Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Proponowana poprawka do Update 

Czy uważasz że to dobra interpretacja odporności i powinna zostać zmieniona?
Ankieta zakończyła się 11 Cze 2011, o 11:41
Tak 36%  36%  [ 22 ]
Nie 64%  64%  [ 39 ]
Razem głosów : 61

 Proponowana poprawka do Update 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 28 Maj 2011, o 01:50
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Proponowana poprawka do Update
Witam
Chciałbym przedstawić błąd w interpretacji lub poprawkę którą uważam za słuszną.
Oto moja propozycja:
Uważam, że interpretacja odporności na uroki jest przeinaczona przez programistów gdyż zatrzymuje urok nawet na 100% a moim zdaniem ta odporność powinna osłabiać urok a nie działać jak tarcza przed urokami.
Ta odporność działa sprzecznie do innych odporności.. gdybyśmy wzięli pod uwagę odporność na ogień i analogicznie do odporności na uroki to powinna w jakimś procencie zatrzymywać podpalenie... tak samo jak zostają zatrzymane uroki.
Moim zdaniem odporność na uroki powinna pogarszać działanie uroku a nie go zatrzymywać... od zatrzymywania uroku są pa włożone w obronę na uroki oraz wiedza którą posiadamy a nie odporność...
Już wyjaśniam zasadę działania odporności według mnie:
Biorąc pod uwagę szpile na 7 oraz osobę która ma 60% odporności na uroki powinno to wyglądać tak, że szpila która wchodzi w tą osobę nie osłabia jego ataków o 55% lecz musimy odjąć od tego jeszcze te 60% odporności na urok co daje nam osłabienie o 22% tylko biorąc pod uwagę odporność gdyż osłabia ten urok o 33%
Każda odporność osłabia zadawane obrażenia od danego żywiołu tylko właśnie uroki są przeinaczone...

Prosiłbym by każdy wypowiedział się na temat mojej propozycji...

Zastanówcie się nad tym....


28 Maj 2011, o 11:41
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lis 2010, o 14:59
Posty: 98
Miejscowość: Wałbrzych
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 17 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Ostatnio zostało już to obniżone i według mnie jest już ok

_________________
Madrytczyk S1 Druid - 140 lvl - Life is a sharp sword, on which God wrote the live, love, suffer ...




Jesteśmy tylko pionkami na planszy życia...

Szczegóły tworzą doskonałość, a doskonałość nie jest szczegółem. - Do serca To weź pomarańczowy...


28 Maj 2011, o 11:43
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 15 Lut 2011, o 18:41
Posty: 109
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Całkowicie popieram post autora. Liczę na poprawienie tego.

_________________
Druid/Barbarian
Są epiki, jest zabawa.


28 Maj 2011, o 11:59
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 3 Lut 2011, o 21:07
Posty: 87
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
widać ze nie grasz Fizolem:) co mi z tego ze dostane korzeniam za 100 zamiast tam 300 powiedzmy jak nie bede mogl nic zrobic? odpornosc na uroki jest teraz dobrze ustawiona nic nie trzeba zmieniac. Dajesz wiecej PA i wejdzie Ci urok:)

_________________
Image


28 Maj 2011, o 12:05
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2011, o 12:06
Posty: 92
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
A czy Pan pomyślał czasem o korzonkach?

Co z nimi?

Może przeciwnik dojdzie tylko do połowy pola bitwy i tam zostanie? A dopiero w next rundzie będzie mógł podejść?


Urban dobrze napisał i popieram go, jest dobrze tak jak jest...

_________________
Quamus - S3


28 Maj 2011, o 12:06
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 28 Maj 2011, o 01:50
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Korzenie bardzo proste należało by je trochę usprawnić czyli na 7 powinny działać na 4 tury a odporność powinna obniżyć im czas trwania


28 Maj 2011, o 12:09
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Jak obniżyć? 26% i 49% działało tak samo? Niestety, tutaj byłoby niezbędne zaokrąglenie. Jednocześnie, trwałoby rundę krócej.... co z tego? Druid rzuci jeszcze raz i będzie cię raczej cieszył, bo zada więcej dmg w tym samym czasie.

Ukazanie. Zadałoby mniej dmg? Taaa

W dodatku, nawet nie miałbym pomysłu jak to zrobić. W jaki sposób odporność na uroki kogoś innego ma wpłynąć na to, że mój debuff obniży celność o 30%, zamiast o 55%? Technicznie wydaje się to na skraju wykonalności.

Odporność na uroki działa tak jak powinna... względem uderzenia cienia. Gdyby było inaczej, vd zabiłby mnie w najwyżej drugiej rundzie. Lecz i tak to przesada, że vd bez odpowiedniego setu nie da się pokonać :)


28 Maj 2011, o 12:27
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 28 Lis 2010, o 15:16
Posty: 13
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Według mnie autor ma rację...
Do tego proponuję jednak przemyśleć sobie wasze poprawki... Ilepszyliście sheeda który i tak był bardzo mocną postacią w PvP... Dzisiaj miałem szansę się z jednym zmierzyć i jego wszystkie zatrucia, ataki dyst, fiz, uniki były nie do przejścia... nawet wyssać many nie mogłem przez uniki -.- według mnie to jest bezsens >.< Tak jak było przed updatami było dobrze a teraz jednak trochę przesadziliście z fizolami

_________________
VD Grimgson = 61lvl S1
MO GrimGaaw = 37lvl Off
Łucznik Grimgaws = 26lvl Off
Druid Grimgawtwo = 47lvl S1


28 Maj 2011, o 12:31
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 28 Cze 2010, o 16:03
Posty: 100
Miejscowość: wałbrzych
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Moim zdaniem wszystko jest juz ok nie wiem po co kolejne zmiany


28 Maj 2011, o 12:34
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Proponowana poprawka do Update
Grimgaw napisał(a):
Według mnie autor ma rację...
Do tego proponuję jednak przemyśleć sobie wasze poprawki... Ilepszyliście sheeda który i tak był bardzo mocną postacią w PvP... Dzisiaj miałem szansę się z jednym zmierzyć i jego wszystkie zatrucia, ataki dyst, fiz, uniki były nie do przejścia... nawet wyssać many nie mogłem przez uniki -.- według mnie to jest bezsens >.< Tak jak było przed updatami było dobrze a teraz jednak trochę przesadziliście z fizolami


Hm... VD oraz MO mają ważną łukę - obronę przed bronią wręcz. Dlatego sheed jest taki dobry wobec nich. Sam osobiście (łuk) zmierzyłem się ostatnio ze sheedem - nadal ma ze mną małe szanse. Lecz sheed i tak nigdy nie będzie tak dobry w turniejach jak vd - korzonki zbyt często lecą na fizoli :)

Jeszcze jedno - UKAZANIE. Sheed fizolem jest, kiepska odporność na uroki. Jak przeszkadzają ci jego uniki, to ukazuj do bólu. Jednocześnie debuffy sprawią, że biedak wiele nie trafi, gdyż dobrze zdebuffowany nadal ma tragiczną celność.


28 Maj 2011, o 12:55
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 43 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron