![]() |
Strona 2 z 3 |
[ 23 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Przeliczanie % buffów od zręczności
Autor | Wiadomość |
---|---|
Pogromca Valdaroga ![]() Rejestracja: 16 Sty 2011, o 02:38 Posty: 1597 Miejscowość: Szczecin Podziękowano: 109 razy Otrzymanych podziękowań: 101 razy ![]() |
zawsze można razem ze zmianą na zręczność powiększyć trudność.
|
21 Sie 2011, o 04:44 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 20 Kwi 2011, o 22:14 Posty: 89 Miejscowość: Stalowa Wola Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 4 razy ![]() |
@Up
Też miałem to na myśli,w takim przypadku,te buffy będą przez rycerzy maksowane,żeby można było wrzucać je na 2 pa.A osobiście preferuję więcej zręczności niż siły,więc zwiększenie trudności nie stanowiłoby dla mnie problemu. |
21 Sie 2011, o 08:47 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 20 Sty 2011, o 06:55 Posty: 438 Miejscowość: Bdg Podziękowano: 8 razy Otrzymanych podziękowań: 14 razy ![]() |
Felix napisał(a): Niby tak ![]() I fakt, teraz mi tak przyszło do głowy, że podpalenie to w sumie to samo co wyssanie (technicznie) ![]() nawet opis wiedzy, wskazuje , ze ssanie powinno iść z wiedzy ![]() no ale nie ma tutaj konsekwencji ![]() _________________ S2 ןןoɹ puɐ ʞɔoɹ Nasze społeczeństwo samo się ogłupia! 1 vs 1 - do 74 - 2 miejsce 2 vs 2 - 51+ - 1 miejsce 5 vs 5 - 51+ - 1 miejsce 5 vs 5 - do 50 lvl - 1 miejsce 3 vs 3 - 3 miejsce, we dwóch ![]() Brotherhood Of Death |
21 Sie 2011, o 09:46 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() Rejestracja: 16 Kwi 2011, o 08:48 Posty: 26 Miejscowość: Legnica Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Jestem na tak!!
|
22 Sie 2011, o 08:20 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() ![]() |
Nie podoba mi się sytuacja, w której jedyne sensowne buildy fizoli bazują tylko na sile/zręczności a buildy magów tylko na mocy/wiedzy.
Jeśli buffy rycerza są zbyt rzadko używane, to proponuję zwiększyć ich przydatność/moc, tak aby zachęcić graczy do przeznaczania części punktów statystyk w wiedzę. Fajnie by było, gdyby powstał alternatywny sensowny build dla rycerza, w którym wiedza ma kluczowe znaczenie. _________________ And so I left - cold of heart and soul. Forced to the road, and the long, bitter night. |
22 Sie 2011, o 14:32 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() ![]() |
Felix napisał(a): I fakt, teraz mi tak przyszło do głowy, że podpalenie to w sumie to samo co wyssanie (technicznie) ![]() Jako VD też na to wpadłem. ![]() Co do tematu jestem na tak. Tak jak ktoś napisał ryc musi dawać masę buffów, a blok i ochrona to buffy zręcznościowe. |
22 Sie 2011, o 16:53 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
Szymdaro napisał(a): Ja jestem zdecydowanie przeciw. Jest magia i jest walka. To tak jakby MO podpalał używając wiedzy, a nie zręczności :/ Do tego doszło ze MO liczone ma podpalenie w wiedzy to czemu nie zrecznosc ma byc liczona jako wiedza. _________________ |
22 Sie 2011, o 17:23 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
A ja jestem przeciwny.
Często gram rycerzem i na wszystkie buffy muszę dać 3PA, w statystykach było lekko zmieniane, dodana wiedza żeby buffy wchodziły na 100% i jest OK. Rycerze w drużynie zasadniczo albo chronią jedną osobę i siebie albo atakują. Jeżeli chronią kogoś wygląda to tak: 3PA tarcza, 3PA ochrona, jezcze 3PA na rozkaz (na początku) a potem mają 6PA do dyspozycji i 3 ataki. więc ustawiają atak i słabą obronę (bo mają tarczę i mało już PA). Dla was to mało...? Teraz chcecie, żeby wam wszystko wchodziło na 2PA, albo i na 1PA?! To wam powiem, że ja tego nie widzę ![]() walka trwa a wy macie ustawienie. 2PA blok, 2PA ochrona, 3 ataki po 1PA, i.. 5PA do dyspozycji, więc ustawiacie obronę jak reszta zespołu de-fakto. To niszczy sens waszych buffów. |
22 Sie 2011, o 22:44 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
dobra to ja chce zmysly na 1 pa
|
22 Sie 2011, o 22:59 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
![]() |
Jak dla mnie OK. 3 buffy - blok tarczą, ochrona i uniki - powinny mieć szansę powodzenia liczoną ze zręczności, a nie wiedzy... to nielogiczne, że wyższa wiedza pozwala łatwiej zasłonić się tarczą. Podobnie nielogiczne jest używanie podpalenia, wyssania i uderzenia z wiedzy. Te zdolności powinny się opierać na zręczności. To tyle ode mnie.
|
3 Wrz 2011, o 13:33 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 3 |
[ 23 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |