Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=12474
Strona 1 z 2

Autor:  wojteksan [ 26 Lis 2011, o 20:04 ]
Temat postu:  Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

Chodzi mi tu o zmiany... dokładnie odnoście tego jaki silne są teraz potworki.

1 Bardzo bolesna kwestia ze strony administracji. Nie poinformowała o wzmocnieniu potworków/ osłabieniu graczy w Aktualnościach.

Rzucam propozycję by takie rzeczy były pierwszorzędnie opisywane przez Naszą administrację, bo zapewne było to bardzo niemiłym zaskoczeniem dla niektórych. Pewnie padnie pytanie czemu niezadowoleni? Proszę...

Mimo że mam na sobie 3 rary i to mocne jak na 30lvl to 3 wilki 24lvl zgrupowane koszą mi ponad 70% Hp lub zmuszają do ucieczki. Czemu?
No cóż nasza administracja wpadła na pomysł aby podwyższyć potworkom/obniżyć graczom -Szansę na trafienie. Jakie są tego skutki... Przeciętnie rozwalałem Voodoo 3 grupy potworków przed odpoczynkiem ... teraz... 2 bo przy trzeciej boję się że zabraknie mi many i HP(nie mówię tu o wilkach tylko o innych potworach na tym lvl w liczbie większej niż 2)... Czemu?... Bo nie mogę trafić .A gdy właduje 1 PA w atak to dodaje mi on może 5% więcej na trafienie... gdy odejmę z 3 PA 1 od ataku to spada o?... ponad 10%.
Kolejna sprawa... potworki jakby nagle dostały więcej PA, albo i maja więcej na trafienie... Nie wiem czy to jest normalne, ale z 5PA o bronę fizyczną + szpilą na 4 lvl i ukazaniem , drzewiec dla przykładu wykonuje 3!!! ataki i ma szans ponad 40% na to że mnie trafi mimo że mam max obrony i debuff na obniżenie jego ataku.
Zapewne przez przypadek i niedoinformowanie , wielu graczu straciło dzisiaj exp przez zgon postaci, mimo ze wcześniej pokonywali jakieś konkretne grupki.

Coś wg. mnie jest nie tak skoro to tak ma działać. Gra dąży do komercji i kupowania tysięcy sztuk platyny- bez której nic nie można zrobić tak naprawdę na początku gry. , a gracz nie może spokojnie poexpić samotnie (... i nie mówię tu o farciarzach którzy z pierwszego lepszego Bossa lootają rary NU bo nie każdy tak ma :>). Zmiany związane z muzyką są dobre... ale czemu od MG dowiaduje się nie chcecie nic robić z tym by gra działała lepiej i się nie cieła z muzyką , bo tak się dzieje. Chodzi mi tu o dodatki ułatwiające przeglądarką transfer danych przy muzyce. (Nie! To nie wina łącza bo mam je całkiem dobre :) )

Może założeniem Administracji jest by "Gracze współpracowali i razem toczyli boje." ?

Ekhem... taaa... grałem w wiele MMOGRP i powiem tak... większość graczy jest jaka jest i nie zamierza pomagać innym , nie dość to... bądźmy szczerzy...część jest złożona z dzieci , które w dzisiejszych czasach są raczej słabo wychowywane pod względem szacunku do innych.

Dążę pokrótce do przywrócenia dawnego balansu między graczami a potworkami , lub zwiększenia mocy umiejętności dla graczy.

Sam znam przykład kilku MMOGrp które też poszły tymi torami i liczba graczy gwałtownie padła. Nie mówię tu o nie wiadomo jaki ułatwieniu rozgrywki... Ale coś kosztem czegoś... Skoro stworki maja więcej zręki/wiedzy , czy więcej defa na ataki , o czemu gracz zostaje bez niczego/lub może został osłabiony?

Będzie też pewnie tekst ... Propka pod siebie... Nie na rękę mi prawda, i każdemu pewnie nie... ale co ma powiedzieć Barbarzyńca z niską skutecznością ataku? Może zróbmy z niego drugiego rycka tylko bez dwuraków , z dwoma tarczami, by biedaczek tylko osłaniał i nie musiał się martwić że nie trafi atakiem... Tak można dawać z zręczność... Ale teraz potworki maja taką przewagę w defie że raczej za wiele procent do trafienie im to nie da. Ja mam o tyle lepiej że mam uroki i Ataki mag. dystansowe.

Tyle na dziś. Pozdrawiam i przypominam że to tylko propozycje. I nie musicie liczyć się z moim zdaniem. Każdy ma inne i szanuję to ^^.


Tetematti

Autor:  Kyth Moire [ 26 Lis 2011, o 21:10 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

O ile wiem (a biorąc pod uwagę szczątkowe informacje od administracji, nie wiem nic), teraz poziom gracza/moba dodaje się do zręczności/wiedzy.

W ten sposób zostali wzmocnieni zarówno gracze, jak i moby. Lecz jak wiadomo, 250vs50 nie jest tym samym co 350vs150 - przewaga silniejszych nad słabszymi jest teraz jakby mniejsza. Moby są też zapewne inaczej zbudowane niż gracze, co mogło jeszcze bardziej poprawić ich możliwości

Autor:  entei [ 26 Lis 2011, o 22:39 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

Z tego co przeczytałem co pisał drygu wywnioskowałem, tak samo jak napisał kolega wyżej, że zmienił się sposób obrony niektórych mobów i graczy też. Przykładowo ryckowi teraz łatwiej będzie wybronić się z korzeni od druida bo będzie bronił je ze zręczności ? Tak to zrozumiałem, choć nie wiem czy dobrze.

Też jestem za tym aby ktoś z administracji napisał dokładnie jak to wygląda z tymi atakami, ponieważ informacja w aktualnościach typu masa nowych poprawek się do tego moim zdaniem nie wlicza :) Jest do dość duża zmiana która powinna być wyjaśniona wszystkim graczom. Ale też rozumiem, że są ważniejsze poprawki do zrobienia po aktualizacji niż wyjaśnianie wszystkim o co chodzi, dlatego bądźmy cierpliwi wszystko w swoim czasie. Może na forum, może na wikitearn - zobaczymy.

Z moich obserwacji grając głównie postacią VD zauważyłem, że znacznie poprawił się system obrony mobów. Przykładowo: biję wilka uderzeniem cienia, więc w 1 rundzie trafiam go bez problemu. Lecz gdy go nie zabiję w 1 rundzie, mob moim zdaniem staje się za bardzo "inteligentny" jak na moba i potem ładuje już bardzo dużo PA w obrone dystansową i ciężko go trafić. Jestem w stanie zrozumieć tu mniejsze lvl o co wam chodzi. Nie załatwicie wilka w 1 rundzie to wiadomo, rzadko którego potwora przy expie załatwia się w 1 rundzie. Dlatego tak trudno go trafić potem w dalszych, kiedy walka przedłuża się na 3-4 rundy.
Było zawsze tak, że atakując z dystansu potwór ustawia właśnie taką obronę w 2 rundzie, lecz teraz jest to bardziej widoczne nie wiem dlaczego :/ Czy to zwiększono PA, czy może jest to zasługa tych zmian o których pisał drygu tak czy tak zmieniła to w dość znaczący sposób obronę naszych przeciwników .

Podoba mi się aktualizacja, ale faktycznie dla niższych lvl może być to uciążliwe przy grze i należy to wziąć pod uwagę. Np. Można by osłabić obronę wilkowi, komarowi, bo przecież to tylko zwierze, a może podnieść mobom typu łotr, druid czy kold dla przykładu ? Są to istoty mądrzejsze moim zdaniem, albo takimi powinni być w walce naprzeciw zwierzętom. To tylko takie moje przemyślenie, ale dało by to grze więcej realistyczności.

Przepraszam za tak długi post :) Czekamy na jakieś wpisy na forum lub wiki odnośnie tych zmian i zobaczymy co będzie dalej.

Pozdrawiam

Autor:  Rekher [ 27 Lis 2011, o 05:52 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

Szczerze, krótko i na temat - nic takiego nie stwierdziłem grając swoim mo. Autentycznie.

Autor:  RealAngel [ 27 Lis 2011, o 09:06 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

Ja swoim rycem spokojnie rozwalam 3 wilków, a mam lv 23

Autor:  umberto [ 27 Lis 2011, o 12:12 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

A ja się z tego cieszę, wreszcie inne klasy są pokrzywdzone nie tylko barb :) , co się kłócicie barb miał gorzej niż w teraz ;) , chyba go nawet troszkę poprawili :D

Autor:  Saintx [ 27 Lis 2011, o 12:51 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

Z moich obserwacji, w obecnym rozkładzie sił wreszcie zostały wyrównane szanse trafienia fizyczne i dystansowe ;)
Wcześniej fizole byli pokrzywdzeni ponieważ moby automatycznie dawały więcej Pa na obr. fizyczne (stwierdzone na przykładzie Sheeda mającego ataki w dwóch strefach w jednym z moich tematów).
Dodatkowo zwiększyły się nieznacznie obrażenia fizyczne mobów oraz ich celność (to samo dotyczy petów i graczy),co boli dosyć mocno.
Chwilę przed updatem udało mi się druidem 27Lv + wilczur 26Lv pokonać ihitona, obecnie druidem 30Lv + wilczur 29Lv mam z tym problem (ataki przeciwników wchodzą łatwiej - ale i moje uderzenie wchodzi równie łatwo ;) .

Oczywiście mogę się mylić co do takich obserwacji , ponieważ wprowadziłem do mojej taktyki na Ihitona korzenie :D To jednak powinno mi ułatwić sprawę , jednak mimo to mam problem i kilka dodatkowych dedów na koncie (zarówno osobistym jaki i wilczurka).

Autor:  RealAngel [ 27 Lis 2011, o 13:35 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

Ja nie mam problemu ale na 19 lvl przed updatem miałem problemy z 5 szkieletami ,a po updacie spokojnie je ubijałem.

Autor:  Chikus [ 27 Lis 2011, o 15:08 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

Moim zdaniem moby są trochę silniejsze ale bez przesady..
Owszem jest trudniej(troszeczkę) ale to po troszku wprowadza więcej emocji w grze co według mnie jest w porządku. :D I tyle z mojej strony :-]
P.S
Nie wiem czy ja mam jakieś urojenie czy od ostatniej aktualizacji moby częściej unikają uderzeń? :D

Autor:  Mystheria [ 29 Lis 2011, o 05:59 ]
Temat postu:  Re: Nie przesadzajmy... One coraz mądrzejsze są, a my...

Cala tajemnica polega na tym, ze wczesniej poziom postaci nie mial zadnego wplywu na jej ataki, a taraz ma :) teraz przykladowo mag majacy 60 poziom nie bedzie az tak beznadziejny przeciwko atakom fizycznym przeciwnikow z mniejszym poziomem :)

Podobna sytuacja miala miejce, gdy polepszono barbarzynce, a gracze mieli pretensje, ze administracja nie napisala, ze niedzwiedzie sa silniejsze, ale skoro polepszono barba, a niedzwiedz to barba, no to logiczne, ze niedzwiedzie byly polepszone ^^

PS zaktualizowalam wzory ataku i obrony na wiki.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/