Strona 16 z 83 |
[ 821 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 83 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
W PLANACH - materiały i komentarze
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 13 Lis 2011, o 18:53 Posty: 82 Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Urtiil |
Gildartz napisał(a): I Drygu nie odpowiedział na moje pytanie. Gildartz napisał(a): Ja mam pytanie, czy ... mnie tylko i wyłącznie rary. a ja mam pytanie czy w planach jest/będzie jakaś czapka dla magów po czaszce? epiki które są dla magów to laski, a i w setach czapki dla maga lepszej od czachy się nie znajdzie... _________________ ... |
16 Kwi 2012, o 00:09 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
A ja mam pytanie ^.^ bo już pisze, że wymyśliliście umiejętności dla postaci. Kiedy je przedstawicie : > taki mini rąbek tajemnicy ^^
|
16 Kwi 2012, o 16:26 |
|
Uczeń Heremona
|
Pytanie odnoscie "Blasku"
Na polskiej wiki widzimy ze blask daje " Pa : +1 dmg fizyczny : +10% zuzycie kondy : -10%" lecz na angielskiej wiki sprawa ma sie juz inaczej bo jest to : " pa : +1 dmg fizyczny : +10% magic hit chance : 20% (co w wolnym tlumaczeniu mozemy przetlumaczyc na szansa na uderzenie magii / magiczne uderzenie 20%?)" Wiem ze mialy byc male poprawki co do niektorych epikow ale drogi Drygu moglbys wyjasnic mniej wiecej na czym polega ta zmiana w blasku?nie zebym tez marudzil ale patrzac prawie wszystkie epiki, procz tego dla sheeda maja szanse na krytyka co daje bardzo ale to bardzo duza przewage jesli chodzi o dmg -widzialem jak dru z latarni na 5 lvlu proje krytami co czyni go "one man army"- Z vd podobnie, krytyk za krytykiem. luk ma tylko dmg co wprawdzie dziala non stop a nie jak w przypadku krytyka ale epik na 5 lvlu daje tyle krytow (19% lacznie - 16+3 "wrodzone) co czyni te 20% permanentnego dmg smiesznym i zostawia "Blask" i "Kaishi" w tyle (co to jest te 300 dmg wiecej na waldku kiedy inne klasy zamiast tego 300 dmg wiecej wala 1-3 kryty na runde kazdy x2 / x3 wiekszy dmg). To kolejny raz kiedy luk dostaje po tylku (najbardziej niestabilny dmg w grze z racji krytyka z precyzki, najwieksze resy u 90% mobow to wlasnie klute czyli te ktorymi posluguja sie luk i sheed?) Nie wspomne tez ze tylko luk i sheed nie dostali "epikowych" broni ktorym dmg rosnie wraz z lvlem noszacego ... Czy bylo brane pod uwage dodanie szansy na krytyka w blasku i czemu akurat taki wybor a nie inny?Z obserwacji wnioskuje ze blask jest 2gim najgorszym epikiem (nie nie mam epika ale widzialem w akcji prawie wszystkie) Najbardziej poszkodowany jest niestety sheed gdyz jego odpo na korzenie dzialaja tylko przeciwko jednej klasie. Czy w planach jest dodanie jakichs nowych broni dla luka na wyzsze lvle ? (zapewne bedzie gadka, luk nie jest od dmg tylko od debufow. Wiec druid i vd tez nie sa od dmg a jednak krytyki maja) ps nie bylem pewien czy umiescic ten post tu czy w temacie o epikach, wybralem ten z racji ze jest pytane o przyszlosc niektorych epikow i zmian jakie maja / mialy w nich zajsc lecz jesli jakis admin uwaza ze jest to zly temat prosilbym o przeniesienie tego posta do odpowiedniego tematu -wraz z odpowiedzia dryga -. _________________ *Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever) (In)famous asian women lover from s3. Ostatnio edytowany przez Shorty 18 Kwi 2012, o 00:35, edytowano w sumie 2 razy |
17 Kwi 2012, o 12:23 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Jest to błąd, niebawem zostanie naprawiony.
_________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
17 Kwi 2012, o 14:25 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Mam kolejne pytanie: Czy są w planach eventy na starej mapce?
|
17 Kwi 2012, o 17:06 |
|
Błądzący w Tunelach
|
A ja mam pytanie z innej beczki
Ile będzie nowych bossów dla Highlvl i czy będa one płatne? --------------------------------------------------------- Dryguś napisał(a): Opłaty za insty Nic nie powiem Ale rozważamy różne opcje. Moge tylko powiedzieć, że na pewno nie będzie wstępu za platynę ^^ Najpierw czytamy potem zadajemy pytania Pirek _________________ Madrytczyk S1 Druid - 140 lvl - Life is a sharp sword, on which God wrote the live, love, suffer ... Jesteśmy tylko pionkami na planszy życia... Szczegóły tworzą doskonałość, a doskonałość nie jest szczegółem. - Do serca To weź pomarańczowy... |
17 Kwi 2012, o 19:33 |
|
Chodząca legenda
|
Shaimen, pas dla fizola dający manę, co w tym dziwnego?
Niektóre profesje korzystają z many np łucznik czy rycek. |
17 Kwi 2012, o 20:01 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
@drygu
Mam pytanie o balans postaci, wiem że już padało to pytanie i nawet dostaliśmy odpowiedź, że dopiero w podklasach. Zapytam jednak o to ponownie po to, żeby zwrócić uwagę na wagę tej kwestii. Balans pomiędzy postaciami jest (imho) kluczową sprawą w grze, bo zależy od tego przyjemność/zadowolenie/grywalność, jakie gra dostarcza nam (graczom). A to jest, moim zdaniem, ważniejsze niż odświeżanie grafiki, dodawanie koloerków, etc... Wiem, popełniłem błąd i przed przystąpieniem do gry nieprzestudiowałem dogłębnie forum - inaczej dowiedziałbym się, że klasa, którą wybrałem jest do bani, zaufałem temu co zostało napisane na wiki...i wybrałem barbarzyńcę (miałem dość gry łucznikiem po Linege II, „tankiem” po Arkadii, a magów z definicji nie lubię). Słyszałem, że zmiany będą w podklasach... dopiero wtedy?? Ktoś napisał, że możliwe, że dopiero od przekroczenia 60 poziomu... jak mam się męczyć kolejne 20 poziomów, to pewnie odpuszczę sobie zabawę i zmienię grę na coś innego. Lubię grać, lubię "expić", ale praca, żona, etc. pozwalają mi na to tylko w ograniczonym (i słusznie) zakresie. Podejrzewam, że nie wszyscy gracze to nolify, gotowi spędzać 24/7 na graniu, tylko grają z "doskoku" (godzinka tu, godzinka tam). Gorący postulat, zróbcie coś z balansem postaci, a jak ktoś ma czekać na to do 60 lvl, do podklas, to szkoda czasu. Czasem wystarczy kosmetyczna zmiana aby poprawić układ sił – ciekawych pomysłów w tym zakresie, uważam że na forum padło mnóstwo. Pozdrawiam, |
19 Kwi 2012, o 12:05 |
|
Błądzący w Tunelach
|
No wszystkie dotychczas dane na tacy materiały bardzo mi się podobają :d
Oby tak dalej _________________ Serwer VGram jako:Inese [Mosiek]Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego - niczego więcej. Jeśli pomogłem to "Kliknij Kufelek" Czytaj: http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=161&t=9053 http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=161&t=16507 |
19 Kwi 2012, o 14:39 |
|
Administrator
|
Rary dla rycka i wszystkich innych klas:
Wprowadzimy nowe rary. Za chwilę zarzucimy rynek nowym sprzętem wszelkich rodzajów. Nowe insty Pojawią się bossy ultra trudne (90+) oraz łatwiejsze 70+. Cytuj: czy zostaną dodane jakieś nowe rzeczy w podręcznym sklepie platynowym Jeżeli macie jakiś pomysł co tam możemy wsadzić tak aby nie dać zbyt dużej przewagi kupującym a jednocześnie na tyle atrakcyjne aby gracze chcieli to kupować to jesteśmy otwarci na propozycje Cytuj: Czy zamieżasz usunąć bug z przeniesieniem do starego trentis? Póki co zostaje Cytuj: A czy "rozproszenie Holma" lub "Skok Farida" działają z tarczą u rycerza lub ognistą sferą u MO Rozporszenie holma działa wraz z nimi. Skok farida działa w tej samej kategorii co blok tarczą i sfera. Tzn. najpierw liczy skok. Jeżeli się udał to nie aktywuje już bloku tarczą ani ognistej sfery. Cytuj: Obecnie instancje robione są tak, że bez druida ani rusz. Jest to jedyna wymagana postać na większość instancji. Czy planujecie coś z tym zrobić? Może jakąś reformę w leczeniu? Szykujemy nowy rodzaj AI mobów. Postaramy się dobrać je tak aby druid nie był konieczny przy niektórych bossach. Nie wiemy jednak czy nam się uda Cytuj: Nie wiem czy ktoś to zauważył ale wszystkie instancje z bossami są w jaskiniach lub pomieszczeniach. (oprócz wendiego) Można wiedzieć dlaczego nie ma żadnej instancji na świeżym powietrzu? Czy stworzenie takiej to jakiś problem? Na świeżym powietrzu jest Valdarog. Będzie też jedna z następnych instancji. Krainy na świeżym powietrzu mają ten problem, że więcej ważą ponieważ trzeba pokazać co jest za ścianą Ale będziemy się starać dodawać coraz więcej inst na powierzchni. Cytuj: Wszystkie bossy jakie mamy w grze posługują się -Już istniejącymi skillami. Czyli takimi które posiadają bohaterowie. Po za małymi wyjatkami typu zamrożenie czy błyskawica. No ale niestety i te skille wśród mobów są popularne. Czy możemy liczyć na to, że nowe bossy będą posiadały swoje unikalne skille czy zostaną wykorzystane już istniejące. Niektóre moby mają unikalne skille (Valdarog, zombie). Planujemy dodawanie więcej unikalnych skilli. Cytuj: A ja mam pytanie ^.^ bo już pisze, że wymyśliliście umiejętności dla postaci. Kiedy je przedstawicie : > taki mini rąbek tajemnicy ^^ PRzedstawimy je jak zakończymy prace nad nową krainką. Chcemy móc uczestniczyć w dyskusji. A póki co nie starcza nam na to czasu ponieważ chcemy jak najszybciej skończyć najbliższy update. Blask Wkradł się błąd. Blask zostanie naprawiony. Prawdopodobnie zrezygnujemy ze zmenijszonego zużycia kondycji i dodamy % do trafienia ataków dystansowych. Cytuj: Czy są w planach eventy na starej mapce? Namówcie gm'ów to wam zrobią Balans postaci Barbarzyńca to bardzo dobra klasa postaci. Tylko nie wszyscy sobie z nią dobrze radzą. Wszyscy narzekają na swoją klasę. Nawet druidzi. W taernie po prostu nie ma postaci dobrej do wszystkiego. Każda ma swoje mocne i słabe strony. |
20 Kwi 2012, o 10:32 |
|
Strona 16 z 83 |
[ 821 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 83 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |