Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8 posty(ów) ] 
 Dodatkowy czas 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Mar 2011, o 23:04
Posty: 100
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Post Dodatkowy czas
Sprawa wygląda tak: Ktoś dołącza do naszej/przeciwnej druzyny czas rusza od nowa i mamy 10 sekund. Jak to sie ma do:

Bossy
a) jeżeli np. nasz druid ucieka po mane, my zwiekszamy swoją obronę bo nie wiemy czy zdąży wrócić żeby nas uleczyć, czas powoli mija i w ostatniej chwili druid wskakuje i spokonie nas może uleczyć ale my nie jesteśmy w stanie zmienić naszych defensywnych ustawień.
b) kolejny raz druid ucieka i w momencie kiedy uciekł w rycerza wchodza korzenie (np. od hobgoblina maga). Rycerz korzysta z blok i liczy na odczarowanie od druida, oczywiście zjawia się druid ale... rycerzowi kończy się czas i drudi łącznie z korzeniami czyści mu blok tarczą.

PvP
Głównie dlatego pisze swój post ;)
a) zostaje zaatakowany 1v1 przez łucznika. Podejmuje walkę i nie uciekam. ustawiam sobie atak i obronę taką jak dla łucznika i nagle... dołącza do niego rycerz i mnie likwidują. Nie jestem już w stanie zmienić ustawień bo szybko kliknąłem w zegar a łucznik czekał na kolege...

ta zmiana zmniejsza niepewność walk PvP kiedy nigdy nie możemy być pewni czy ktoś nie dołaczy w ostatniej chili do przeciwnika a my juz nic nie będziemy mogli zmienić.

tyle :mrgreen:


9 Lip 2011, o 20:07
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 19:17
Posty: 24
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Dodatkowy czas
Fajnie to opisałeś przyłączam się do twojego postu i chciałbym żeby to było zmienione.Gdyż to co opisałeś jest bardzo irytujące i zarazem wkurzające a po zmianie dużo by się zmieniło i grało by się milej.

_________________
Mamciebie S3 - Druid 65 lvl
Kup sobie sznurek albo odkręć kurek


9 Lip 2011, o 20:44
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Post Re: Dodatkowy czas
Zdecydowanie dobry pomysl, w momecie zmiany liczby uczestników walki zegar powinien ruszac na nowo dla wszystkich, nawet tych którzy już kliknęli wczesniej, aby mieli szanse poprzestawiać kropki i kliknąć jeszcze raz
zdecydowanie za

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


9 Lip 2011, o 21:19
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Mar 2011, o 20:46
Posty: 58
Miejscowość: Sandomierz/Kraków
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 11 razy
Nick w grze: Rascal
Post Re: Dodatkowy czas
viewtopic.php?f=121&t=6694&p=50394&hilit=zegar#p50394
@@
Ja jestem na tak!:)

_________________
Turnieje HC
1vs1 1-140 3 miejsce
2vs2 36-52 1 miejsce
1vs1 20-29 1 miejsce
1vs1 1-140 1 miejsce
1vs1 60-74 1 miejsce


Ostatnio edytowany przez RaScaL, 10 Lip 2011, o 11:30, edytowano w sumie 1 raz



9 Lip 2011, o 21:33
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Mar 2011, o 23:04
Posty: 100
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Post Re: Dodatkowy czas
temat poruszany dawno więc postanowiłem odświeżyć :)

wtedy jeszcze nie było takich walk PvP jak teraz :twisted:


9 Lip 2011, o 23:53
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 13 Lip 2011, o 23:20
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Dodatkowy czas
Co do bossów się nie zgodzę bo to by było ogromne ułatwienie. ale jeśli chodzi o PVP to zgadzam się w 100%.


13 Lip 2011, o 23:44
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lip 2011, o 12:58
Posty: 42
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Post Re: Dodatkowy czas
Mnie się pomysł nie podoba. Jest mało realistyczny (oczywiście w odniesieniu do realiów szeroko pojętej fantasy). Gdy bohater zostanie napadnięty, to musi liczyć się z tym, że wpadnie w "zasadzkę" i do walki dołączy dodatkowy wróg, na którego atak nie zdąży się przygotować. Podobnie w walce z bossami - jeśli uzdrowiciel oddala się z pola walki, aby zregenerować manę, to trzeba się liczyć z niepewnością, czy uda mu się wrócić na czas, aby wesprzeć drużynę.

_________________
And so I left - cold of heart and soul. Forced to the road, and the long, bitter night.


14 Lip 2011, o 09:48
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 06:55
Posty: 438
Miejscowość: Bdg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Post Re: Dodatkowy czas
Aktualne rozwiązanie jest klimatyczne, ale może nie do końca w porządku.

Jak rycerze walczyli i ktoś inny dołączył do walki, to nikt nie krzyczał, czekaj, muszę zmienić taktykę walki! To była jadka :D
Tak jak na ulicy, będziesz się bił z kimś, pomoże mu kumpel i obrywasz z zaskoczenia :)


Pomysł zmiany nie jest zły, można by zrobić to jeszcze inaczej, osoba która dołączy, wykonuje ruch dopiero od kolejnej "pełnej" rundy (jeśli w momencie dołączenia zegary nie wystartowały, to walczy w najbliższej rundzie, jeśli już poszły w ruch, to walczy dopiero w następnej).


Ja pozostawiłbym to tak jak jest .

_________________
S2
ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ

Nasze społeczeństwo samo się ogłupia!

1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce
2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce
5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce
3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch :D


Brotherhood Of Death


14 Lip 2011, o 10:09
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron