Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowa postać - Mnich
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Czytałem posta o nowej postaci, uważam że to dobry pomysł, ale nie powinien to być fizol. Gdyby była nowa postać byłoby tyle samo magów co fizoli. Także proponuję postać Mnich . Byłoby to coś pomiędzy mo, a druidem.
Umiejętności Magia wiatru - poziom 2 powodujący słabe obrażenia umiejętność, jednak duża szansa trafienia . Obrażenia: 70%, zwiększają się o 6 co lvl. Mana: 15, zwiększa sie o 2 co lvl. Regeneracja - poziom 5 Ulecza życie, mane oraz kondycje, jednak dużo mniej niż druid życia. na pierwszy poziom +35 hp/kond/mana, 5 więcej co lvl. Zużycie many : 30, o 4 więcej co lvl Elektryczność - poziom 12 Silna umiejętność mnicha, jednak wymaga dużo many Obrażenia 135%, 10 więcej co lvl Mana 20, 5 więcej co lvl Zmęczenie - 15 poziom przydatny debuff, powiela zużywaną mane/kondycje przeciwnika (narazie nie wiem jak to może wyglądać) Mana : 30, 3 więcej co lvl Nawrócenie - 18 poziom bardzo przydatna umiejętnośc, ale wymaga dużej ilości many Zatrzymuje przeciwnika na jedną kolejke Mana: 130, o 6 mniej co lvl Łamanie kości przydatna umiejętność gdy skończy się mana, lub do dobicia przeciwnika Obrażenia: 85, 3 więcej co lvl Zużycie kondycji: 80, 4 więcej co lvl Hartowanie - 22 poziom Buff. Odporność zimno/lód/energia/uroki +15, o 2 więcej co lvl Mana: 30. o 3 więcej co lvl Regeneracja grupowa - 26 poziom to samo co regeneracja, tylko że działa na całą grupe (zwierzaki także) Mana : 40, 4 więcej co lvl Kula Energii - 30 poziom Najsilniejsza umiejętność mnicha obrażenia 150%, o 15 więcej co lvl Mana: 60, o 3 więcej co lvl Trochę się napracowałem więc mam nadzieję , że się spodobai proszę o pozytywne rozpatrzenie Jeśli będzie potrzeba moge napisać opis postaci. pozdrawiam _________________ Karta Sueneri Ostatnio edytowany przez Kohx, 28 Lip 2011, o 23:07, edytowano w sumie 1 raz |
28 Lip 2011, o 22:57 |
|
Pogromca Valdaroga
|
przede wszystkim wartości w 2 umiejętności nie powinny być stałe, tylko powinien być wzór.
słabo opisane umiejętności (masz gdzieś chociażby mojego maga ziemi, który i tak nie jest opisany jakoś dokładnie) i najważniejsze - nie wejdą nowe klasy tylko podklasy, czyli rozwinięcie klasy już istniejącej. |
28 Lip 2011, o 23:01 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
No to może to być podklasa druida. Wogóle może mi ktoś wytłumaczyć o co dokładnie chodzi z tymi podklasami? ile każda klasa będzie ich miała ? może warto otworzyć nowy post i tam skladać swoje propozycje.
_________________ Karta Sueneri |
28 Lip 2011, o 23:44 |
|
Walczący z drzewcami
|
Kolejny pomysł napisany z nudów... Słaby, kiepsko opisany a i tak admini mówili że na najbliższy czas nie planują nowych profesji.
_________________ dr 120 |
28 Lip 2011, o 23:54 |
|
Walczący z drzewcami
|
Lehmar- kolejny twój post nic nie wnoszący do tematu, poza niepotrzebną krytyką.
Doceń ludzi za to, że w ogóle mają pomysły i wyobraźnię. Ty chyba tego nie posiadasz, stąd starasz się wcisnąć wszędzie swoje marne słowa. Z każdego pomysłu może coś się narodzić. Tak samo i z tego, coś może zostać wykorzystane w podklasach. @Topic Umiejętność hartowanie i nawrócenie są ciekawe. Widziałbym dla nich zastosowanie w walce. Regeneracja byłaby zbyt słaba, nie zastąpi zwykłego leczenia druida. Przewaga utraty hp nad kondą/maną , podczas trudnych walk, jest miażdżąca. Odnawianie 70 hp ... przy hitach od modliszki rzędu 600-700, nie ma zastosowania. Więc tak czy siak musiałby być druid. A druid + mnich tworzyliby perpetuum mobile całego teamu. Do tego, mnich miałby zbyt silne ataki , jeśli zostałby rozwinięte na 7. (zakładając, że wzór na dmg taki sam jak u MO/VD). Drut + mnich i soluja wszystko _________________ S2 ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ Nasze społeczeństwo samo się ogłupia! 1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce 2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce 5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce 5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce 3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch Brotherhood Of Death |
29 Lip 2011, o 07:22 |
|
Chodząca legenda
|
Pomysł ciekawy, chociaż troszkę wydaje mi się niedopracowany. Nawrócenie co rundę biegając z druidem to szybkie unieruchamianie kilku celów, druid poprawi korzeniami na 3 rundy w następnej i wszystko stoi i patrzy Nie napisałeś jakie typy obrażeń mają ataki - lalka to coś jak lalka u vd? Domyślam się, że reszta to energia na dystans. Łamanie ma bardzo małe obrażenia, nikt pewnie tego nie będzie używać, skoro nie ma wzoru na obrażenia (podobnie jak w reszcie ataków), a ostatni wydaje się być za mocny.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
29 Lip 2011, o 11:52 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Jak dla mnie jest zbyt potężny
|
29 Lip 2011, o 13:17 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Mi też sie tak wydaje
|
29 Lip 2011, o 13:35 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Trochę pomieszane UM,albo niech będzie wiatru,albo elektryczności. Za duże ataki i to bardziej podchodzi na podklase
_________________ S3 |
29 Lip 2011, o 16:27 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
No tak jak mówiłem, może to być podklasa , lub zmniejszyło by się troche te obrażenia.
_________________ Karta Sueneri |
29 Lip 2011, o 17:36 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |