Strona 64 z 83 |
[ 821 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 83 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
W PLANACH - materiały i komentarze
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Administrator
|
Z grubsza 5 razy.
|
|
4 Wrz 2012, o 12:34 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Rozważaliście opcję wprowadzenia na serwery 1-4 opcji Pokaż-Ukryj wartości % (z domyślnym pokaż)?
Jak wiadomo jest z tym wiele kontrowersji i sporo ludzi uważa, że woleli by ich nie widzieć. |
|
4 Wrz 2012, o 12:47 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Pirek napisał(a): Rozważaliście opcję wprowadzenia na serwery 1-4 opcji Pokaż-Ukryj wartości % (z domyślnym pokaż)? Jak wiadomo jest z tym wiele kontrowersji i sporo ludzi uważa, że woleli by ich nie widzieć. to jest generalnie ekstra pomysł. _________________ http://www.youtube.com/watch?v=deBP2qJZ9XE W grze od 12.2011 - 02.2014. Obecnie sporadycznie Znany też jako Altair Ostatni z rozwiązanej grupy Elitarnych Testerów. Dawniej mod/smod na s4, eu, s3 i mod forum.com |
|
4 Wrz 2012, o 12:49 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Generalnie uważam, że pomysł jest (tu proszę wpisać min. 3 inwektywy, które przyjdą wam na myśl jako pierwsze).
Nie rozumiem kompletnie postaw niektórych graczy, którzy oczekują, że jak coś jest większe niż 50% (szczególnie gdy gracz atakuje) to hit ma wejść, a jak mniejsze (szczególnie gdy gracz się broni) to hit ma być chybiony. Nie potrafię pojąć, że dziedzina nauki, jaką jest statystyka, może być na tak prozaicznym poziomie, aż tak niepojęta, dla części graczy. Inna sprawa, że kształtowanie się procentów OGROMNIE pomaga w walce. To nieważne, czy hit jest trafiony, czy nie, ale z procentów można wywnioskować, jaką dalszą taktykę zastosować w kolejnych rundach. Jeśli ktoś tego nie pojmuje, to chyba najlepiej zrobi, jak pójdzie pograć w farmville albo inny facebookowy chłam. _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
|
4 Wrz 2012, o 13:06 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
no dzieki % widze czy atak dac na wiecej pa czy mnie
troche to denerwoje ze na 80% nietrafiasz a dr na 20 korzeniem ale jednak lepiej zeby byly % Przypominam to nie jest dyskusja o tym czy procenty mają zostać czy nie !!! Więc zaprzestańcie dyskusji Na ten temat!!! Pirek |
|
4 Wrz 2012, o 13:20 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Skoro wejdzie rozbudowana mapka Alaril to czy;
Stare instancje będą przemalowane? Rary z nowych bossów będą zamiennikiem starszych rarów? Mapka dla których lvli będzie przeznaczona ? _________________ 'Just look at the flowers' |
|
5 Wrz 2012, o 16:55 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
drygu napisał(a): Ostatnie problemy z serwerami były spowodowane przez ataki DDos (http://pl.wikipedia.org/wiki/DDoS). Nie wynikały z ich naturalnego nadmiernego obciążenia czy bugów w grze. O.o czy ja to dobrze rozumiem, że ktoś urządza celowy sabotaż? zapytam jeszcze o działki pod siedziby gildii na s3 (nie wiem czy na którymś jeszcze serwerze też się skończyły), czy zostaną dodane przy okazji tej drobnej aktualizacji w tym tygodniu? wiele osób na nie czeka i dopytuje się o to a niestety ciągle nic nie wiadomo... |
|
5 Wrz 2012, o 20:56 |
|
|
Administrator
|
Aby zmobilizować się bardziej do dzielenia się z wami informacjami założyliśmy developerskiego bloga Min. raz w tygodniu będziemy zamieszczać nieco obszerniejszy wpis na temat tego co się aktualnie dzieje na wszystkich frontach pracy nad grą. Publikowanie wpisów zostało dodane do naszego kalendarza obowiązków więc na pewno będzie aktualizowany
Blog znajdziecie pod tym adresem: http://blog.taern.com/ Poza raportami z obecnie wykonywanych prac postaramy się wrzucać również jakieś ciekawostki, statystki i inne takie. |
|
6 Wrz 2012, o 18:41 |
|
|
Uczeń Simona
|
hm.. dziwne to drzewo , taki pulpet
|
|
6 Wrz 2012, o 21:28 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 17 Maj 2011, o 17:59 Posty: 23 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
A ja mam pytanie odnośnie halitu jak rozwiążecie problem sprzedaży bo gdy powstanie nowa mapa to na pewno będzie więcej chodzenia na drutów na sell
|
|
7 Wrz 2012, o 08:27 |
|
|
Strona 64 z 83 |
[ 821 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 83 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |