Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Pomysł
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uczeń Simona
|
Witam,dzisiaj wpadłem na pomysł aby zrobić nowego bossa a konkretniej " Syrenę . mogła by być " ruchomym bossem " tak jak Wendiego. wystepowałaby w pobliżu wraku w Alairze a pole walki wyglądało by tak iż gracze stoją na piachu a syrena była by w wodzie.
statystyki to: 15000 hp 8000 many 8000 kondycji obstawa to : 4 ichtiony ( tak,wiem,ichtion to boss ) ataki to : " wielka fala "( atak obszarowy ) obr. 200-300 " syreni śpiew "( atak psychiczny,powodował by nie zdolność do wykonywania ataków psychicznych i dystansowych ) dodatkowo obrażenia co turę ok. 50-100 na turę " kotwica " ( atak dystansowy a polegałby na tym że syrena rzuca kotwicą obr. 150-200 co do rarów nie jestem dobry w wymyślaniu nazw ale rary to : rękawice dla postaci magicznych wym. poziom 34,wiedza 40, moc+6 wiedza+6 mana+ 100 spodnie dla postaci magicznych wym. poziom 34,moc 40 moc +5 wiedza+5 hp+ 100 hełm dla fizoli wym. poziom 34,siła 50 siła+6 zręczność +6 hp+60 kondycja +40 proszę o pozytywne jak i negatywne uwagi. pozdrowienia dla administracji od postaci Hopdance i WalićWaldka z S2 poprawiłem statystyki syreny _________________ Iloves-barbarzyńca na s2,lvl 36 OFF Bigosa sheed s2 36 ON Hopdance rycerz s2 64 lvl (daaaawnooo zbanowany a na końcu usunięty :p) Ostatnio edytowany przez IgorBoczoń, 12 Paź 2011, o 17:36, edytowano w sumie 1 raz |
|
11 Paź 2011, o 17:17 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Bosów na podobnym poziomie jest już sporo więc pomysł raczej nie przejdzie.
Co do rarów - przydatne tylko dla magicznych fizole mają już hełm na tym poziomie. Dać inne miejsce występowania, wzmocnić siłę bosa oraz dać obstawę, skonstruować lokację która utrudniała by dojście... inne rary i może coś by z tego było _________________ Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku) Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży) |
|
11 Paź 2011, o 18:10 |
|
|
Uczeń Simona
|
dziękuje za pokazanie błędów Saintx
pozdro. _________________ Iloves-barbarzyńca na s2,lvl 36 OFF Bigosa sheed s2 36 ON Hopdance rycerz s2 64 lvl (daaaawnooo zbanowany a na końcu usunięty :p) |
|
11 Paź 2011, o 18:21 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Pomysł dobry ale zamiast rękawic dla magów daj zbroje i jakieś rękawiczki dla fizoli
|
|
11 Paź 2011, o 18:34 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Kolejny nieprzemyślany pomysł.
Przeciw. _________________ dr 120 |
|
11 Paź 2011, o 19:22 |
|
|
Uczeń Simona
|
Hmm pomysł dobry,ale pomysł jest tutaj podkreślę nie dopracowany,i trzeba go trochę dopracować i będzie dobrze.
_________________ "Chęć stania się kimś innym jest marnotrawstwem osoby, którą jesteś." |
|
11 Paź 2011, o 19:30 |
|
|
Uczeń Simona
Rejestracja: 2 Wrz 2011, o 16:30 Posty: 64 Miejscowość: Polska Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy |
Na takie RAR-y to Boss jest za słaby. PRZECIW
|
|
12 Paź 2011, o 15:10 |
|
|
Uczeń Simona
|
Boss słaby obstawa... Że hoho...
PRZECIW.. Zmień obstawo staty i parę rzeczy będzie lepiej..Na razie mam takie zdanie jak napisałem u góry.. @edit Pomyśl sobie JAKA DUŻA BYŁABY SZANSA NA RARA oraz JAKI BYŁBY WYSYP RARÓW? SZŁY BY U KOWALA BO BY TYLE WARTE BYŁY _________________ |
|
12 Paź 2011, o 20:28 |
|
|
Uczeń Simona
|
Tak jak powiedziałem musisz dopracować ten pomysł,bo inaczej będzie lipa
_________________ "Chęć stania się kimś innym jest marnotrawstwem osoby, którą jesteś." |
|
12 Paź 2011, o 20:39 |
|
|
Duma Forum!
|
Ja wam tylko napisze, ze ciesze sie, ze macie tyle pomyslow i checi, ale opisywanie nowych bossow nie jest dobrym pomyslem, poniewaz naprawde nie brak nam pomyslow na ich stworzenie, lecz brak na to czasu.
A jesli juz naprawde chcecie cos takiego wymyslac, to radze nie skupiac sie na samym bossie, co na instancji, a konkretnie na stworzeniu czegos nowego i zarazem ciekawego tak jak jest potrzeba zdobywania klucza, by wejsc do insty (Fyodor), lotny boss (Wendigo), losowy boss (modlicha / tygrys). A opis bossa to ma byc tylko wisienka na torcie Pamietajcie jednak, ze wszystko to ma byc mozliwie jak najprostsze do wprowadzenia, bo nawet najgenialniejsze pomysly nie przejda, gdy beda skomplikowane. Nie rzucajcie wszystkiego co wam przyjdzie do glowy, musicie dokladnie to przemyslec i opracowac (dla jakich poziomow i jakich klas ma byc instancja / boss, gdzie ma byc wejscie do instancji, jak wygladac ma sama instancja, jakie moby maja byc w instancji, jakie skille maja miec, aby bylo to dopasowane do zalozen poziomow i klas i wiele wiele innych rzeczy). Moja rada, nie robcie wszystkiego na sile oryginalnego i nowego, czesto mozna uzyc juz gotowych rozwiazan (zamiast wymyslac nowe skille dla mobow, lepiej uzyc jakiejs ciekawej kombinacji juz istniejacych skilli). Lubimy, jak wszystko jest tez uargumentowane (dlaczego akurat cos powinno byc tak, a nie innaczej, jakie sa tego wady i zalety, czy jest to dopasowane do pierwotnych zalozen itp.) |
|
13 Paź 2011, o 05:35 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |