Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 4 posty(ów) ] 
 boss 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Paź 2011, o 11:15
Posty: 30
Miejscowość: Lubin
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post boss
siema mam pomysl na nowego bossa a mianowicie

Kalkar stał by na wyspie otoczony szkieletemi jego ataki to
krzyk, gradobicie i szpicasty pazur
obronne to iluzja i porost futra

rary z kalakra to
grather spodnie
wym poziom 40
hp +100
mana+100
wym wiedza 70


pazury bron
wym poziom 37
wym zrecznosc 70
zrecznosc +10
hp + 100
obrazenia 109

koraliki naszyjnik
wym poziom 45
wym moc 65
hp + 150
mana +100
moc +5
mozna ten pomysl troche dopracoac opiniami innych graczy
pozdrawiam abert 22 druid S2

_________________
Życie jest jak papier szare długie i do dupy


16 Paź 2011, o 14:15
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Maj 2011, o 22:52
Posty: 119
Miejscowość: Knurów
Podziękowano: 86 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Serwer: HardCore
Post Re: boss
I oto mamy okazję zobaczyć kolejny niedopracowany, pisany przy okazji pseudo-pomysł na nowego bossa. Takimi tematami tylko zaśmiecacie forum :)

xxpuzonxx napisał(a):
mozna ten pomysl troche dopracoac opiniami innych graczy

Jest to Twój pomysł i od Ciebie wymagane jest jego dopracowanie.

_____________
Pozwolę sobie zacytować wypowiedź Mystherii z innego tematu:
Mystheria napisał(a):
Pamietajcie jednak, ze wszystko to ma byc mozliwie jak najprostsze do wprowadzenia, bo nawet najgenialniejsze pomysly nie przejda, gdy beda skomplikowane. Nie rzucajcie wszystkiego co wam przyjdzie do glowy, musicie dokladnie to przemyslec i opracowac (dla jakich poziomow i jakich klas ma byc instancja / boss, gdzie ma byc wejscie do instancji, jak wygladac ma sama instancja, jakie moby maja byc w instancji, jakie skille maja miec, aby bylo to dopasowane do zalozen poziomow i klas i wiele wiele innych rzeczy).
Moja rada, nie robcie wszystkiego na sile oryginalnego i nowego, czesto mozna uzyc juz gotowych rozwiazan (zamiast wymyslac nowe skille dla mobow, lepiej uzyc jakiejs ciekawej kombinacji juz istniejacych skilli). Lubimy, jak wszystko jest tez uargumentowane (dlaczego akurat cos powinno byc tak, a nie innaczej, jakie sa tego wady i zalety, czy jest to dopasowane do pierwotnych zalozen itp.)


Edit: Takie tematy bardziej pasują do działu "Pomysły i propozycje".

Pozdrawiam :P

_________________
Retired...


16 Paź 2011, o 14:25
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 10 Kwi 2011, o 13:33
Posty: 71
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Post Re: boss
To jaki to pomysł to jeszcze pół biedy ale post jest nie w tym dziale. Pomysły wpisujemy tam: http://forum.taern.pl/viewforum.php?f=121

_________________
DrQ S3
Haitan S3


16 Paź 2011, o 15:02
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Post Re: boss
Ciekawszym pomysłem by było wprowadzenie filtru na nazwę temat: "Nowy Boss"

Co do pomysły jest słaby, głupi, niedopracowany itd. Przeciw.

_________________
dr 120


16 Paź 2011, o 17:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron