![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk ![]() Rejestracja: 6 Lis 2011, o 22:55 Posty: 4 Miejscowość: Toruń Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Witam!
Chciałbym przedstawić mój pomysł na moim zdaniem ulepszenie gry. Chciałbym żebyście dodali nowe bronie np.stara zardzewiała rura którą można znaleźć np. u kowala albo ją ukraść ^^ Chciałbym również żeby było można kraść.Np.Podchodzisz do kowala gadasz z nim i jest opcja:,,Spróbuj coś ukraść`` i będzie też do tego specjalna umiejętność-złodziejstwo. Ale zawsze będzie szansa tylko 4%/100% żeby ukraść jakąś dobrą,porządną broń,zbroje,hełm itd. Ale za to od 10%-100% żeby ukraść właśnie jakąś słabą broń np. tą starą rurę jak wyżej napisałem,złoto lub nawet jakieś słabe miksturki. Chciałbym żeby były też wprowadzone choroby.Tym wyższy poziom tym większe ryzyko popadnięcia w chorobę np.13 poziom -grypa która oznacza słabą kondycje mniejsze zdrowie i malutko many,ospa która powoduje że postać gracza podczas walki czasami traci kolejkę ruchu żeby się ,,podrapać,,itd. Np. 40 lvl Rak-który czasami powoduję śmierć tzn. Jeśli gracz nie będzie się leczył u specjalnego lekarza ![]() Myślę że to może chociaż troszkę urozmaicić rozgrywkę. Proszę o przemyślanie mojej propozycji i pozdrawiam. _________________ Chcę być Administratorem Czatu ![]() |
6 Lis 2011, o 23:13 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55 Posty: 511 Miejscowość: Poznań Podziękowano: 8 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy ![]() |
hm...
Co do pierwszego pomysłu z kradzieżą - jakie ograniczenia chciałbyś w takiej opcji? Wprowadzanie czegokolwiek co przynosi tylko zyski jest bezcelowe - spowoduje dewaluację i w efekcie skok w górę cen RARów ![]() Chcesz 4% na coś ciekawego, 10-100% na kradzież czegoś typu zardzewiała rurka/złoto/słabe miksturki to z przeciwnej strony przydało by się ograniczenie typu : -możliwość kradzieży u kowala max 25 razy na 24h (teoretycznie daje 100% szansy na kradzież czegoś ciekawego) - 10% szansy na przyłapanie przez kowala - ucieczka - 10% szansy na przyłapanie przez kowala - walka z jednym strażnikiem - 5% szansy na przyłapanie przez kowala - walka z grupą strażników = 100% ded jeżeli nie jesteś w grupie. Wtedy to by miało ręce i nogi ![]() Co do pomysłu drugiego: Choroby - to jest gra ![]() Nikt nie lubi jak z nieuzasadnionych powodów spada na niego kara - zaraz posypały by się skargi typu ,że ktoś dostał raka drugi raz z rzędu a jego kumpel w tym czasie raz ospę ![]() Tutaj jestem przeciwny wprowadzaniu czegoś takiego a tym bardziej w sposób całkowicie losowy, i jeżeli już to powiązał bym to z BOSami. Np. przy zabiciu bosa miało by się 1~2% szansy na złapanie choroby od niego, choroby te były by charakterystyczne dla danego bosa i trwały by max.24h z opcją wyleczenia się u NPC za sporą sumkę złota ![]() Przykładowo: Herszt - Swąd - Efekt: do pierwszego slotu ataku przykleja się na stałe atak "podrap się" zabierający 20kondycji - wymaga poświęcenia 1Pa bo jak się nie podrapiesz to postać nie wykona żadnego ataku ![]() - chojractwo - Efekt: pancerze spadają o 20 punktów ale za to zadaje się o 20% większy DMG z każdego ataku. Krzyżak- Zatrucie - Efekt: ilość posiadanej kondycji i many spada o 20% - Chemiczne Wzmocnienie - ilość posiadanej kondycji i many spada o 20% Niedźwiedź - Pchły - Efekt: Zabiera 2Pa - kop adrenaliny (po walce z takim dużym przeciwnikiem) - Efekt dostaje się 2Pa ... itd. Wtedy nikt nie będzie narzekał na złe choroby jak może dostać dobrą ![]() Niestety pomysł znów robi się w tym wydaniu skomplikowany do wprowadzenia. Ogólnie radził bym ci posiedzieć nad tym pomysłem jeżeli chcesz żeby został realnie rozpatrzony - obecnie podałeś tylko niedopracowaną myśl a takich są dziesiątki na forum ![]() Ps nie musisz wzorować się na moim rozwinięciu ale potraktuj to jako przykład jak wygląda tylko odrobinę lepiej dopracowany pomysł (wymagający i tak sporego uściślenia). _________________ Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku) Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży) |
7 Lis 2011, o 01:30 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami
![]() |
bez sensu z tymi chorobami, jeszcze troche i bedziemy do lekarza chodzili na usg, a gra bedzie simpsy przypominac.
|
7 Lis 2011, o 02:17 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk ![]() Rejestracja: 6 Lis 2011, o 22:55 Posty: 4 Miejscowość: Toruń Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
ok nie ma sprawy jeszcze posiedzę nad tym trochę...Ale dzięki że choć trochę Ci się spodobało
![]() _________________ Chcę być Administratorem Czatu ![]() |
7 Lis 2011, o 02:26 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |