![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zmiany w sheedzie
Zmiany w sheedzie
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
![]() |
Proponuje do latającego kolanka u sheeda dodać zmiejszenię "pa" u przeciwnika.
Na 1 poz umiejętności zabierało 0-1 pa i tak dalej np 2 poz zabiera 1-2 pa. ![]() Następnie kontrola oddechu-proponuje aby była dla całej grupy,ponieważ sheed nie ma żadnych akcji dla grupy. ![]() Uderzenie Chi-proponuje zrobienie podobnego sposobu jak u voodoo zabiorę przeciwnikowi np 200many i 300kondycji - a ona powędruje do mnie w taki sposób nie będziemy się martwili o nasza manę i kondycję. ![]() Dziękuje i pozdrawiam ![]() |
31 Paź 2011, o 21:22 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 27 Lut 2011, o 10:24 Posty: 627 Miejscowość: Mokradła . Podziękowano: 101 razy Otrzymanych podziękowań: 154 razy Nick w grze: DaQu Serwer: Tolnor ![]() |
Zły dział, bardziej pod pomysły idzie..
Sheed jest dobrze zrobiony, po kiego szperać w nim skoro jest git.. -.- |
31 Paź 2011, o 21:33 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 31 Paź 2011, o 21:36 Posty: 6 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Niech cios Chi zdejmuje np 200many i 300kondy a pół tego idzie do sheeda który zadaje
ten atak _________________ SzymekMO 26lvl - postać do PvP Szymekw 29lvl -Postać do Expa |
31 Paź 2011, o 21:40 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55 Posty: 511 Miejscowość: Poznań Podziękowano: 8 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy ![]() |
zgadzam się z TheDaQ Sheed jest całkiem dobrze zrobiony
![]() Może przydało by się dodać aby kontrola na 7 poziomie dodawała 3PA wtedy będzie bardziej korzystny dla grupy niż jest obecnie ![]() Ale i tak jest dobrze ![]() Przy okazji przydało by się aby któryś z fizoli dostał atak obszarowy fizyczny (opcjonalnie w podklasie np.) Dlaczego tylko MO i Łucznik mają się bawić obszarówkami ? ![]() _________________ Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku) Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży) |
31 Paź 2011, o 21:42 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 27 Lut 2011, o 10:24 Posty: 627 Miejscowość: Mokradła . Podziękowano: 101 razy Otrzymanych podziękowań: 154 razy Nick w grze: DaQu Serwer: Tolnor ![]() |
Skoro inni mogą dostać obszarówki ( których mistrzami są mag ognia i łucznik ) dajmy mo uroki i odejmowanie pa a lukowi korzenie..
Piszecie te swoje pomysły na odwal się.. typu ja chcę to i to bo będzie lepiej i bd koxem !! *siłaa* |
31 Paź 2011, o 21:45 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 3 Lip 2011, o 17:14 Posty: 278 Miejscowość: Wałbrzych Podziękowano: 43 razy Otrzymanych podziękowań: 127 razy Nick w grze: Jachu Serwer: Tolnor ![]() |
cios obszarowy wręcz? proponuję tutaj cios z pół-obrotu dla sheeda. atakowałby całą grupe i pasuje dla wojownika, który kopie jakim jest sheed.
|
31 Paź 2011, o 21:46 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga ![]() ![]() |
Dobra zamykam
![]() |
31 Paź 2011, o 21:50 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga
![]() |
[email protected] napisał(a): Proponuje do latającego kolanka u sheeda dodać zmiejszenię "pa" u przeciwnika. Na 1 poz umiejętności zabierało 0-1 pa i tak dalej np 2 poz zabiera 1-2 pa. Tak, sobie niech dodaje i zabiera przeciwnikowi. Niech przeciwnik ma 9, a Sheed 14, wspaniały pomysł... Nigdy nie przejdzie. [email protected] napisał(a): Następnie kontrola oddechu-proponuje aby była dla całej grupy,ponieważ sheed nie ma żadnych akcji dla grupy. Jest za dobra. 55% na ostatnim poziomie i 2PA to dużo, trwa 5 czy 6 tur, więc nie trzeba wrzucać zbyt częśto, spokojnie można obdarować team. [email protected] napisał(a): Uderzenie Chi-proponuje zrobienie podobnego sposobu jak u voodoo zabiorę przeciwnikowi np 200many i 300kondycji - a ona powędruje do mnie w taki sposób nie będziemy się martwili o nasza manę i kondycję. Jakby już zużycie many i kondy u Sheeda nie było minimalne... Saintx napisał(a): Może przydało by się dodać aby kontrola na 7 poziomie dodawała 3PA wtedy będzie bardziej korzystny dla grupy niż jest obecnie W końcu skoro Druid może zabrać 4PA to czemu w przeciwną stronę nie ma być lepszej rekompensaty. Były dyskusje. 3PA nie przejdą, Kontrola zmiejsza zużycie zasobów i to wystarcza. Pirek napisał(a): Dobra zamykam Popieram. Jeszcze tylko przenieść do pomysłów, żeby śmietnika nie było. _________________ Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl |
31 Paź 2011, o 21:54 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55 Posty: 511 Miejscowość: Poznań Podziękowano: 8 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy ![]() |
Z obszarówką dla fizoli miałem na myśli głównie gdyby stworzyć podklasę Barba - musiał by być całkiem inaczej zbudowany (aby zrekompensować ten atak) ale skoro jest najsilniejszy to mógł by przecież walnąć tak w ziemię aby zadać obrażenia wszystkim
![]() Sheed do obszarówki się zdecydowanie nie nadaje ![]() Jajć już zamknięte a ja jeszcze pisałem ![]() _________________ Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku) Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży) |
31 Paź 2011, o 21:54 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |