Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 
 [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność". 

Czy podoba ci się ten pomysł?
Tak przydało by się! 40%  40%  [ 4 ]
Nie to jest nie potrzebne! 60%  60%  [ 6 ]
Razem głosów : 10

 [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność". 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 10 Lip 2013, o 20:16
Posty: 18
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Post [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Podczas wbicia Pumpmastera do naszej drużyny ciekawym rozwiązaniem byłoby gdyby wrzucał on całej drużynie tzw. Nietykalność. Byłaby to taka ochronka ale 100%, nikt by nas nie mógł drasnąć 8-), bo i tak przez taką zwykła ochronkę ataki przechodzą a o deszczu/obszarowych atakach nie wspomne :roll:.


27 Lut 2014, o 22:16
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01
Posty: 544
Miejscowość: Piaseczno
Podziękowano: 626 razy
Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Naprawdę uważasz, że gracze, którzy dostają Pumpa są na tyle pokrzywdzeni, że potrzebują kolejnego udogodnienia? Dasz 5 pa w dystans to te obszarówki co najwyżej lizną pasek hp, absolutnie nie jest to potrzebne.

_________________
Spoiler:


27 Lut 2014, o 22:20
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 10 Lip 2013, o 20:16
Posty: 18
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Nicolay napisał(a):
Naprawdę uważasz, że gracze, którzy dostają Pumpa są na tyle pokrzywdzeni, że potrzebują kolejnego udogodnienia? Dasz 5 pa w dystans to te obszarówki co najwyżej lizną pasek hp, absolutnie nie jest to potrzebne.



Bo hlvl pokrzywdzeni nie są (a może i, znając procenty może się stać wszystko 8-) ) ale głównie chodzi mi o lowlvl np. taki 25lvl zostanie zaatakowany przez grupkę nobków po 40-50+lvl to te 4-5 pa nie wystarczy za bardzo bo obszarowy atak i tak przejdzie.


27 Lut 2014, o 22:30
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01
Posty: 544
Miejscowość: Piaseczno
Podziękowano: 626 razy
Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich?

_________________
Spoiler:


27 Lut 2014, o 22:53
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 6 Maj 2013, o 23:06
Posty: 87
Miejscowość: Gliwice
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Nick w grze: Kesus
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Nicolay napisał(a):
No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich?


Pump zabija wszystkich i ma liczbę ataków nieskończonnych ;)

@Topic
Nie lepiej dać ,np. wtapianie rozwinięte u pumpmastera na 7?

_________________
Zapraszam do mojego pomysłu:
viewtopic.php?f=121&t=34535

Zapraszam do śpiewu gracza z S4 Sesiego!
viewtopic.php?f=70&t=34530


28 Lut 2014, o 00:16

Podziękowali: Nicolay (28 Lut 2014, o 08:24)
Profil
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Mądry gracz nie da ucieczki na nowym pumpie... MO koszą jak chcą... chyba że ma 140 lvl 600+ zręki i tarcze/uniki


28 Lut 2014, o 00:22
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 10 Lip 2013, o 20:16
Posty: 18
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Nicolay napisał(a):
No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich?


Nie rozumiesz mnie :)
Pumpowi starczyłoby PA ale mob atakuje po graczach przecież! Część ataków skierowanych we mnie i tak przejdzie.

@Kesus
Cytuj:
Pump zabija wszystkich i ma liczbę ataków nieskończonnych ;)

@Topic
Nie lepiej dać ,np. wtapianie rozwinięte u pumpmastera na 7?

[/quote]

Wtapianie też byłoby dobrą rzeczą ale jak jest wyżej gracze mob bije po graczach obszarowe ataki przejdą oraz część zwykłych.


28 Lut 2014, o 09:37
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01
Posty: 544
Miejscowość: Piaseczno
Podziękowano: 626 razy
Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Równie dobrze Pump mógłby dawać efekt podobny do Władcy Marionetek - podbijać hp graczom tak, by byli nie do ubicia. Paść mając w pt Pumpmastera to naprawdę evenement, trzeba by mieć 0 resów na ogień. W zasadzie ta "nietykalność" by nie zaszkodziła, ale już teraz bardzo dużo osób narzeka, że wsparcie Pumpa jest skrajnie przesadzone - czy jest sens faworyzować go jeszcze bardziej? Jak dla mnie ciekawiej by było, aby był silnym pomocnikiem, który pomoże w walce, a nie zniszczy wroga w jedną kolejkę, bez względu na jego zachowanie. Proponowałbym wręcz coś odwrotnego: zamiast tych wszystkich buffków na drużynę, grupowej ochrony, dać mu grupowe korzenie i znormalizować ataki - niech bije jak wykokszony gracz, ok, ale na chwilę obecną to wygląda tak, że jeśli się Pump nie pojawi, to wygrywa jedna drużyna, a jeśli się pojawi wygrywa druga. Niech ubicie go nie daje żadnego statusu czy doświadczenia, uważam jednak, że powinien być możliwy do pokonania. Teraz drużyna, do której dołączy, staje się z automatu niemal nieśmiertelna. Proponowana zmiana spowoduje, że stanie się niesmiertelna w 100%. Ma to jakiś sens? Równie dobrze Pump mógłby mieć grupowe, bezwarunkowe ukazanie, które z miejsca zabija, zamiast tych wszystkich buffów, ochronek i krytyków - atakowałby po aurze cienia od vd (nie ma innych grupowych uroków ofensywnych). Pt, które wspomaga, przeżyłoby, a napastnicy by poginęli zanim jakikolwiek atak przyszedłby im do glowy. Moim zdaniem coś takiego nie ma sensu - drużyna wspierana przez Pumpa i tak ma zbyt kolorowo.

_________________
Spoiler:


28 Lut 2014, o 10:11
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 10 Lip 2013, o 20:16
Posty: 18
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
Nicolay napisał(a):
Równie dobrze Pump mógłby dawać efekt podobny do Władcy Marionetek - podbijać hp graczom tak, by byli nie do ubicia. Paść mając w pt Pumpmastera to naprawdę evenement, trzeba by mieć 0 resów na ogień. W zasadzie ta "nietykalność" by nie zaszkodziła, ale już teraz bardzo dużo osób narzeka, że wsparcie Pumpa jest skrajnie przesadzone - czy jest sens faworyzować go jeszcze bardziej? Jak dla mnie ciekawiej by było, aby był silnym pomocnikiem, który pomoże w walce, a nie zniszczy wroga w jedną kolejkę, bez względu na jego zachowanie. Proponowałbym wręcz coś odwrotnego: zamiast tych wszystkich buffków na drużynę, grupowej ochrony, dać mu grupowe korzenie i znormalizować ataki - niech bije jak wykokszony gracz, ok, ale na chwilę obecną to wygląda tak, że jeśli się Pump nie pojawi, to wygrywa jedna drużyna, a jeśli się pojawi wygrywa druga. Niech ubicie go nie daje żadnego statusu czy doświadczenia, uważam jednak, że powinien być możliwy do pokonania. Teraz drużyna, do której dołączy, staje się z automatu niemal nieśmiertelna. Proponowana zmiana spowoduje, że stanie się niesmiertelna w 100%. Ma to jakiś sens? Równie dobrze Pump mógłby mieć grupowe, bezwarunkowe ukazanie, które z miejsca zabija, zamiast tych wszystkich buffów, ochronek i krytyków - atakowałby po aurze cienia od vd (nie ma innych grupowych uroków ofensywnych). Pt, które wspomaga, przeżyłoby, a napastnicy by poginęli zanim jakikolwiek atak przyszedłby im do glowy. Moim zdaniem coś takiego nie ma sensu - drużyna wspierana przez Pumpa i tak ma zbyt kolorowo.




Mniej więcej masz racje, na blogu piszą że zrobią coś z tym wskakującym pumpem^^
ale głównie chodzi mi o lowlvl, nawet jeżeli wbije do takiego 25lvl pump to nie jest on nieśmiertelny pada po paru atakach ze strony przeciwnej.


28 Lut 2014, o 10:38
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2011, o 22:55
Posty: 578
Miejscowość: Parowar
Podziękowano: 478 razy
Otrzymanych podziękowań: 2053 razy
Nick w grze: Inkwizycja
Serwer: Tolnor
Post Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
I co jeszcze do tego? Możliwość dropienia platyny z tych których pump ubił? PvP i pump jest w trakcie modernizacji. Zamykam

_________________
"Zawsze mam rację z prostego powodu-nie chrzanie głupot" - Kalart

"Moja refleksja jest taka że kneblować każdy umie, domagać się sprawiedliwości wobec innych " - Mroczna

"Wybacz jeżeli uraziłam Twoje myślenie" - Ruuda


28 Lut 2014, o 21:55
Profil ICQ WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 94 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron