom umiejętności Szansa na trafienie: 100% + 5% za poziom umiejętności Mana: 25 + 2 za każdy poziom umiejętności Ziemna skóra - urok pozytywny Chcący pozostać niezauważony druid potrafi przybrać kolor otoczenia, zmniejszając jednocześnie otrzymywane obrażenia poprzez utwardzenie skóry. Warunek: Źródło natury, wtapianie. Podwaja wartości rzuconego wtapiania. Obniża obrażenia o 10% + 2% za każdy poziom umiejętności. Mana: 22 + 2 za każdy poziom umiejętności Przygnębienie - urok negatywny Któż czuje się bezpiecznie sam wśród przytłaczającego ciemnego lasu? Druid potrafi wzbudzić w przeciwniku to uczucie obniżając jego chęć do walki. Dodatkowo wywołana tym uczuciem panika zajmuje przeciwnika zabierając mu PA. Warunek: Źródło natury Obniżone wszystkie sfery ataku/obrony 20% + 2% za każdy poziom. Utrata PA 1PA od 5poziomu umiejętności 2PA Mana: 30 + 3 za każdy poziom umiejętności Kula błota - atak magiczny dystansowy Druid potrafi dzięki swojej wiedzy potrafi przywołać ogromną kulę błota, żwiru i kamieni, która z ogromnym impetem uderza w ofiarę. Dodatkowo rozrzuca naokoło kawałki kamieni i żwiru, które mogą trafić stojących obok. Warunek: Źródło natury Obr: 1.4*moc+0.7*wiedza Obrażenia: 130% + 12% za każdy poziom umiejętności Szansa na trafienie: 65% + 4% za każdy poziom umiejętności Szansa na trafienie odłamkiem: 40% + 2% za każdy poziom Mana: 52 + 7 za każdy poziom umiejętności Eksplozja ziemi - atak magiczny obszarowy Druid w ostatecznym akcie pokazu mocy potrafi zmusić ziemię do eksplozji pod stopami przeciwnika. Atak o tyle straszny o ile niebezpieczny. Istnieje szansa, na trafienie jego i sojuszników. Warunek: Źródło natury Obr: 1.5*moc + 2*wiedza Obrażenia: 150% + 15% na każdy poziom umiejętności Obrażenia w sojuszników: 60% + 8% za każdy poziom umiejętności Szansa na trafienie: 42% + 3% za każdy poziom umiejętności Szansa na trafienie sojuszników: 25% + 2% za każdy poziom umiejętności Mana: 60 + 7 za każdy poziom umiejętności. Oczywiście czekam na sugestie Ostatnio edytowany przez 3siu 24 Cze 2011, o 13:05, edytowano w sumie 2 razy |
23 Cze 2011, o 22:21 |
|
Pogromca Valdaroga
|
3siu napisał(a): Pocisk ziemny Druid udoskonalił prowizoryczny atak używany przez wielu w obliczu zagrożenia - rzut kamieniem. Dzięki swemu pojednaniu z naturą nadaje pociskowi moc porównywalną do ognistej iskry i równie jak ona celny. Warunek: Źródło natury. Obr: 1.3*moc + 0.7*wiedza * ilość tur źródła/2 Ciekawe... Chcesz druidowi dołożyć potężny atak, mimo że nadal ma leczenie? Niezbyt mi się podoba, by druid bił ponad 700 pociskiem ziemnym, a jakby tego mało miał korzonki, oraz dwa skille zabierające łącznie 6 PA. Obrażenia zbyt potężne, bo żaden problem odnawiać sobie źródło. Ziemna skóra 3siu napisał(a): Chcący pozostać niezauważony druid potrafi przybrać kolor otoczenia, zwiększając jednocześnie otrzymywane obrażenia poprzez utwardzenie skóry. Pomyłka? |
24 Cze 2011, o 00:38 |
|
Chodząca legenda
|
Pocisk ziemny - to ma być magiczny atak dystansowy? Czy mega kamień? Nie napisałeś co to za umiejętność.
Ziemna skóra Chcący pozostać niezauważony druid potrafi przybrać kolor otoczenia, zwiększając jednocześnie otrzymywane obrażenia poprzez utwardzenie skóry. - chyba przyjmując kolor ziemi, albo nazwać to kameleon. Poza tym zmniejszając obrażenia Przygnębienie - jak napisałeś panika i -PA, ciekawy mix. Kula błota - to też magiczny atak dystansowy? Odpowiednik meteorytu u MO, szansa też mała, obrażenia duże i odłamki Eksplozja ziemi - to chyba magiczny atak grupowy? Ciekawa opcja dla druida, najpierw ładować w swoich i ich leczyć, oczywiście szansa i obrażenia w przeciwnika sporo większe, fajnie, że w końcu jakiś nowy pomysł Ogólnie spoko, ładnie napisane, tylko brakuje mi tych opisów @down - dokładnie o takie _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 24 Cze 2011, o 13:29, edytowano w sumie 1 raz |
24 Cze 2011, o 00:42 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Poprawiony błąd w ziemnej skórze.
Jak liczyłem wczoraj to pocisk ziemny jakoś mniejsze obrażenia zadawał poprawka w nim ale pewnie nie pierwsza. Opisy dodane (o takie chodziło?). Moja pierwsza tego typu zabawa więc poprawiajcie mnie |
24 Cze 2011, o 13:07 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Pomysł naprawdę ciekawy
Mam tylko taką(/ie) uwagę(/pytanie) odnośnie eksplozji ziemi i kuli błota. Jak napisałeś są to ataki magiczne, jakiego więc typu są obrażenia tych ataku (tj. ogień, lód, energia, uroki itp.)? Pod względem technicznym najbardziej odpowiadały obr. obuchowe (moim zdaniem ofc.), ale wtedy byłyby to ataki fizyczne. Zastanowiłbym się jeszcze nad zmianą nazw umiejętności eksplozja ziemi i przygnębienie. Pierwszą z nich można by zastąpić trzęsieniem ziemi (moim zdaniem bardziej "realistyczna" umiejętność), drugą z kolei na coś bardziej związanego z żywiołem ziemi (np. ruchome piaski, jakieś rozmycie gruntu, niestabilny grunt, może coś związanego z błotem itp.). Nie mniej jednak pomysł bardzo fajny, w końcu jakieś urozmaicenie w atakach druida |
10 Lip 2011, o 17:24 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
naoglądałeś się Avatar: legenda Aanga??? w sumie fajny pomysł
_________________ nick: Jenna lvl: 32 klasa: VD Cel postaci: wszystko po trochu rar EQ: Czengi i Martumal... wkrótce będzie barba |
10 Lip 2011, o 18:10 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 6 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |