Strona 3 z 7 |
[ 61 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowe bossy
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Simona
Rejestracja: 22 Gru 2010, o 19:03 Posty: 67 Miejscowość: Niby landia Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
władca ognia : 2,5 k hp obstawa : słudzy ognia 0,5 hp
Umiejętności: Fireball , wzmocnienie ( coś takiego jak inka ) był by to mini boss z którego nie lecą rary ale exp jest Władca komarów : 1,5 k hp . Obstawa : komary Umiejetnosci : Gryzienie krwawienie , Dyńka ( ) _________________ ******************************************************************************************************* |
27 Mar 2011, o 20:39 |
|
Walczący z drzewcami
|
Supermegapotężnywładcaciemnościitakdalej
miał by 4khp i atakował potężną błyskawicą Na serio zaczyna sie tu robić spam. Według mnie nowe bossy nie są potrzebne. _________________ dr 120 |
27 Mar 2011, o 22:09 |
|
Walczący z drzewcami
|
niepotrzebne? ile razy mozna bic te same duchy, krzyzaki itd
_________________ Koko: kuki jak nazwac gildie? -nie wiem, czy to wazne? .. -dlaczego nazwales nasza gildie NoName? -bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa Dzieki. Wszystkim. |
27 Mar 2011, o 22:20 |
|
Walczący z drzewcami
|
lehmar tobie nie są potrzebne nowe bossy ,bo ty tylko po zamku latasz:)
przydały by się nowe bossy np z 40k hp lub coś było by co robić chociaż _________________ 2010-12-23 09:07:11-start gry 2012-04-07 21:25~ koniec gry(ban) 20120-06-01 xx:xx-powrót |
27 Mar 2011, o 22:20 |
|
Walczący z drzewcami
|
Mortal chodziło mi o te bosy dla newbie
Mają krzyżaka, herszta badbeka ichitiona itd. A bosy +70? Nie ważne jak by były silne schemat sprowadza się do jednego: -korzenie -zakładanie debufów -zbijanie hp -ukazanie Powtarzać aż do zdobycia rara. _________________ dr 120 |
27 Mar 2011, o 22:47 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Nie do konca Lehmar. Wlasnie w innej strefie rozmawiamy o bossach i sprowadza sie on do schematu innego niz powyzszy. Najpierw trzeba bedzie dojsc do tego Bossa, a potem go zabic omijajac pkt. 1 lub 2 ze wzgledu na odp. Bossa. I dojscie, i zabicie nie bedzie latwe, ale wymyslanie nowych bossow dopiero zaczynamy. Jak macie ciekawe pomysly to potrzeba nam cala instancje, wszystkie mobki po drodze, staty bossa, skille, rary z niego oraz z przykladowe ss'y mobow w drodze. Prosze o konkretne pomysly.
_________________ Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl |
27 Mar 2011, o 23:32 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Lehmar i tobie podobni:
Jeśli gra tak totalnie cię znudziła, że nie dość, że sam nie potrafisz wykrzesać z siebie nawet krzty entuzjazmu, ale dodatkowo "zatruwasz" innych, lub usilnie próbujesz, to chyba oznaka, by dać sobie spokój Jeśli czegoś nie chcesz to nikt do niczego cię nie zmusza, w tym kwestia bossów - zmusza cie ktoś byś na nie chodził? Nie, rary możesz kupić. W grze panuje zasada dobrowolności, zaś twe marudzenie w niczym nie pomaga, a hamuje graczy z na prawdę świetnymi pomysłami, bo nie będą ich publikować. Więc może nie przejmujmy się takim gadaniem i twórzmy na chwałę Taernu _________________ Być neutralnym w walce dobra ze złem, to opowiadać się po stronie zła Andrzej Sapkowski, Lux Perpetua |
28 Mar 2011, o 07:13 |
|
Walczący z drzewcami
|
jak ty lehmar chyba MIŚA na oczy nie widziałeś ,lub smoka
bo ty tylko zamek zamek zamek a dojdź sobie pan do modliszki(tygrysa) czasami się idzie 30min a czasami 4h i np tak jak moja wczorajsza wyprawa 3h łażenia i jeszcze padłem i liczyłem że spotkam ekipe a tu ,nie spotkałem i się zdenerwowałem ,bo oni sobie bili już tygrysa a ja nie .Jeszcze poleciała koledze peleryna (debba) _________________ 2010-12-23 09:07:11-start gry 2012-04-07 21:25~ koniec gry(ban) 20120-06-01 xx:xx-powrót |
28 Mar 2011, o 08:00 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 2 Lut 2011, o 23:50 Posty: 4 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
tez jestem bardziej za tym zeby na wyspie tam gdzie sie lowi rybki zrobic jakiegos bosa, np ten pomysl z minotaurem byl elegancki
do tego umiescic go gdzies gdzie ciezko dojsc zeby exp tez wpadal, co do loota to niewiem zdaje sie na tworcow gry ale wlasnie szkoda marnowac tej wyspy tylko na dorsze, mozna by to jakos urozmaicic _________________ Dzeusek luk - s3 ON Voodobu 34lvl vd off - s3 Buby 27 MO off s3 Bubson 21 barb off s3 Derkael 21 ryc off s3 NO FEAR |
28 Mar 2011, o 14:15 |
|
Walczący z drzewcami
|
Moj lekki pomysl
1Zaczne moze od instancji Instancja o nazwie Labirynt zagubionych wczesniej jednak trza wykonac quest (tutak by sie przydal jakis pomysl na quest 35+), ktory umozliwi wejscie do instancji Instancja jak nazwa wskazuje jest labiryntem, z kazdym wejsciem do instancji budowla sie zmienia (o ile to mozliwe) albo rozmieszczenie mobow, w labiryncie tym bedzie chodzilo o to by dojsc do Bossa dobra droga/ droga z najmniejsza iloscia mobow, gdyz expienie na nich w porownaniu do zgrzytow by bylo nieoplacalne (odp przed bossem i przed wejsciem tylko) 2Potwory (moby) Straznik [2400HP] fizol ala sheed, podchodzi, wali kopniaki itd Obrazenia kolo 200-300 Loot: zloto Chemik [2000HP] zaburza mysli (to co ma duch energi), atakuje z kuli energii (obr kolo 300) i z palki (kolo 150) Loot: rowniez zloto samo Wieksze moby cos ala kolekcjoner czy tam szczudlak Mistrz [7500HP] typ mo, uzywa deszczu ognia (obr 200-300), podpala oraz wysysa mane, meteor do dyskusji Loot: zloto, flasze oraz rozgi Klucznik [8000HP] wyposazony w jednoreczny w ktores kastety do tego strzela tym co sheed, uzywa kontroli oddechu i unikow Loot: zloto, oraz jeden platynowy klucz dla losowej osoby Normalne grupki mobow w inst: 2x straznik+1 chemik, 2x chemik+1 straznik, te wieksze: mistrz+2 chemikow, mistrz+chemik+straznik, 2x straznik+klucznik i ta najwieksza klucznik+ mistrz+ chemik+ straznik 3Boss Chcialem troche urozmaicic to i dalem 2 bossy w jednym teamie z ktorych spadaja 4 rary, czyli 2 rary na bossa, jesli np ktos padnie a boss zostanie zabity, to straci szanse na loot z danego bossa Zdobywca [17000HP] typ kusznika, grad (~300), tzw strateg, czesto uzywane ogniste strzaly (500-700 obr), zmysly ofc + strzala ktora zabiera mane, w miare dobra odpornosc na uroki Loot: zloto, inne itemki i rary: "Narzutnik" - pelerynka [+4moc,+10wiedza,+40HP,+80mana] od 40 lv "Zdobytnik" - pierscien [+20moc,-5wiedza,+50HP,+50mana] od 40lv Drugi boss: Bohater [18000HP] typ rycerza, wrzuca zawsze ochrone na Zdobywce, malo podatny na ogien/cien/ cos jak krab, kontrola oddechu, potezne uderzenie (~500), oraz jesli ten wczesniejszy ma strzale co mane zabiera to temu bym dal ciecie co kondycje zabiera, albo ten buff co kondycje zabiera, w miare dobra odpornosc na uroki Loot: zloto, platynowy klucz, inne itemki i rary: "Otartum" - pas [+4sila,+10zrecznosc,+90HP,+30kondycji] od 45lv "Ekshilil" - miecz jednoreczny [101Obrazen,+15Sila,-5zrecznosc,+120HP,+30Mana,+30Kondycja] Chcialem by powstal boss o trudnosci pomiedzy duchami (ognia/energii/zimna), wieza a duchem zamku Te dwa bossy sie uzupelniaja i nie sa tak latwe do pokanania, on na wiekszosc odporny, rzuca ochrone na bossa luka ktory bije z dystansu i obszarowo, wiec same korzenie nie wystarcza jestem otwarty na wszelkie poprawki, wyzwiska i komentarze _________________ Koko: kuki jak nazwac gildie? -nie wiem, czy to wazne? .. -dlaczego nazwales nasza gildie NoName? -bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa Dzieki. Wszystkim. Ostatnio edytowany przez kuki, 29 Mar 2011, o 14:32, edytowano w sumie 1 raz |
28 Mar 2011, o 15:00 |
|
Strona 3 z 7 |
[ 61 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |