Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 7 posty(ów) ] 
 Walki PVP, "obejście" pumpmastera 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 7 Lip 2011, o 01:10
Posty: 11
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Walki PVP, "obejście" pumpmastera
Ostatnio stało się modne "omijanie" pumpmastera w następujący sposób: gracza 30-poziomowego atakuje podstawiony gracz 10-poziomowy, po czym dołącza się do niego 3-4 graczy o lvl powyżej 50.

Inna sprawa gdy gracza 30 lvl atakuje gracz z poziomem równym (podobnym), po czym również do niego dołącza ekipa z przypadku pierwszego.

Proponowałbym zmiany w postaci wprowadzenia MSL w walkach pvp (np. max, lvl atakujących mógłby wynosić 150% lvl postaci broniących się) lub zablokowanie możliwości dołączania się do atakującego, chyba że dołączył ktoś się do broniącego się (na zasadzie 1 za 1 tj. przy 1 atakującym i 2 broniących się istnieje możliwość dołączenia się do ataku jednego gracza). Chodzi mi o stworzenie szansy do przetrwania postaci atakowanej. Innym wyjściem może być też dołączanie się pumpmastera w trakcie walki w przypadku znacznej przewagi drużyny atakującej (co może być trudniejsze technicznie).

Rozumiem sprzeciw w postaci: od tego są czerwone pola, zasadzka to zasadzka. Nie mniej jednak uważam, że w tym momencie (szczególnie w sytuacji pierwszej) pumpmaster nie spełnia swojego zadania.


10 Lip 2011, o 17:43
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Walki PVP, "obejście" pumpmastera
Już był ten temat omawiany.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


10 Lip 2011, o 17:49
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 06:55
Posty: 438
Miejscowość: Bdg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Post Re: Walki PVP, "obejście" pumpmastera
Rozwiązaniem jest ponowne przeliczanie Pumpa po każdym dołączeniu gracza do drużyny agresora.

_________________
S2
ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ

Nasze społeczeństwo samo się ogłupia!

1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce
2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce
3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch :D


Brotherhood Of Death


10 Lip 2011, o 20:14
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 03:16
Posty: 421
Miejscowość: Wwa/Krk/Hamburg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 130 razy
Post Re: Walki PVP, "obejście" pumpmastera
ogolnie ciezko jest go tak zrobic by bylo dobrze
@up
dajmy sytuacje, gracz A (10lv) atakuje gracza B (10lv), do gracza A przylacza sie 80lv i wg Twojego toku myslenia pump powinien sie pojawic przy graczu B, powiedzmy, ze sie pojawi ale co sie stanie kiedy do gracza B przylaczy sie 3x 70lv? Czy tamten ma zniknac? Czy moze ma sie pojawic nowy po przeciwnej druzynie?

_________________
Koko: kuki jak nazwac gildie?
-nie wiem, czy to wazne?
..
-dlaczego nazwales nasza gildie NoName?
-bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa
Image
Dzieki. Wszystkim.


10 Lip 2011, o 20:20
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 06:55
Posty: 438
Miejscowość: Bdg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Post Re: Walki PVP, "obejście" pumpmastera
Pump nie pojawi się po stronie agresora, nawet jak broniącemu pomoże 4 x 100lvl.
I to jest prawidłowe, bo Pump ma być bezlitosny dla agresorów.

Według mojego toku myślenia, Pump powinien być przeliczany ponownie tylko i wyłącznie po dołączeniu gracza po stronie agresora.

Problem opisałem jeszcze przed wdrożeniem Pumpa, czas pokazał, że warto wdrożyć takie rozwiązanie.

_________________
S2
ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ

Nasze społeczeństwo samo się ogłupia!

1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce
2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce
3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch :D


Brotherhood Of Death


11 Lip 2011, o 07:28
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Walki PVP, "obejście" pumpmastera
Zdecydowanie świetny pomysł, przeliczanie pumpa co rundę ze względu na agresora. Jest tylko mały problem - liczy się stosunek msl agresora do obrońcy, zatem i obrońcy dołączający będą mieć kluczowe znaczenie oraz co ważne - pump może pojawić się na przykład w 2 czy 3 rundzie bez żadnych zmian w składzie w pvp 1 vs 1, zakładając, że nic się nie zmienia a pump ma jakąś szansę się pojawić, to może pojawić się w każdej rundzie.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


11 Lip 2011, o 10:19
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 06:55
Posty: 438
Miejscowość: Bdg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Post Re: Walki PVP, "obejście" pumpmastera
Nie co rundę, tylko w przypadku dołączenia kogoś po stronie agresora.

Jeśli dołączy czterech graczy do agresora, to Pump byłby cztery razy przeliczany, co = większa szansa na jego pojawianie się. Tego typu obchodzenie Pumpa byłoby gorsze w skutkach (czyt. większa szansa na pojawienie się Pumpa) niż atak pięciu na jednego.

_________________
S2
ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ

Nasze społeczeństwo samo się ogłupia!

1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce
2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce
3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch :D


Brotherhood Of Death


11 Lip 2011, o 15:07
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron