Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
 Tarcza Ognia 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 2 Maj 2011, o 16:49
Posty: 22
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Tarcza Ognia
Witam

Od roku czasu gram Magiem Ognia, jestem typem gracza który expi solo. Jest to dość uciążliwe i stąd się bierze moja propozycja, mianowicie jak wiadomo MO to postać która w sytuacji gdy nie zabije szybko przeciwnika zmuszona jest oglądać kolejne spotkanie ze śmiercią. Czy w ramach ulepszenia tej klasy (ewentualnie jako element podklasy) byłoby możliwe ulepszenie tarczy ognia tak, by od zadanych przez nią obrażeń wracał się nam jakiś niewielki procent życia? Np mob nas atakuje i obrywa od tarczy 200hp, wiec dostajemy przykładowo z tego tytułu 40hp. Mogłoby się to np rozkładać następująco jeśli chodzi o poziom umięjętności:
1PU-3% Hp od otrzymanych obrażeń, i analogicznie dalej 6/8/10/13/16/20.
Myślę że wielu osobom ułatwiłoby to grę tą klasą.

Pozdrawiam


14 Lis 2011, o 02:06
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Tarcza Ognia
Pomysł z leczeniem ogniem - jeszcze nikomu się to nie udało :D
MO to jest wciąż Taenijczyk a nie żywiołak ognia. Przy takich statach jak zaproponowałeś dla tej umiejętności to MO mając tą umiejętność na 7 poziomie i poświęciwszy 5PU byłby lepszy w leczeniu samego siebie od Druida ;)
Dać przeciwnikowi wrażliwość na ogień - sobie inkantację aby wzmocnić obr. tarczy, efekt byłby taki że MO tylko stoi i się broni, bo po co atakować skoro przeciwnik sam się parzy :D (nawet najsilniejszy bos atakujący fizycznie by przy czymś takim padł - chyba że potrafił by zabrać jednym ciosem całe życie)
Do tego MO stał by się kolejną klasą z którą Ryc i Barb zwyczajnie nie mają szans - ich taki fizyczne były by gorsze niż złe z taką umiejętnością MO.

Wniosek : MO jest klasą która potężnie bije a do tego radzi sobie ze wszystkimi przeciwnikami średnio 2x szybciej od innych (co daje szybki exp). Minusem jest za to łatwość z jaką może zginąć.
(nie zamieniajmy minusów postaci na plusy bo same cyborgi będą latać po mapie).

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


14 Lis 2011, o 02:25
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 13 Lis 2011, o 22:38
Posty: 5
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Tarcza Ognia
No Magiem Ognia nie gram tylko łucznikiem ale pomysł mi się podoba :]

Pozdro


14 Lis 2011, o 14:47
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 799
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Tarcza Ognia
MO jest dobry w tej chwili, a ty chcesz go jeszcze tak polepszyć?

_________________
We are all the same, players in the game.


14 Lis 2011, o 18:31
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 2 Maj 2011, o 16:49
Posty: 22
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Tarcza Ognia
Nie rozumiem cię kompletnie Saintx, ale może to dlatego że źle sformułowałem treść mojego posta. Po pierwsze pisząc PU miałem na myśli poziom umiejętności i rozpisałem odpowiednio procenty, na jaki poziom przypadałby zwrot ilości hp. Po drugie to ty nazwałeś to "leczeniem" - a ja ci odpowiem tak: tarcza z założenia ma chronić, więc mogłaby zmniejszać otrzymywane przez magów obrażenia fizyczne, co wpłynęłoby na ich większą przeżywalność. Czy ty wogóle widziałeś jak taka tarcza działa w praktyce? ja mając poziom 50~ przy mocy (z itemami) 140+ i wiedzy 140+ wrzucając sobie tarcze (która jest na 3 poziomie), pozwalam mobom się atakować a one zbierają w granicach 150-170hp (mając inke na sobie + wrażka na mobie) od ognia. Jeżeli od tych 150, według mojej rozpiski zmniejszysz obrażenia o 8%, to wyjdzie na to że oberwe 138hp oszczędzając 12 hp. Nie jest to wiele, ale w wypadku 4 ataków oszczędzamy około 50 hp w turze, co może być zbawienne w trakcie walki.
Co do pvp - piszesz że Ryc i Barb nie mieliby z nami szans. Ja się pytam - na jakiej podstawie to stwierdzasz? Ryc wrzuca blok + resy na ogień i z tarczą czy bez robi nas jak chce. Dobrze zgrany barb też ma szanse, nie mówimy tu o lvlach w granicach 20-30, tylko powyzej 50. Wtedy te klasy mają nad nami miażdżącą przewage bo bazują na sile i zręczności, której my mamy 10. Nie truj że są poszkodowani w walce z nami.
Podsumowujesz tą klasę na końcu, ale to wszystko jakoś się nie klei - owszem, Mo posiada potężne ataki, daje szybki exp ale tylko do 20/30 lvla, a później co? Do usranej śmierci orków bijemy + zlecenie na nie bo nic lepszego nie ubijemy solo, ale trudno to nazwać dobrym expem. Babadka zsolowałem dopiero na 43 poziomie bez deda i ucieczki, ale to duży koszt mixów. Można na instancje chodzić, ale obecnie wejdź sobie na czat i popatrz kto potrzebuje do pomocy MO? ja mając ten lvl w granicach 50 jestem ignorowany do kogo się nie odezwę, bo potrzeba Ryca, Vd, Łuka i oczywiscie druida. Mo potrzebny jest jedynie dla newbie do pomocy w ubiciu Geo czy Icha, nie ma mowy o biciu "poważnych" bossów chyba że sami coś zorganizujemy.
Jesteśmy skazani na nudę poprzez expienie na ciągle tych samych słabych mobach, stąd pomysł na zwiększenie naszej przeżywalności podczas walki, to było główną intencją stworzenia tego posta.


14 Lis 2011, o 20:08
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Tarcza Ognia
Masz rację trochę źle zrozumiałem twojego posta... i zaproponowana umiejętność nie jest aż tak porażająca w skutkach;) 20% na 7 poziomie to nie jest aż tak dużo.

Jendak co do ciągłego bicia słabych mobków przez MO... co prawda nie grałem MO ale miałem jednego znajomego który w ciągu miesiąca z małym hakiem wbił MO 44Lv (już nie gra niestety). Ihitona rozkładał bez problemu na ok 36Lv z początku uciekając ale później bez ucieczek. (prosta taktyka - pierwsza tura deszcz ognia: pada obstawa i obywa Ihiton druga i ewentualnie trzecia tura to Ihiton) W efekcie wyrabiał się tak szybko z tym że czasem był z powrotem szybciej niż po 5 min i nawet nie zdążył się zrespić :D Efekt - porównując do Sheeda którego znam dość dobrze (Ihiton zajmował mi na 36Lv przynajmniej 12 tur, dojście w statku też zabierało więcej czasu) EXP MO jest niebotycznie wyższy.
Jak już pisałem każda postać ma swoje plusy i minusy. (MO ze swoim dość silnym atakiem obszarowym naprawdę robi spustoszenie, a że ten wchodzi zawsze pierwszy to wyobraź sobie ile w ten sposób oszczędzasz życia z obstawy słabszych BOSów - inne postacie są w stanie zlikwidować tylko jednego przeciwnika, a fizole i tak najpierw obrywają z dystansu). Całość w przypadku MO rozbija się na balansie zadawanych obrażeń , zanim solo pokonasz jakiegoś BOSa to minie trochę, ale jak już raz to zrobisz to dalej robisz to bardzo szybko i exp leci. Minusem jest balans posiadanych HP który utrudnia całą sprawę.

Ale wracając do umiejętności - dalej nie wiem jak ogień na logikę miał by bronić przed obrażeniami (porównując do rzeczywistości), to nie jest żadna fizyczna zapora jak tarcza rycerza. Obrażenia od ognia są oczywiste ;) Ale może zamiast zmniejszonych obrażeń - obniżenie prawdopodobieństwa ataku fizycznego i dużo słabiej dystansowego. W końcu kto chciałby atakować ogień no i widoczność przez ogień również jest słabsza :)

Tak czy inaczej GMi i Administracja wiedzą najlepiej jaki jest obecny balans postaci i czy MO należy się jakieś ulepszenie:)

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


14 Lis 2011, o 23:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron