Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 312 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 32  Następna
 co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 18:32
Posty: 55
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Poniosło mnie:D Ostatnio wkurzam się na wszystko i jakiś czas tak będzie. Otóż, co następuje: zauważyłem że fabuła questów staje się nudniejsza wprost proporcjonalnie do lvla. Niektórych poza tym nie da się przejść solo, niektóre nie są spójne logicznie (jaki sens ma elita viridium, skoro nie jest w stanie przeszkodzić mi w odebraniu kamienia Aan w wieży?). Oczywiście, zwykły gracz tłumaczy sobie takie rzeczy tym, że osoba układająca treść zadania była po mocnej libacji i jak Enrique Iglesias dostała weny o czwartej nad ranem...

Ale mnie to przeszkadza. W grach, w które grywałem zdarzały się naprawdę dobre zadania na wysokie lvle, nie polegające na idź/zabij/ukradnij. Tu nie ma oddzielnych instancji, brakuje świezych pomysłów a fabuła gry jest tak liniowa, że można przez nią nadawać morsem przy pomocy zwykłej latarki. Innymi słowy, każdy quest można streścić podając same koordynaty kolejnych NPC. W questach, gdzie powinien być limit czasu nie ma limitu czasu, tylko limit zabijanych mobów. W zadaniu, o które się wkurzyłem ostatecznie fabuła każe mi szybko biec za facetem, który zabrał TA, a następnie wpadam na 5 w kosmos podkręconych orków, których z druidem na równym poziomie nie jestem w stanie zabić. Zabiłem 1, okazało się, że nadal jest 5 zdrowych i nietkniętych. Na pomoc wysokolvlowych graczy rzadko w tej grze można liczyć - mnie trafił się koleś, który celowo zrobił reloga żebym padł. Kolejna rzecz - jak facet naćpał te orki w momencie kiedy natychmiast udałem się za nim? Jakim cudem wyniósł ładunek z groty zanim zdążyłem go zabić? W jaki sposób 5 orków znalazło się w strzeżonej chałupie i dlaczego NPC których zabrałem ze sobą nie pomogli?

Takich zadań jest więcej. Najambitniejszym questem gry pozostaje łańcuch, który zaczynasz na 8 lvlu. Potem nie ma dobrych zadań - są niedopracowane i bezsensownie niedostosowane do lvla gracza. Tyle względem tego, przepraszam za wcześniejszy post i żegnam - ta gra po 40 lvlu jest dla mnie po prostu nudna i szkoda mi swojego czasu na takie tanie wypociny. Do 20 lvla - zgadzam się, jest ciekawie, istnieje świat gry. Do 30 lvla - robi się powoli nudna. Powyżej 40 - nie ma nic, poza biciem bossów, co byłoby warte zachodu. Może wojny gildii. Ale nie mam zamiaru expić do 80 lvla tylko dla wojen gildii. W tę grę więcej nie zagram, obraziłem się tym, że jak polscy politycy obiecujecie dużo a nie robicie nic.

Jeśli uśmiechasz się pod nosem i myślisz, że kłamię: [ciach] hasło do konta na taern.pl: [ciach]. Pierwsza osoba dostanie całkiem niezłe wyposażenie...

A, i proponowałbym ban IP dla osoby, która zaloguje się na to konto:D

_________________
Step 1: Troubleshot. Step 2: Debug. Step 3: look step 2. Step 4: Polish. Step 5: Shine on.


Ostatnio edytowany przez Tablon 27 Lis 2012, o 17:56, edytowano w sumie 3 razy



24 Lis 2012, o 17:27
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 18 Paź 2012, o 18:46
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Dlaczego niema zadnych Qwestow od 50 lvl do 65 lvl,czy nieuwazacie ze przydaly by sie wlasnie na tych lvlach bo bardzo ciezko jest juz wbijac expa zeby wbic nastepny lvl,wprowadzacie duzo ruznych zmian ktore naprawde nie sa potrzebne w grze i nieulepszaja tej gry ale tylko ja zamula,dodajecie rozne grafiki ulepszacie nobki,wioski,miasta,to dlaczego niepomyslicie o tych 15 lvlach bez zadnego qwesta.


25 Lis 2012, o 21:10
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 09:19
Posty: 42
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 26 razy
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
warto zmienić szybkość wprowadzania zmian zanim nie bedzie dla kogo ich wprowadzac


25 Lis 2012, o 22:51
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lis 2012, o 19:32
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
na 20-30 tez jest lipa z questami. Po jednym na lv, a na 27 i 28 brak :/

_________________
CZEKAM NA S5

Havefun - 60 Łucznik s2 [off] sprzedany
Morsiakooo - 44 MagOgnia s2 [on]
ViDelec vd 42? s2 ;D - hahah stare dzieje


26 Lis 2012, o 19:50
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011, o 10:54
Posty: 49
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Moim zdaniem lotne bosy jak wend powinne pojawiać się częściej np jak jest teraz 1 na 2h a chętnych co nie miara widzę 2 wyjścia z tej sytuacji no ale jeśli aktualny że taki stan rzeczy jest spoko to nie ma tematu. Nie każdy gra w ta gre by bic tylko lvl i lać ludzi w nierównych walkach pvp... jest pewna mniejsza bądź większa cześć graczy którzy graja dla przyjemności czytaj zabicia czasu. Mianowicie mój pomysł jest taki częstsze respienie wenda w bardziej losowych odstępach czasu - jesli wg was za duzo by dropili gracze zmieli szyli byście szanse na drop.. opcja druga zamiast 1 wenda na 2h można by było lać ich powiedzmy 10 ale z tym że jeden był by tylko z szansa na rar. no i fajnie by było powiększyć zasięg występowania tego bosa napewno było by to na +.

_________________
meee


27 Lis 2012, o 12:40
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 31 Lip 2012, o 14:36
Posty: 167
Podziękowano: 152 razy
Otrzymanych podziękowań: 84 razy
Nick w grze: Vari
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Witam :) mam kilka skromnych pomysłów oczywiście częśc juz była wymieniona

1. Domek aukcyjny ^^
2. Nowe sposoby zdobywania surowców
3. Czas do zlecenia liczony podczas stanu offline
4. Nowy budynek można by dodać dla gildi. Wiem że juz jest ich całkiem sporo ale jakas nowa pierdółka by wszystkich ucieszyła :D
5. Podklasy, bossy i naprawa bugów
6. Szybszy resp czempów albo większy % na dropnięcie setu z nich.
7. Sojusze powinny coś znaczyć a nie byc tylko napisami oszpecającymi gildię.

Pozdrawiam :D

_________________
VD 119lvl Ostlor.
Został Taernijczykiem 16.12.2011 \o/


27 Lis 2012, o 22:19
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 11 Lip 2012, o 00:31
Posty: 5
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
KARIPLek napisał(a):
Witam :) mam kilka skromnych pomysłów oczywiście częśc juz była wymieniona

1. Domek aukcyjny ^^
2. Nowe sposoby zdobywania surowców
3. Czas do zlecenia liczony podczas stanu offline
4. Nowy budynek można by dodać dla gildi. Wiem że juz jest ich całkiem sporo ale jakas nowa pierdółka by wszystkich ucieszyła :D
5. Podklasy, bossy i naprawa bugów
6. Szybszy resp czempów albo większy % na dropnięcie setu z nich.
7. Sojusze powinny coś znaczyć a nie byc tylko napisami oszpecającymi gildię.

Pozdrawiam :D


1. Dom aukcyjny na tak
sam mialem taki pomysl i fajnie by bylo takie cos wprowadzic np idziemy kowala lub do kogos i opcja "wejdz do domu aukcyjnego" wtedy wchodzimy mamy tam opcje "wystaw przedmiot na sprzedaz" "kup sprzedmiot" kiedy kilkniemy na opcje "kup sprzedmiot" mamy do wybory tak "normalny przedmiot" "rar" psychorar" "epik" "set" i wybieramy co nam pasuje np chce kupic Tasak wcohdze do opcju "rar" i kupuje Tasak po takiej cenie jaka jest oczywiscie: kiedy sprzedajemy mysimy sie liczyc z tym z musimy podac dokladna cene (zloto i platyny, zloto, platyny", wartosc przedmiotu "rar, set itd..)


2.nowe sposoby zdobywania surki na nie
nie wiem dlaczego taki pomysl mialby wejsc w zycie co ci za duzo czy za malo surki 60żelaza na 1 godz to nawet duzo 10x60=600 (10 godziny razy 60 zelaza na godziene to 600 surki na dzien)

3.czas do zlecenia liczony podaczas tryby offline
chodzi ci o to kiedy zrobimy relog z jakiegos powodu to wciaz mamy zlecenie jesli ci o to chodzi to jestem na tak.

4.Nowy budynek do gildi
moim zdaniem wszystkie ktore sa potrzebne sa na swoim miejscu :)

5.Podklasy, bossy i naprawianie bugow
Tym sie wlasnie zajmuja nasi wspaniali Administratorzy nie wiem nic o podklasach ale slyszalem cos o bossach, a naprawianie bugow, kiedy ktos napisze o tym wtedy administrator zapisuje do kolejnego upa :)

6.Szybszy resp czepionow lub wiekszy % na wydropienie seta na nie
set trudno wydrobic dlatego zasluguje na jego cena (np czesci reffa chyba 1kk)

7.Sojusze powinny coś znaczyć a nie byc tylko napisami oszpecającymi gildię.
i tu świeta racja te sojusze nic nie daja ludzie zawieraja zeby byle miec sojusz, a to nie oto w tym powinno chodzisz mozna by bylo przesylac surki zloto (ewentualnie platynki jakby sie Administratorzy na to zdecydowali)

_________________
Mrbarb 27lv S2 (Barbarzyńca) OFF
Lekarzdrut 22lv S2 (Druid) ON gildiaZIELONE LIŚCIE
Lubiemo 20lv S2 (Mag Ognia) OFF
LukTaerny 20lv S5 (łucznik) OFF


28 Lis 2012, o 22:07
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 286
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Ja mam prośbe by przyjżeć sie blizej petom.

1. Gram juz jakieś 2 miesiace Darkling'em, Srednio w jedej rudzie daje 3 ataki, szansa na 5 ataków jest jakieś 10%, a przy stawianiu inki lub gruboskórności rzadko kiedy zdaży sie jeszcze po tym 1-2 atak. W porównaniu do pantery, z która grałem wcześniej wypada dośc słabo, u pantery 4-5 ataków to norma :D. Coś tu chyba szawankuje. Widać ze wiedzy ma sporo skoro Inke stawia na 400% , ale skad ta niska ilość ataków nie wiem. Różnice też wytykali mi posiadacze Twig'a i Tłuk'a.

2. Widze też problem w expieniu petów z III klatki. Nie za bardzo nie ma na czym.
Na silniejszy bossach nie wyrabiają Jaskółka, Vidvar Vough kończy sie czesto śmiercią i po expie w tym dniu. Na solowanie Duszków , Ichi,wieży exp marny dla nich a i bicie z nimi nie daje prestizu wiec odpada, Fyo,GMO,Modliszka podobie jak z poprzednimi. Chyba wiekszośc sie ze mna zgodzi że Pety są tylko przydatnie do solowania zleceń na surowce, szkoda że tylko mozna 1 na godzinie. Podsumowując nie ma gdzie tych petów expić , bicie non stop harpi jest strasznie nudne nie daje żadnych kokretnych korzyści, a wybicie na nich poziomu przypomina prace w stajni augiasza, tylko herkules temu podoła.
Dla porónania jak posiadam peta Darkling on za 2 miechy 2 lvl ja 20lvl , nie ma gdzie z nimi latać wiec moze by jakieś insty dedykowane pod exp petów +80lvl:D

3. Propozycja, by oprócz limitu hp peta decydujacego o jego ucieczce, można by odwołać go z walki podczas jej trwania. Mogło by to sie odbywać za pomcą umiejetności ucieczki jaką posiada każda profesja, ustawionej w okienku ataku i odznaczeniu peta czyli na podobnej zasadzie jak rzucanie uroków pozytywnych na członka drużyny.


11 Gru 2012, o 03:25
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 23 Maj 2011, o 20:57
Posty: 145
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Serwer: Tolnor
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Hard napisał(a):
2. Widze też problem w expieniu petów z III klatki. Nie za bardzo nie ma na czym.
Na silniejszy bossach nie wyrabiają Jaskółka, Vidvar Vough kończy sie czesto śmiercią i po expie w tym dniu. Na solowanie Duszków , Ichi,wieży exp marny dla nich a i bicie z nimi nie daje prestizu wiec odpada, Fyo,GMO,Modliszka podobie jak z poprzednimi. Chyba wiekszośc sie ze mna zgodzi że Pety są tylko przydatnie do solowania zleceń na surowce, szkoda że tylko mozna 1 na godzinie. Podsumowując nie ma gdzie tych petów expić , bicie non stop harpi jest strasznie nudne nie daje żadnych kokretnych korzyści, a wybicie na nich poziomu przypomina prace w stajni augiasza, tylko herkules temu podoła.
Dla porónania jak posiadam peta Darkling on za 2 miechy 2 lvl ja 20lvl , nie ma gdzie z nimi latać wiec moze by jakieś insty dedykowane pod exp petów +80lvl:D

umiejetnosc dobrania pt jest potrzebna. 2ryce i mozna expic je na lempo, lalkach


11 Gru 2012, o 12:28
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 286
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Łatwo powiedziedz, Znajdz takich rycków co nie maja peta (bo niby czemu akurat maja ci pomoagać) i bedą bić z tobą przez 20 godzin bezmyslnie bić lempo by 1 lvl wybić. Tu chodzi o miejsce gdzie nie bedzie trzeba być uzależnoionym od kaprysu ryców , czemu mamy dyskryminować inne profesje. Dla przykładu osoby +30lvl i pety na 30 lvl bardzo fajnie jest expić na Ichi, jest zarówno drop, exp, i prestiż.


11 Gru 2012, o 18:41
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 312 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 32  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron