Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby. https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=11828 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | korzen3101 [ 6 Lis 2011, o 23:13 ] |
Temat postu: | Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby. |
Witam! Chciałbym przedstawić mój pomysł na moim zdaniem ulepszenie gry. Chciałbym żebyście dodali nowe bronie np.stara zardzewiała rura którą można znaleźć np. u kowala albo ją ukraść ^^ Chciałbym również żeby było można kraść.Np.Podchodzisz do kowala gadasz z nim i jest opcja:,,Spróbuj coś ukraść`` i będzie też do tego specjalna umiejętność-złodziejstwo. Ale zawsze będzie szansa tylko 4%/100% żeby ukraść jakąś dobrą,porządną broń,zbroje,hełm itd. Ale za to od 10%-100% żeby ukraść właśnie jakąś słabą broń np. tą starą rurę jak wyżej napisałem,złoto lub nawet jakieś słabe miksturki. Chciałbym żeby były też wprowadzone choroby.Tym wyższy poziom tym większe ryzyko popadnięcia w chorobę np.13 poziom -grypa która oznacza słabą kondycje mniejsze zdrowie i malutko many,ospa która powoduje że postać gracza podczas walki czasami traci kolejkę ruchu żeby się ,,podrapać,,itd. Np. 40 lvl Rak-który czasami powoduję śmierć tzn. Jeśli gracz nie będzie się leczył u specjalnego lekarza oraz można dodać więcej chorób. Myślę że to może chociaż troszkę urozmaicić rozgrywkę. Proszę o przemyślanie mojej propozycji i pozdrawiam. |
Autor: | Saintx [ 7 Lis 2011, o 01:30 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby. |
hm... Co do pierwszego pomysłu z kradzieżą - jakie ograniczenia chciałbyś w takiej opcji? Wprowadzanie czegokolwiek co przynosi tylko zyski jest bezcelowe - spowoduje dewaluację i w efekcie skok w górę cen RARów Chcesz 4% na coś ciekawego, 10-100% na kradzież czegoś typu zardzewiała rurka/złoto/słabe miksturki to z przeciwnej strony przydało by się ograniczenie typu : -możliwość kradzieży u kowala max 25 razy na 24h (teoretycznie daje 100% szansy na kradzież czegoś ciekawego) - 10% szansy na przyłapanie przez kowala - ucieczka - 10% szansy na przyłapanie przez kowala - walka z jednym strażnikiem - 5% szansy na przyłapanie przez kowala - walka z grupą strażników = 100% ded jeżeli nie jesteś w grupie. Wtedy to by miało ręce i nogi ale staje się kłopotliwe ze względu na pracochłonność. (ewentualnie pozostawić sam ogranicznik ilościowy na 24h) Co do pomysłu drugiego: Choroby - to jest gra Nikt nie lubi jak z nieuzasadnionych powodów spada na niego kara - zaraz posypały by się skargi typu ,że ktoś dostał raka drugi raz z rzędu a jego kumpel w tym czasie raz ospę Tutaj jestem przeciwny wprowadzaniu czegoś takiego a tym bardziej w sposób całkowicie losowy, i jeżeli już to powiązał bym to z BOSami. Np. przy zabiciu bosa miało by się 1~2% szansy na złapanie choroby od niego, choroby te były by charakterystyczne dla danego bosa i trwały by max.24h z opcją wyleczenia się u NPC za sporą sumkę złota Same choroby były by zarówno pozytywne jak i negatywne (najlepiej po dwie od każdego bosa) Przykładowo: Herszt - Swąd - Efekt: do pierwszego slotu ataku przykleja się na stałe atak "podrap się" zabierający 20kondycji - wymaga poświęcenia 1Pa bo jak się nie podrapiesz to postać nie wykona żadnego ataku - chojractwo - Efekt: pancerze spadają o 20 punktów ale za to zadaje się o 20% większy DMG z każdego ataku. Krzyżak- Zatrucie - Efekt: ilość posiadanej kondycji i many spada o 20% - Chemiczne Wzmocnienie - ilość posiadanej kondycji i many spada o 20% Niedźwiedź - Pchły - Efekt: Zabiera 2Pa - kop adrenaliny (po walce z takim dużym przeciwnikiem) - Efekt dostaje się 2Pa ... itd. Wtedy nikt nie będzie narzekał na złe choroby jak może dostać dobrą Co do leczenia cena powinna być dość wysoka i wynosić co najmniej 1K złota razy Lv postaci. I o chorobach zabijających graczy bym zapomniał to nigdy nie przejdzie. Niestety pomysł znów robi się w tym wydaniu skomplikowany do wprowadzenia. Ogólnie radził bym ci posiedzieć nad tym pomysłem jeżeli chcesz żeby został realnie rozpatrzony - obecnie podałeś tylko niedopracowaną myśl a takich są dziesiątki na forum Ps nie musisz wzorować się na moim rozwinięciu ale potraktuj to jako przykład jak wygląda tylko odrobinę lepiej dopracowany pomysł (wymagający i tak sporego uściślenia). |
Autor: | mieszczanin [ 7 Lis 2011, o 02:17 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby. |
bez sensu z tymi chorobami, jeszcze troche i bedziemy do lekarza chodzili na usg, a gra bedzie simpsy przypominac. |
Autor: | korzen3101 [ 7 Lis 2011, o 02:26 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bronie, złodziejstwo oraz choroby. |
ok nie ma sprawy jeszcze posiedzę nad tym trochę...Ale dzięki że choć trochę Ci się spodobało Proszę o na razie nie zamykania tematu |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |