Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 4 posty(ów) ] 
 Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby. 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Lis 2011, o 22:55
Posty: 4
Miejscowość: Toruń
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby.
Witam!
Chciałbym przedstawić mój pomysł na moim zdaniem ulepszenie gry.
Chciałbym żebyście dodali nowe bronie np.stara zardzewiała rura którą można znaleźć np. u kowala albo ją ukraść ^^

Chciałbym również żeby było można kraść.Np.Podchodzisz do kowala gadasz z nim i jest opcja:,,Spróbuj coś ukraść`` i będzie też do tego specjalna umiejętność-złodziejstwo. Ale zawsze będzie szansa tylko 4%/100% żeby ukraść jakąś dobrą,porządną broń,zbroje,hełm itd. Ale za to od 10%-100% żeby ukraść właśnie jakąś słabą broń np. tą starą rurę jak wyżej napisałem,złoto lub nawet jakieś słabe miksturki.

Chciałbym żeby były też wprowadzone choroby.Tym wyższy poziom tym większe ryzyko popadnięcia w chorobę np.13 poziom -grypa która oznacza słabą kondycje mniejsze zdrowie i malutko many,ospa która powoduje że postać gracza podczas walki czasami traci kolejkę ruchu żeby się ,,podrapać,,itd. Np. 40 lvl Rak-który czasami powoduję śmierć tzn. Jeśli gracz nie będzie się leczył u specjalnego lekarza :D oraz można dodać więcej chorób.

Myślę że to może chociaż troszkę urozmaicić rozgrywkę.

Proszę o przemyślanie mojej propozycji i pozdrawiam.

_________________
Chcę być Administratorem Czatu :D


6 Lis 2011, o 23:13
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby.
hm...

Co do pierwszego pomysłu z kradzieżą - jakie ograniczenia chciałbyś w takiej opcji? Wprowadzanie czegokolwiek co przynosi tylko zyski jest bezcelowe - spowoduje dewaluację i w efekcie skok w górę cen RARów :D
Chcesz 4% na coś ciekawego, 10-100% na kradzież czegoś typu zardzewiała rurka/złoto/słabe miksturki to z przeciwnej strony przydało by się ograniczenie typu :
-możliwość kradzieży u kowala max 25 razy na 24h (teoretycznie daje 100% szansy na kradzież czegoś ciekawego)
- 10% szansy na przyłapanie przez kowala - ucieczka
- 10% szansy na przyłapanie przez kowala - walka z jednym strażnikiem
- 5% szansy na przyłapanie przez kowala - walka z grupą strażników = 100% ded jeżeli nie jesteś w grupie.

Wtedy to by miało ręce i nogi :) ale staje się kłopotliwe ze względu na pracochłonność. (ewentualnie pozostawić sam ogranicznik ilościowy na 24h)

Co do pomysłu drugiego: Choroby - to jest gra ;)
Nikt nie lubi jak z nieuzasadnionych powodów spada na niego kara - zaraz posypały by się skargi typu ,że ktoś dostał raka drugi raz z rzędu a jego kumpel w tym czasie raz ospę :D
Tutaj jestem przeciwny wprowadzaniu czegoś takiego a tym bardziej w sposób całkowicie losowy, i jeżeli już to powiązał bym to z BOSami.
Np. przy zabiciu bosa miało by się 1~2% szansy na złapanie choroby od niego, choroby te były by charakterystyczne dla danego bosa i trwały by max.24h z opcją wyleczenia się u NPC za sporą sumkę złota ;) Same choroby były by zarówno pozytywne jak i negatywne (najlepiej po dwie od każdego bosa)

Przykładowo:
Herszt - Swąd - Efekt: do pierwszego slotu ataku przykleja się na stałe atak "podrap się" zabierający 20kondycji - wymaga poświęcenia 1Pa bo jak się nie podrapiesz to postać nie wykona żadnego ataku :D
- chojractwo - Efekt: pancerze spadają o 20 punktów ale za to zadaje się o 20% większy DMG z każdego ataku.

Krzyżak- Zatrucie - Efekt: ilość posiadanej kondycji i many spada o 20%
- Chemiczne Wzmocnienie - ilość posiadanej kondycji i many spada o 20%

Niedźwiedź - Pchły - Efekt: Zabiera 2Pa
- kop adrenaliny (po walce z takim dużym przeciwnikiem) - Efekt dostaje się 2Pa
...
itd. Wtedy nikt nie będzie narzekał na złe choroby jak może dostać dobrą :) Co do leczenia cena powinna być dość wysoka i wynosić co najmniej 1K złota razy Lv postaci. I o chorobach zabijających graczy bym zapomniał to nigdy nie przejdzie.

Niestety pomysł znów robi się w tym wydaniu skomplikowany do wprowadzenia.


Ogólnie radził bym ci posiedzieć nad tym pomysłem jeżeli chcesz żeby został realnie rozpatrzony - obecnie podałeś tylko niedopracowaną myśl a takich są dziesiątki na forum ;)

Ps nie musisz wzorować się na moim rozwinięciu ale potraktuj to jako przykład jak wygląda tylko odrobinę lepiej dopracowany pomysł (wymagający i tak sporego uściślenia).

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


7 Lis 2011, o 01:30
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 19:21
Posty: 353
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby.
bez sensu z tymi chorobami, jeszcze troche i bedziemy do lekarza chodzili na usg, a gra bedzie simpsy przypominac.


7 Lis 2011, o 02:17
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Lis 2011, o 22:55
Posty: 4
Miejscowość: Toruń
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby.
ok nie ma sprawy jeszcze posiedzę nad tym trochę...Ale dzięki że choć trochę Ci się spodobało :D Proszę o na razie nie zamykania tematu

_________________
Chcę być Administratorem Czatu :D


7 Lis 2011, o 02:26
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron