Strona 1 z 1 |
[ 1 post ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Kodeks postępowania przy zapisywaniu błędów/propozycji.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Duma Forum!
|
Witam wszystkich.
W celu usprawnienia zarządzania zgłoszeniami błędów oraz propozycji zmian proszę Was wszystkich o stosowanie poniższego schematu postepowania, dzięki czemu w naszej opinii skuteczniej uda się zarządzać zgłoszeniami błędów oraz w wiekszym stopniu korzystać z Waszych pomysłów. CZĘŚĆ OGÓLNA - dla wszystkich 1. Prosimy, aby każda osoba zgłaszająca błąd lub nowy pomysł umieszczała w temacie postu w nawiasach kwadratowych dodatkowego symbolu zgodnie z poniższym rysunkiem: Załącznik: bug_idea.jpg Symbol pomysłu/błędu dopisujemy tylko i wyłącznie na początku tematu!!! CZĘŚĆ WSPÓLNA 2. Jeżeli post zawierający informację o nowym pomyśle/błędzie jest za mało szczegółowy, lub wymaga dopracowania oraz dodatkowych informacji należy dany temat edytować dopisując [ADD] (dopisanie symbolu [ADD] jest wykonywane tylko przez osoby wymienione w punkcie 6.) na końcu tematu tj. na poniższym rysunku: Załącznik: additional.jpg Oraz dopisać komentarz z informacją jakich szczegółów brakuje. Symbol prośby o dodatkowe informacje do pomysłu/błędu dopisujemy tylko i wyłącznie na końcu tematu!!! Autor tematu, który zauważy powyższy symbol winien: a) przeanalizować informację od osoby sprawdzającej (komentarz w swoim poście) b) dopracować ideę/zgłoszenie c) usunąć oznaczenie [ADD] d)"zbumpować" swój temat wg. poniższego rysunku w celu odświeżenia swojego tematu oraz sygnalizacji, iż temat został dopracowany. Załącznik: pridhwn.jpg CZĘŚĆ SZCZEGÓLNA - dla wskazanych na dole posta w akapicie 6. 3. Każda osoba "przeklejająca" błąd wg. FORMATKI BŁĘDU do SUBFORUM BŁĘDÓW lub nowy pomysł wg. FORMATKI POMYSŁÓW do SUBFORUM POMYSŁÓW powinna dokonać edycji "przeklejanego" tematu postu dopisując swoje inicjały w nawiasach kwadratowych. Edycję obrazuje poniższy rysunek. Załącznik: edycja_postu.jpg Jest to informacja dla pozostałych osób, iż dany temat został przeanalizowany, sprawdzony i "przeklejony" do adekwatnego podforum. Inicjały dopisujemy tylko i wyłącznie na końcu tematu!!! 4. Jeżeli dany problem/pomysł został wyjaśniony, odrzucony, powtarza się lub z dowolnego innego powodu nie został "przeklejony" do subforum SI, ale został przeczytany, przeanalizowany należy edytować temat symbolem [X] na końcu temat tj. na rysunku poniżej: Załącznik: anulowanie_tematu.jpg Wszystkie tematy oznaczone [X] należy zamknąć po edycji tematu. Informację o odrzuceniu pomysłu/błędu dopisujemy tylko i wyłącznie na końcu tematu!!! 5. Po co to wszystko? a) Aby Ekipa mogła szybko dotrzeć do wszystkich najważniejszych spraw dla Graczy b) Aby nie ominąć najważniejszych tematów, które udoskonalą Grę c) Aby nagrodzić osoby, które wykazują się inicjatywą i starają się pomóc w rozwoju gry 6. Sygnatury osób sprawdzających: [HM] - HeavenMaker [S] - Szkoper [SZ] - SamoZuoo [E] - Esamo [O] - Oblivionnn [M] - Mystheria [B] - Buszcik [D] - Developer [W] - Willy Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości. _________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
6 Sie 2012, o 19:31 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 1 post ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |