Strona 5 z 83 |
[ 821 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 83 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
W PLANACH - materiały i komentarze
Autor | Wiadomość |
---|---|
Pogromca Valdaroga
|
A jak zapatrujecie się na propozycje bossów z forum? Np mam nadzieję, że mój pomysł zostanie wprowadzony viewtopic.php?f=70&t=17721 ?
A teraz całkiem serio. Forum pełne jest pomysłów niektóre jak to mówię "nie zasługują na rangę pomysłu" ale wiele jest całkiem spoko. Czy ktoś to przegląda? Pomysły na bosy, lokacje, przedmioty? Często temat ma po 5 stron a brak w nim wypowiedzi administracji. Wiele tematów idzie w zapomnienie szczerze powiedziawszy to chyba wszystkie. Czasem odnoszę wrażenie, że dział z pomysłami został zapomniany. |
5 Kwi 2012, o 20:22 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Pirek ma całkowitą rację. Zapowiada się ciekawie na tej nowej mapie dla hlvli.
_________________ Masart s2 |
5 Kwi 2012, o 20:55 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Ja mam pytanie do tego Taernu w 3d
to będzie tak, że ten stary Taern zostanie i dodacie nową wersję do pobrania czy zmienicie tą wersję z 2d w 3d ? _________________ S1 Garthmogg MO Prawdziwy wojownik nie dobija przeciwnika lecz pomaga mu wstać To znaczy, że nie jestem prawdziwym wojownikiem |
5 Kwi 2012, o 21:58 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Taern 3d to odległe marzenie... nie ma co sobie tym głowy zawracac:)
_________________ "Trzeba się upić, żeby w ogóle wrócić..." |
5 Kwi 2012, o 22:00 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
mnie zastranawia sposób walki skoro Taern jest grą turową to jak to pogodzic w 3d
_________________ S1 Garthmogg MO Prawdziwy wojownik nie dobija przeciwnika lecz pomaga mu wstać To znaczy, że nie jestem prawdziwym wojownikiem |
5 Kwi 2012, o 22:02 |
|
Pogromca Valdaroga
|
a może czytajcie ze zrozumieniem... drygu napisał tylko, że tworzą modele w 3d, po to żeby ostateczna grafika miała jak najlepszą jakość. taern w 3d to już wymysł graczy;p
|
5 Kwi 2012, o 23:25 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Garthmogg napisał(a): mnie zastranawia sposób walki skoro Taern jest grą turową to jak to pogodzic w 3d Przykład to Gorky 17 albo seria Heroes i mówiąc Taern 3d tak własnie go widzę.. _________________ ~~Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych nigdy ich nie osiągnie~~ ------------------------------------------------------------------------------------------------- |
5 Kwi 2012, o 23:36 |
|
Administrator
|
Póki co nie ma w planach przerobienie Taerna na grę 3d. Priorytetem jest to aby działał w przeglądarce a lokacje szybko się wczytywały. W tej chwili łącza są jeszcze za wolne a wsparcie grafiki w przeglądarce za słabe aby warto było przechodzić na 3d. Ale nie wykluczamy kiedyś takiej możliwości.
Co do pomysłów: Gdy było mniej graczy to czytałem wszystko od deski do deski bo pomysły były bardziej przemyślane i nie było ich tak dużo. Wiele z nich wprowadziliśmy do gry. W tej chwili jest tam masa spamu a ja mam listę rzeczy do wprowadzenia na najbliższe półtora roku Dlatego tak naprawdę zakwalifikować się do wprowadzenia może tylko i wyłącznie jakiś wybitny pomysł. Wymyślenie nowego bossa, moba czy krainy to banał. Takich pomysłów mamy w biurze 40 na godzinę. Dlatego w tym pomocy nie potrzebujemy. Z podklasami natomiast jest tak, że wszyscy proponują 1,2 max 3 podklasy. A żeby to trzymało się kupy to trzeba wymyślać kompleksowo. Zaproponować podklasy do wszystkich klas tak aby mieć na uwadzę dobry balans. Z tym już jednak jest masa roboty a do tego nie ma gwarancji, ze całą robota nie pójdzie do kosza. Tak samo trudną sprawą jest wymyślanie mechaniki gry. Jeżeli ktoś wymyśli jak ciekawie, kompleksowo ułożyć wojny gildiowe to wprowadzimy to natychmiast To jednak jest już 100x trudniejsze zadanie od i nikt do tego się nie kwapi ^^ |
6 Kwi 2012, o 00:19 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
drygu napisał(a): Tak samo trudną sprawą jest wymyślanie mechaniki gry. Jeżeli ktoś wymyśli jak ciekawie, kompleksowo ułożyć wojny gildiowe to wprowadzimy to natychmiast To jednak jest już 100x trudniejsze zadanie od i nikt do tego się nie kwapi ^^ TO w czym problem ? Zróbcie konkurs i setki pomysłów otrzymacie. Wybierzecie najlepsze , najciekawsze ,najkonstruktywniejsze i z górki. Sam mam kilka pomysłów^^ _________________ ~~Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych nigdy ich nie osiągnie~~ ------------------------------------------------------------------------------------------------- |
6 Kwi 2012, o 01:29 |
|
Pogromca Valdaroga
|
A ja mam pytanie do Dryga odnośnie petów.
Wiem już, że czas leczenia petów gildiowych zostanie zmniejszony - nie wiem, czy zostanie zmniejszony dla wszystkich, czy za opłatą, ale zmniejszony zostanie, ok. Chciałbym zapytać, czy zostanie u petów zmieniona domyślna funkcja. Aktualnie po zalogowaniu pet jest aktywny, co jest często uciążliwe z racji tego, że może nas gra wyrzucić, kiedy przechodzimy na red polu etc, etc, logujemy się, pet jest aktywny, ktoś nas atakuje i klops, wiadomo, że w walce pet vs gracz zwierzak nie ma szans. Po zalogowaniu się do gry jest okres, kiedy my nic nie widzimy i nic nie możemy zrobić, ale nasza postać już stoi i można ją atakować. Więc domyślna funkcja z wyłączonym petem byłaby chyba logicznym posunięciem. _________________ |
6 Kwi 2012, o 02:10 |
|
Strona 5 z 83 |
[ 821 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 83 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |