Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 821 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 83  Następna
 W PLANACH - materiały i komentarze 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 24 Lut 2012, o 18:28
Posty: 103
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
A skąd ty wiesz, że bedzie jakikolwiek problem?


7 Wrz 2012, o 18:34
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 26 Lut 2012, o 22:10
Posty: 10
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
co do mapy trentis moj zachwyt. ale czym dalej coraz gorzej! Scenografia jest zbyt landrynkowa przypomina my lilltle pony!! To ma byc mroczna kraina, pełna leku i obaw! A tu jakies grafy z barbie! Animacje mobków spoko.


11 Wrz 2012, o 10:39
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15
Posty: 475
Miejscowość: Orzesze
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Mnie się podoba, bo nie każda lokacja w grze musi być ponura i przybijająca.

Uważam wręcz, że to buduje klimat, gdy na powierzchni wszystko wygląda cacy, a po wejściu do jakiejś jaskini, lub wieży okazuje się, że bezpieczniej było zostać na zewnątrz. To instancje mają być straszne, czasami krwawe, dzięki czemu będzie można zbudować jakiekolwiek napięcie wśród graczy... przynajmniej tych, którzy przemierzają dany teren pierwszy raz.

_________________
Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133
Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember

Image
+Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1


11 Wrz 2012, o 11:02
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 799
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
dzięki temu nareszcie uwierzyłem, że coś się działo i dzieje
Image

_________________
We are all the same, players in the game.


11 Wrz 2012, o 11:16
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Paź 2011, o 17:52
Posty: 171
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Jesli sie mozna spytac , to kiedy bedzie nastepny up ? Bo juz jest 12 a upa nima


11 Wrz 2012, o 22:28
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Mar 2011, o 14:03
Posty: 2356
Podziękowano: 161 razy
Otrzymanych podziękowań: 256 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Moim zdaniem stary system wyświetlania dialogów był o wiele lepszy :(


ostrzeżenie za spam - ironka


12 Wrz 2012, o 07:37
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 20 Cze 2011, o 23:04
Posty: 526
Miejscowość: Kutno
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Serwer: HardCore
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Wkurza mnie tylko to, ze po kliknieciu na dialog cale okienko jest przesuniete w prawo.
Czemu opcja konczenia.kontynuowania rozmowy nie mogla znajdowac sie na srodku ekranu tzn w miejscu, gdzie jest moja myszka w czasie klikniecia.
Teraz musze przesowac ja w prawo co udogodnieniem nie jest...


Odkryto widok postaci, tylko po co skoro i tak w czasie rozmowy poruszac sie nie moge

Moze lepiej bylo juz zrobic okno dialogowe z mozliwoscia przesowania przez uzytkownika. Sam ustawil by sobie, gdzie chce takie okienko. Z mozliwoscia blokady:(


ostrzeżenie za spam - ironka

_________________
--
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki na cud trzeba chwilę poczekać ;)


12 Wrz 2012, o 07:44
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 27 Cze 2012, o 13:37
Posty: 24
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
czemu z każdym kolejnym upem z naprawdę fajnych modeli mobków robicie z nich jakieś groteskowe paskudztwa? najpierw klimatyczna, spora (z dojściem) jaskinia herszta przepoczwarzyła się w cyrk wypełniony komiksowymi, śmiesznymi ludkami, teraz z przyjemnych dla oka drzewców zrobiliście irytujące kupki siana. Błagam po co zmieniać coś co jest dobre? :/ Także, mały postulat z którym myślę że większość graczy się zgadza - skończcie zabijać klimat w grze, robiąc teoretycznie ładniejsze mobki i lokacje, a tak naprawdę totalnie psując ich wygląd i fajność. :<


12 Wrz 2012, o 08:17
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 23 Maj 2011, o 20:57
Posty: 145
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Serwer: Tolnor
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
kolejne niepotrzebne zmiany i kolejne beznadziejne zmiany. wspomniane dialogi a takze rozmowa w walce jest dziwna, a po jej zakonczeniu w tym okienku nad 'gotowy' nie wyswietlaja sie nicki przy wypowiedziach. po kliknieciu 'gotowy' nie widac kto kliknal, jest tylko '...opuscil pole walki'. na mapie nie widac dokladnie ile mobow jest w druzynie, taka niewyrazna czcionka. i skilfy wygladaja gorzej niz wczesniej co myslalem ze jest niemozliwe.
zajmijcie sie czyms pozytecznym a nie takim gownem, robiac z tego jeszcze wieksze


ostrzeżenie za spam - ironka


12 Wrz 2012, o 09:52
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Sty 2011, o 19:14
Posty: 227
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
snuu napisał(a):
kolejne niepotrzebne zmiany i kolejne beznadziejne zmiany. wspomniane dialogi a takze rozmowa w walce jest dziwna, a po jej zakonczeniu w tym okienku nad 'gotowy' nie wyswietlaja sie nicki przy wypowiedziach. po kliknieciu 'gotowy' nie widac kto kliknal, jest tylko '...opuscil pole walki'. na mapie nie widac dokladnie ile mobow jest w druzynie, taka niewyrazna czcionka. i skilfy wygladaja gorzej niz wczesniej co myslalem ze jest niemozliwe.
zajmijcie sie czyms pozytecznym a nie takim gownem, robiac z tego jeszcze wieksze


Jeżeli chodzi o zmiany to jednemu się podobają drugiemu nie, każdemu się nie dogodzi.

Jeśli chodzi o twoje oburzenie co do wprowadzanych zmian co ma dodawanie grafiki do reszty zacytuje:
szkoper napisał(a):
Hello,
Muszę wam coś wytłumaczyć:
1. Wprowadzanie grafik, nowych krain, wyglądu sprzętu etc. nie powoduje opóźnień prac przy wprowadzaniu podklas, napraw bugów itp.

-Grafiki robi jedna osoba (grafik, znany jako Pan Tomek)
-A wprowadzaniem nowości w mechanice jak podklasy, naprawa bugów zajmuje się programista czyli Drygu.

Jedno z drugim nie koliduje i są od siebie niezależne. Wprowadzanie jednego nie powoduje opóźnień w drugim.


Może wychylam się za bardzo za okno ale dyskusja nad wprowadzonymi zmianami powinna się toczyć w tym temacie viewtopic.php?f=14&t=18341

_________________
Arcuss - łucznik lvl 107 s2

Ignorantia iuris nocet


12 Wrz 2012, o 10:22
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 821 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 83  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron