Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nowe skille dla profesji
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=26890
Strona 1 z 3

Autor:  Alex2000 [ 16 Mar 2013, o 16:21 ]
Temat postu:  Nowe skille dla profesji

Witam wszstkich !

Jestem nowy na forum ale już długo gram w dumę taernu i zauważyłem (jak większość)
,że w grze jest mało umiejętności. Chciałbym zaproponować nowe nazwy umiejętności dla danych klas.

Barbarzyńca:

rzut toporkiem - znana umiejętność koldów które zamiast rzucać kamieniem rzucają toporem :D

Kpina - podobne do umiejętności "Twoja Stara" lecz tutaj barbarzyńca wkurza przeciwnika na 2-3 rundy zmniejszając jego celność . (nie będę się wtrąncał ile ma zabierać :D)

Rycerz:

Cios w serce - umiejętność ta pozwala rycerzowi zadać poważne zranienie w okolicach serca przeciwnikowi. Cel krwawi przez 5-6 rund.

Szarża: Rycerz uderza tarczą w przeciwnika oszałamiając go na 1 runde.
Wymagania: tarcza

Sheed:

Podcięcie nóg - sheed trafia przeciwnika w kolana unieruchamiając go na 1 runde.
Wszystkie ataki przeciwnika są anuluwane (poza atakami dystansowymi i atakami umysłowymi).

Zmyłka - podczas ataku przeciwnika sheed na 1 rundę tworzy widmo samego siebie.
Chroni tylko przed 1 atakiem. ( 1 zmyłka = 1 zatrzymany atak).

Druid:

Błyskawica - grupa przeciwników dostaje błyskawicą stworzoną przez druida.
(czar obszarowy)

Siła wilka - druid używając tej umiejętności powoduje że przyjazny cel staje się silniejszy na 3-4 rundy i zadaje silniejsze obrażenia.

Szaman VooDoo :

Martwa Obrona - Szaman VooDoo przyzywa szkieleta jako tarcze dla przyjaznego celu.
Szkielet chroni przyjazny cel przez 2-3 rundy lub jak przeciwnicy go rozwalą.(szkielet nie atakuje).

Pomocne dłonie - z pod celu wychodzą trupie ręce unieruchamiające go na 1 ture i zadające mu 10%-70% obrażeń.

Mag ognia:

Gejzer Magmy - na środku pola walki wyrasta gejzer, a z gejzera wypływa w stronę przeciwników magma zadająca znaczne obrażenia + podpala ich na 3 rundy.
( kolejny atak obszarowy ).

Atak Feniksa - mag ognia rzuca na cel ognistego ptaka, który zadaje poważne obrażenia i zmniejsza PA.

Autor:  Basfau [ 16 Mar 2013, o 16:24 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

viewtopic.php?f=121&t=18511

Autor:  SoadMaster [ 16 Mar 2013, o 16:51 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

@up to propozycja nowych umiejetności NIE krain NIe klas NIE bossow więc czemu dajesz ten temat?

Autor:  Ashbull [ 16 Mar 2013, o 16:53 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

nazwy są nawet fajne, ale niektóre skille są za dobre :)

Autor:  Basfau [ 16 Mar 2013, o 17:00 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

SoadMaster napisał(a):
@up to propozycja nowych umiejetności NIE krain NIe klas NIE bossow więc czemu dajesz ten temat?


sry nie zauważyłem, bo administracja nowych skilli i tak nie potrzebuje

Autor:  koperek [ 16 Mar 2013, o 17:21 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

Skill: Thunder Kick
Działanie: Silny kop godzący w tylne części ciała
Skutek: Wyrzuca daną postać poza obszar forum

Autor:  MaxMar [ 16 Mar 2013, o 17:23 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

Ryc traci jedną umiejętność normalną na rzecz tarczy.
A podklasy to nawet nie wiadomo kiedy wejdą.

Autor:  Alex2000 [ 16 Mar 2013, o 17:30 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

starałem się dać tylko pomysł nie uważacie by weszły nowe skille ? byłoby fajnie mieć nowe skille bo gra zrobłaby się ciekawsza możecie też podać własne pomysły :D

Autor:  Urinis [ 16 Mar 2013, o 18:38 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

Mi by się spodobały nowe skille. Ale u sheeda można byłoby dać kop z półobrotu (czy jak to się tam pisze ^^).

Autor:  Alex2000 [ 16 Mar 2013, o 18:51 ]
Temat postu:  Re: Nowe skille dla profesji

też o czymś takim myślałem ale nie wiem co ma robić XD

Wykop z półobrotu w skrucie to Kop Chucka Norrisa :D

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/